Helldivers 2.

mutta se että kaiken lisäksi myydään peliä alueilla missä kyseistä tiliä ei voi edes tehdä menee heittämällä sen rajan yli.
Kyllähän sen tilin voi kuitenkin varmaan tehdä missä vaan kunhan on internet jolla pääsee sonyn playstation nettisivulle. Siinä maa valinnassa vaan ei välttämättä ole sitä kyseistä maata missä asut ja joudut valitsemaan naapurimaan tai vaikka jenkit. Tosin koska valitset sen "väärän" maan niin olet potentiaalinen kohde anti-terrorismi iskulle jossa kuolet ja PSN tilisi bännitään.
 
Kyllähän sen tilin voi kuitenkin varmaan tehdä missä vaan kunhan on internet jolla pääsee sonyn playstation nettisivulle. Siinä maa valinnassa vaan ei välttämättä ole sitä kyseistä maata missä asut ja joudut valitsemaan naapurimaan tai vaikka jenkit. Tosin koska valitset sen "väärän" maan niin olet potentiaalinen kohde anti-terrorismi iskulle jossa kuolet ja PSN tilisi bännitään.
TOS-vastainen, eli voivat milloin vaan antaa banaanit. Ihan samalla tavalla Facebook jakeli banaaneja kun porukka teki smurffi-tilejä Oculus Questeilleen.
Älä trollaa kiitos.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllähän sen tilin voi kuitenkin varmaan tehdä missä vaan kunhan on internet jolla pääsee sonyn playstation nettisivulle. Siinä maa valinnassa vaan ei välttämättä ole sitä kyseistä maata missä asut ja joudut valitsemaan naapurimaan tai vaikka jenkit. Tosin koska valitset sen "väärän" maan niin olet potentiaalinen kohde anti-terrorismi iskulle jossa kuolet ja PSN tilisi bännitään.
Niin, eli tällä ei ole mitään merkitystä. Ei Sony voi myydä sellaista tuotetta, jonka käyttäminen vaatisi Sonyn omien käyttöehtojen rikkomista.
 
Niin, eli tällä ei ole mitään merkitystä. Ei Sony voi myydä sellaista tuotetta, jonka käyttäminen vaatisi Sonyn omien käyttöehtojen rikkomista.
Varmaan vaatisi jo jonkun toisen threadin mutta kiinnostaisi tietää miten ovat homman hoitaneet esim tuolla Virossa kun siellä on kaupat väärällään PS5 konsoleita mutta PSN tiliä "ei voi tehdä". Bännivätkö sitä mukaa virolaisia tuotteen ostajia kun Viron IP:stä PS5 tulee online ja sille luodaan PSN tunnarit esim suomen regionille?
 
Varmaan vaatisi jo jonkun toisen threadin mutta kiinnostaisi tietää miten ovat homman hoitaneet esim tuolla Virossa kun siellä on kaupat väärällään PS5 konsoleita mutta PSN tiliä "ei voi tehdä". Bännivätkö sitä mukaa virolaisia tuotteen ostajia kun Viron IP:stä PS5 tulee online ja sille luodaan PSN tunnarit esim suomen regionille?

Ihan hyvä kysymys. Se, että joku firma tai palvelu bannailee käyttäjiä, ei varmaankaan tosiaan tarkoita, että kaikki niin tekisivät. Minäkin epäilen, että tuskin ne tuolla Baltiassa kaikki pelkästään offlinessa pelailee.

Itse asiassa Sonylla on ihan .ee päätteinen supportsivu, missä neuvotaan accountin tekoa. Siellä puhutaan "country/language" valinnasta eli tuon voinee käsittää niinkin, että siinä voidaan valita myös fyysisen sijainnin sijaan kieli, mitä halutaan käyttää.


Muistuupa tästä myös mieleen, että jossain tuli taannoin vastaan myös joku Nintendon itsensä tuottama FAQ -sivu, missä neuvottiin ihan kädestä pitäen, että miten voi muuttaa maavalintaa. Tuo ei välttämättä kaikissa palveluissa ole mikään hirveä rikos. Ylipäätään on se vähän outo ajatus, että jonkun maatiedon takia pamahtaisi automaattisesti bannit jonnekin. Sen kun voi oikeasti vaikka vahingossa laittaa rekisteröitymisessä väärin.

EDIT: Nintendon sivu, mistä puhuin: How To Change Nintendo Account Country/Region
 
Ihan hyvä kysymys. Se, että joku firma tai palvelu bannailee käyttäjiä, ei varmaankaan tosiaan tarkoita, että kaikki niin tekisivät. Minäkin epäilen, että tuskin ne tuolla Baltiassa kaikki pelkästään offlinessa pelailee.

Itse asiassa Sonylla on ihan .ee päätteinen supportsivu, missä neuvotaan accountin tekoa. Siellä puhutaan "country/language" valinnasta eli tuon voinee käsittää niinkin, että siinä voidaan valita myös fyysisen sijainnin sijaan kieli, mitä halutaan käyttää.


Muistuupa tästä myös mieleen, että jossain tuli taannoin vastaan myös joku Nintendon itsensä tuottama FAQ -sivu, missä neuvottiin ihan kädestä pitäen, että miten voi muuttaa maavalintaa. Tuo ei välttämättä kaikissa palveluissa ole mikään hirveä rikos. Ylipäätään on se vähän outo ajatus, että jonkun maatiedon takia pamahtaisi automaattisesti bannit jonnekin. Sen kun voi oikeasti vaikka vahingossa laittaa rekisteröitymisessä väärin.

EDIT: Nintendon sivu, mistä puhuin: How To Change Nintendo Account Country/Region
Switch on mobiilipelikone niin siksi onnistuu maakikkailu vaivattomasti. Näin joskus joku selvitti asian kun ihmeteltiin miten Nintendo voi antaa mitään myönnytyksiä mihinkään suuntaan :)
 
Switch on mobiilipelikone niin siksi onnistuu maakikkailu vaivattomasti. Näin joskus joku selvitti asian kun ihmeteltiin miten Nintendo voi antaa mitään myönnytyksiä mihinkään suuntaan :)

Totta, nerokasta päättelyä! Se pitää matkatessa aina muistaa rajan yli mentäessä ihan ensiksi muuttaa tilin maavalinta. Itselläni kyllä viimeksi reissussa pääsi unohtumaan. Onneksi Nintendon valvova silmä oli suopealla tuulella, niin ei tullut välittömästi bannia.
 
Nyt draamapölyn laskeuduttua on uusin warbond julkistettu ja ainakin itsellä kustomointi herättää mielenkiintoa. Sekä uusi viidakko-biome näyttää upealta.


Itse tulee vielä kyllä pelattua viikottain se 4-5h ja kyllä on mielestäni vieläkin kaikkine nerffeineen ja muine häröilyneen (SONY) paras co-op aikoihin, melkein tai jopa L4D2 tasoa.

Ja onhan Arrowhead lukenut kasari-läksynsä "You aint got time to bleed" :rofl:
 
Olis sopinu vielä minigun hyvin tähän viidakkoteemaan ja vetää puut matalaksi niinku predatorissa :geek:
 
Nonii, sitte vaan taas tuhatta super creditsiä keräämään, kun ei muutakaan puutu kuin tuo uus warbond. Saishan ne kyllä keksiä jotain enempi kehitettävää / vaivalloisempaa.
 
Nooo onhan noi nykyisetki konekiväärit aikamoisia miniguneja ku laittaa fire raten tappiin :D
 
Isoa pätsiä (PATCH 01.000.400) tyrkkää. Reilusti buffeja (mm. useaan strategemiin, jotta käytettäisiin enemmän erilaisia), balansointeja, korjauksia ja QoL juttuja.
Ja pihalla myös uusin Warbond - Viper Commandos.

Overview
For this patch, some of the major areas of interest are
  • Visible Supply Lines & Attack Origins in the Galactic War.
  • Stratagem, weapon, planet, and enemy balancing updates.
  • Various crash fixes, stability improvements, and other updates.
  • Invite-only lobby creation.
    The right most option in the Lobby settings. Currently only localized in English. Additional languages coming in the next patch

 
Viimeksi muokattu:
Taas on pari kuuta kulunut ja muutamat updatet ja pätsit ulkona. Alun innostus on laantunut ja itsekin tullut pelailtua hyvin vähän. Lähinnä pätsien jälkeen tullut käytyä vilkaisemassa mitä on muuttunut, ja onko jotain uutta ja ihmeellistä. Pastasin vain nuo patch notejen overviewit tähän, koska listat (balanssi) muutoksista ovat suht pitkiät.

TLDR voisi olla, että Freedoms Flame warbondin julkaisussa ja edelleen Escalation of Freedomin myötä nerffasivat melkoisesti tulta ja aseita ylipäätään. Pelaajat eivät tykänneet ja alkoi uusi review bombing ja pelaajakato (jos mahdollista). Pätsin 1.001.100 myötä boostasivat aseita, muokkasivat niiden armor penetraatiota, nerffasivat vihuja, muuttivat niiden armoreita, sekä heikensivät myös pelaajan armoria. Uusi vaikeusaste, uusi biomi, uusia vihuja, muutama uusi ase ja stratagem. Tällä hetkellä Major Orderit pyörivät Democracy Space Stationin rakentamisen ympärillä ja sen rakentaminen on vaiheessa 2/4. Mitä mekaniikkoja tuo valmistuessaan mukanaan, ei tietoa. Illuminateistakaan ei ole kuulunut mitään sitten kevään huhujen. Warbondeja ("season pass") on nyt pihalla yksi ilmainen ja seitsemän peli ja/tai oikealla rahalla ostettavaa.

1.001.100 jälkeen tuntui, että useammat aseet purivat panssraoituihin ja esim. Chargerit ja Bile Titan olivat huomattavasti helpompia. Bile Titan lähtee joskus yhdestä singon kudista. Toisaalta tuo pelaajien armorien muutos tuntui siltä, että omakin henki lähti helpommin. En pidä tuosta isojen vihujen helppoudesta, olisin ehkä mieluumin vähentänyt pikkusittiäisten määrää ja pitänyt isot vihut haastavampina. Nyt itselle se vaikeus (ja joskus turhautuminen) tulee enempi siitä, että vihuja on liikaa, kuin että joku yksittäinen vihu on liian kova. Se, että isot vihut vaativat tietyn aseen ja taktiikan, oli mielestäni mekaniikkana mielenkiintoisempi, kuin jatkuva sittiäsitulva.

Tänään putkahti pihalle uusin pätsi, 01.001.104, ja tässä on myös vino pino aika suuriltakin näytäviä boosteja eri aseisiin ja stratagemeihin, sekä nerffejä ja muutoksia vihuihin. Uutuutena Autocannoniin ja Recoilles Rifleen molempiin kaksi eri ammusta, mitä voi lennosta vaihdella. Monen aseen rekyyliä, damagea, RPM ja lipaskokoa parannettu. Stratagemit tekee enemmän ja laajemmalle damagea, sekä cooldowneja pienennetty. AT miinat räjähtää nyt vain heavyjen alla, mutta damage yli tuplat. Ase dronen saa nyt kutsuttua takaisin backbackiin ja toiseen vaihdettu järeämmät kudit. Jump pack tehostettu ja lyhempi cooldown. Kun päätehtävä on suoritettu, vihujen spawnit kasvavat sitä enemmän, mitä lähempänä extractionin zonea olet, aiemmin spawnien määrä kasvoi koko kartalla tasaisesti. Pitää kokeilla miltä vaikuttaa, mutta jotenkin alkaa tuntua, että pelaajaa on kohta boostattu jo liikaakin.

Escalation of Freedom (Major update)
  • Difficulty Level 10 - Super Helldive
  • New mission objectives
  • Bigger enemy outposts
  • New Bugs and Bots
  • New environmental hazards
  • New swamp world


Patch 1.001.100
  • Major Overhaul of Anti-Tank, Armor Penetration, Health and Armor Values
  • Weapon & Stratagem Balancing
  • Enemy Reworks
  • Helldiver Health and Damage Mechanics Tweaks
  • Gas Gameplay Mechanic Rework
  • New Galactic War feature
  • Emote Wheel feature


Patch 01.001.104
  • The final part of our 60 day commitment is here! This patch marks the last set of changes we aimed to implement for the 60 day community commitment while also addressing issues we previously didn’t have time to fix.
  • We have made changes to the remaining weapons and stratagems we weren't able to finish for the patch on September 17th, ensuring they’re now more interesting and effective. We have also dedicated some time and we’ve looked over some key core systems like enemy spawning as well as targeting and vision for the Automatons. Based on your feedback, we’ve fine-tuned the Automaton experience to hopefully make them feel less frustrating to play against. Additionally, we have also adjusted the Helldivers durability to make your armor choices feel more impactful.
  • Finally, we've introduced new functionality to certain items to give players more depth in mastering their equipment. For example, the GR-8 Recoilless Rifle and the AC-8 Autocannon now have programmable ammunition, and drones that come with backpacks can be toggled on or off for added control.

Loppuun vielä Wiki linkki ja Companion appi, mistä löytyy tietoa esim Major Orderien tilanteesta.

 
Viimeksi muokattu:
Tässä taas parisen viikkoa pelaillut majuriupdatesta lähtien, niin on kyl toi 10 - Super Helldive vaikeustaso ihme arpapeliä kun pelkkiä automatoneja pelaan. Välillä tulee ihan *itusti dropshippiä ja maisema täyteen kamaa, sitten taas seuraava missio voi olla ihan satujumppaa ja menee nätisti. Liikaa vaihtelua mun mielestä planujen/missioiden tms. spawnaus-rate-arpovuuden suhteen. Välillä sitten ootellaan extractionia ilman ainuttakaan vihua.

Aseiden nerfauksen peruminen hyvin jees, mut en diggaa noista uusista armorsysteemeistä ts. bottipuolella tulee yllättäviä kuolemia "sopivista" raajaosumista. Melkein helpompi oli ennen, kun rakettia lenteli ja -50 % explosion damage light armorilla veteli menemään suojakupurepun kanssa vaan raketteja väistellen.

Toissa päivänä testasin sitten ötököitä, niin oli vieläkin hyvin lepposaa (ml. impalerit) ainaskin level 9:nä (kokeilin varuiksi aloitella sillä, jos oliskin vaikeutunut paljon) kun pistin kevyttä tulenehkäisevää armoria, tulihaulikkoa, crisperiä, liekinheitintä ja reppusuojaa tai vaihtoehtoisesti las-dronea (eipä sitä shieldiä tuntunut ötököillä tarvivan mihinkään ku senkus juoskee karkuun jos tulevat lähelle). Niihin tepsii nuo täsmät niin paljon paremmin kuin botteihin ja ei tule oikein semmosta paljouden tulvaa kuten automaton-puolella. Tulis nyt vaan uusia vihuja ja ihan erilaisia mappeja, sekä ajoneuvot tms.
 
Iso päivitys tullut sis. mm. uuden (ykkösestä tutun) vihollisrodun Illuminaatit ja auton kulkupeliksi.

Patch overview:
# 🛠️ PATCH 01.002.001 ⚙️
## 🌍 Overview
* Reconnect to your last match!
* Balance changes
* Crash Fixes
* Social Menu fixes
* Miscellaneous fixes
# Helldivers, the Omens of Tyranny have arrived!
The Illuminate are back, and with them, a new wave of terror threatens our democracy. After nearly a century of relative peace, these technologically advanced enemies have returned.
The Illuminate are conducting mysterious invasions across the galaxy, seizing our colonies and converting our citizens. These staging attacks and Illuminate disappearances are too precise and elusive to suggest a full-scale planetary conquest, but their methods and intentions remain a dire enigma.

**A new faction**
Missing for almost a century, the Illuminate will challenge our recruits more than the other factions they have faced. They are advanced, highly-intelligent beings wielding powerful technology that appears to average citizens like a kind of dark magic.

They Illuminate have seeminsgly emerged from the singularity created by the destruction of Meridia. Even though we don’t know the true origin of the invasion, we have no choice now but to suppress three factions in the Galactic War.

**New colony missions**
Omens of Tyranny is bringing the fight into the streets, with new mission areas inside Super Earth’s many colonies.

But it won’t be easy. Gone are the wide open spaces that Helldivers are accustomed to fighting in. Cities mean closer quarters, dark alleys, and forked paths where one wrong turn means meeting a horde of Voteless to liberate.

**New FRV vehicle**
With all these new developments, there won't be time to take driver's ed. courses, Helldiver. A Fast Recon Vehicle “FRV” will now appear in the colonies, ready to plow through the Illuminate at high speed.
 
Viimeksi muokattu:
Muutaman tunnin perusteella Illuminatet ovat hyvä lisä peliin. Ensimmäiset divet olivat aika jees, kun ei ollut mitään hajua mitä mikäkin vihu tekee, mitä pitää varoa, mikä on näiden "factory" ja miten ne lentelevät ufot saa alas. Jotenkin tuntui alkuun vaikealta, mutta vähän kun pelaili, tuntuu siltä että näitä etujoukon vihuja vastaan ei tarvitse AT aseistusta ollenkaan. Normi MG hoitaa "kaiken". Ampuu shieldit ensin pois, mikä on suht nopeaa, ja sitten vaan MG:llä kroppaan tai weak spottiin. MG pelaa hyvin myös Overseereitä vastaan. AT oneshottaa esim shieldittömän Harvesterin, mutta ei ole niin tarpeellinen kuin vaikka botteja vastaan. Toki hetki menee kun hakee optimaalisempaa loadouttia, mutta jotenkin tuntuu että tämän etujoukon kohdalla voi käyttä aika vapaasti mitä haluaa... kunhan on horde clearia. Vaikeammilla tasoilla toki spawn rate sellainen, että haastetta on.

Tässä (loren mukaan) etujoukossa taitaa olla alla olevat vihut, myöhemmin tullee enemmän ja pahempia:

Voteless (2 tai 3 erilaista cannon fodder hordea, osa nopeampia kuin toiset)
Watcher (hälyttelee warp shipin tai lähes one shottaa jos seisot paikallaan)
Overseer (2 erilaista, melee ja lentävä, tämän hetkisistä Illuista ehkä pahimmat vihut)
Harvester (tripod shieldillä, beam laser one shottaa. Helppo tappaa yksinkin)
Warp ship (Votetess drop ship. Tämän tuhoaminen vähän randomia, kun välillä tuhoutuun ampumalla avoimeen luukkuun ja välillä ei)

Urban Legends on sisältönsä puolesta yksi parhaista warbondeista, ellei paras, koska tuntuisi sisältävän pari validia Stratagemiä turhien aseiden ja skinien sijaan.
 
Kaupunkiympäristöt myös erittäin maukas lisä peliin, vaikka ehkä graafisesti eivät kauneinta antia, niin mukavasti tuhoutuvat tönöt.
 
Viimeksi muokattu:
Urban Legends on sisältönsä puolesta yksi parhaista warbondeista, ellei paras, koska tuntuisi sisältävän pari validia Stratagemiä turhien aseiden ja skinien sijaan.

Eipä niillä paljoa tee ainakaan flame sentryllä... Latausta ja lipaskokoa kasvattava light armor on hyvä jos käyttää incediary breakeria tai jotain liberator penetrator tms... Noille illuminateilla on kyl aika kova setti 95 % arc damagea vastustava light armori, blitzer, kranupyssy, tulikranut ja stratagemeiksi laser cannon, tesla tower, mg sentry, autocannon sentry (tai rocket sentry teslan tilalle). Tolla setillä on tullut tappoja enempi ku muulla porukalla yhteensä / missioni jos ei ole muita sähkömiehiä, eli sellaset 700+ / tehtävä. Ja bonuksena on se, ettei blitzeristä lopu kudit + tolla arc damage resistant armorilla voi juoksennella tesla towerin liepeilläkin. Aina ei peliseura toki diggaa tesla towerista ja juoksevat kuolemaan siihen ja sitten haukkuvat mut ettei sais laittaa. Nää on kyl botteihin verraten aika helppoja ja köykäsiä... vielä. Ehkäpä tulee jotain vaikeampia sitten. Toki ne alueenpuolustustehtävät on aika vaikeita jos muut ei tajua homman jujua tai niillä on surkeet varustevalinnat.
 
Eipä niillä paljoa tee ainakaan flame sentryllä... Latausta ja lipaskokoa kasvattava light armor on hyvä jos käyttää incediary breakeria tai jotain liberator penetrator tms... Noille illuminateilla on kyl aika kova setti 95 % arc damagea vastustava light armori, blitzer, kranupyssy, tulikranut ja stratagemeiksi laser cannon, tesla tower, mg sentry, autocannon sentry (tai rocket sentry teslan tilalle). Tolla setillä on tullut tappoja enempi ku muulla porukalla yhteensä / missioni jos ei ole muita sähkömiehiä, eli sellaset 700+ / tehtävä. Ja bonuksena on se, ettei blitzeristä lopu kudit + tolla arc damage resistant armorilla voi juoksennella tesla towerin liepeilläkin. Aina ei peliseura toki diggaa tesla towerista ja juoksevat kuolemaan siihen ja sitten haukkuvat mut ettei sais laittaa. Nää on kyl botteihin verraten aika helppoja ja köykäsiä... vielä. Ehkäpä tulee jotain vaikeampia sitten. Toki ne alueenpuolustustehtävät on aika vaikeita jos muut ei tajua homman jujua tai niillä on surkeet varustevalinnat.
Laser Cannon tekee kyllä liian vähän vahinkoa, saa sädettää kauan per mörkö toki yllättävän hyvä harvestereita vastaan. Ite oon pelannut recoil armor + adjudictator + mg tai heavy mg. Tuohon jos ottaa shield backpackin niin saa rauhassa ampua lentävät polvelta alas. Paljon tykkitornia kättävien kanssa on ärsyttävä pelata kun kuolet lähinnä niihin kokoajan kun voteless pyrkii iholle. Puolustustehtävässä miinakentät on ihan övereitä, ei ole taidettu ottawan sopimusta ottaa super-earthissa käyttöön.
 
Ite oon pelannut recoil armor + adjudictator + mg tai heavy mg. Tuohon jos ottaa shield backpackin niin saa rauhassa ampua lentävät polvelta alas. Paljon tykkitornia kättävien kanssa on ärsyttävä pelata kun kuolet lähinnä niihin kokoajan kun voteless pyrkii iholle. Puolustustehtävässä miinakentät on ihan övereitä, ei ole taidettu ottawan sopimusta ottaa super-earthissa käyttöön.

Tykkään kyl tuostakin lähestymistavasta - kautta aikain (varsinki bottipuolella) luottoarmori tuo lightti fs-38 eradicator. Oli kyl kiva pelaa silläkin illuminaattoreita ja pyssyt sit liberator penetrator + mg + sentryt.

Liekityshommatkin kyllä toimii ts. diligence counter sniper + flamethrower + kranupyssy + lieskaresistentti light/medium armor. Miksei toki melee +100 % lightti ja mg:tä kans mut en oikein tykkää noista meleehommista, tai en vaan osaa.

Onhan noi lukuisat lähestymistavat tän pelin suola :)
 
Tuli napattua peli alennuksesta, ihan hyvin on maistunut. 1-7 vaikeus asteet tuntui niin lasten leikiltä että haukotti, mutta 8 menikin jo sinne "spacenam" puolelle että heilahti.
 
Illuminaatit on kyllä mahtavia. Ja tuohan on vasta etujoukko, lisää vihollistyyppejä varmaan luvassa.

Myös uusi support weapon Wasp-sähikäisraketinheitin on nyt exprerimentalina kaikkiin tehtäviin saatavilla. Helppokäyttöinen overseerien niittaaja, mutta itse preferoin AMR:llä sniputtamisen tuomaa tyydytystä.

Kehittäjä kuitenkin päätti sabotoida itse hyvän nosteen ja positiiviset vibat julkaisemalla ylihintaisen Killzone kollabin. Toivottavasti ahneushinnoittelu rajoittuu vain tähän tai edes tuleviin collabbeihin.
 
Illuminaatit on kyllä mahtavia. Ja tuohan on vasta etujoukko, lisää vihollistyyppejä varmaan luvassa.

Myös uusi support weapon Wasp-sähikäisraketinheitin on nyt exprerimentalina kaikkiin tehäviin saatavilla. Helppokäyttöinen overseerien niittaja, mutta itse preferoin AMR:llä sniputtamisen tuomaa tyydytystä.

Kehittäjä kuitenkin päätti sabotoida itse hyvän nosteen ja positiiviset vibat julkaisemalla ylihintaisen Killzone kollabin. Toivottavasti ahneushinnoittelu rajoittuu vain tähän tai edes tuleviin collabbeihin
Voihan se olla että kehittäjä on kussut muroihinsa mutta Sonyn tuntien voi rahanahneus sieltäkin olla lähtöisin.
 
Arrowhead tekee sisältöä, Sony laittelee hintalappuja. Näin se vaan menee.

Huvittavaa miten jotkut kuvittelevat, että Live Service peli (joka maksaa 40€ eikä esim. täyttä 60/70€ AAA-hintaa) pyörii pelkästään tuolla pelin hinnalla ja sisältöä sekä korjauksia tulee viikoittain.

Lisäksi tässä pelissä on sentään mahdollista itse kerätä pelin sisäistä premium-valuuttaa. Monessa muussa pelissä missä mikromaksuja on tätä mahdollisuutta ei ole (esimerkiksi Diablo 4, Darktide jne.) Myös molemmissa em. esimerkeissä sisältöä tulee keskimääräisesti hitaammalla tahdilla (paitsi niitä Premium Storen tavaroita :D)

Itse olen kerran ostanut krediittejä 5 eurolla, kun ei sinä iltana juuri jaksanut grindata niitä itse ja tarkoitus pelata kavereiden kanssa.

Maksa ja säästä aikaa tai käytä aikaa ja säästä rahaa :tup:
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
262 060
Viestejä
4 544 651
Jäsenet
74 915
Uusin jäsen
Diapolo10

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom