Hell Let Loose

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lauri_
  • Aloitettu Aloitettu
En kyllä 4G liittymällä lähtis pelaamaan online fps-pelejä.
Mä oon pelannut reilu 4v jo 4g:llä ja kesällä vaihdoin 5g, en ole huomannut eroa kaapeliin. Tietysti jos on huono yhteys niin vaihtamalla kiinteään yleensä auttaa, kokeilisin sijoittaa modeemin parempaan kohtaan ensin.

Hll ei muutenkaan ole niin adhd räiskintä että sillä pienellä pingillä mitään ihmeitä saada aikaan.
 
Hei kaikille.

Onko aika hankkia kiinteä laajakaista kotiin koska Hell Let Loosen pingit pyörivät 22 - 120 ms välillä ? Usein 100 ms luokkaa. Käytössä on DNA 4G liittymä ja muissa peleissä pingi on 30 - 50 ms ~ luokkaa. ( Counter Strike, Battlefield 1 & 5) Voiko olla että ei riitä enää 100 pelaajan PvP peleille ? :tdown: Ruuhka-ajan yhteys. Yöllä on nopeampikin.

hellletloose.png

Itsellä on käytössä Elisan XL(600mb) netti liittymä ja vaikka mitään muuta rasitusta verkossa ei ole niin itsellä se pingi on vakiona siellä 100-120ms tienoilla. Siis piuha konsolissa kiinni tottakai. Joskus näissä uusimmissa kartoissa on varmaan ollut enemmänkin vaikka peli ei näytä sitä, mutta tökkii ja liikkuminen on erittäin häiritsevää
 
Pingit HLL:ssä ei yleisesti ole kovin matalat. Itselläni yleensä siinä 40-50 luokkaa. Ja samanlaisia näyttää kaikilla olevan kun katselee matsin jälkeen "pistetaulukkoa", 40-100 välillä pääasiassa.

Ja ei tuolla nyt taida isoa mekitystä olla, sillä kyseessä ei ole ADHD peli. Toki joskus jossain kaupunkihipassa saattaa olla pingistäkin kiinni kenellä kypärä kilahtaa ensin.
 
Hellän pingeistä en niin välittäis kun omaa nettiä miettii.
itellä giganen kuitu ja pingit on ihan samat ku kaikilla muillakin, on niillä sit 4G tai 5g tai vaikka modeemi. :D
 
Kai on open mic? :love:
Perusjantterilla on kaksi radiokanavaa; oma ryhmä ja "lähietäisyys" (proximity chat?). Ryhmänjohtajille on sitten noiden lisäksi vielä johtochatti, jonka kuulevat ja johon voivat huudella vain ryhmänjohtajat ja komentajat.

Iso suositus pelille. Yksi harvoista peleistä, jossa mielummin käyttää 90min ajastaan häviävässä tiimissä, joka kommunikoi hyvin vs. voittavassa tiimissä, jossa oma ryhmä ei puhu sanaakaan.
 
Pingit joo on aina suht kovat, vaikka peli itsessään pyörii suurimmaksi osaksi sujuvasti. Itsellä 200/100 valokuitu. Joskus huomaa pientä nykimistä. Yhden kerran peli pätki hetken niin pahasti, että fps oli varmaan jotain neljä. Yritä siinä sitten sniputella, tosin omat "taidot" kyllä haittasi enemmän.

Peliä on patchattu mielestäni tosi hyvin, ainoastaan valikoissa on vielä joskus jotain hämminkiä.
 
Hmm vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta, tulen juoksentelemaan rinkiä ja härväämään. Kai on open mic? :love: Pubgit lopetin siinä melkipä kun tuo vastapuolelle huutelun hauskuus katosi. Useat kerrat vedet silmissä saanut nauraa raivopäisiä reaktioita. :tup:
Jos meinaat tuota vastapuolelle huutelua, niin ei ole mahdollista hell let loosessa. Itse kyllä kaipaisin sen lisän. Insurgency sandstormissa on radio tehty hyvin, koska siinä aina kaikki puhe kuuluu myös proximity chattiin sis. vastustaja
 
Juurikin tämä proximity mic kuuluu mielestäni sotapeleihin. :tup:

Niinhän se kuuluisi mutta käytännössä pelaajista osa siirtyy käyttämään mumble/teamspeak/discord/jne ettei vihu kuule suunnitelmia tai sijaintia. Näin ainakin aikoinaan Arma2/3 aikoina kun vastaavan tyylisiä pelimuotoja pelasin. Ehkä devit tässä ennakoineet ja estäneet suorilta sen ettei vihut kuule kuin omat juttunsa.

Itse HLL:ään liittyen; Onko PS5:lle vielä tullut gyro aimia saataville tai edes ollut puhetta, onko se joskus tulossa? Pelkillä tateilla kun pikseleihin osuminen on hankalaa.
 
Niinhän se kuuluisi mutta käytännössä pelaajista osa siirtyy käyttämään mumble/teamspeak/discord/jne ettei vihu kuule suunnitelmia tai sijaintia. Näin ainakin aikoinaan Arma2/3 aikoina kun vastaavan tyylisiä pelimuotoja pelasin. Ehkä devit tässä ennakoineet ja estäneet suorilta sen ettei vihut kuule kuin omat juttunsa.

Jos on puhelias oman tiimi, niin silloin ei kyllä kaipaa vihulaisen jutteluita sinne sekaan. Menisi varmaan aika päällepuhumiseksi. Mielestäni taktikoinnin ja pelattavuuden kannalta nykyinen on hyvä ratkaisu.

Ja mielestäni ei aina tarvitse edes puhua jos officeri antaa antaa selviä ohjeita merkkien avulla mitä pitää tehdä ja minne mennä. Välillä ryhmän puheet ovat hyvin vaikeita ymmärtää jos itse et ole puhuja vieressä.
 
Seedatessa pitäis olla mahdollisuus keskustella vastapuolen kanssa, esim kun tulee vaikka 50 pelaajaa täyteen niin menee pois päältä.
 
Ei ole kukaan kuullut HLL:n seuraavista askeleista ? Brittikartat yms ?

On muuten joskus ärsytävää ja käy pinnan päälle, kun jotkut tyypit jotka ei oo koskaan tyytyväisiä. Joku 100 lv:tä alhaisemmalla tasolla oleva tyyppi louskutti koko matsin, että ryhmänjohtaja (minä) ei osaa pelata eikä tajua mitään. Pyysi aina OP:tä sinne missä itse huiteli ja suunnitteli tekevänsä. Kaveri huiteli ihan omilla teillään eikä seurannut ryhmän ohjeita yhtään. Haalipa pari kaveriakin aina mukaansa omille retkilleen. Varsinkaan puolustushommat ei kiinnostanut ja sen takia takkiin tulikin.....Rasittavia tyyppejä. Ei ymmärtänut millään että puolustaa pitää warfare moodissakin, vaikka oma checkpoint on täysin sinisellä.

Joskus noi käy hermoille...puuh...
 
Seuraavan roadmapin pitäisi tulla piahkoin. Britit tulee seuraavassa päivityksessä, mikä on varmaan ~2-3kk päässä.
On muuten joskus ärsytävää ja käy pinnan päälle, kun jotkut tyypit jotka ei oo koskaan tyytyväisiä. Joku 100 lv:tä alhaisemmalla tasolla oleva tyyppi louskutti koko matsin, että ryhmänjohtaja (minä) ei osaa pelata eikä tajua mitään. Pyysi aina OP:tä sinne missä itse huiteli ja suunnitteli tekevänsä. Kaveri huiteli ihan omilla teillään eikä seurannut ryhmän ohjeita yhtään. Haalipa pari kaveriakin aina mukaansa omille retkilleen. Varsinkaan puolustushommat ei kiinnostanut ja sen takia takkiin tulikin.....Rasittavia tyyppejä. Ei ymmärtänut millään että puolustaa pitää warfare moodissakin, vaikka oma checkpoint on täysin sinisellä.

Joskus noi käy hermoille...puuh...
Monoa vaan ryhmästä jos tuollaisia on. :D
 
Melko masokisti pitää olla että pelaa tätä randomien kanssa
Ei olenkaan. Randon seura on ihan ok, väliillä ollan ihan hiljaa ja välillä joku moottoriturpa ...ja kaikkea siletä väliltä. Välillä todell mukavia tyyppejä ja välillä tuollaisia em. tyyppejä.

Seuraavan roadmapin pitäisi tulla piahkoin. Britit tulee seuraavassa päivityksessä, mikä on varmaan ~2-3kk päässä.
Roadmap olisi kiva, on jotain jota sitten odottaa.

Monoa vaan ryhmästä jos tuollaisia on.
Ei sodassa ketään potkita pois.....kärsikööt huonosta ryhmänjohtajasta sitten. Koville tuntui ottavan kun en totellut :)
 
Ei olenkaan. Randon seura on ihan ok, väliillä ollan ihan hiljaa ja välillä joku moottoriturpa ...ja kaikkea siletä väliltä. Välillä todell mukavia tyyppejä ja välillä tuollaisia em. tyyppejä.

Kyllä ite ehdottomasti pelaan vain kaveriporukalla tai sitten FLL:n porukoissa. En todellakaa lähtis tätä hankaa jonkun random argentiinalaisen kanssa. :beye:
 
Tässä Monon jutustelua tästä suuresta muutoksesta. Toivottavasti puheet pitävät päikkaansa ja uusi kehitysporukka ei pilaa peliä omilla visioillaan vaan kunnioittavat alkuperäistä. Täysin uusi Isompi kehitystiimi kuulstaa hyvältä, mutta.... Saa nähdä.......

 
Kyllä ite ehdottomasti pelaan vain kaveriporukalla tai sitten FLL:n porukoissa. En todellakaa lähtis tätä hankaa jonkun random argentiinalaisen kanssa. :beye:
Vepaston kanssa samaa mieltä, että joskus pitää pelata randomejen kanssa. Pelin pahuus on siinä että "kaverit" pelaa ja muut ei pääse tiimiin. Se näivettää tälläisen pelin, missä tarvitaan porukkaa. Tyhmyys on eri asia.
 
Erittäin hyviä pelejä on ollut randomien kanssa pelatessa, useammin pelaan randomien kuin kavereiden kanssa. Tietenkään aina ei tärppää, mutta enemmän on positiivisia kokemuksia kuin negatiivisia. Kunhan pelaa noilla servereillä missä puhekielenä on englanti, niin kyllä siellä on muitakin kommunikointitaitoisia pelaamassa, jotka pelaavat peliä yksin ja haluavat puhua muille :)
 
Tämä peli vaatii uusia urpoja ja urheita joukkueen johtajia, jotka saavat kiksejä. Muuten tämä hieno peli menee sisäsiittoiseksi. Minulla taitaa olla majurin natsat enkä vieläkään osaa yhtäkään karttaa. Teen mitä joukkujeen johtaja käskee :)
 
Tämä peli vaatii uusia urpoja ja urheita joukkueen johtajia, jotka saavat kiksejä. Muuten tämä hieno peli menee sisäsiittoiseksi. Minulla taitaa olla majurin natsat enkä vieläkään osaa yhtäkään karttaa. Teen mitä joukkujeen johtaja käskee :)

62 tuntia pelattuna ja välillä saa kyllä uskomattomia kicksejä pelistä. Esimerkiksi Machine Gunnerilla kun pääsee mukavalle paikalle naputtelemaan vastustajan jalkaväkeä. Toisinaan peli aiheuttaa myös turhautumista kymmenillä äkkikuolemilla. Kannattaa suosiolla varata 2 - 4 tuntia peliaikaa kerralla. Parhaat pelit normaali EU servereillä Suomen aikaan kello 20 - 01. Paremmin kommunikoivia pelaajia pelaamassa. Pysyn mielelläni rivimiehen roolissa ja myöskään minä en osaa karttoja. Jos kysytään esimerkiksi " Onko bunkkeri tyhjä ? " komentajan tai jonkun muun joukkueenjohtajan toimesta, kannattaa hetkeksi avata kartta ja etsiä kartan isoin bunkkeri. Jos on lähellä niin kannattaa vilkaista. Pitkälle pääsee kun ymmärtää, että puhutaan vain kartan koordinaateista E6 ( karttaruuduista ) jne ja kompassinasteikosta jos suunnista puhutaan. Pohjoinen, etelä ja kohde tulee suoraan tietä pitkin sekin riittää hyvin. Ojien ja pientareiden kasvustoissa olen saanut aikaiseksi hienoja taistelukokemuksia ja siellä piilottelu on tyydyttävää. Nähdään taistelukentillä. :kahvi:
 
Viimeksi muokattu:
Tuli tämäkin nyt pitkästä pitkästä pitkästä aikaa asenneltua takaisin, kun alkaa taas löytyä enemmälti aikaa pelaamaan pitempiä jaksoja.

Onhan tämä mukavaa, kun sattuu vaan hyvä random-porukka joukkueseen. Harmittavan usein ei näin vaan ole vaan porukka painelee yksilöinä ympäri karttaa. Itseääni ei haittaa vaikka joukkueenjohtaja pelisilmällisesti olisi kuinka huono tahansa kunhan tulee edes jonkinlaisia komentoja ja suunnitelmia. Tässähän on pelin se suurin suola ja ongelma samassa paketissa. Jos on hyvä joukkue, niin peli on todella hauskaa mutta toistepäin taas ihan perseestä yksinään huhuilla kentällä.

Itseasiassa hauskimmat pelikerrat oli vknloppuna,kun SL on ollut joku ihan pähkähullu. Rynnitään vaan vihollisen asemiin human wave-taktiikalla samalla kun SL karjuu mikkiin että ampuu jokaisen joka heittää munat turpeeseen.

Omia pieniä huomioita pelissä:

- Mediccinä harvoin pelaa kukaan. Itse välillä pelailen, mutta vähän tyhjän kanssa kun porukka luovuttaa samantien vaikka olisin lähellä tulossa. Ilmeisesti kuolemisesta ei niin paljoa rangaista ja OP:stä pääsee nopeasti takaisin taisteluun
- OP:ssä voisi olla mielestäni isompi range jonka sisällä vihollisen tultua ei pystyisi enää spawnaamaan. Nyt välillä vähän sellainen että ukkoja hyppii esiin kuin sieniä sateella.
 
- Mediccinä harvoin pelaa kukaan. Itse välillä pelailen, mutta vähän tyhjän kanssa kun porukka luovuttaa samantien vaikka olisin lähellä tulossa. Ilmeisesti kuolemisesta ei niin paljoa rangaista ja OP:stä pääsee nopeasti takaisin taisteluun

Joo, olen huomaanut tämän ongelman, ja se syö kyllä motivaatiota olla medic. Tosin kommunikoinnilla tämä ongelma hieman vähenee, mutta ei tietysti auta jos ei puhele toisille.
 
Joo, olen huomaanut tämän ongelman, ja se syö kyllä motivaatiota olla medic. Tosin kommunikoinnilla tämä ongelma hieman vähenee, mutta ei tietysti auta jos ei puhele toisille.

Eilisissä peleissä medicci huuteli lähikommunikaatioon ambulanssin piipaa ääntä. Se ilmeisesti toimi kun näytti saavan nosteltua ihmisiä ylös :D
 
Medic on valitettavasti pelin turhin rooli. Kuolemasta ei rangaista, op:lta on melkein aina nopeampi spawnata kun odottaa ja spawnatessa saat täydet panokset. Lisäksi medicin asevarasto on selvästi kehnompi kun millään muulla. Ainut plussa on että pisla loadoutilla on hyvä nakella savuja.
 
Kyllähän tuo medic on aika kova sana vaikka MG miehen kaverina. Ei tulitulitus ihan heti katoa. Tai squad officerin kaverina jos täyty saada OP hyvään paikkaan.
 
Ja uusimmat kuulumiset kehittäjiltä. Uusi kehitysporukka on päässyt jo jotain (pientä ) aikaiseksi.

 
Pari tuntia taas tapellut kaatumis ongelmien kanssa, päivitin kaiken mahdollisen mahdottoman ja ei, kaatu suoraan työpöydälle joko valikoissa tai suoraan pelissä. Tiedostojen eheys tarkistettu Steamissa, poistin pelin ja latasin uudestaa, ehdinkö vartin pelata ja taas kaatui :facepalm:


uninstall...
 
Viimeksi muokattu:
minulla rikkinäinen virtalähde teki tuota. Tosin teki sitä kaikissa vähänkin raskaammassa pelissä.
 
Ikinä ei ole kaatunut PC:llä, sulla hassu konsoli tai pc. Useita satoja tunteja pelattua eikä ongelmia. Suurin syy ärsytykseen on sisä-siittoisuus me vastaan noi.
 
tuli ostettua tämä hll kokeiluun,viimeksi ostin pelin 15 vuotta sitten alelaarista(nosferaty war of malachi).
aika outo kokemus kun yhden vihollisen vain nähnyt koko pelissä lähietäisyydeltä , kuolema tullut n.100 kertaa ilman näkyvää vihollista. eli en ole päässyt edes ampumaan vihollista vielä. peliaikaa on mennyt 10 tuntia.
olen pelannut muita sotapelejä ja niissä vastustajat ovat olleet näkyvillä mutta tässä pelissä on toisin vai oonko tullut sokeeksi?
miksi kiikarikivääriä ei löydy ja onko mielestänne pelin valikot ja ns peliin pääseminen ja sen tajuaminen vaikeaa vai oonko liian yksinkertainen tälle pelille?
 
tuli ostettua tämä hll kokeiluun,viimeksi ostin pelin 15 vuotta sitten alelaarista(nosferaty war of malachi).
aika outo kokemus kun yhden vihollisen vain nähnyt koko pelissä lähietäisyydeltä , kuolema tullut n.100 kertaa ilman näkyvää vihollista. eli en ole päässyt edes ampumaan vihollista vielä. peliaikaa on mennyt 10 tuntia.
olen pelannut muita sotapelejä ja niissä vastustajat ovat olleet näkyvillä mutta tässä pelissä on toisin vai oonko tullut sokeeksi?
miksi kiikarikivääriä ei löydy ja onko mielestänne pelin valikot ja ns peliin pääseminen ja sen tajuaminen vaikeaa vai oonko liian yksinkertainen tälle pelille?

Sitä se on monesti alkuun tässä, kannattaa edetä maltilla ja suojassa. Lisäksi on erittäin tärkeää pysähtyä katselemaan, liike tässä pelissä paljastaa helpoiten. Se ampuva vihollinen kun on jossain suojassa pronessa, niin sitä on paha havannoida täydestä liikkeestä.

Kiikarikivääri löytyy ainoastaan Recon joukkueen tarkka-ampujalta, ja niitä on 2 per puoli. Ehkä joku video voi avata enemmän, esimerkiksi monoespacialin beginners guide. Varmaan on muitakin.

 
tuli ostettua tämä hll kokeiluun,viimeksi ostin pelin 15 vuotta sitten alelaarista(nosferaty war of malachi).
aika outo kokemus kun yhden vihollisen vain nähnyt koko pelissä lähietäisyydeltä , kuolema tullut n.100 kertaa ilman näkyvää vihollista. eli en ole päässyt edes ampumaan vihollista vielä. peliaikaa on mennyt 10 tuntia.
olen pelannut muita sotapelejä ja niissä vastustajat ovat olleet näkyvillä mutta tässä pelissä on toisin vai oonko tullut sokeeksi?
miksi kiikarikivääriä ei löydy ja onko mielestänne pelin valikot ja ns peliin pääseminen ja sen tajuaminen vaikeaa vai oonko liian yksinkertainen tälle pelille?
Kuten ylempänä sanottu, kuolema tulee hyvin nopeasti mikäli liikkuu varomattomasti. Kannattaa alussa pelailla perus kiväärimiehen hahmoluokalla ja pysyä tiiviisti oman ryhmänjohtajan matkassa ja kuunnella tämän ohjeita. Kyllä niitä onnistumisen tunteita alkaa tulla pikkuhiljaa enemmän, kunhan pelaa tiimissä. Se tässä pelissä on myös hyvä, että pärjätäkseen ei tarvitse varsinaista "karttatietämystä" toisin kuin monessa muussa sota-/räiskintäpelissä, joissa on aina se yksi kulma jossa kämppii joku vihu.

Lisäksi kannattaa muistaa, että tässä pelissä hahmoluokilla todellakin on merkitystä. Varsinkin Support & Engineer ovat ryhmän ja tiimin toiminnalle tärkeitä, joten niillä ei tule pelata jos aikeena on vaan päätön ryntäily. Ikävän harva niitä tosin pelaa eli aloittelijankin kannattaa niitä opetella :)
 
tuli ostettua tämä hll kokeiluun,viimeksi ostin pelin 15 vuotta sitten alelaarista(nosferaty war of malachi).
aika outo kokemus kun yhden vihollisen vain nähnyt koko pelissä lähietäisyydeltä , kuolema tullut n.100 kertaa ilman näkyvää vihollista. eli en ole päässyt edes ampumaan vihollista vielä. peliaikaa on mennyt 10 tuntia.
olen pelannut muita sotapelejä ja niissä vastustajat ovat olleet näkyvillä mutta tässä pelissä on toisin vai oonko tullut sokeeksi?
miksi kiikarikivääriä ei löydy ja onko mielestänne pelin valikot ja ns peliin pääseminen ja sen tajuaminen vaikeaa vai oonko liian yksinkertainen tälle pelille?

Tervetuloa rintamalle.

Tässä joskus taannoin keräsin ohjevideoita ja omia vinkkejä alokkaille. Vilkaiseppa niitä, niin pääset hieman kärryille pelin hengestä ja myös elinajanodote saattaa samalla hieman kasvaa.

 
Tervetuloa rintamalle.

Tässä joskus taannoin keräsin ohjevideoita ja omia vinkkejä alokkaille. Vilkaiseppa niitä, niin pääset hieman kärryille pelin hengestä ja myös elinajanodote saattaa samalla hieman kasvaa.

Sen verran kattavan listan olet koonnut, että saisiko @Lauri_ vaikka muokattua nämä ketjun aloitusviestiin?
 
kiitoskia kannustuksesta ja neuvoista kaikille!! täytyy siis edetä maltilla ja olla pelissä varovainen niinkuin itse olisi oikeasti sodassa mukana! tänään tunnin tahkosin ja metallinen kolina vain kuului hahmoni päästä,eli otin headshotteja
motion blur on päällä, mitä sillä on merkitystä pelin kannalta tässä pelissä, hyvää vai huonoa? joku puhui joskus että se huonontaisi vastustajan huomaamista ?
 
Kyllähän sitä joutuu välillä tilanteisiin jossa ei oikeasti tiedä mistä ammutaan ja kuka ampuu. Joskus tilanteet ovat aika kaaosmaisia. Silloin on parempi heittää maihin ja yrittää piiloutua hetkeksi, sitten voi yrittää saada parempaa käsitystä siitä, että missä vihollinen on ja missä rintamalinja sijaitsee.
Kuulo on tässä monesti aika tärkeä, että osaa hahmotaa laukauksian suunaan. Jos et näe, niin yritä kuuntelemalla saada jokin käsitys tilanteesta ( kuulokkeet must ).

Kyllä se siitä....
 
kiitoskia kannustuksesta ja neuvoista kaikille!! täytyy siis edetä maltilla ja olla pelissä varovainen niinkuin itse olisi oikeasti sodassa mukana! tänään tunnin tahkosin ja metallinen kolina vain kuului hahmoni päästä,eli otin headshotteja
motion blur on päällä, mitä sillä on merkitystä pelin kannalta tässä pelissä, hyvää vai huonoa? joku puhui joskus että se huonontaisi vastustajan huomaamista ?
Motion blur aina pois päältä, ei mitään järkeä huonontaa kuvanlaatua keinotekoisesti.

Muiden neuvojen lisäksi lisäisin että squadleaderin lisäksi kartta on paras ystäväsi, kartasta voit nähdä onko spawnipisteiden lähellä vihollisia ja pienellä päättelyllä voit arvata missä suunnassa vihut liikkuu, myös omien ukkojen merkit kertoo usein rintamalinjasta joka jakaa oman tiimin ja vihujen tiimin ukkoja. Tän tyylisissä peleissä about kolmannes tai neljännes koko peliajasta on karttaan tuijottelua.

Kannattaa myös muistaa että hyökkäämällä tulee todella paljon kuolemia ja puollustamalla saa todella helposti tappoja.
 
minulla rikkinäinen virtalähde teki tuota. Tosin teki sitä kaikissa vähänkin raskaammassa pelissä.
Juu ei ole virtalähde, mulla on ollut sama kaatumisongelma jo pidempää ja vain tämän kanssa...

Toi on vain sellainen peli että jos vartin pelin takia pitää puolituntia tapella että pääsee edes peliin sisälle niin ei kannata...
 
nyt on pelattu parikyttuntia tätä ja pari vihollistakin huomattu ja jopa ammuttukin onnistuneesti!
huomasin että ruudunpäivitys tippui melkein 40 tasolle teki mitä teki grafiikka-asetuksille. kirjoitin dx12 komennon ja use availablecores fresfres 70 . se meni ilmeisesti väärin kun ei ollut merkitystä mihinkään mutta kun kirjoitin sen OIKEIN niin nyt kuvakin pyörii 70 ruudunpäivityksellä jatkuvasti oli kenttä mikä tahansa, eli oikeinkirjoitus on tärkeä tässäkin tapauksessa!
pelin pelaaminen muuttui paaaljon jouheammaksi tällä menetelmällä.
rtx3060 ja11400 on kokoonpano.
 
miten porukka on selvinnyt siitä tilanteesta kun synnyt alueelle mutta siellä onkin panssarivaunu oottamassa ja ampuu sut heti kun synnyt,tämä toistuu niin kauan kuin vain jaksaa syntyä siihen ilman hermoromahdusta.
tänään synnyin uhallakin eräälle pisteelle toistuvasti jonne oli ohjattu pommitus joka kesti monia minuutteja, kaikki kymmenet äijät kuoli heti synnyttyään kerta toisensa jälkeen.
onko tää joku bugi vai vihollisen äärimmäinen viisaus?
paljoko on teillä gpu käyttörasitus pelatessa? mulla ei meinaa nousta gpu käyttöaste millään yli 50% joka tuntuu ihmeelliseltä,tuntus että tämä peli vetäis gpun tappiin kuitenkin? prossut on 70 % ja ylikin. eikö näytönohjain osaa käyttää jostainsyystä tehojansa vaikka kaikki vippaskonstit on otettu gamebaareja myöten pois ja maximum performansella on.
 
miten porukka on selvinnyt siitä tilanteesta kun synnyt alueelle mutta siellä onkin panssarivaunu oottamassa ja ampuu sut heti kun synnyt,tämä toistuu niin kauan kuin vain jaksaa syntyä siihen ilman hermoromahdusta.
tänään synnyin uhallakin eräälle pisteelle toistuvasti jonne oli ohjattu pommitus joka kesti monia minuutteja, kaikki kymmenet äijät kuoli heti synnyttyään kerta toisensa jälkeen.
onko tää joku bugi vai vihollisen äärimmäinen viisaus?
Ei ole bugi ja on tähän olemassa suuri viisaus. Pysy poissa tykistökeskityksestä / väijytyksestä ja valitse joku toinen respawn piste.

Kerran pari kannnataa kokeilla onneaan, mutta jos noutaja tulee joka kerta, niin on todennäköistöä että joku on kytiksellä.
On aika normaalia , että kun vihu bongaa OP:n tai Garrisonin , niin sinne nurkille tulee joku vaunu tai MG kytikselle. Tai joku pyytää tykistökeskitystä sinne. Kartassahan tälläinen respawn kohde hehkuu punaisena ja antaa pientä vinkkiä siitä, että siellä on aika tukala tilanne. Tämä on myös osaltaan taktiikkaa, joskus kannattaa olla kytiksellä mielummin kuin tuhota OP tai Garrison. Näin saa sidottua vastapuolen joukkoja hetkeksi "kuolonkierteeseen".
 
mikä muuten on range että garrison syttyy punainen lamppu?
Paljon näkee ja itsekin hyödynnän kaiken pelimaailman ulkopuolisen avun onko se sitä power gaming ilmiöö

esimerkkejä:
jäät juuri löytämäsi vihollisen garrisonin rangen ulkopuolelle mg, tankilla. eli yleisesti respa killing. Tappaa toisen peli-ilon ei toi ole mistään kotoisin että voi respa killaaa, mutta se on ominaisuus. Yleensä se viimeinen objecti vaatii että garrut ja hq on suljettu. Tää on otettava featurena. Toiset tykkää, kyllä itsekin suljen vihollisen hq tietoisesti ja toki airhead pitää pystyä raiskaa.
näet kova koodatun rintamalinjan. kulje vaikka jeepillä linjaa läpi. varmasti löydät garrisonit. jos kuolet merkitse kohta ja uusi yritys siitä ensi kerta varovaisemmin. artallakin voi paukuttaa linjaa jossai kohtaa kilisee.
alku garrissonit muistiin jatkohyödynytämistä varten.
pistä muistiin tarkat artyjen sijainnit ja commanderilla pistää vaikka starfing gun päälle. voit myös merkata sen ja pyytää commanderilla iskua sinne.
Tää on tällaista toiset osaa pelata ja toiset osaa pelata pelii.
 
okei, vaihtamma siis syntymäpaikkaa ja mennään suon yli että heilahtaa
Juuri näin. Välillähän tuo on hieman turhauttavaa jos uusi syntymäpaikka on hevon kuusessa ja joutuu ensin aika lailla kalosseja kuluttamaan ennenkuin suon yli pääsee heilahtamaan. Ja sitten sen hillittömän marssin jälkeen kun pääset takaisin rintamalle, niin joku harmiton harhalaukaus osuu heti omaan kypärään :)....ja eikun uudestaaan....
Elämä on...
 
mikä muuten on range että garrison syttyy punainen lamppu?
Paljon näkee ja itsekin hyödynnän kaiken pelimaailman ulkopuolisen avun onko se sitä power gaming ilmiöö

esimerkkejä:
jäät juuri löytämäsi vihollisen garrisonin rangen ulkopuolelle mg, tankilla. eli yleisesti respa killing. Tappaa toisen peli-ilon ei toi ole mistään kotoisin että voi respa killaaa, mutta se on ominaisuus. Yleensä se viimeinen objecti vaatii että garrut ja hq on suljettu. Tää on otettava featurena. Toiset tykkää, kyllä itsekin suljen vihollisen hq tietoisesti ja toki airhead pitää pystyä raiskaa.
näet kova koodatun rintamalinjan. kulje vaikka jeepillä linjaa läpi. varmasti löydät garrisonit. jos kuolet merkitse kohta ja uusi yritys siitä ensi kerta varovaisemmin. artallakin voi paukuttaa linjaa jossai kohtaa kilisee.
alku garrissonit muistiin jatkohyödynytämistä varten.
pistä muistiin tarkat artyjen sijainnit ja commanderilla pistää vaikka starfing gun päälle. voit myös merkata sen ja pyytää commanderilla iskua sinne.
Tää on tällaista toiset osaa pelata ja toiset osaa pelata pelii.

50 m -> garrisoni hälyttää ja 15 m -> garrison menee lukkoon. Vihollisen alueella 100m ja garrison menee lukkoon.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 511
Viestejä
4 498 548
Jäsenet
74 216
Uusin jäsen
TTeuras

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom