Hell Let Loose

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lauri_
  • Aloitettu Aloitettu
Ihan aiheesta Remagen ei juuri ole palvelimilla kierrossa enää.
Eihän se siitä joudu. Rotaatio palaa normaliin kohta

Map Rotation

  • Improved map randomization to ensure even distribution of different game modes for both PC and console
  • Map rotation will be limited on console and official PC servers for the first week after Update 14 to make the new maps more accessible
 
Et vissiin pelaa kovin paljoa, jos Remagen on mielestäsi palvelimilla kierroissa normaalisti mukana?

Mulla on sellainen muistikuva kuva että eilen Remagenilla olin. Mikä sitten on se normaali kierto mihin viittaat ?
Toki ovat ennekin ottaneet karttoja pois kierosta ja laittaneet niitä takaisin aika randomisti.
Näin ainakin konsolipuolella.

Kyllä se Remagen siellä on ihan vakiokierossa.
 
Viimeksi muokattu:
Varmaan liittynee 101st Airborne DLC:hen ja uuteen Objective pelimuotoon. Pelimuodossa tarkoituksena tuhota Brecourt manorin tykit. Pienempi pelaajamäärä ja kartta.
 
U15 trailer. Hmm,....kunhan vauhti ei lisäänny, ja pidetään se tietynlainen hidas tempo pelissä , tämä voi olla ok, Mutta jos menee juoksu ja räiskintäkilpailuksi, niin ollaan väärällä tiellä.
Saa nähdä mitä tätä tulee.....sekalaiset tunnelmat tästä.

 
En ole kyllä ikinä nähnyt noin paskaa ja huonosti tehtyä traileria. Jos taso on laskettu näin alas niin ei hyvää kyllä lupaa pelin tulevaisuudelle.
Aivan helvetin ala-arvoinen suoritus tämä kyllä, ei jumalauta. Redditin subreddit on doomannut pelin jo menetetyksi ja ei kyllä itselläkään hirveästi kiimaa tämä nostanut, katotaan ja seurataan miten käy.
 
Toi traileri tullaan muistamaan pelimarkkinoinnin suurimpana mokana. En muista yhtään tapausta, jossa potentiaalisen asiakkaan mielenkiinto peliä kohtaan olisi tapettu yhtä tehokkaasti kuin tässä.

1:27 kohdassa kaksi bugia, kamera klippaa käden sisään ja M1 clippi istuu aseen päällä aseen tulittaessa samalla. Tämän trailerin tekijää ei ole voinut vähempää kiinnostaa.
 
Ihme kiihkoilua yhden trailerin takia. Montakohan AAA luokan pelin traileria on tehty isolla rahala ja sitten itse peli on ihan paska. Tosin voihan sitä tehdä paskan trailerin ja mokata pelissäkin vielä.

Enemmän olen huolissaan uusien pelimoodien tuomasta muutoksesta. Ettei vaan menisi menisi ADHD hyppeluksi ja juoksentelukisaksi,
 
Ihme kiihkoilua yhden trailerin takia. Montakohan AAA luokan pelin traileria on tehty isolla rahala ja sitten itse peli on ihan paska. Tosin voihan sitä tehdä paskan trailerin ja mokata pelissäkin vielä.

Enemmän olen huolissaan uusien pelimoodien tuomasta muutoksesta. Ettei vaan menisi menisi ADHD hyppeluksi ja juoksentelukisaksi,
Tässä esitettiin peli aika isolle ryhmälle ihmisiä, jotka ei ole koskaan pelannut tätä, eivätkä tule koskaan pelaamaankaan tällä trailerilla. Ei siinä mitään kiihkoilla, jos tunnustetaan että markkinointi teki täydellisen emämunauksen. Rahalla näitä pelejä pyöritetään ja näillä eväillä sitä ei paljoa lisää tule.
 
1:27 kohdassa kaksi bugia, kamera klippaa käden sisään ja M1 clippi istuu aseen päällä aseen tulittaessa samalla. Tämän trailerin tekijää ei ole voinut vähempää kiinnostaa.
Moniko tälläisiin juttuihin oikeasti kiinnittää huomiota ? Helppohan näitä on ihmetellä kun joku ne ensin tuolta pongaillee. Itse en näitä detaijeja edes huomannut, ainoastaan hieman kökkön kokonaistoteutuksen ja viittaukset räiskimiseen ja ryntäilyyn...

U15 ei ollut mukään pelin myyntitraileri uusille pelaajille, kaiketi lähinnä nykypelaajille suunnattu traileri joka esitteli U15:sta.

Mutta, joo, ei ollut ihan napakymppisuoritus. Se on selvää. Ei oikein vakuuta se uusi tiimi jossa piti olla kovan luokan tekijöitä AAA peleistä.
 
Moniko tälläisiin juttuihin oikeasti kiinnittää huomiota ? Helppohan näitä on ihmetellä kun joku ne ensin tuolta pongaillee. Itse en näitä detaijeja edes huomannut, ainoastaan hieman kökkön kokonaistoteutuksen ja viittaukset räiskimiseen ja ryntäilyyn...

U15 ei ollut mukään pelin myyntitraileri uusille pelaajille, kaiketi lähinnä nykypelaajille suunnattu traileri joka esitteli U15:sta.

Mutta, joo, ei ollut ihan napakymppisuoritus. Se on selvää. Ei oikein vakuuta se uusi tiimi jossa piti olla kovan luokan tekijöitä AAA peleistä.
Noita bugeja ja virheitä oli enemmän mitä kahden käden sormilla pystyy laskemaan ja ei niihin kyllä varmasti monikaan kiinnitä huomiota. Huomasit kuitenkin miten kökkö kokonaisuus oli, trailerista oikein huokuu se ettei sen tekijöitä kiinnosta yhtään tämän tuotteen myynti tai maine ja sen huomaa katsojatkin.

Yleensä pelitrailerin idea on herättää kiinnostusta, esitellä uusia tai mielenkiintoisia pelimekaniikkoja ja muutenkin näyttää pelin parhaita puolia. Tämä näyttää sisällön puolesta enemmän bugiraportilta ja tämän trailerin olemassaololle ei vain ole yhtään mitään syytä.
 
Moniko tälläisiin juttuihin oikeasti kiinnittää huomiota ? Helppohan näitä on ihmetellä kun joku ne ensin tuolta pongaillee. Itse en näitä detaijeja edes huomannut, ainoastaan hieman kökkön kokonaistoteutuksen ja viittaukset räiskimiseen ja ryntäilyyn...

U15 ei ollut mukään pelin myyntitraileri uusille pelaajille, kaiketi lähinnä nykypelaajille suunnattu traileri joka esitteli U15:sta.

Mutta, joo, ei ollut ihan napakymppisuoritus. Se on selvää. Ei oikein vakuuta se uusi tiimi jossa piti olla kovan luokan tekijöitä AAA peleistä.

Kun katsoo millä laadulla Update 14 päästettiin läpi ja millä laadulla tämä päästettiin läpi. On aika selvää että Team17:sta laadunvalvonnassa ei olla vaan kuuroja, vaan myös sokeita. Päivityksen jälkeen spawnatessa huomasi heti useita ongelmia, ennenkö kerkesi edes liikkua. Niin yksinkertaisia bugeja ja virheitä että se kertoo ettei päivitystä juuri testattu tai testaajilla ei ole mitään käsitystä mitä he ovat tekemässä. Samaa voi sanoa trailerista. Vaikka se on vain traileri, sen pitäisi kuitenkin luoda hypeäa ja myyntiä. Voiko kukaan silmät ja korvat omaava sanoa tuon katsoessa että "helvetin hyvää työtä, ei muuta kun painoon"? Jos tällä laadulla mennään eteenpäin niin onnea ja menestystä.
 
Kun katsoo millä laadulla Update 14 päästettiin läpi ja millä laadulla tämä päästettiin läpi.
Mitäs vikaa tässä oli ? Mielestäni ei mitään isompia ongelmia (PS5). Hyvin pelit sujuu noissa uusissa kartoisssa.

Kehtaakohan tiimi jotenkin vastata palautteseen, mitä saivat tästä trailerista. Olisi kiva kuulla kootut meriselitykset.
Toivotaan että traileri oli jonkun kesähessun tekosia ja itse tiimi keskittyi päivityksen tekemiseen. Ja toivottavasti eivät ota aikataulua ykköstavoitteeksi roadmapissa, vaan laadun. Aivan sama jos päivitykset myöhästyvät hiemen, jos laatu on vaan kunnossa.
 
Mitäs vikaa tässä oli ? Mielestäni ei mitään isompia ongelmia (PS5). Hyvin pelit sujuu noissa uusissa kartoisssa.
Edellisellä sivulla jo mainitsin muutamia aseisiin liittyvää. Ongelmat eivät ole sellaisia ettei peliä voisi pelata mutta sellaisia että ne olisi ollut havaittavissa ja korjattavissa helposti. Yksi PTE testaus ennen julkaisua ja 80 % pahimmista ongelmista olisi tullut ilmi ja varmaan korjattu.
Toivottavasti palaavat PTE testauksiin kun omaa tai ainakaan kovin osaavaa QA tiimiä ei selvästi ole.

Moniko tälläisiin juttuihin oikeasti kiinnittää huomiota ? Helppohan näitä on ihmetellä kun joku ne ensin tuolta pongaillee. Itse en näitä detaijeja edes huomannut, ainoastaan hieman kökkön kokonaistoteutuksen ja viittaukset räiskimiseen ja ryntäilyyn...

Ilmeisesti helvetin moni koska trailerin julkaisusta lähtien kaikilla HLL ja Team17 kanavilla on ollut aivan kauhea paskamyrsky eikä loppua näy. Alla olevassa videosta muutamia "hauskoja" ongelmia trailerissa. Luulisi että jos ostaa 50 miljoonalla pelin oikeudet niin panostaisi edes vähän sen markkinointiin. Eikä laittaisi 10v Jani-Petteriä tekemään traileria Garrys Modisssa :lol: Ja vielä että studiossa on katsottu ja tarkastettu kyseinen traileri ja todettu "Tää on hyvä"....

 
Ovat saavutteet paskalla trailerilla selaiisen huomion jota ei edes isolla rahalla tai Spiebergin ohjaamalla trailerilla saavuttaisi. Kaikki julkisuus on hyväksi, lienee se metodi tällä kertaa :)
 
Sinällään samoilla linjoilla Vepaston kanssa, että trailerit ovat sinällään se ja sama jos sisält sen alla on hyvää/saastaa. Tietenkin hypet ja myynti-markkinoinnit kiteytyy myös niihin, mutta vakituisen pelaajan näkökulmasta ei mitään merkitystä.

Sen sijaan mikä enemmän vaan alkaa huolestuttaa tämän pelin kanssa on sen tietty suuntaus mistä koko ajan tippuu enemmän viitteitä tai ainakin viitteisiin pohjautuvia oletuksia. Eli se, että aletaan tiivistämään, nopeuttamaan ja luomaan”keinotekoista” rush-actonia, mistä tämä peli ei alunperin saanut kannattajakuntaansa. En tiedä onko ollenkaan hyvä asia nykyään, että mukaan tulee näitä ”AAA-pelien” kehittäjiä. Käydään luomaan hyvän pohjan alle pyöriä uudestaan, mitä ei ole itsessään edes välttämättä toivottu. Kai näillä pienemmillä pelimuodoilla oli ja on sitten kysyjäkuntansa laajemminkin myös tässä pelissä, kun lähdettiin sille tielle. Itselleni olisi riittänyt, kun olisi laajennettu ja hiottu ihan alkuperäistä perupeliä uusine mappeineen, bugikorjauksineen ja sisältöineen. Kavereiden kanssa tämä on ollut nimenomaan sellaista pelaamista, että se todellakin vain maistuu ww2-miljöössä rauhallisella temmolla, eikä uusia pyöriä tarvita.

Mutta kai tälläkin pelillä on ainakin olevinaan toimivat laskenta-ohjelmistot ja markkinadata, millä sitä voittoa aletaan kuorimaan tulevilla muutoksilla ja saadaan lisää pelaajia. Kokonaisuudessaan tämä viesti nyt sinällään voi kuulostaa liioittelevalta, mutta siemen väärälle suunnalle on ainakin omasta näkökulmasta mielestäni kylvetty. Odotellaan kuitenkin rauhassa; sinälläänhän tässä vielä tuo peruspeli ja pohja ovat siellä olemassa ja aivan ok, vaikka nyt vähän jotain juoksunopeutta nostettiinkin. Toki aiempia sivuten, hiomattomuuskin alkaa nostaa päätään, joten tekemistä olisi ihan perusjutuissa riittämiin sen sijaan että isketään panoksia näihin trailereihin ja uusiin pelimuotoihin.

PS5:lla tätä on tullut pelattua, mutta tullut kyllä harkittua pitkään aikaan PC:täkin, jos tämä peli alkaa menettää otettaan. Ei ole tarkemmin tietoa/kokemusta Post Scriptumista, mutta voisikohan se olla sitten varteenotettava vaihtoehto tälle tulevaisuudessa…
 
Ja kehitystiimin vastaus :


Mutta oikeesti kun lukee noita ihmisten kommentteja, niin on kyllä aika lapasesta lahtenyt tuo mollaus ja johtopäätelmien tekeminen. Tyypillistä nettihysteriaa sanoisin. Se oli vain nyt ei niin laadukkaasti tuotettu traileri, ei muuta.

Annataan lopullinne tuomio sitten kun uudet pelimuodot on valimiit ja kokeiltu, ettei tarvii puhua mutu tuntumalta. Ja jos muistelen mitä on tapahtunut menneisyydessä, niin joka helvetin päivityksen jälkeen on urputtajat kokoontuneet yhteen ja kauhistellet bugeja ( jota on ollut aina muodossa tai toisessa ) j akuinka peli on menossa huonoon suuntaan. Mutta kummasti on porukka jaksanut kuitenkin servereillä roikkua. Omituista.
 
Viimeksi muokattu:
No näin konsolipuolella ww2-liikatarjontaa ei ole. Jotain BF5:stakin liki turtui pelaamaan, koska mitä muutakaan oli tuolloin edes vähän lähelle liiippaavaa toisen maailmansodan shootteria (CoD?) :D
 
"What we’d hoped would be an exciting and immersive trailer".

Logiikan mukaan tässä on vain yksi johtopäätös: vastuussa olevat eivät tiedä yhtään mikä on jännittävää eivätkä todellakaan tiedä mikä on immersiivinen.

En tiedä kumpi on nolompaa studiolle, traileri vai tämä lause.
 
Tässä hyvää asian ruotimista vähän lajemmin.


Hyviä pointteja. Vahvasti kyllä pelottaa tämän pelin suunta. Arcademaisempaa, muista erottumatonta höttöä, Battlefield- ja CoD jonneille. Kyllä arcaderäiskinnän pelaajia maailmassa riittää, enkä usko pelin kuolemaan, mutta ei tule olemaan jatkossa se peli, jota itse pelaan. Ainakaan, jos kehitys jatkuu tämän suuntaisena.
 
  • Tykkää
Reactions: dea
Tästä koko ulinasta huomaa taas tämän internetin järjettömyyden. Joku youtube jonne ulisee jostain paskasta trailerista ja mobiili lafkasta ja jonnet nousee parrikaadeille. Kannattais varmaan oikeasti antaa tuolle Team 17 kunnon mahdollisuus ensin, naurettavaa tyrmätä etukäteen.
 
Mun mielestä peli on enemmän ja vähemmän sama edelleen kuin 2v sitten. Vain lisää karttoja yms sisältöä tullut.

Ihme ulinaa pääasiassa.
 
Kannattais varmaan oikeasti antaa tuolle Team 17 kunnon mahdollisuus ensin, naurettavaa tyrmätä etukäteen.
Etukäteen? Black Matter piti Team 17 kehittäjätiimiä kädestä kahdeksantoista (18) kuukauden siirtymäajan verran, ennen kuin Team 17 otti ohjat kokonaan käsiinsä, jos oikein ymmärsin heidän sopimuksensa. Ei voi väittää, että Team 17 olisi siis yht'äkkiä vain heitetty susille, ilman tietoa minkälaista peliä ovat kehittämässä ja että heidän olisi pitänyt aloittaa tyhjältä pöydältä.

Tämän jälkeen Team 17 on puskenut pari päivitystä pihalle ja niiden laatu ei ole vakuuttanut. Tähän päälle tuo absurdi liikkumisnopeuden muutos, joka todella haiskahtaa vain yritykseltä viedä peliä kohti "tavallisempia" sotapelejä.

Miten tässä tuomitaan tiimi etukäteen, eikä heidän nykyisen "track recordinsa" perusteella? Mikä on sopiva aika, kunnes saa esittää kritiikkiä ja huolestua kehityssuunnasta? Sitten kun pelin pelaajaluku on 200 pelaajaa kuukaudessa?
 
Ei tuo juoksunopeus nyt mikään iso juttu ole, eikä ole pahemmin pelin luonetta muuttanut. Uudet kartat olleen varsin hyviä ja pelattavia. Viimeisten päivitysten laatu ei mielestäni ole olut yhtään sen huonompi tai parempi kuin ennenkään. Joka päivityksessä ollut omat ongelmansa joita on sitten korjattu. Siinä mielessä viimeiset eivät eroa pahemmin aikaisemmista.

Mutta tuon trailerin aiheuttama haloo on kyllä sanut turhan isot mittasuhteet. Katsotaan nyt mitä sieltä on oikeasti tulossa, tuomitaan vasta sitten.

Kritiikkihän on ihan hyvästä jos kehitystiimi niitä jaksaa lukea ja jopa huomioida. Tiedä siitä sitten, mikä heidän päälimmäinnen tavoite on. Rahaa haluavat varmaan tehdä ja ovat mietiskelleet miten palaajamääriä saisi kasvatettua. Pelin luonteen muutaminen nopeammaksi/helpommaksi on tietysti yksi tapa tehdä se. Saaada paljon uusia peljaajia vai pitää vanhat hard-core pelajat ? Kumpi tuo enemmäm rahaa. ? Kovaa businesta tämäkin on.
Tuskin tekevät liian radikaalja muutoksia kerralla vaan hivuttavat päämääräänsä pikkuhiljaa eteenpäin. Ikäänkuin vähän vaivihkaa. Mielestäni kilpailu tuolla ADHD räiskinnöissä on todella kovaa ja sinne ei kannata mennä, joten parempi pysyä omalla hiekkalaatikolla. IMO.
 
Eiköhän tuo Team17 tällä halunnut rahaa lähteä tekemään? Jos siellä steamin tilastojenkin kärjessä on ilmaiset CS, PUBG ja Apex sekä maksullisista CoD ja BF, niin lienee valitettavasti ihan luonnollinen suunta lähteä muokkaamaan pelattavuutta vähitellen siihen suuntaan. Ei se minusta ole turhaa ulinaa, kun sitä kohtaan annetaan kritiikkiä. Todennäköisesti ei kuitenkaan vaikuta kehitystyöhön, koska $$$ puhuu. Eiköhän näihin vois servereille saada mahdollisuus vaikuttaa liikkumisnopeuteen tms? Silloin taktisemmasta pelistä nauttivat vois pysyä omilla servuillaan ja adhd:t omillaan.
 
Etukäteen? Black Matter piti Team 17 kehittäjätiimiä kädestä kahdeksantoista (18) kuukauden siirtymäajan verran, ennen kuin Team 17 otti ohjat kokonaan käsiinsä, jos oikein ymmärsin heidän sopimuksensa. Ei voi väittää, että Team 17 olisi siis yht'äkkiä vain heitetty susille, ilman tietoa minkälaista peliä ovat kehittämässä ja että heidän olisi pitänyt aloittaa tyhjältä pöydältä.

Tämän jälkeen Team 17 on puskenut pari päivitystä pihalle ja niiden laatu ei ole vakuuttanut. Tähän päälle tuo absurdi liikkumisnopeuden muutos, joka todella haiskahtaa vain yritykseltä viedä peliä kohti "tavallisempia" sotapelejä.

Miten tässä tuomitaan tiimi etukäteen, eikä heidän nykyisen "track recordinsa" perusteella? Mikä on sopiva aika, kunnes saa esittää kritiikkiä ja huolestua kehityssuunnasta? Sitten kun pelin pelaajaluku on 200 pelaajaa kuukaudessa?
Pitää antaa mielelestäni rehellisesti muutama kuukausi aikaa. Se että ulistaan jossain youtubessa mobile devaajista ei palvele yhtään ketään.
 
Onhan tuossa sitä tunnelmaa ihan eri lailla kuin alkuperäisessä !!
On varmasti noloa kehitystiimille.
 
Briiffi #190. Tuntuu että kuuntelevat syntynyttä älämölöä jossain määrin.

 
Nyt on korjattu XP:n kertyminen, ja taas tulee kokemusta useita tuhansia eikä just ja just yhtä tuhatta. Sait sitten 5 tai 40 vastustajaa kylmäksi, sait sen 9 xp:tä siitä.

Uusia karttoja on päästy pelaamaan todella vähän, Drieliä pari kertaa ja sitä aavikkoa tasan yhden kerran. Sama vika oli kyllä näissä rys.. itärintaman kentissä aikanaan.
 
Tuli tuosta huonosta trailerista mieleen julkisuus on aina julkisuutta. Esim kun Wag jäi kiinni tuulitunneli tulosten/ päästöjen huijauksista niin sinä vuonna myytiin jenkeissä 60 % enemmän volkareita. Eli huono julkisuus on kuitenkin hyvästä kun mainostetaan. Ovat kyllä ristiriidassa mutta ei ihmis aivot yleensä muista mistä jonkun brandin tuntevat riittää kun tuntee brändin.

En sanoisi tuota huonoksi että tuovat pikku päivityksiä useammin kuin esim 2-3 kertaa vuodessa isomman. helpompi testa ja muuttaa lyhyellä aikavälilä. Esim tuodaan joku juttu josta pelaajat eivät pidä. Niin voidaan muutta se seuraavaan pikku päivitykseen kun muuten pelaajat joutus odotta tyyliin 4 kuukautta että jotain juoksu nopeutta muutetaan ja heretään pelaamasta.
 
Luulisi että on matalempi pingi, eihän sulla oo filtterinä täydet servut pois? Koska täynnä se on aina tähän aikaan. Tosin mapin vaihtues tai muuten vaan tarkkana ollessa kyllä pääsee jossain välissä sisään.
 
Luulisi että on matalempi pingi, eihän sulla oo filtterinä täydet servut pois? Koska täynnä se on aina tähän aikaan. Tosin mapin vaihtues tai muuten vaan tarkkana ollessa kyllä pääsee jossain välissä sisään.
Ei ole filtterit muuttuneet vaikka kone muuttunut, jo vanhassa koneessa favorite serverit hävisi.
 
Mutta selkeä pelaajakato kun katsoo puplic palvelimia. Ihmiset turhautuneet sotaan tai venäläisiin, mitä en pelaa tässä vaikka olivatki mm2
 
Ei vain pysty pelaa Venäjän puolella, sota tekee tämän. 19 min odotusta jonossa ja vaihto ehto olla ryssien puolella.
 
minua ihmetyttää että peliservereitä ei ole PC:llä pelintekijän puolelta. Tai niitä ei käytetä.
Enemmän konsolipelaajana en tätä halua ymmärtää kun pelkästään pelataan public pannuilla. Samoin jonotus systeemi tappaa hitaasti pelaaja määriä väittäisin. Tarkoitan että ne jokaisen aktiivi serverin 6 odottajaa muodostaisivat helposti oman sodan ja kaikilla olisi hauskaa.
servereiden löytämiseen täys mutu. geforce now palvelulla pelatessa tuntui että servuja oli enemmän. Voiko olla että emme vain näe kaikkea saatavilla olevaa mitä on euroopassa?
 
Mutta selkeä pelaajakato kun katsoo puplic palvelimia. Ihmiset turhautuneet sotaan tai venäläisiin, mitä en pelaa tässä vaikka olivatki mm2
Pelissä atm bugi ettei kaikki servut näy listassa. Siihen on vissiin tulossa korjaus seuraavassa patchissa.

[PC] Many servers are not appearing in the "All Servers" tab of the Enlist Screen

Developer Briefing #193
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 529
Viestejä
4 499 046
Jäsenet
74 216
Uusin jäsen
TTeuras

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom