Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Brittien mukana tulee kaksi uutta karttaa. Tämä kerrottiin HLL Discordissa.Tuleeko brittijoukkojen mukana uusi karttoja, ilmeisesti ei ? Joukot vain ?
Tää on hyvä! Minulla ei ole mitään tietoa tuleeko vai koska, mutta jos saa mallennettua suomen korpisodat niin hattua nostan.JIHAA !!
Että oikein Suomi pääsee osaksi peliä ! Ja siitä vielä talvisota !! Upeaa, tuskin maltan odottaa että pääsen karjalan kankaille nahistelmaan Suomen joukoissa. Odotus on pitkä, mutta eiköhän tämä peli pysy omassa ohjelmistossa vielä silloinkin.
Hienot on suunnitelmat tiimillä, toivottavasti pysyvät suunnitelmassa ja pystyvät toteuttamaan ne.
Tervetullut lisä on myös tuo mikitön kommunikointi. Se helpottaa monesti jos tiimi ei halua/pysty puhua. Hyvä lisäys mielestäni.
Tässä vielä kuvanappaus tuosta roadmapista :
Tuleeko brittijoukkojen mukana uusi karttoja, ilmeisesti ei ? Joukot vain ?
Ei että vihdoinkin! Nykyisissä kartoissa ei ole mitään vikaa, mutta ihanaa saada vähän vaihtelua!
Ei hajoa. En tiedä toimisiko tässä kun monesti puolustettava kohde on joku rakennus. Jos tuollaisen pommikonepommituksen siihen tilaa, niin eihän siitä jäisi kuin monttu. Voisi muuttua pelin luonne liikaa.Joko tässä hajoaa talot ja ympäristö ?
minä voin ainakin samaistua kokemaasi.Kävin taas vaihteesta kokeilemassa PS5:lla, tuli Hürtgenin metsä ekana... ei tässä perkules millään vihuja meinaa huomata, miten toi TV tulisi säätää, että ees jotenkin näkis sen vihun? Tuo ekstra tummanpuhuva kenttä ja sumuakin pukkas vielä päälle, yksikin saku oli alle 50 metrissä ja en kerinnyt rekisteröimään silmillä ennen kun se lasetti sarjalla hengen poista multa. Tiedän, että se vaatii hieman silmien tottumista peliin aurinkoisillakin kentillä, mutta just satunnaisesti pelaamalla menee hermo.
Sitten toinen on, että näköjään tässä on joku aim assist käytössä tai no mulla se on pois päältä, mutta ei kai ihme sitten että tulee aina kakkoseksi näissä nopeissa tilanteissa. Kuinka paljon toi assist oikeesti merkkaa pleikalla?
Sellanen päivitys sieltä. Ihan hyvä, että uusi pelinkehittäjä laittoi hihat heilumaan
Kyllä se on realistisempaa paperilla ja jonkin asteinen realismi tässä pelissä lienee hyvä säilyttääkkin... Myös tuo paikallaan makaaminen ei liene suuri rikos tämän kalataisessa pelissä. Kyllä ne avut etenemisessä pitää tulla muualta kun juoksunopeuden nostamisesta. Itse kannattaisin saman tyyppistä stamina systeemiä luon squadissa, jossa voi ottaa nopeita spurtteja mutta pelaaja hengästyy näiden jälkeen.Juoksunopeuden nosto on tervetullut lisä, henk koht mainitsinkin asiasta muutama vuosi sitten viestissä #764
Hidas liikkuminen voi olla realistisempaa paperilla mutta se tuuppa palkitsemaan pelaajia jotka makaavat paikoillaan ja napsivat näitä löntystäviä ukkoja sitten.
Team17 osti koko HLL IP:n ja vastaa nyt sen kehityksestä. Black Matter on siirtynyt eteenpäin ja kehittää vissiin jotain uutta peliä. Nykyinen päivitys on vielä osittain BM:n tekemä, mutta tästä eteenpäin on sitten Team17 käsialaa.Ei kai ny Black Matter mihkää ole vaihtunu.
En lakkaa ihmetelemästä noita brittipyssyjä. Joidenkin takaa ei käytännössä näe mitään. Oliko ne oikeasti noin paskoja käyttää ? Alkaa arvostamaan saksalaista insinöörityötä tässäkin asiassa.
Niin no. Oikeiden paikkojen käyttö pohjana on toki hyvä asia, mutta koska kyseessä on peli, olisi suotavaa käyttää karttasuunnittelijan palveluitakin välillä. Ihan aiheesta Remagen ei juuri ole palvelimilla kierrossa enää. Karttojen päivittäminen tuntuu olevan jotenkin pyhä asia samasta syystä.Lisäksi kuitenkin alunperin mappien luomisessakin lähdettiin luomaan mappeja pitkälti ”oikeisiin karttapohjiin” pohjautuen, mikä oli hienoa. Toivottavasti tämä linja jatkuu eikä aleta kiireessä puskemaan liikaa ”fiktiivistä” sisältöä mappeihin ja ”kuviteltuihin” pohjiin luotuja karttoja.