Hell Let Loose

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lauri_
  • Aloitettu Aloitettu
Rintamakarkuri :)
Maltoitko katsoa minne sillä pääsee ? Southamptonilaisen pubiin ?
 
Viimeksi muokattu:
On kyllä ollut mahtava peli.
On tätä odotettu ja kauan ja nyt se löytyi.
Red Orchestra mutta paljon paremmilla grafiikoilla ja sujuvammalla liikkumisella.
 
On kyllä ollut mahtava peli.
On tätä odotettu ja kauan ja nyt se löytyi.
Red Orchestra mutta paljon paremmilla grafiikoilla ja sujuvammalla liikkumisella.

Vaikka itse sanonkin , olen aika hyvä kiväärimies nykyään. Vihulainen saa olla aika varuillaan.
 
PS5:n HLL sai 11,5 Gt kokoisen päivityksen, latailee parhaillaan, mitähän tullut uutta ?
Nihkeästi tietoa tuosta netissä.
 
Pistikin silmään että onko grafiikat parantuneet. Ja ilmeisesti ovat tuonkin mukaan.
 
Jotenkin tuntu että ampuminen oli helpompaa.. no valikko pugaa edelleen ei luoja mitä taitoja näillä on koodata.
 
Jotenkin tuntu että ampuminen oli helpompaa.. no valikko pugaa edelleen ei luoja mitä taitoja näillä on koodata.

Oli se unit full - bugi ainakin korjaantunut. En huomannut valikoissa kyllä mitään valiitamista, toimivat hyvin jouhevasti.
 
sattuuhan sitä...jos jonkinmoista....




Pari otosta tuosta ylläolevasta :

I think Ray might be in trouble....:lol::lol::lol:




Goddammmit Alex, why didn't you hear me ?

 
Viimeksi muokattu:
Perhana, ekan kerran tuli joku kunnon bugi vastaan.

Totta kai oli kaikkien aikojen matsi menossa, vihollisen kypäränkilahduksia oli kertynyt aikamoinen määrä, ja kohteiden nollapisteessäkin tuli vietettyä aikaa varsin kiitettävästi. Siis hitonmoiset pisteet tulossa. Lähitaistelukin sujui harvinaisen hyvin ja kaksintasiteluja tuli voitettua. 1,5h jauhettu ja oma puoli voitti matsin ja aika loppui. Ruutuun ilmestyi että voitto tuli. YES !

Sitten tuli jumi, ei päästy pisteiden jakoon......eikä oman statistiikan ihasteluun. Prkl....prkl.....prkl...että sapetti......ei muuta kun uutta putkeen illalla....

Muuten tuo PS5 päivitys korjasi monia ongelmia. Matsin etsiminen nopeutunut huomattavasti, ei valikkojumeja, grafiikat paremmat ja kartat kiertää paremmin.
 
kyllä valikot bugaa vieläkin. kahdesti jo käynyt. commanderilla ainakin käynyt näin piti hyppää pois commanderista mutta eipä siitä tullu mitään hyppy pois valikko menee valitse respa paikka no en oo enää mikään ni ei voi spawnaa. ja enää ei pääse takas valitsee mitään kun aktiivisena on oikealla respan valinta. että näin hyvin osaavat tehdä valikot.
 
Perhana, ekan kerran tuli joku kunnon bugi vastaan.

Totta kai oli kaikkien aikojen matsi menossa, vihollisen kypäränkilahduksia oli kertynyt aikamoinen määrä, ja kohteiden nollapisteessäkin tuli vietettyä aikaa varsin kiitettävästi. Siis hitonmoiset pisteet tulossa. Lähitaistelukin sujui harvinaisen hyvin ja kaksintasiteluja tuli voitettua. 1,5h jauhettu ja oma puoli voitti matsin ja aika loppui. Ruutuun ilmestyi että voitto tuli. YES !

Sitten tuli jumi, ei päästy pisteiden jakoon......eikä oman statistiikan ihasteluun. Prkl....prkl.....prkl...että sapetti....


Joo itellä tuli tämä juuri tänään vastaan. Matsin lopussa nakuttelin 12 vihollista konekiväärillä eli kaiken kaikkiaan 26 ja victory tekstin jälkeen sit jäi expat ja konekivääri miehen xp:t saamatta. Per**le näitä bugeja
 
Nostetaan tälläinen aihe esille.
Hell Let Lose vs CoD Vanguard vs Battefield 2042

Lukekaa videon kommentteja. Mitä mieltä porukka on täällä tästä asettelusta ?
Aika paljon porukka liputtaa HLL:n puolesta. Eikä pelkästään realistisuuden puolesta vaan ylipäätään.

Something about the graphics in HLL feel so much more raw and realistic than Battlefield. Not only the texturing but the overall atmosphere. Battlefield goes for the Hollywood look with bright colors and crazy explosions and lens flares, but HLL uses mostly dull coloring and explosions that are actually dirt and not fireballs all the time and it just looks more real and I feel more in the mud and guts than Battlefield

Yeah ive played bf2042 for total of 4 hours... Ive returned to hell let loose. Knew that game wouldn't be as good.

Itselläni hyllyssä Vanguad vielä muovikuorissa. HLL ei ole antanut vielä syytä avata pakettia.


 
En tiedä mitä mieltä olen friendly marker palluroista pelin pyrkiessä realismiin, olisi mielenkiintoista saada muutama serveri testiin missä ne on kaikilta poistettu käytöstä.

Kentät ovat avoimia ja laajoja niin koen tulitaistelun ajautuvan usein pitkänmatkan pikseli sniputteluksi, kun liikettä näkyy ja friendly palluraa ei ole niin voi huoletta päästää lyijyä kohti, voisi ehkä rauhoitella tuota.

Sotilaan sprintti nopeus on varmasti realistinen mutta mielestäni turhan hidas, nopeuttaisin sitä ~20% tehden hyökkäilystä nautinnollisempaa, houkutus on suuri pistää kk kanssa pitkälleen ja nakutella löntystäviä sotilaita kuin olla itse piipun toisella puolella.
 
Ne pallukoiden poistot toimisi jos olisi selkeät rintamat, tuo kun spawnailaan sinne ja tänne niin ei kovin mielekästä.
Maksimi matkan rajoitus olisi kyllä hyvä vaikka 150metriin
 
En tiedä mitä mieltä olen friendly marker palluroista pelin pyrkiessä realismiin, olisi mielenkiintoista saada muutama serveri testiin missä ne on kaikilta poistettu käytöstä.

Kentät ovat avoimia ja laajoja niin koen tulitaistelun ajautuvan usein pitkänmatkan pikseli sniputteluksi, kun liikettä näkyy ja friendly palluraa ei ole niin voi huoletta päästää lyijyä kohti, voisi ehkä rauhoitella tuota.

Sotilaan sprintti nopeus on varmasti realistinen mutta mielestäni turhan hidas, nopeuttaisin sitä ~20% tehden hyökkäilystä nautinnollisempaa, houkutus on suuri pistää kk kanssa pitkälleen ja nakutella löntystäviä sotilaita kuin olla itse piipun toisella puolella.
Itse en kyllä nopeuttaisi peliä tämän hetkisestä yhtään, ei kai se aukealta hyökkääminen ilman suojaa tai savua pidäkään olla helppoa. Lisäksi nopeampi liike muuttaisi pelin rytmiä huomattavasti kun monissa tilanteissa pointteja olisi helpompi puolustaa kun paikalle ehtisi kauempaa nopeammin yms.

Ja kuten timop mainitsikin niin pallukat lienee hyvä kompromissi pelin sujuvuuden kannalta.
 
Ihan riittävän vaikeeta tuo on nytkin. Jos pallukat puuttuisi, niin meno oli äärimmäisen vaikeeta. Lopputulos olisi varmasti se, että kaikki ampuisivat kaikkea liikkuvaa. Rintamatkaan ei oiken pidä, kun kyseessä on sekailainen joukko ei-ammattisotilaita. Osa sooloilee ja osa yrittää pelata tiimissä kunnellen ohjeita. Ukkelit kun on pelissä varsin sekaisin välillä.

Ihan OK kompromissiratkaisu tuo.
 
Miten nuo pallurat taas toimi? Ovat koko ajan päällä BF/COD tyyliin? Kun siinä on se että jos otetaan pallurat kokonaan pois ruudulta, alkaa se jatkuva kartan tarkastelu missä omat menee.
 
Miten nuo pallurat taas toimi? Ovat koko ajan päällä BF/COD tyyliin? Kun siinä on se että jos otetaan pallurat kokonaan pois ruudulta, alkaa se jatkuva kartan tarkastelu missä omat menee.

Tuo on myös totta. Kartan vilkuilu kasvaisi melko reilusti. Eikä oo eka kerta kun karttaa tutkailet, niin vihulainen pääsee yllättämään. Palluroiden näkyvyyttähän pystyy säätämään, että kuinka etäältä tulevat esille 0-500 m,
 
Jos säätää ikonit 500 metriin, ne näkyvät ruudulla koko ajan. Myös seinien yms läpi. Jos ne säätää nollaan ne tulee näkyviin vain jos tähtäät pelaajaa. 250 metriin säätäessä näkyy kaiken läpi sinne asti ja sen jälkeen vain tähdätessä. Seuraavassa päivityksessä tulee mahdollisuus valita "Nameplate Occlusion" jolloin ikonit näkyvät vain silloin kun pelaaja on näkyvissä.
05e90df9e2e57a8411314d3ea4e46b66d1693046.gif
 
En tiedä onko tuo em piilotus hyvä juttu vai ei.
Palleroista on sekin hyöty että niiden avulla voi suunnistaa ja hahmottaa rintamaa vaikka ukkoja ei näkyisi.
 
Jos kyseessä olisi VR peli niin silloin pallukoita ei välttämättä tarvittaisi. Näyttöpäätteeltä katsottuna hahmot on niin pieniä että on todella vaikea erottaa omia, itse pelaan tätä 55" TV:llä ja en kunnolla erota, sekään ei helpota uniformujen erottamista jos on värinäössä vikaa, ainakaan itse en pystyisi pelaamaan tätä ilman pallukoita.
 
Viimeksi muokattu:
PC:lle seuraava päivitys olis tulossa 7.12. jossa mukana mm:

- Trechgun
- FG42
- Panzer 4
- Puolitelavaunut
- Omaha Beach Warfare
- Foy US offensive
- Carentan GER offensive
- PHL GER Offensive
- Hill400 GER Offensive
- Audio occlusion +uudet äänet osaan aseista
- Läjä korjauksia

Kuukauden klippejä (Ep. 2)
 
Tässä muuten roadmappia 2021- 2022 HLL:lle. Ihan hyvältä vaikuttaa. Saa vain nähdä mitä tista valuu konsolikansalle.

1638606557781.png


 
Roadmap konsoleille ! Hyvältä vaikuttaa, odottavan aika on pitkä .

1640683265793.png


Tuli tuossa sivusta seurattua uusimman COD:in taistelua. Aika ADHD touhua ja hollywood karkkia ( ei hyvässä mielessä ) tähän verrattuna.

Sen varran säväyttävä kokemus tämä peli ollut itselleni (pitkästä aikaa), että olisin ihan valmis maksamaankin lisäsisällöstä. Ovat tehneet hemmetin hyvää työtä tämän kanssa.

Tuo night maps with flares, voi olla huisin hieno ( brutaalikin ) kokemus OLED telkkarista pelattuna. Päivänvalossakin hankala nähdä vihollisia, saati siten yöllä. Mutta hieno lisäys tulossa joka tapauksessa.
 
Viimeksi muokattu:
Kun omistaa PS5:n ja PC:n niin kummalle alustalle tämä peli kannattaa hankkia?

Kyllähän PC:llä on enemmän sisältöä tässä vaiheessa , mutta konsoli versio kirii etumatkaa kiinni koko ajan. Tuossa roadmapissa on yhtenä kohtana sisällön samankaltaisuus. PC:llä tietysti monipuolisimman kontrollit ja hienommat grafiikat ( jos potkua riittää ), mutta itse pelaa tätä PS5:lla. Hienolta näyttää ja hyvin toimii tämäkin ja cross play xbox kansan kanssa toimii hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
Tuo puolitela on ainakin ollut hyvä uudistus ja tuo vaihtelevuutta matseihin.
 
On ollut kyllä mukavaa pelata. Ihan hyviä matseja ja huomannut sen että ruotsalaiset (päättelen aksentista) on puheliaampaa porukkaa kun suomalaiset.

Paskoin tuossa ultrawide näyttöni ja tilasin 48" C1 Oledin tilalle. Saas nähdä miltä peli sillä näyttää, ainakin yökentiltä odotan paljon :cool:
 
Tuo häiritsee että pelissä ei ole ainakaan PS5 minkäänlaisia tilastoja, ainoastaan matsin jälkeen näkee hetkellisesti ottelun tilastot. Roadmapissa lukee että New Personal Stats, onko tähän tulossa kunnolliset tilastot mistä näkee k/d ratiot sun muut.
 
Tässä hieman erilainen, mutta eritääin hyvä "review". Antaa realistisen kuvan siitä mistä on kyse. Jotka peliä eivät vielä tunne, pääsevät tästä hyvin jyvälle mistä on kysymys. Suosittelen katsomaan ja lukemaan myös videon kommentteja.



Tuo häiritsee että pelissä ei ole ainakaan PS5 minkäänlaisia tilastoja, ainoastaan matsin jälkeen näkee hetkellisesti ottelun tilastot. Roadmapissa lukee että New Personal Stats, onko tähän tulossa kunnolliset tilastot mistä näkee k/d ratiot sun muut.

Tarkoitatko koko "uran" statistiikkaa ? Ihan hyvä ottelukohtainen statistiikkahan tuossa on jo nyt.
Voisivat samalla laajentaa eri roolien leveleitä. Nythän se lopuu tasoon 10.


Hitto että josku nyppii kun on löytänyt hyvän piilopaikan ja makoillut siellä jo jonkin aikaa snaippaillen vihollisia. Sit joku valopää tulee viereen ja räiskii KK:lla ihan vaan huvikseen aikansa kuluksi. Näkyy varmaan kilometrin päähän tuolloinen tulittaminen. Ja ei aikaakan kun alkaa omat kypärät kilahteleen.

Toinen asia jota en ymmärä, on se, että käytetään savuja holtittomasti. Tiimi hiippaillut varjoissa ja puskissa pitkän tovin ja olisi hieman hankalampi paikka edessä. Sit joku valopää keksii heittää savun että päästään eteenpäin. Siihen loppuu hiippailu kun savu paljastaa tiimin ja suorastaan huutaa että tulittakaa tuonne.
 
Viimeksi muokattu:
Tässä hieman erilainen, mutta eritääin hyvä "review". Antaa realistisen kuvan siitä mistä on kyse. Jotka peliä eivät vielä tunne, pääsevät tästä hyvin jyvälle mistä on kysymys. Suosittelen katsomaan ja lukemaan myös videon kommentteja.





Tarkoitatko koko "uran" statistiikkaa ? Ihan hyvä ottelukohtainen statistiikkahan tuossa on jo nyt.
Voisivat samalla laajentaa eri roolien leveleitä. Nythän se lopuu tasoon 10.


Hitto että josku nyppii kun on löytänyt hyvän piilopaikan ja makoillut siellä jo jonkin aikaa snaippaillen vihollisia. Sit joku valopää tulee viereen ja räiskii KK:lla ihan vaan huvikseen aikansa kuluksi. Näkyy varmaan kilometrin päähän tuolloinen tulittaminen. Ja ei aikaakan kun alkaa omat kypärät kilahteleen.

Toinen asia jota en ymmärä, on se, että käytetään savuja holtittomasti. Tiimi hiippaillut varjoissa ja puskissa pitkän tovin ja olisi hieman hankalampi paikka edessä. Sit joku valopää keksii heittää savun että päästään eteenpäin. Siihen loppuu hiippailu kun savu paljastaa tiimin ja suorastaan huutaa että tulittakaa tuonne.


Joo saman huomannut savuista, välillä niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä. Asemien valtaamisessa simti monesti elintärkeitä ja saisi käyttää porukka niitä enemmänkin.
 
Hesarista poimittua...

Hell Let Loose
Kehittäjä: Black Matter. Julkaisija: Team17. Saatavilla: PC, Playstation 5, Xbox Series. Testattu: PC, PS5.

TOISEEN maailmansotaan sijoittuva ensimmäisen persoonan räiskintä, yksi kuluneimmista peligenreistä. Mutta sitten tulee pelintekijäjengi, joka tekee asiat kerrankin oikein, niin oikein ja vähät välittämättä helppoa viihdettä haluavista pelaajista, että se pakottaa pelaajat uudenlaiseen yhteisöllisyyteen. Sodassa ei pärjää yksin.

Hell Let Loose on 50 vs. 50 -moninpeli valtavilla kentillä. Esimerkiksi Sainte-Marie-du-Montin taistelu on alueeltaan yksi yhteen tosielämän kylän kanssa. Pelaajat muodostavat jalkaväkijoukkueita, panssarijoukkueita ja tiedustelujoukkueita. Parin kannattaa jäädä hoitamaan tykistöä.

On joukkueenjohtaja, joka suunnittelee hyökkäystä tai puolustusta muiden joukkueenjohtajien ja koko oman puolen komentajan kanssa. Ohjeita välitetään omalle joukkueelle, jossa on erilaisia rooleja. Tärkein on support, sillä ilman tarvikkeita henkiinheräämispisteiden ja piikkilangan ynnä muun rakentamisesta ei tule mitään. Mutta tarvikkeita ei voi jättää minne tahansa, täytyy koordinoida.

Lähes kaikki koordinointi tapahtuu äänichatilla. Kavereiden kanssa on hauska pelata, mutta vielä hauskempaa on nähdä ja kuulla, miten täysin tuntemattomat ihmiset eri maista alkavat keskustella keskenään ja pelata yhteen. Häiriköt heivataan nopeasti pois.

VIIME vuosina kaikki ovat tottuneet, että pelejä voi pelata hiljaa, muille ei tarvitse sanoa yhtään mitään, tai jos sanoo, sitten meemuilee ja pelleilee. Hell Let Loosessa ei pelleillä kuin korkeintaan pelin alussa. Sitten se on menoa, ja jos pelaajasta ei löydy yhteistyökykyä, Hell Let Loose ei välitä, ja koska se ei välitä, yhteistyökyvyttömät lopettavat nopeasti. Tuppisuuna voi pelata, mutta pelin taika jää silloin kokematta.

Myös hyökkäykset täytyy koordinoida, sillä tämä ei ole lipunryöstöä, vaan miesylivoiman ylläpitoa tarvittavalla sektorilla tarpeeksi kauan. Sitten kohti seuraavaa sektoria, edellisen puolustaminen muistaen, vähän pelimoodista riippuen. Yksi peli voi kestää 1,5 tuntia ja lähes jokainen pelikerta on erilainen.

Mitä enemmän pelaajat kommunikoivat taistelukentän tapahtumia toisilleen ja uskaltavat pysyä rooleissaan – esimerkiksi joukkueenjohtajan kiikarit ovat todella, todella suuri apu, täytyy vain ymmärtää pysähtyä ja tutkailla taistelukenttää rauhassa – sitä varmempaa on menestys. Tappoja tärkeämpää on vihollisen tarvikkeiden ja henkiinheräämispisteiden löytäminen ja tuhoaminen.

Yhteenottoetäisyys on realistinen. Hyvin usein pelaajalla ei ole hajuakaan, mistä tappava luoti tuli. M1 Garand, Gewehr 43 ja Mosin–Nagant M38 tappavat helposti 300–400 metrin päästä yhdellä osumalla, jos siis osuu. Vihollisia on todella vaikea nähdä, jos he pysyvät pusikoissa. Piilossa kannattaa pysyä varsinkin, jos kuulee ilmaiskun alkavan. Se tuntuu kuulokkeiden kautta luissa ja ytimissä. Vaikka pelaisi kuinka paljon, lähelle osuva ilmaisku säikäyttää joka ainut kerta.

JA MG-42! Kun se alkaa laulamaan jostain pusikosta tai kadunkulmasta, on hyvin nopeasti joko kuollut tai kyykkimässä kuopassa odottaen vihollisen pientä lataustaukoa.

Tässä pelissä suojatuli on äärimmäisen tehokasta, juoksuhaudasta ei silloin vilkuilla ylös, koska ensinnäkään paniikissa ei pysty näkemään mitään, joukkuetovereiden äänichatista ei kuule mitään ja mikäli juoksuhaudasta noustessa ehtisikin ampumaan pari laukausta, ne menisivät satavarmasti ohi, koska aikaa tähdätä ei ole.

Hell Let Loose näyttää ja kuulostaa erinomaiselta, taistelukentissä on pahaenteistä tunnelmaa ja PS5:n ohjaimella peli myös tuntuu loistavalta. Kun lipas on tyhjä, ohjaimenkin liipaisin lyö tyhjää vastusta vailla. Eri aseet tuntuvat hieman erilaisilta. Peli on PS5:llä immersiivisempi kuin PC:llä juuri ohjaimen antaman haptisen tuntuman takia. Hiiri on liian kliininen, liian epärealistinen.

Hell Let Loose on silti sekä konsoleilla että PC:llä täynnä luonnetta, joka puuttuu niin monelta muulta tämän genren peliltä. Armottoman luonteensa ja yhteistyöhön pakottavan pelifilosofiansa takia se on kenties vuoden 2021 paras peli. Oppimiskäyrä on jyrkkä, mutta yhteisö ottaa uudet pelaajat lämpimästi vastaan, kun vain uskaltaa avata suunsa.

"Tässä ovat vuoden 2021 parhaat videopelit: Nytin toimitus kokosi 12 suosikkiaan - Nyt.fi | HS.fi" Nyt.fi | Tässä ovat vuoden 2021 parhaat videopelit: Nytin toimitus kokosi 12 suosikkiaan
 
HIeman HLL uutisia. Toivotaan että tiimien yhdistyminen nopeuttaa asioita (2022 roadmap tuossa muutama viesti ylempänä )

 
Kohta saadaan tietää milloin Easter front (Stalingrad) tulee konsolille (ilmainen päivitys )! Tämän jälkeen twiitistä voi päätellä, että jatkossa esim British maps tulee samaan aikaan PC:lle ja konsolille. Tulkitsen myös tuon niin, että British maps on todennäköisesti sitten maksullinen päivitys ?


1643133975672.png

1643181986361.png
 

Liitteet

  • 1643181986407.png
    1643181986407.png
    68,2 KB · Luettu: 19
Varmaan tulee olemaan niin että kaikki voivat pelata briteillä mutta vain tietyllä roolilla. Esim vain kiväärimiehenä. Ostamalla pääsee sitten pelaamaan kaikkia rooleja.
 
Uusi mappeja odotellessa, hieman HLL huumoria :





Eräs keskustelu jäännyt myös mieleen noista videoista, keskellä taistelua käytiin siis tälläinen keskustelu.
(se meni jotakuinkin näin muistaakseni ) :
:
- Pal, could you come here ? Here are enemies.
- Yes, I am coming...
- Where are you?
- wait a minute, I am coming....
- Ok, but after that, could you just walk here ?

:)
 
Viimeksi muokattu:
Yksi merkkipaalu saavutettu. Puuh....olipahan urakka. Mutta mitäs sitten ?

Hell Let Loose_20220216163907.jpg
 
Pleikkari pelaajat erikseen mutta pc:llä tätä pelataan yleensä tiimissä, joten en ymmärrä henk.koht "saavutuksia" mutta kukin tahollaan ja peli silti.
 
Pleikkari pelaajat erikseen mutta pc:llä tätä pelataan yleensä tiimissä, joten en ymmärrä henk.koht "saavutuksia" mutta kukin tahollaan ja peli silti.
No tuskin PC:llä pelatessakaan noista henk koht saavutuksista voi välttyä? Kyllähän konsolillakin tiimissä pelataan, vain random tiimeissä. Riippuu vaan porukasta (ryhmänjohtajasta ja itsestä ) kuinka tiimipeliä pelataan.

Saako PC puolella oma joukkue tai ryhmä jotain vastaavia saavutuksia (tasoja) kuin nuo henk koht saavutukset?
 
Juu, ei voi PC saavutuksilta välttyä, lähinnä tarkoitin että se ei mielestäni ole tämän pelin pointti vaan juuri se mainitsemasi tiimipeli. Minulle ei ole ikinä ollut mitään hyötyä saavutuksista, muuta kun se natsa ikoni. Voi olla että olen väärässä mutta mielestäni kaikki aselajit jo heti alussa käytössä.

En osaa sanoa saako joukkue tai ryhmä erillisiä saavutuksia.
 
Minulle ei ole ikinä ollut mitään hyötyä saavutuksista, muuta kun se natsa ikoni.

Eihän niistä mitää iloa ole, kaikkihan niitä voi saada, joten ei niillä voi oiken henkseleitä paukutellakkaan. 100 nyt oli vain sellainen tasaluku, että aattelin vaan sen postata kun ei oiken muuta asiaakaan ollut :)

mut joka tapauksessa 200 kiikariin ::devilish:
 
Jos jotain hyötyä pitäisi ranking nousulla olla niin lyhentäsin esim. supresson aikaa tjs. veteraaneilla. Lisäksi vois olla joku "panikointi" taso missä efecti sama kuin supressionissa, mikä voisi tuoda taktisesti lisä arvoa. Esimerkkinä se että laitat alokkaan vs veteraanin tuhomaan vihollisen tankin.

Edelleen pitää myös kehua FLL yhteisöä, missä suurin osa on auttavaista porukkaa uusille pelaajille. Tätä harvoin näkee ja jos joku peli niin tämä juuri tarvitsee sitä koska peli ei ole kovin aloittelija ystävällinen.
 
mulla kanssa noin kuukausi takana tätä peliä, lvl jotain 60 tunteja joku 80h ja juuri FLL puolella tulee pelailtua, alussa oli kyllä apuja ku kerrottiin ihan perus jutut ja nyt kun pelailee nii porukassa pääsee tekemään sitä mikä on meidän tehtävä. Iso plus pelille ja mukaan tuonne discordiin ja viestiä vaan tulemaan nii tuun ryhmään mukaan.
 
Ostin tänään ja yritin päästä testaa, mutta kaatui kun olin pääsemässä peliin sisään. Onko tällaisesta kokemusta. 20min etsin eka servua mihin pääsisi pelaa, sit vaan jonoon kun ei löytynyt. 20min jonossa ja crash. Ei oikein hyvin alkanut tämä.
 
Ostin tänään ja yritin päästä testaa, mutta kaatui kun olin pääsemässä peliin sisään. Onko tällaisesta kokemusta. 20min etsin eka servua mihin pääsisi pelaa, sit vaan jonoon kun ei löytynyt. 20min jonossa ja crash. Ei oikein hyvin alkanut tämä.

Ei ainakaan kannata kesken kentän lataamisen mennä windowsin puolelle. Kaataa herkästi pelin. Serveitä missä on tilaa ja pelaajia hyvin pitäisi kyllä löytyä, etenkin viikonloppuna.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 529
Viestejä
4 499 046
Jäsenet
74 216
Uusin jäsen
TTeuras

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom