- Liittynyt
- 13.10.2022
- Viestejä
- 50
"Vihjeesi on tallennettu numerolla KKVXXXXXX.
Kiitos, että käytit aikaa havaintosi jakamiseen kanssamme.
Käymme kaikki vihjeet läpi ja tallennamme ne tietojärjestelmäämme valvonnan tueksi. Jokainen vihje on tärkeä, koska ne auttavat meitä muodostamaan kuvaa kuluttajien markkinoilla kohtaamista ongelmista.
Emme anna vihjeisiin yksilöllisiä vastauksia emmekä käsittele vihjeiden sisältöä yksittäin. Seuraamme vihjeiden havaintoja ja ne toimivat tukenamme, kun harkitsemme valvontatoimenpiteiden kohdistamista tiettyyn yritykseen tai toimialaan.
Valvonnassa keskitymme niihin asioihin, jotka kulloinkin arvioimme tärkeimmiksi kuluttajien aseman kannalta. Käsittelemme asioita laajempina ala- ja aihekohtaisina kokonaisuuksina, jotta valvonta olisi mahdollisimman vaikuttavaa. Priorisointiperiaatteisiimme voit tutustua verkkosivuillamme: Kuluttaja-asiamiehen valvonnan priorisointiperiaatteet.
Jos vihjeessä on viittauksia kilpailuongelmiin, toimitamme vihjeen viraston kilpailuasiantuntijoille, jotka ottavat tiedot huomioon markkinoiden seurannassa ja tulevien tutkimuskohteiden suunnittelussa.
Tietoa toiminnastamme ja valvontatyömme tuloksista löytyy parhaiten verkkosivuiltamme www.kkv.fi.
Kiitos aktiivisuudesta ja toivottavasti jaat jatkossakin kanssamme tietoa, jos kohtaat kuluttajan oikeuksiin liittyviä ongelmia.
Kuluttaja-asiamies
Kilpailu- ja kuluttajavirasto
Tämä viesti on lähetetty automaattisesti sähköisestä tietojärjestelmästä. Huomaa,että lähettäjäksi merkitty sähköpostiosoite ei vastaanota sähköpostia."
TUommosen botti vastauksen lähettäää KKV...
Kiitos, että käytit aikaa havaintosi jakamiseen kanssamme.
Käymme kaikki vihjeet läpi ja tallennamme ne tietojärjestelmäämme valvonnan tueksi. Jokainen vihje on tärkeä, koska ne auttavat meitä muodostamaan kuvaa kuluttajien markkinoilla kohtaamista ongelmista.
Emme anna vihjeisiin yksilöllisiä vastauksia emmekä käsittele vihjeiden sisältöä yksittäin. Seuraamme vihjeiden havaintoja ja ne toimivat tukenamme, kun harkitsemme valvontatoimenpiteiden kohdistamista tiettyyn yritykseen tai toimialaan.
Valvonnassa keskitymme niihin asioihin, jotka kulloinkin arvioimme tärkeimmiksi kuluttajien aseman kannalta. Käsittelemme asioita laajempina ala- ja aihekohtaisina kokonaisuuksina, jotta valvonta olisi mahdollisimman vaikuttavaa. Priorisointiperiaatteisiimme voit tutustua verkkosivuillamme: Kuluttaja-asiamiehen valvonnan priorisointiperiaatteet.
Jos vihjeessä on viittauksia kilpailuongelmiin, toimitamme vihjeen viraston kilpailuasiantuntijoille, jotka ottavat tiedot huomioon markkinoiden seurannassa ja tulevien tutkimuskohteiden suunnittelussa.
Tietoa toiminnastamme ja valvontatyömme tuloksista löytyy parhaiten verkkosivuiltamme www.kkv.fi.
Kiitos aktiivisuudesta ja toivottavasti jaat jatkossakin kanssamme tietoa, jos kohtaat kuluttajan oikeuksiin liittyviä ongelmia.
Kuluttaja-asiamies
Kilpailu- ja kuluttajavirasto
Tämä viesti on lähetetty automaattisesti sähköisestä tietojärjestelmästä. Huomaa,että lähettäjäksi merkitty sähköpostiosoite ei vastaanota sähköpostia."
TUommosen botti vastauksen lähettäää KKV...