Täytyy vähän korjata nyt kun on tullut tunteja reilummin lisää, että ihan hyvää meininkiä on ollut FLL servulla nyt kun on vaan katsellut sopivat squadit mihin liittyä. Ainut vaan mikä haittaa edelleen on tuo erittäin vaikea pääsy kyseiselle serverille pelaamaan.
Monesti sitten vaan lopettaa tai katselee jonkun muun serverin. Itse tykkään enemmän vähän "vakavemmasta" menosta ja tykkään kun on joku osaava käskyttämässä menoa.
Kyllä siellä pääsääntöisesti on ilta-aikaan ns. vähän parempia pelejä, kun omia jäseniä alkaa olemaan se +30, +40 servulla. Myöhäisillan/yön ja iltapäivän peleille ei pystytä antamaan samanlaista "laatulupausta"
Myöskään randomeista pelaajista emme voi mennä takuuseen, serveri kun on avoin kaikille, eikä "osaamattomuuden" vuoksi voi ketään potkia. Eri asia sitten, jos ei kommunikoi tai muuten tarkoituksenmukaisesti pilaa muiden pelin.
Olen törmännyt useisiin suomalaisiin, jotka haukkuvat parin pelikerran jälkeen vaikkapa serverin tasoa tai sitä, kun kukaan ei kommunikoi, ilman omaa kontribuutiota pelin tasoon vaikkapa johtamalla ryhmää tai auttamalla uusia pelaajia. Yksi syy tähän voi olla se, että eihän esim. teksti-chatissa ole juurikaan mitään - uutena pelaajana jos ei tiedä, että tämä ei ole teksti-chat-peli, jossa huudellaan takarivistä muille tai spämmitään chatti muuten vain, niin voi tulla yllätyksenä, että tässä olisi suotavampaa toimia sen oman ryhmän sisällä kommunikoiden.
Mutta jos vakavahenkisempi pelailu kiinnostaa, tervetuloa tutustumaan Discordiimme ja hakemaan jäsenyyttämme. Suomalaisia on kuin sieniä sateella ja kaikkia ei "vakavempi" meno kiinnosta. Avoimen serverin lisäksi meillä tiimi pelaa myös 50vs50 -otteluita muita tiimejä matseja vastaan. Lisäksi toisinaan järjestämme kaikille suomalaisille avoimia peli-iltoja.
FLL:ssä se FLL oma jengi auttaa ihan älyttömästi aloittelevia/keskivertopelaajia. Sen lisäksi siellä on tosi usein lukittuja squadeja missä suomi tyypit on. Suomalaisella nimimerkillä pääsee suoraan ku pyytää luvan. Chätin kanssa sit muutkin.
Täysin mennään squadina squad leaderin johtamana ja aivan älyttömästi paremmat pelit kuin muualla. Jokainen tekee roolinsa mukaista hommaa.
Muilla servereillä käydään lähinnä sillon ku ei jaksa niin paljon keskittyä ja halutaan vaan pelata rennommin.
Tämäpä on erinomaisesti tiivistetty. Ja vaikkei suomalainen nimimerkki olekaan, jos sanoo chattiin "hei olen suomalainen, omistan mikin ja olen tiimipelaaja", lähes poikkeuksetta pääsee näihin lukittuihin ryhmiin. Serverimme on kuitenkin avoin kaikille, emme ole "Finnish only", joten sen takia korostetun paljon on lukittuja ryhmiä, koska suomalaiset mieluusti pelaavat omalla kielellään. Ei siinä loppupeleissä monelle ole väliä, kuka siinä vieressä huitelee, kunhan kommunikointi samalla kielellä onnistuu.
Mutta aina pystyy asioita tekemään paremmin ja parantamaan