Helldivers 2.

Yli 40h takana eikä peli ollut viikkoakaan, yksi asia vain hämmentää kun pelaa niin näppäimistön kieli hyppii FIN --> ENG mistä johtuu saako lukittua jotenkin?
Satutko painamaan WIN+SPACE yhtäaikaa, tuo kun on virallinen shortcut vaihtamaan näppäimistön kielen...
 
Yli 40h takana eikä peli ollut viikkoakaan, yksi asia vain hämmentää kun pelaa niin näppäimistön kieli hyppii FIN --> ENG mistä johtuu saako lukittua jotenkin?
Shift+alt myös vaihtoi kieltä ainakin itsellä, windowsin kieliasetuksista sai pikakomennot pois.
 
Pari uutta Stratagemiä tuli muuten saataville, LAS-99 Quasar Cannon ja MG-101 Heavy Machine Gun

Tuo Las Cannon tuntui hyvältä. Loputtomasti ammuksia, koska energia ase ja saman verran tekee vahinkoa kuin Kessi/Recoilless. Laukausta joutuu toki lataamaan sen 3~ sekuntia nappi pohjassa eli pitää toki siihen varautua + jokaisen laukauksen välissä aseen pitää antaa jäähtyä 5-6 sekuntia.
 
Shift+alt myös vaihtoi kieltä ainakin itsellä, windowsin kieliasetuksista sai pikakomennot pois.

Koitin aikaisemmin katsoa jo mutta löytyihän se aika ja kieli -> kirjoittaminen -> näppäimistön lisäasetukset. Nyt ei häiritse enään väliin vähän liian kova meno kun pelailee. Tuo Quasar Cannon todella pätevä vehje niin robotteja kuin ötököitä vastaan, jos vain mahdollista niin samanlailla saa koko laivan alas mutta en ole kerennyt testata vielä isoihin ötököihin.

EDIT: Seuraava ongelma ilmeni ettei juoksu tai stratgemit toimi ja vaikka bindaa uudelleen niin silti aika epävarmaa. EDIT: Uudelleen käynnistys ja bindauksien nollaus auttoi.
 
Viimeksi muokattu:
Heavy MG aika hyvä kun tirautteleen kolmen kudin headshotteja ötöihin. Chargerinkin saa lahdattua persuksiin ampumalla.

Mut tulipa taas uus pelaajatyyppi vastaan - käy hakkaamassa sua meleenä kun säädät jotain artillerypisteen puzzlea kaks sekuntia ja just kun 99 % niin kaveri iskee sua meleellä, jotta pääsee ite viimeisteleen ton. Okei. Sit antennia suuntasin niin taas juoksee ja lyö meleellä, että saa ite säädettyä loppuun. Ryssäaksentilla puhui/kiroili koko kun "tuhlataan reinforceja"... Vaikee oli olla missio loppuun asti, squad leader häippäs, itte jäin kerättyjen samplejen takia... Mutta blokkiin meni moiset mulkut, oli jotain lvl 30 ja ihan maailman omistaja.
 
200h takana ja kaikki mahollinen hommattu, siinä on myös aika paljon afk aikaa aluksella kikkaillessa :D vielä peli maistuu ja nyt kun uudet aseet tuli niin keskittynyt enemmän botteja tappamaan, vaan edelleen ohan toi eri maailma noi botit. Niitä spawnaa älytöntä tahtia ja rocket devat ampuu sumujen läpi 400m raketilla ketterästi ottaan :D vertaa termid/bot niin helldive on tosiaan bottipuolella helldive :D
 
@Kenjinxs itte pelasin johonki lvl 40 asti vaan automaton-puolella... Patchin myötä se vaikeutui vielä lisää niin siirryin ötöihin kun siellä suicide missionina samplejen keräily sellasta lepposaa ajanvietettä ja niitä ehtii vaivatta juosta kun kukaan ei oo ampumassa sua. Puuttuu nyt lvl 45 vielä pari laivan kehitysosaa, stratagemit sai kyllä tavallaan liian aikasin kaikki tyyliin < lvl 30 ja siitä lähtien ollu rahaa 50 k ja mechin + eiliset sai heti. Sais lisätä noita stratagemejä + parannella jotain niistä.

Eilen unlockasin sen vikan tuoreimman warbondin saatuani 1000sc taas kasaan, mut ihan paskahan se on pl. ekan sivun pyssy ok ötöpuolella.

76 h koreilee pelikellossa.
 
Viimeksi muokattu:
Uusista aseista oli eilen testissä olalta laukaistava Quasar kanuunatykki. Tekee hyvää jälkeä heavy-tason vastustajiin. Kun on useammalla kannossa, tiputellaan alukset nopeasti alas. Siitä MG:stä en ole vielä ihan vakuuttunut, turhan pieni lipas?

 
Viimeksi muokattu:
Tätä alkaa nyt oleen +10 tuntia alla. Kaverin kanssa kaksin menty eteenpäin ja vielä ollaan pysytelty alemmilla tasoilla.
Miksi tämä peli ei osaa tallentaa aseita. Joudun ne laittamaan joka kerta uudestaan pelin avatessa tai hyppään kartoille sillä aloitus aseella yms.
Puvut sun muut pysyy kyllä kun ne on kertaalleen päälle laittanut.
 
Tätä alkaa nyt oleen +10 tuntia alla. Kaverin kanssa kaksin menty eteenpäin ja vielä ollaan pysytelty alemmilla tasoilla.
Miksi tämä peli ei osaa tallentaa aseita. Joudun ne laittamaan joka kerta uudestaan pelin avatessa tai hyppään kartoille sillä aloitus aseella yms.
Puvut sun muut pysyy kyllä kun ne on kertaalleen päälle laittanut.

Idea on joka kerta valita ne uudestaan riippuu ihan mitä vastaan pelailee niin mitä tarvii. Itsellä takana 46h ja ainavain tekee mieli pelailla, jopa näin pääsiäisenä.
 
Siis siinä on bugi kun ei tallenna enää niitä aseita ja granaatteja. Aluksi ne tallentui mut nykyään ei enään
 
Kyllähän aseet tallentuu, jos ei niin joku väliaikainen bugi varmaan...Stratagemit ja supportit yms. valitaan joka rundin alussa erikseen riippuen tehtävästä ja mitä muilla on jne.
 
Siis siinä on bugi kun ei tallenna enää niitä aseita ja granaatteja. Aluksi ne tallentui mut nykyään ei enään

Meni rikki patchissa 1.000.103, eikä osanneet korjata 104:eenkaan. Häivyttää myös valitun vaikeustason ja tulee pöljiä karttaopastuksia ym. turhaa aina kun pelin käynnistänyt uusiksi.
 
Kolme kertaa aloitettiin tehtävä tänään. Kaikilla kerroilla tuli bugi, joka esti pelaamisen (encrypted drive hävisi ensimmäisellä kerralla ja kahdella jälkimmäisellä kerralla ei yhtä tiimikaveria pystynyt kutsumaan takaisin kuoleman jälkeen + terminaalia ei voinut käyttää). Peli myös kaatui tänään ensimmäisen kerran.
 
Kaks kertaa pelasin eka n. 30-40 min automaton-puolen tehtävän + 1 x 15 min evacuate personnel. No otin sit vielä launch ibcm ja seki saatana meni tilttaamaan extractoitumisen tilauksessa. Eli tasan kaikki tilttas just siinä ku exctraction tilattiin / koodi tolppaan. Sinne meni samplet ja 2 h aikaa hukkaan... Himpskutin himpskutti ku aina vaan paskovat lisää tätä peliä. Mitähän seuraava päivitys särkee?
 
Itellä ei oo vielä kertaakaan kyykänny peli tai tehtävät missään vaiheessa, pl. sen hetken exosuit patchin jälkeen, kun jäi SE cachejen luo jumittaan hetkeks.
 
PS5-version tilttailusta tehtävän lopussa ainaskin TikTokissa paljon narinaa. Pelikelvoton.
 
Eilen 2,5h tuli pelailtua ja 3 kertaa kaatu peli. Viimeisilmät pätsit rikkonu kyl ihan huolel tätä. Ekan 80h aikana varmaan yhteensä kaatu ton 3 kertaa.. Voisivat uusien juttujen kehityksen jäädyttää ja kehittää eka ton toimivaks. Ite jään odotteleen isompia paikkailuja ennenku seuraavan kerran pelailen. PC:llä pelailen ja näyttiksen ajurit päivitettynä jne.
 
@Elmerifudd ja parashan vakaudeltaan tää oli ennen patch 102:sta -> siitä suunta vaan alaspäin. Ja nyt piti sitten 200-versiossa nerfata arc throwerikin ja slugger jne... Ja ei ollu automatoni Helldiver-vaikeustasolla kovin mukavaa kun niitä uusia vihuja ja ei tietysti mikään ihan pari kpl... Ja light armorit on nyt jotenkin sellasia, että väistely onkin yhtäkkiä *itun vaikeeta -> ajetaanko heavy armorien suuntaan / tulossa ihan prkl saletisti joku uusi heavy armor warbond -setti "ostettavaksi" taas niitä -> tehdäänpä niistä parhaita, jotta jengi tuhlais kybä euroa kärsimättömyyttään ettei tarvi kerätä 1000 SC pelaamalla... Haiskahtaa rahastukselta!

Anti-Material Riflen damagea muka lisättiin +30 %... Ja *itut, nyt sillä nallipyssyllä ei kuole edes berserkerit ei sitte millään vai mitä toi eilen bugaili!? Ennen sillä tappoi devastatoreja ja hulkkeja ja tankkeja headshoteilla / jäähdyttimeen jne. mutta eilen ei ainakaan toiminu yhtään. Saan prkl muuttaa pelityyliä joka toinen pv kun aina mun buildi rikotaan.

Ja nyt sit särjetty JAR-5 Dominator ylivoimaiseksi -> eiköhän se nerffata seuraavaks. Ja sit varmaan korjaavat mechin raketit taas tehokkaammiksi vs. nyt nerfattiin, että vaan suora osuma menee armorista läpi. Korjais nyt edes sen, että sais kukkulalla seisoessa ammuttua alaspäinkin kunnolla.

Todennäköisesti myös Ballistic shield on JAR-5 ja revolverin lisäksi nyt se juttu.

Noh, saivat sentäs pyssyt pysymään muistissa, ettei tarvi joka kerta uudestaan valita käynnistyksen jälkeen pyssyä+käsiasetta+kranutyyppiä. Jipii.
 
PeeCeellä pelaillessa eilen aloitin viisi tehtävää, joista yksi hyytyi siihen hellpod diving animaatioon. Muuten meni aika nätisi pelin vakauden puolesta.

Ihmettelin eilen, että osalla porukasta ei hermo kestä robottien kanssa. Liityin jokaiseen peliin quick join -toimintoa käyttäen ja useimmat tehtävät olivat jo käynnissä kun liityin muuhun porukkaan. Parissa pelissä alkuperäinen isäntä ja pari randomia olivat molemmilla kerroilla jääneet junnaamaan johonkin turhaan taisteluun ja oli kiintoisaa kuunnella, kuinka ystävällinen hävittäjä lähti kiertoradalta kunnes olin itse isäntä. Onneksi tiimiin myöhemmin liittyneet henkilöt olivat hieman kärsivällisempiä ja kun tilanteen sai hallintaan niin ihan hyvin ne tehtävät ehti vielä tekemään.

Toi sama tapahtui kahdessa tehtävässä ja kolmannen ja neljännen tein sitten näiden "sitkeämpien" randomien kanssa joka oli sitten ihan eri luokkaa ajankäytön ja tulosten suhteen.

Pidin pääsiäisen pyhät taukoa pelistä, kun viime viikolla useamman kerran kävi niin, että extraction bugasi. Kone upposi, jäi johonkin jumiin ja ei laskeutunut tjsp. Siihen nähden tilanne paljon parempi. Aiemmin heitti myös tehtävästä ulos ehkä joka neljännessä pelissä.
 
Viimeksi muokattu:
Parissa pelissä alkuperäinen isäntä ja pari randomia olivat molemmilla kerroilla jääneet junnaamaan johonkin turhaan taisteluun

Tämäpä tämä, ei siellä automatonissa tarvi koittaa tappaa kaikkia Suicide mission, Impossible tai Helldiver -vaikeustasoilla pelatessa. Ötöpuolella nyt vielä Suicidella menee "jospa tapetaan kaikki partioita myöten" -mentaliteetti.
 
Tuli vastaan kiinalaisilla kirjaimilla varustettu skull admiral joka heitteli loputtomasti impact kranaatteja :hmm: Ei sinänsä haittaa koska oli omalla puolella mutta huijareita tästäkin löytyy näköjään :D
 
Ei välttämättä huijareita kun noin kävi kerran itellekki, että aina kun yhen granun visko niin ne lisäänty vaan kokoajan. Lopussa niitä oli joku 100/5 :D
 
Ei välttämättä huijareita kun noin kävi kerran itellekki, että aina kun yhen granun visko niin ne lisäänty vaan kokoajan. Lopussa niitä oli joku 100/5 :D
Jaa niin voihan se olla joku bugi myös niinku niiden mortarien kans ku niitä viskottiin kymmeniä yhtäkkiä :lol:
 
Itte sain kerran loputtomat orbital laserit ilman cooldownia ja näppäilytarvetta, sen kun visko meneen koko ajan / ei lähteny niin sanotusti kädestä se pois eikä muuta voinu tehäkään.

Sit on näitä ettet voi enää ampua, et edes sen jälkeen ku kuolet / pyydät frendejä tappamaan sut bugista eroon päästäkses. Tai et voi käyttää enää stratagemejä tai vaihtaa asetta... Korjaantuu vasta tehtävän jälkeen / poistuessa.
 
Kävi tänään silleen hassusti, että evakuointi ei onnistunut.
Eka tuli alus, ja kaksi ekaa jotka meni sisälle kuoli jostain syystä ja sen jälkeen kukaan ei päässyt sisälle.
Tai pääsi sisälle, mutta evakuointi ei aktivoitunut.

Onneksi oli vaan tommonen pikkumissioni, että hieman olis voinu harmittaa pidemmän missionin kanssa ja useamman samplen kanssa.
Nyt tehtävä feilas.
 
Kävi tänään silleen hassusti, että evakuointi ei onnistunut.
Eka tuli alus, ja kaksi ekaa jotka meni sisälle kuoli jostain syystä ja sen jälkeen kukaan ei päässyt sisälle.
Tai pääsi sisälle, mutta evakuointi ei aktivoitunut.

Onneksi oli vaan tommonen pikkumissioni, että hieman olis voinu harmittaa pidemmän missionin kanssa ja useamman samplen kanssa.
Nyt tehtävä feilas.

Perus. Jatkossa, syöksyhyppää sinne sisälle. Jengi ei suotta rämpytä crouchia sinne noustessaan, jos oot joskus ihmetelly miks jotkut menee seisten/kyykyssä/seisten/kyykyssä rämpäten. Voihan se alus toki lentää räjähdyksestä huitsin nevadaan, ja jos lentää johonki vuoren päälle niin kiva.
 
Varmaan eka kerta, kun toivon, että PS Storesta ostetuilla peleillä olisi refund-mahdollisuus. Menin eilen ostamaan tämän, kun on ollut paljon esillä ja kehuttu, mutta täytyy sanoa, että en ymmärrä lainkaan tämän pelin hienoutta (tai siis oikeastaan mitään tästä pelistä). Alun tutoriaali vielä oli jotenkin ymmärrettävä, mutta sen jälkeen on niin sekavaa settiä, että ei jaksa kyllä yhtään. Se alus, kuten itse tehtävätkin, ovat kyllä niin sekavia esityksiä, että taitaa jäädä tämän kanssa yrittäminen tähän. Pariin kertaan olen itseni saanut jotenkin keploteltua pelaamaan jotain tehtävää, mutta ei hajuakaan, että mitä pitää tehdä. Jotenkin kaukaisesti tulee mieleen joku vanha Star Wars Battlefront -peli, sillä erotuksella, että ne olivat selkeitä paketteja ja hauskoja pelata. Ehkä vielä tänä iltana annan tälle yhden mahdollisuuden, mutta jos ei edelleenkään onnistu, niin jää itselläni historiaan toistaiseksi pahimpana hutiostona, mitä peleihin tulee.
 
@venalaine Joo eipä tuossa hirveesti neuvota, mitä pitäis tehdä tai miten... Samat oli ajatukset itsellänikin refundin suhteen ekana päivänä varsinkin kun ei päässyt edes servereille tutorialin jälkeen... Ja taisi olla vielä seuraavanakin pelaamaan päästyään, kunnes tuosta alkoi jotain ymmärtää ja sai aukeemaan jotain järkeviä pyssyjäkin + löytyi aivoilla varustettua peliseuraa. Pahimmillaanhan tuo on ihan hirveetä säätöä, parhaimmillaan silkkaa 11/10.
 
Itselläni ehkä ensimmäinen virhe oli sekaantua ylipäätään tämän genren peliin. Nyt jälkeenpäin ajateltuna, tosi tyhmä teko, ottaen huomioon, mitä yleensä pelaan. Pelaan aina yksin (Pleikkarilla, Steamissa jne. kaverilistan pituus 0) ja en muutenkaan tykkää peleistä, missä on paljon säädettävää ja "vapautta". 80- ja 90-luvun pelien tyyliin tottuneita tällaiset vain hämmentää.
 
Näin ne kokemukset vaihtelee. Omasta mielestäni tämä on melko suoraviivainen ja simppeli peli, moneen muuhun verrattuna. Aluksella on viisi paikkaa:
  1. Sinisillä super crediiteillä auki ostettavat asiat, aseet, skinit, armorit, buffit... (R nappi)
  2. Pääte, mistä unlockataan "skillit" (stratagemit) keltaisilla krediiteillä ja "passivet" (aluksen päivitykset) kolmella eri materiaalilla
  3. Pääte, missä valitaan ukon varusteet, aseet ja skinit (tämän voi tehdä myös tehtävään lähedettäessä drop podissa R napilla)
  4. Galaksin kartta, mistä valitaan operaatio ja vaikeuasaste. Vaikeusasteesta riippuen yksi operaatio voi sisältää yhden tai useamman tehtävän. Jos operaation päällä lukee vaikka 2/4, on tuo jonkun pelaajan starttaama operaatio ja sitä klikkaamalla liityt toisen peliin
  5. Drop podit, mistä tehtävä käynnistetään. Tässä valitaan geari ja "skillit" mitä haluaa tehtävässä käyttää
Moneen peliin verrattuna todella vähän säädettävää ja stratagem pääte (3) vieläpä näyttää mitä mikäkin stratagem tekee.

Planeetoilla ensimmäistä kertaa vastaan tulevat objectivet toki aiheuttaa "mitäs nyt pitäisi tehdä" fiiliksen, mutta parin kerran jälkeen ne oppii kyllä. Pelin mekaniikat on selitetty suht hyvin tutoriaalissa. Suurin ongelma tosiaan, myös itselle, on pelaavien kaverien määrä, vain kahdelta lötyyy. Tutussa kaveriporukassa tämä on ihan eri peli kuin randomien kanssa, saati yksin.
 
Ehkä kaikkein sekavinta tuon aluksen osalta on se tehtävänvalintapaikka. Sen jos edes oppisi, että saa valittua jonkun järkevän tehtävän ja hahmottaisi, että missä on jo käynyt sekoilemassa jne., niin ehkä helpottaisi.
 
Itselläni ehkä ensimmäinen virhe oli sekaantua ylipäätään tämän genren peliin. Nyt jälkeenpäin ajateltuna, tosi tyhmä teko, ottaen huomioon, mitä yleensä pelaan. Pelaan aina yksin (Pleikkarilla, Steamissa jne. kaverilistan pituus 0) ja en muutenkaan tykkää peleistä, missä on paljon säädettävää ja "vapautta". 80- ja 90-luvun pelien tyyliin tottuneita tällaiset vain hämmentää.

Melkein sama tausta mulla ja silti tää on loistava. Tää on PS5:lla Aliens: Fireteam Eliten ohessa ainoa, mitä pelannut piuhan toisessa päässä olevien kanssaihmisten kanssa pl. joskus kauan kauan sitten Rainbow Six Rogue Spear ja oisko PS3:lla ollu se MGS4:n online multiplayer... Muuten kyllä tykkään vapaudesta ja säädöistä.
 
Ehkä kaikkein sekavinta tuon aluksen osalta on se tehtävänvalintapaikka. Sen jos edes oppisi, että saa valittua jonkun järkevän tehtävän ja hahmottaisi, että missä on jo käynyt sekoilemassa jne., niin ehkä helpottaisi.
Se palaa aina siihen edelliseen jos joku operaatio on jäänyt kesken. Ja toki teoriassa olisi hyvä että porukka pelaisi niitä "community objektiiveja" eli taistelisi niillä planeetoilla joita peli kehottaa.

Mutta näilläkään ei loppuviimein ole paljoa väliä isossa kuvassa. Ainakin itse tulee ihan fiilispohjalta valittua noita tehtäviä mitä pelaa. Siitähän saa valittua ihan mitä haluaa, siellä näkyy myös sekin jos joku muu pelaaja on kyseistä tehtävää jo tekemässä.

Ei tämä mitenkään sekava minusta ole, todella nopeasti pääsi kärryille. Ei siellä aluksellakaan montaa paikkaa ole mitä tökkiä, vaikka siltä ehkä alkuun näyttääkin.
 
Perus. Jatkossa, syöksyhyppää sinne sisälle. Jengi ei suotta rämpytä crouchia sinne noustessaan, jos oot joskus ihmetelly miks jotkut menee seisten/kyykyssä/seisten/kyykyssä rämpäten. Voihan se alus toki lentää räjähdyksestä huitsin nevadaan, ja jos lentää johonki vuoren päälle niin kiva.

Sanoin vähä väärin, kun kirjoitin että kukaan ei päässyt "sisälle". Sisälle kyllä päästiin, mutta evakuointi ei alkanut.
 
Toissa päiväisen päivityksen jälkeen PS5 versio kaatuilee kyllä useasti. Eilen tuli vissiin joku korjaus patchi pleikkarille mutta kaatuilee silti, ja välillä kavereilla pcllä kaatuu kaikilla samaan aikaan mission lopussa
 
Tuntuu olevan kovinkin yksilöllistä toi kaatuilu. Meidän 6 hengen porukassa yhdellä jumittelee ja kippailee peli todella usein vaikka kuinka olisi kaikki ajan tasalla ja pelin tiedostot vedetty Steamin verifyn läpi. Itselläni on peli viimeksi kaatunut siihen bugaavaan Arc Throweriin taannoin ennenkuin olin lukenut patch notesit. Kaiken kaikkiaan yhden käden sormilla laskettavissa yhteensä kaatumiset+network errorit ja pelitunteja on yli 100h takana.
 
Pelin kaatumisia on omallakin peliporukka tullut kohtuullisen vähän, mutta noita tehtäväongelmia on viime aikoina ollut paljon. Tästä syystä ei ole jaksettu noita sivutehtäviä kauheasti tehdä, kun yksikin ongelma voi vesittää koko loppuajan.
 
uudet nvidia ajurit ulkona, ei kyllä ollu tästä mitään siinä. Vaan pelas ihan normisti, ei kaatunut tai ollu hitaampi fps
 
Mulla peli kaatunut tasan kerran. Tai jäi vaan kuva jumiin, niin että piti virtanapilla uudelleenkäynnistää koko kone kun ei reagoinut enää mihinkään. Jonkun erikoisen animaation seurauksena tuo tapahtui.

Mieleenpainuvin bugi oli kun spawnasin johonkin kiven sisään. En päässyt sieltä pois millään, kaverit ihmetteli vieressä ja yritti kaikkea. Sisällä oli kuitenkin ontto tila joten hetken päästä keksin tiputtaa kranaatin suoraan jalkoihini...
 
Jeps täällä peli kaatuu pc:llä uusimman pätsin jälkeen about joka toinen kerta mission complete screenin jälkeen kun alkaa välivideo alukseen. Pätsin jälkeen myös silloin täillöin tulee network connection erroria. Toivottavasti korjaavat nopeesti että viitsii pelailla lisää.
 
ite yleensä joka pätsin jälkeen puhistan shaderit, pelistä ja ajureista. nykynen pätsi ei oo vielä kaatunu kertaakaan.
 
Kaikki valmiina uuteen warbondiin, mitalit ym tapissa :D saisivat toimittaa noista tehtävistä tehyt mitalit jälkitoimituksena sit kun uus warbond tulee
 
Tjaah...

Hieman rasittava kokemus. Peliin sisään, tehtävä käyntiin... ja samantien pelistä pihalle kun koko peli ja samalla steam solmussa.

Uudelleen peli käyntiin, toimii hetken, pätkii, toimii taas hetken ja pätkii... ja sitten joku ässä antaa kenkää randomilla. Olin kuitenkin oikeassa paikassa tekemässä oikeita asioita. Ehkä kaverille teki tilaa?

Uudelleen random porukkaan. Tarkoitus oli mennä terminoid puolelle ja varusteet sitä mukaa. Pelaan hetken ja saan kenkää. Ilmeisesti kaverilla meta mielessä ja guard dog rover ei kuulunut robottien joukkoon. Yllättävän hyvin kevyessä haarniskassa pysyin kuitenkin hengissä!

Kolmas peli. Oikea paikka, oikeat varusteet. Peli etenee ja yksi tiimin jäsen keskellä isoa pesää ja joka puolelta tunkee vihollisia iholle. Ammuin niitä sen edestä, takaa ja lopuksi tietysti sen kaverinkin... Sekunti kului ja tuli kenkää tiimistä. Tässä vaiheessa hieman ihmettelin, että millaisia tyyppejä tätä nykyään oikein pelaa?

Omalla kohtaa henki lähtee eniten tiimikavereiden toimesta, mutta en ole yhdestäkään isännöimästäni pelistä ketään potkinut pihalle sen saatikka varusteiden takia.

Pelin henkeen kuuluu, että välistä homma menee hieman pieleen, mutta yleensä se kuitenkin rullaa jokseenkin hyvin...

Noh. Hieman pelin bugaaminen ja randomien tiimistä potkimiset hermostutti, että piti avautua täällä.

Luultavasti illan suurin virhe oli päivittää nvidian ajurit, ennen sitä toimi ihan ok.
 
Tosijaan jos pelaa randomien kanssa, niin kannattaa lähes poikkeuksetta tehdä aina oma peli eikä liittyä muiden, jos ei halua riskeerata random potkuja, itsellekin käynyt se pari kertaa ja se riitti. Plussaa, että voi sitten potkia idiootit itse omasta lobbysta.
 
Itse annoin tälle eilen illalla uuden mahdollisuuden ja jopa varmaan vähän opinkin, että mitä tässä pitäisi tehdä. Pelasin joidenkin ulkomaisten randomien kanssa ja meininki oli hyvä ja sivistynyt. Puhuivat täysin natiivilta kuulostavaa englantia, kukaan ei kiroillut tai sekoillut eikä potkinut ketään mihinkään.
 
Kaikki valmiina uuteen warbondiin, mitalit ym tapissa :D saisivat toimittaa noista tehtävistä tehyt mitalit jälkitoimituksena sit kun uus warbond tulee
Pitää vielä keräillä vähän noita SC:ta ettei tarvitse oikeaa rahaa laittaa (olen 1 warbondin ostanut). Aika hyvät aseet saisi olla että menisivät LAS-16 + Quasar Cannonin combon ohi...
 
Pitää vielä keräillä vähän noita SC:ta ettei tarvitse oikeaa rahaa laittaa (olen 1 warbondin ostanut). Aika hyvät aseet saisi olla että menisivät LAS-16 + Quasar Cannonin combon ohi...
Anti-materiel rifle tai autocannon voittaa botti puolella nuo yksinään sit kaveriks voi ottaa mitä haluaa. ;)
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 724
Viestejä
4 494 103
Jäsenet
74 285
Uusin jäsen
ImPetriiZ

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom