Hedman Partnersilta kiristyskirje

Minkälainen maine tällä on?
Kirjoitin ehkä vähän yleistävästi, mutta oma käsitys/mielipide kyseisestä firmasta on että tehdään mitä tahansa kunhan rahaa tulee. Ajetaan heidän omistuksessaan olevia brändejä viemäristä alas. Jokaisella saa tottakai olla oma käsityksensä.

Niin tällä periaatteella en yhtään ihmettelelisi vaikka tekisivätkin aktiivista yhteistyötä kyseisen firman kanssa, joka näitä kirjeitä lähettää. Koska kaikki rahanlähde on heille plussaa

Edit. Mutta minun osaltani tämä asia onjo kuopattu ja menty eteenpäin elämässä, enkä jaksa asiaa sen enempää miettiä

Mutta, kyllä joku päivä se kirje kolahtaa sellaisen henkilön luukusta joka ei jätä asiaa "sikseen". Näin on käynyt myös jenkeissä, homma johti siihen että kaveri vei trollit oikeuteen asti petoksesta tjsp...taisi myös muistaakseni voittaa jutun.
Tätä on varmasti moni odottanut jo vuosia, ikävä kyllä tuntuu että on vaan sellainen "Ei toimi Suomessa" ilmiö, täällä annetaan vaan trollien rahastaa ja tietämättömien ihmisten rahojen virrata jonkun hämärän pöytälaatikkofirman taskuun.

Tätä itsekin nyt jälkikäteen mietin, mutta koska kirjeessä selvästi lukee mustaa valkoisella että "Sitoudumme siihen, ettemme esitä teitä kohtaan uusia vaatimuksia, vaikka liittymäänne olisi käytetty laajemminkin elokuvateosten vastaavaan jakamiseen ennen tämän kirjeen vastaanottamista".

Eli minun käsitykseni mukaan he eivät voi olla minuun enään yhteydessä mistään, mitä on tapahtunut ennenkuin olen ottanut kirjeen pois postilaatikosta, ja jos tulee uutta kirjettä niin jätän vaan vastaamatta. Jos alkavat jotain vaatia niin vetoan tuohon ensimmäiseen kirjeeseen, jonka aijon säästää juurikin siltä varalta että yrittävät kiristää lisää.

Tätäkin mietin, mutta en tiedä jaksanko lähteä heidän kanssaan tästä kuukausiksi/vuosiksi vääntämään.

Edit. Ja tosiaan ihan omaa tyhmyyttäni tämän tunnekuohuissa maksoin, niinkuin sanoin olisi pitänyt ensin nukkua yön yli ja perehtyä asiaan. Tässä itekkin huomasi että vaikka ihmisellä on kuinka hyvät tekniikan/muuhun alaan liittyvät taidot tahansa, niin näihin voi mennä jos tulee oikeaan aikaan niin että ihminen on "haavoittuvainen". Taidan antaa tämän mennä vaan oppirahoina, ja jos jatkossa tulee samalta herralta kirjeitä niin heitän suoraan roskiin.
Nyt kun olet myöntänyt maksaneesi ja oletettavasti maksu on tapahtunut tässä viime päivinä niin on mahdollista että Hedmanin juristit pystyvät tunnistamaan sinut tästä keskustelusta. En usko että he ihan hirveästi saavat maksuja per viikko.

Jatkossa siis jos meinaat tässä keskustelussa puhua tulevista kirjeistä tai muutenkaan jotain omasta toiminnastasi paljastavaa niin kannattaa tehdä ne toisella käyttäjätilillä tai sitten käydä keskustelu jossain muualla ettei Hedmanin torakat saa tästä keskustelusta todistusaineistoa sinua vastaan.

Nyt kun olet myöntänyt maksaneesi ja oletettavasti maksu on tapahtunut tässä viime päivinä niin on mahdollista että Hedmanin juristit pystyvät tunnistamaan sinut tästä keskustelusta. En usko että he ihan hirveästi saavat maksuja per viikko.

Jatkossa siis jos meinaat tässä keskustelussa puhua tulevista kirjeistä tai muutenkaan jotain omasta toiminnastasi paljastavaa niin kannattaa tehdä ne toisella käyttäjätilillä tai sitten käydä keskustelu jossain muualla ettei Hedmanin torakat saa tästä keskustelusta todistusaineistoa sinua vastaan.
Tämän osasin jo aavistaa tänne kirjoittaessa, minkä takia en olekkaan ottanut mihinkään muuhun tässä kantaa kuin itse kirjeisiin ja kyseisen firman toimintatapaan
:tup: Ja niinkuin aiemmassa viestissä sanoin, tämä on minun osaltani taputeltu, ja homma "maalissa". En aio asiaan enempää ottaa tässä ketjussa (tai muuallakaan) kantaa

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
278 295
Jäsenet
77 725
Uusin jäsen
ippepro

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom