Hinta.fi palaute- ja kehityskeskustelu

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Onko mahdollista toteuttaa hakuun että etsisi myös tuotetiedoista vastaavaa tekstiä, esim läppärin virta-adapteria etsiessä ei löytynyt muuta kuin näppäimistö mallinumerolla ("aspire 5739"), oikea laturi löytyy kun hakee manuaalisesti virta adsptereista "acer" ja selaa mutta haku ei anna mitään koneeseen viittaavaa akkua tai latureita.
 
Io-techissä testattu Ulefone Armor 7 ei muuten löydy hinta.fi:stä, vaikka puhelin on saatavilla mm. Jimmsistä ja Verkkokauppa.comista. Ulefonen muita malleja kuitenkin löytyy haulla.
 
Onko mahdollista toteuttaa hakuun että etsisi myös tuotetiedoista vastaavaa tekstiä, esim läppärin virta-adapteria etsiessä ei löytynyt muuta kuin näppäimistö mallinumerolla ("aspire 5739"), oikea laturi löytyy kun hakee manuaalisesti virta adsptereista "acer" ja selaa mutta haku ei anna mitään koneeseen viittaavaa akkua tai latureita.

Ei taida ylettyä tuo haku tuotetietoihin.
 
Jimms listaa sitä sivuillaan tuotekoodilla 35906

Ei taida olla mikään virallinen MPN saati sitten EAN ja siksi ei osaa automaattisesti tunnistaa.

Ulefone Armor 7 -älypuhelin, 8GB/128GB, musta/harmaa (Tarjous!) - 479,00€
Kärkkäisellä näyttää olevan käytössä oikea EAN (6937748733416) mutta puhelin ei silti näy hakutuloksissa. Muita Kärkkäisen myymiä Ulefoneja kuitenkin löytyy Hinta.fi:n haulla?
 
Saisko muisteihin mitenkään lisättyä kampojen määrää hakuehtoihin? On meinaan pikkasen työlästä yrittää etsiä esim. 4x8GB muistisettiä tuolta ja hakutuloksissa on sekasin 2 ja 4 kamman kittejä..
 
Saisko muisteihin mitenkään lisättyä kampojen määrää hakuehtoihin? On meinaan pikkasen työlästä yrittää etsiä esim. 4x8GB muistisettiä tuolta ja hakutuloksissa on sekasin 2 ja 4 kamman kittejä..
Hyvä lisäys todennäköisesti. 4x8 kun laittaa hakukenttään ja valitsee muistin määräksi 32gt, niin melko kattavasti ainakin omin silmin katsottuna löytyy oikeanlaisia.
 
Ehkä kannattaisi harkita, kuuluuko halvathinnat.com hinta.fi vertailuun. Firma myi minulle Windows 10 pro lisenssin, joka ei Microsoftin mukaan ollut kelvollinen. Myyjä ei pitkästä sähköpostikeskustelusta huolimatta suostunut antamaan uutta lisenssiä tai hyvittämään rahoja. Koko ajan jankkasivat vain, että lisensseillä ei ole palautusoikeutta. Lisäksi vaativat, että lisenssiavainta voisi käyttää vain heidän omalta Google Driveltään löytyvään ISO-tiedostoon, jonka väittävät olevan Windows 10. Kuulemma OEM-lisenssiä ei voi asentaa Media Creation Toolilla tehtyyn Windowsiin. Rahat sain lopulta takaisin luottokorttiyhtiöltä.
 
Miksi tämä läppäri näkyy tarjoussivulla, vaikka hintaseurannan mukaan halvimman myyjän hinta ei ole muuttunut mihinkään suuntaan kuukausiin?
Eikun on se hinta näköjään noussut eurolla aiemmasta. :p
 
Miksi tämä läppäri näkyy tarjoussivulla, vaikka hintaseurannan mukaan halvimman myyjän hinta ei ole muuttunut mihinkään suuntaan kuukausiin?
Eikun on se hinta näköjään noussut eurolla aiemmasta. :p
Jos rajaat hintahistorian helmikuulle, niin huomaa että tuo RDE ei ole ollut silloin vertailussa mukana ja sitten kun on taas päivää myöhemmin tullut takaisin, niin "hintarobotti" ajattelee että alin hinta on tippunut 796:sta 533,55:een.

1581246709128.png


Olen huomannut samanlaista toimintaa useammankin kerran. Periaatteessa jos listaukseen saisi näkymään hintahistorian halvimmankin hinnan, niin näkisi paremmin onko kyseessä hyvä tarjous vai ei. Ainoastaan selkeät hintavirheet pitäisi pystyä jotenkin rajaamaan tuosta historian halvimmasta hinnasta pois.
 
Eikö hinta.fi:stä saa notifikaatioita techbbs:n puolelle? Olisi oiva lisä mielestäni.
 
Ei nyt mikään iso juttu mutta kotelohakua plaratessani huomasin että vähän hassusti on tuo koko laitettu, eikö se 3,5" kuitenkin taida olla :hmm:

Screenshot_20200229_004636.jpg
 
Todella hieno palvelu. Pisteet siitä, että hintahälyksen sähköpostia ei käytetä markkinointiin ainakaan vielä. Toivoisin, että kodinkoneita olisi paremmin tarjolla. Onko niitä vähän koska eri malleja on paljon ja ne vaihtuvat nopeasti?

Huomasin äsken, että kilpailijan sivusto piirtää melko mielenkiintoista käyrää hintaennusteelle.

Screenshot_20200303-204215.png


[/SPOILER
 
Pitäisikö sivustolla olla kohta, josta ilmottaa "virheellisestä hinnasta" tai "tuotteesta"? Meni multa ohi.


Eli "pienempi matto" isojen vertailussa seassa.
 
Pitäisikö sivustolla olla kohta, josta ilmottaa "virheellisestä hinnasta" tai "tuotteesta"? Meni multa ohi.


Eli "pienempi matto" isojen vertailussa seassa.
Ilmoita virhe -linkki löytyy jokaisesta tuotteesta
 
BETA-testi:

suosikit.png


Suosikkilista ja ostoskori lanseerattu Hinta.fi-hintavertailuun:

- Jokaisesta tuotteesta löytyy tuotekuvan alta "Lisää suosikkeihin", joka lisää tuotteen suosikkilistaan (löytyy ylävalikosta numeron kera, kuinka monta tuotetta on listalla)

- Tällä hetkellä kun listalla on kaksi (2) tuotetta niin suosikkilistasta voi klikata itsensä ostoskoriin (päivittyy pian, että yhdelläkin (1) tuotteella pääsee ostoskoriin)

- Ostoskorissa tuotteet voi listata esim a) halvin kori, mistä tahansa kaupasta b) kori tietystä kaupasta c) kori tietyistä useammasta kaupasta

Testaamaan:


Tulossa pian:

- Suora linkki ostoskoriin ylänavigaatiosta
- Ostokoriin pääsy yhdellä (1) suosikkituotteella (nyt tarvitsee olla kaksi (2) valittuna)
- Ostoskorin jakaminen lyhennettynä linkkinä

Kommentteja, palautetta? Kiitos :)
 
Viimeksi muokattu:
Ostoskori bugaa niin että kun valitsee tietyn kaupan niin tuo tuotteiden määrä/saatavuus muissa kaupoissa muuttuu heti joksikin muuksi. Alla kuvat selvennyksen vuoksi. Ensimmäisessä kuvassa mitään kaupoista ei valittuna ja saatavilla olevat tuotteet/määrät näkyy oikein. Toisessa kuvassa tietokonekauppa.fi valittuna ja se sekoittaa muiden kauppojen määrät.

1583951482598.png


1583951505831.png
 
Ostoskori bugaa niin että kun valitsee tietyn kaupan niin tuo tuotteiden määrä/saatavuus muissa kaupoissa muuttuu heti joksikin muuksi. Alla kuvat selvennyksen vuoksi. Ensimmäisessä kuvassa mitään kaupoista ei valittuna ja saatavilla olevat tuotteet/määrät näkyy oikein. Toisessa kuvassa tietokonekauppa.fi valittuna ja se sekoittaa muiden kauppojen määrät.

1583951482598.png


1583951505831.png
Tuossa oli ihan logiikkakin taustalla, nyt kuitenkin muokattu järkevämmäksi(?) :comp:
 
Onko mahdollista saada toimituskulujen hintaa mukaan ostoskorin kokonaishintaan? Jos esim. miettii pc-
Tuossa oli ihan logiikkakin taustalla, nyt kuitenkin muokattu järkevämmäksi(?) :comp:
Niin ilmeisesti se logiikka oli että tuo tuotteiden määrä tarkoittaa kokonaismäärää kun yhdistää useamman kaupan valintaan, eikä sen yksittäisen kaupan tuotemäärää/saatavuutta. Asia ei aivan heti ensimmäisellä yrityksellä oikein auennut. :whistling:

Kun ajattelee PC-kokoonpanon ostamista useammasta kaupasta niin olisi hyvä jos ostoskorin kokonaishintaan otettaisiin myös toimituskulut huomioon.

Toiseksi. Kun kokonaista kokooonpanoa ei löydy jostakin kaupasta, niin olisi hyvä myös nähdä lista tuotteista jotka sieltä puuttuvat. Lähinnä tuo helpottaa sitä enemmän mitä pidempi ostoslista on, kun ei tarvitse itse vertailla ja asiaa miettiä.
 
Onko mahdollista saada toimituskulujen hintaa mukaan ostoskorin kokonaishintaan? Jos esim. miettii pc-

Toiseksi. Kun kokonaista kokooonpanoa ei löydy jostakin kaupasta, niin olisi hyvä myös nähdä lista tuotteista jotka sieltä puuttuvat. Lähinnä tuo helpottaa sitä enemmän mitä pidempi ostoslista on, kun ei tarvitse itse vertailla ja asiaa miettiä.


Toimituskulujen kanssa on aika monta muuttujaa, me tiedetään lähinnä yhden tuotteen toimituskulu, sitten kun niitä aletaan laskea yhteen niin voidaanko olettaa, että toimituskulu on edelleen sama(?)

Tuo puuttuvien tuotteiden esittäminen on ihan hyvä ja selkeyttävä idea, eiköhän saada toteutettua :tup:
 
Tuo vihreä "Kauppaan"-linkki on nyt todella räikeästi esillä noissa tuotelistauksissa, ikään kuin se olisi tärkein elementti, eikä hinta. Koska se ei ole omassa sarakkeessaan, vaan hinnan kanssa allekkain, usean tuotteen hinnan tarkastelu nopealla silmäyksellä vaikeutuu, etenkin jos hinnat eivät ole suuruusjärjestyksessä.
 
Tuo vihreä "Kauppaan"-linkki on nyt todella räikeästi esillä noissa tuotelistauksissa, ikään kuin se olisi tärkein elementti, eikä hinta. Koska se ei ole omassa sarakkeessaan, vaan hinnan kanssa allekkain, usean tuotteen hinnan tarkastelu nopealla silmäyksellä vaikeutuu, etenkin jos hinnat eivät ole suuruusjärjestyksessä.
Sitä elementtiä tullaan vielä viilaamaan
 
Toiseksi. Kun kokonaista kokooonpanoa ei löydy jostakin kaupasta, niin olisi hyvä myös nähdä lista tuotteista jotka sieltä puuttuvat. Lähinnä tuo helpottaa sitä enemmän mitä pidempi ostoslista on, kun ei tarvitse itse vertailla ja asiaa miettiä.

Tämä on nyt toteutettu eli jos ei löydy tuotetta niin se näkyy ostoskorin alapuolella, kiitos ehdotuksesta :tup:
 
Ostoskoria ja sen toimintaa hieman viilattu, käyttämisestä tehty toivottavasti hieman selkeämpää ja loogisempaan:

- Oletuksena esitetään halvin ostoskori kaikista kaupoista

- Ylhäällä valittavana kaupat, joista löytyy kaikki tuotteet, listattu ensin halvimmasta kalleimpaan ja perässä kaupat, joista löytyy osa tuotteista

- Kun valitaan yksi kauppa, ostoskori päivittyy kyseisen kaupan hintoihin

- Voidaan valita myös useampi kauppa, jolloin esitetään kaikki valitut kaupat ostoskorin tuotteissa

Palautetta, risuja tai ruusuja voi antaa, kiitos :)
 
Tekeekö kenelläkään muulla tällä hetkellä sellaista bugia, että tuotteen kuvia tarkastellessa ensimmäinen kuvan aukaisu vie kokonaan pois tuotesivulta osoitteeseen /product_images/, jossa näkyy ainoastaan se kuva, jonka päätti avata, mutta takaisin tuotesivulle tullessa, kun uudestaan availee kuvia siirtymistä ei enää tapahdu?

Ei mikään maailmaa kaatava bugi, mutta todella ärsyttävä sellainen silti. :zoom:
 
Tekeekö kenelläkään muulla tällä hetkellä sellaista bugia, että tuotteen kuvia tarkastellessa ensimmäinen kuvan aukaisu vie kokonaan pois tuotesivulta osoitteeseen /product_images/, jossa näkyy ainoastaan se kuva, jonka päätti avata, mutta takaisin tuotesivulle tullessa, kun uudestaan availee kuvia siirtymistä ei enää tapahdu?

Ei mikään maailmaa kaatava bugi, mutta todella ärsyttävä sellainen silti. :zoom:

Onko käytössä jotain adblock, noscript tms lisäosia? Itsellä ainakin avautuu tuotekuva normaalisti lightboxiin ja niitä voi selata ja kuvan sulkea.
 
Onko käytössä jotain adblock, noscript tms lisäosia? Itsellä ainakin avautuu tuotekuva normaalisti lightboxiin ja niitä voi selata ja kuvan sulkea.
Adblock löytyy, mutta hinta.fi on sallittuna domainina. Kokeilen tekeekö samaa muutamalla toisella selaimella, joissa on erinäisiä laajennuksia asennettuna.

Edit: Kokeilin Chromen lisäksi Firefoxilla, Operalla ja Vivaldilla. Kaikista adblockerit pois päältä ja silti sama bugi toistuu. :confused: Mistähän mahtaa johtua?
Edit2: Viime yönä puhelimella rullailin hinta.fi:ssä ja huomasin yhtäkkiseltään, että tekee silläkin samaa. :darra: Käyttiksenä Android 10 (tarkemmin MIUI 11) ja selaimena Chrome.
 
Viimeksi muokattu:
Tuon halvathinnat.fi paskeen sais poistaa tuolta, mielissään tilasin uuden ohjaimen kun oli hyvässä alessa. Noh en tajunnu kattoa että Kiinastahan ne lähettelee tavaraa, tässä nyt kuukauden odotellut eikä näy. Viikko sitten tuli avainmenperä jonka laitoin halvan hinnan vuoksi samaan tilaukseen, olivat tietty eri lähetyksiin pakanneet... 0/5
 
Tuon halvathinnat.fi paskeen sais poistaa tuolta, mielissään tilasin uuden ohjaimen kun oli hyvässä alessa. Noh en tajunnu kattoa että Kiinastahan ne lähettelee tavaraa, tässä nyt kuukauden odotellut eikä näy. Viikko sitten tuli avainmenperä jonka laitoin halvan hinnan vuoksi samaan tilaukseen, olivat tietty eri lähetyksiin pakanneet... 0/5
Lisätään tähän vielä että ko. tuotteen alla luki teksti "Alle 5 päivää." Eli tuosta normi kuluttaja voisi kuvitella että se tarkoittaa postitusta ja että tulee varmaankin suomesta. Mutta eipä tosiaan tule, nyt alennus ohjain makaa tullissa, joten hinnaksi tulee varmaan saman verran mitä tuossa lähi kivijalkaliikkeesä.

Tai jos ette poista tätä niin suosittelen lisäämään muutkin kiinan liikkeet Alibabat ja -expressit....vai onko ne maksanu teille niin hyvästi tuohta ettei pysty poistamaan?
 
Lisätään tähän vielä että ko. tuotteen alla luki teksti "Alle 5 päivää." Eli tuosta normi kuluttaja voisi kuvitella että se tarkoittaa postitusta ja että tulee varmaankin suomesta. Mutta eipä tosiaan tule, nyt alennus ohjain makaa tullissa, joten hinnaksi tulee varmaan saman verran mitä tuossa lähi kivijalkaliikkeesä.

Tai jos ette poista tätä niin suosittelen lisäämään muutkin kiinan liikkeet Alibabat ja -expressit....vai onko ne maksanu teille niin hyvästi tuohta ettei pysty poistamaan?

Hinta.fi-palvelussa on listattuna vain suomalaisille suunnatut verkkokaupat, ymmärrän toki pointtisi mutta asioit kaupan kanssa et hinta.fi-palvelun kanssa. On olemassa hyviä verkkokauppoja ja huonoja verkkokauppoja, meille on tulossa jossain vaiheessa Hinta.fi-palveluun kauppiaspalaute, johon voi antaa kaupoista palautetta.

PS. Toivottavasti kuluttaja ei kuvittele mitään, siksi meillä on Kauppaan-linkin vieressä lipun kuva näyttämässä, mistä maasta tuotteet toimitetaan. Kannattaa suosia suomalaista.
 
Hinta.fi-palvelussa on listattuna vain suomalaisille suunnatut verkkokaupat, ymmärrän toki pointtisi mutta asioit kaupan kanssa et hinta.fi-palvelun kanssa. On olemassa hyviä verkkokauppoja ja huonoja verkkokauppoja, meille on tulossa jossain vaiheessa Hinta.fi-palveluun kauppiaspalaute, johon voi antaa kaupoista palautetta.
hinta.fi palvelusta bongasin tämän ohjaimen hyvässä alessa, eli kyllä mä teidän kautta sinne liikkeen sivulle eksyin.

Ja kun oli selkeästi halvempi kuin vieressä verkkokauppa.comissa ja vielä 5 päivää vain postitus niin tein tilauksen...noh totuus on toisenlainen.

Olette siis niin rahan perään, että firman kuin firmat mainos massit kelpaa, aivan sama kuinka paljon kuluttajaa kusetetaan... :thumbsdown:

 
Viimeksi muokattu:
PS. Toivottavasti kuluttaja ei kuvittele mitään, siksi meillä on Kauppaan-linkin vieressä lipun kuva näyttämässä, mistä maasta tuotteet toimitetaan. Kannattaa suosia suomalaista.
PS: kannattaa varmaan laittaa semmoiset ohjeet sinne ettei kuluttajan tarvi arvailla tuleeko ne suomesta vai keniasta. Enkä ymmärrä miksi tuonne laitetaan joku kiina pulju suomalaisten yritysten sekaan kilpailemaan hinnoista.
Tai ymmäränhän minä, raha ratkaisee ja mainostulot kivoja. :thumbsdown:

Kovin kauaa ei tarvitse täälläkään foorumilla hakua käyttää niin havaitsee että laittomat lisenssit ja 3kk toimitukset normaalia vaikka muuta väittävätkin. Mutta se on vissin teille ihan ok.
 
Adblock löytyy, mutta hinta.fi on sallittuna domainina. Kokeilen tekeekö samaa muutamalla toisella selaimella, joissa on erinäisiä laajennuksia asennettuna.

Edit: Kokeilin Chromen lisäksi Firefoxilla, Operalla ja Vivaldilla. Kaikista adblockerit pois päältä ja silti sama bugi toistuu. :confused: Mistähän mahtaa johtua?
Edit2: Viime yönä puhelimella rullailin hinta.fi:ssä ja huomasin yhtäkkiseltään, että tekee silläkin samaa. :darra: Käyttiksenä Android 10 (tarkemmin MIUI 11) ja selaimena Chrome.
Tähän kyseiseen ongelmaan palaten; en tiedä onko hinta.fi sivustolla muutettu mitään, mutta kirjoitushetkellä kyseinen bugi ei enää jostain syystä tapahdu. :woot: En kyllä ole itsekään mitään muuttanut kokoonpanossa saati sitten selaimenkaan asetuksissa, lukuunottamatta pääasiallisessa käytössä olevan Chromen päivitystä viime yönä.
 
Jos menee tarjoukset sivulle, avaa tuoterajauksen, katekorioiden näytä lisää vaihtoehtoja/piilota vaihtoehtoja nappulat ei tee mitään.
 
EDIT: Tämä olikin turha postaus, pahoittelen. Kirjoitin että missään tuotekategoriassa ei ole rajausvalikkoa enää ollenkaan, mutta postaamisen jälkeen tajusin että nehän onkin nykyään napin takana piilossa.
 

Liitteet

  • hinta_rikki.PNG
    hinta_rikki.PNG
    98,7 KB · Luettu: 2 012
Täällä on rikki kaikki hinta.fi:n tuoterajausvalinnat. Itse asiassa niitä ei näy ollenkaan. Kokeilin Chromella, Firefoxilla, Operalla, Vivaldilla ja Edgellä, kaikilla sama. Missään tuotekategoriassa ei näy rajausvalintoja ollenkaan:

hinta_rikki.PNG

Chromessa on adguard ja privacy badger, mutta kummastakin on sekä hinta.fi, io-tech että bbs whitelistattuna. Muissa selaimissa ei ole lisäosia käytössä.

Mitä tapahtuu kun painat tuosta tuoterajaus-napista?
 
Ehdinkin jo editoida edellisen viestin. Toimii, en vain huomannut että nuo rajaukset on nykyään oletuksena napin takana piilossa.

Joo ne piilotettiin sen takia, että kaikki ei välttämättä halua rajata ja se vie hirvittävän ison tilan joissain kategorioissa. Mutta napista normaalisti käytettävissä.
 
Jos jokin liike ei omilla sivuillaan ilmoita tuotteiden toimitusaikoja, niin mistä hinta.fi kuitenkin repii ne tiedot? Vai onko niin, että kun pulju käyttää jotain tiettyä nettikauppasoftaa, niin sillä on sitten rajapinta, josta ne tiedot saa? Erehdyin tilaamaan puljusta nimeltä Mikroaitta webkameran viikko sitten, kun hinta.fi näytti sen halvimmaksi. Mikroaitta ei ole aktivoinut suoraa linkitystä hinta.fi:hin. Kun katsoo hinta.fi:n nykyistä sivua, niin alkaa hinnan ja toimitusajan uskottavuus karista:
Kun tein tilauksen viikko sitten, tilanne ei vielä ollut noin kärjistynyt. Tein silloin sen virheen, että luotin hinta.fi:n arvioimaan toimitusaikaan.
 
Jos jokin liike ei omilla sivuillaan ilmoita tuotteiden toimitusaikoja, niin mistä hinta.fi kuitenkin repii ne tiedot? Vai onko niin, että kun pulju käyttää jotain tiettyä nettikauppasoftaa, niin sillä on sitten rajapinta, josta ne tiedot saa? Erehdyin tilaamaan puljusta nimeltä Mikroaitta webkameran viikko sitten, kun hinta.fi näytti sen halvimmaksi. Mikroaitta ei ole aktivoinut suoraa linkitystä hinta.fi:hin. Kun katsoo hinta.fi:n nykyistä sivua, niin alkaa hinnan ja toimitusajan uskottavuus karista:
Kun tein tilauksen viikko sitten, tilanne ei vielä ollut noin kärjistynyt. Tein silloin sen virheen, että luotin hinta.fi:n arvioimaan toimitusaikaan.
Kannattaa olla yhteydessä tuonne Mikroaittaan. Itellä on sieltä toiminu tilaukset hyvin, enkä usko, että Hinta.fi noihin toimituaikoihin mitenkään liittyy.
Ilmeisesti noita webbikameroita on viime viikkoina tilailtu aika paljon normaalia enemmän ja voi olla, että Mikroaitallakin saattaa olla vaikeuksia niitä maahantuojalta saada.
 
Kannattaa olla yhteydessä tuonne Mikroaittaan. Itellä on sieltä toiminu tilaukset hyvin, enkä usko, että Hinta.fi noihin toimituaikoihin mitenkään liittyy.
Ilmeisesti noita webbikameroita on viime viikkoina tilailtu aika paljon normaalia enemmän ja voi olla, että Mikroaitallakin saattaa olla vaikeuksia niitä maahantuojalta saada.
Kysyin jo, ja sanoivat, että saatavuus nolla ja arviota saapumisajasta ei ole. Hinta.fi näyttää edelleen tuota 2-7 päivän toimitusaikaa, kun taas firman omat sivut eivät puhu mitään toimitusajasta minkään tuotteen kohdalla.
 
Kysyin jo, ja sanoivat, että saatavuus nolla ja arviota saapumisajasta ei ole. Hinta.fi näyttää edelleen tuota 2-7 päivän toimitusaikaa, kun taas firman omat sivut eivät puhu mitään toimitusajasta minkään tuotteen kohdalla.

Saamme toimitusajat kaupoilta joko tuotetiedossa tai ovat erikseen ilmoittaneet, meidän tieto perustuu puhtaasti kaupalta saatuun dataan ja sen takia jokaisella Hinta.fi sivulla on disclaimerina:

"Hinta.fi ei vastaa tuotetietojen tai hintojen oikeellisuudesta. Tarkista hinta, toimituskulut ja toimitusaika kaupan tuotesivulta. "

Emme me voi tietää kauppojen asioita paremmin kuin he itse.
 
Olisiko mahdollista saada tuotteiden järjestys iän mukaan? Haluan näkyviin esim. uusimmat AM4-emolevyt, tai puhelimet.
 
Edelleen tuolla halvathinnat.fi tuotteissa lukee ettei toimitusmaa ole tiedossa ja suomenlippu näkyy, milloin muutatte sen Kiinan lipuksi, ettei kuluttajat astu miinaan? Ja toimitus ajaksi hinta.fi palvelu väittää 3-7 päivää, vaikka se on kuukausia Kiinasta.

 
En osaa käyttää hintavahtia. Laitoin sinne hintavahtiin asus prime b450-plus emolevyn. ja sitten että se ilmoittaa kun hinta laskee alle 90 euron. No äsken tuli kyllä ilmoitus, mutta se tuli tuolta paskalta RDE-sivulta ja juu en ole ikinä sieltä mitään tilaamassa. Olen ihmetelly että mistähän mie saan hintavahtiin muokattua sen että se lähettää kaikista muista sen ilmoituksen mulle jos hinta alenee ja jättäisi kokonaan huomioimatta tuon RDE-sivuston?
Tuo ei taida tällä hetkellä olla mahdollista, mutta ehkä @Sampsa laittaa kehitysidean korvan taakse. Kannattaa myös muistaa että hintahälytys tulee vain kerran ja se pitää laittaa uudestaan jos haluaa saada tiedon seuraavastakin hinnanpudotuksesta.
 
Edelleen tuolla halvathinnat.fi tuotteissa lukee ettei toimitusmaa ole tiedossa ja suomenlippu näkyy, milloin muutatte sen Kiinan lipuksi, ettei kuluttajat astu miinaan? Ja toimitus ajaksi hinta.fi palvelu väittää 3-7 päivää, vaikka se on kuukausia Kiinasta.


Lippuna on ? ja info-tekstinä sen päällä kun vie kursorin "Toimitusmaa ei tiedossa". Himmennetty Suomen lippu viittaa infotekstin mukaan siihen, että verkkosivut ja asiakaspalvelu ovat suomeksi. Toimitusaika viittaa päävarastoon, mutta tätä tuotetta ei ole näköjään sieltä saatavilla. Lähtökohtaisesti esitämme kaupoilta saatavaa dataa ja ilmoitamme erikseen joka sivulla "Hinta.fi ei vastaa tuotetietojen tai hintojen oikeellisuudesta. Tarkista hinta, toimituskulut ja toimitusaika kaupan tuotesivulta. "
 
Tuo ei taida tällä hetkellä olla mahdollista, mutta ehkä @Sampsa laittaa kehitysidean korvan taakse. Kannattaa myös muistaa että hintahälytys tulee vain kerran ja se pitää laittaa uudestaan jos haluaa saada tiedon seuraavastakin hinnanpudotuksesta.
juu tuo se onki se syy miksi tuo harmittaa ja ärsyttää. Ehkä olin sokea ja en nähnyt viestissä jotain linkkiä jossa olisi ollut mahdollisuus yhdellä klikkauksella uusia hälytysvahti.

Kauppojen rajaus toimii toistaiseksi tarjoussivulla, mutta laajenee todennäköisesti jossain vaiheessa läpi sivuston. Hintahälytyksessä tätä rajausta ei ainakaan vielä ole.

Muistaakseni siinä hintahälytyksen sähköpostissa on mahdollisuus uusia hälytys?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 680
Viestejä
4 495 859
Jäsenet
74 271
Uusin jäsen
Esa.

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom