Hedman Partnersilta kiristyskirje

emagdnim

...
Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
10 387
Keskustelu menee vähän epämiellyttäväksi jos jokainen keskusteluun osallistuva on automaattisesti Joni. Iotechin keskustelu on kuitenkin ensimmäisten joukossa jos googlettaa hedman kirje.
Ymmärän, mut toi "appi" oli nii jonimainen ja puoluellinen, ku sitä testasin. Jos jotain muuta koit, niin kerro. Mittaria ei helpolla saanut alas. Eikä kukaa läpällä tollaista tee. En ainakaa ymmärrä miksi tekis. Lisäksi piti iha uudella nimimerkillä rekisteröityä tätä varten. Ei ihmiset noin tyhmiä ole.
 

emagdnim

...
Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
10 387
Keskustelu menee vähän epämiellyttäväksi jos jokainen keskusteluun osallistuva on automaattisesti Joni. Iotechin keskustelu on kuitenkin ensimmäisten joukossa jos googlettaa hedman kirje.
No voi voi, jos kyseessä on ilmiselvä vaikutus yritys. Kyseessä oleva appi oli silkkaa paskaa. Riskiarvio ei mihinkää laskenu, vaikka kuinka yritti. Jostain syystä joku päätti rekisteröityä tänne, kertoakseen "huikeesta" appistaan. Ikäänkuin joku läpällä tollaista tekis. Säälittävää, hedarit. Säälittävää. :D :D :D Voisitteko poistua ketjua sotkemasta, kiitos.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.07.2024
Viestejä
5
Tätä vastaanottoa en osannut odottaakaan. Naurahdin ääneen ku ensin käytän melkeen kaks kokonaista päivää mun elämästä rakentaakseni jotain, mikä olis hyödyllistä nimenomaan kirjeensaajille ja ensimmäisessä vastauksessa mua epäillään Joniksi :lol:. Time well spent... Nooh anetaan vielä muillekin tilaisuus lausua mielipiteensä ennen kun siirrän projektikansion virtuaalitakkaan.

Ajatus tässä nimenomaan on testata uutta formaattia aiheeseen perehtymiseen, sen sijaan että pitäisi sivutolkulla kahlata foorumia. Kysymyksiä, vastauksia ja suosituksia voi ja niitä on tarkotuskin viilata vielä informatiivisempaan ja totuudenmukaisempaan suuntaan. Samoin riskiarvion muodostamisen painotuksia voidaan muokata, eiköhän jonkinlainen yhteisymmärrys ole niistä asioista tai toimista mitkä heikentää tai parantaa omaa oikeudellista asemaa.


Hyvä yritys, Joni. Iha läpällä vaa tulee uus käyttäjä esitteleen tuotostaan, joka tosi huonosti arvostelee kättäjää. Oma palautteeni on testattuani, että heitä roskikseen ja haista ******
 

emagdnim

...
Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
10 387
Tätä vastaanottoa en osannut odottaakaan. Naurahdin ääneen ku ensin käytän melkeen kaks kokonaista päivää mun elämästä rakentaakseni jotain, mikä olis hyödyllistä nimenomaan kirjeensaajille ja ensimmäisessä vastauksessa mua epäillään Joniksi :lol:. Time well spent... Nooh anetaan vielä muillekin tilaisuus lausua mielipiteensä ennen kun siirrän projektikansion virtuaalitakkaan.

Ajatus tässä nimenomaan on testata uutta formaattia aiheeseen perehtymiseen, sen sijaan että pitäisi sivutolkulla kahlata foorumia. Kysymyksiä, vastauksia ja suosituksia voi ja niitä on tarkotuskin viilata vielä informatiivisempaan ja totuudenmukaisempaan suuntaan. Samoin riskiarvion muodostamisen painotuksia voidaan muokata, eiköhän jonkinlainen yhteisymmärrys ole niistä asioista tai toimista mitkä heikentää omaa oikeudellista asemaa.
Juu, juu. Kovin aktiivinen ja tietoinen olet silti. Hauska läppä. Ip-numerot ylös jne.. en kyl tiiä mitä sillä teettä. Kukaan muu ei nauranut. Tai sit ekan ei-vastauksen kohdalla ymmärtäisit neuvoa, että jatka elämää. 0 prosentin ongelma-mahis. Mut ei... ku hedarit on palkannut tekeen muuta.

e: jos olisit virallisella asialla, nii toki kertoisit taustasi y-numeroa myöden, jotta voitais kaivella? Eikä varmasti hedareita löydetä? e: jep, tuskin oot jakamassa, vaikka julkista tietoa on. Kaivat itteles melkoista suota.
e2: säälittävää.
e3: niiiiin ilmiselvä kusettaja, mut ei vaa todisteita ole, nii en voi raportoida. Ei ole edes yrittänyt uudestaan puolustautua, ku ekaki oli niin typerä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
1 417
Koodasin viikonloppuprojektina sivuston
Pro tip, S3 ei ole täysin anonyymi. Eli sen kautta saa tuon AWS Account ID:n selville ja sillä voi sitten saada muuta tilin omistajan tunnistavaa tietoa selville. Tämä vain sen takia ilmoituksena, koska tuolla lukee "Monet, mukaan lukien itse, ovat päättäneet pitää täyttä radiohiljaisuutta", josta joku voisi päätellä kenestä henkilöstä on kyse
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 051
Totta tämä ei mitään interaktiivista monivalintakyselyä olisi tarvinnut vaan ohjeistus varmasti olisi mahtunut staattisena yhdelle A4 sivulle.
 
Liittynyt
20.07.2024
Viestejä
5
Kiitos vinkistä, voitko päivittää sun viestiä ? :lol: Kävin päivittämässä sanamuotoja.

Edit: Kävin tietoturvasyistä kytkemässä S3 bucketin pois verkosta. Voidaan toki jatkaa keskustelua sillä välin kun etsin parempaa vaihtoehtoa sivun hostaamiselle.

Pro tip, S3 ei ole täysin anonyymi. Eli sen kautta saa tuon AWS Account ID:n selville ja sillä voi sitten saada muuta tilin omistajan tunnistavaa tietoa selville.
 
Viimeksi muokattu:

emagdnim

...
Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
10 387
Kiitos vinkistä, voitko päivittää sun viestiä ? :lol: Kävin päivittämässä sanamuotoja.
Ei näemmä ees kiinnosta vastalauseet. Mee pois, Hedari. Säälittävä häirikkö. ko. hahmo raportoitu. Iha selkee trrolli. e: ei mitään puolustuspuheenvuoroa, vaikka käyny keskustelua katsomassa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.07.2024
Viestejä
5
Totta, saman tiedon saa varmaan tiivistettyä yhdelle sivullekin. Ehkä tässä kävi nyt se klassinen että kaveri joka on tottunut käyttämään vasaraa, näkee ympärillään vain nauloja :D

Joka tapauksessa musta olis mielekästä kasata tietopaketti, oli se missa formaatissa tahansa, missä olis ohjeistusta, toimintaohjeita ja ajantasaista tietoa. Tarvetta olis myös semmoselle sivulle mistä voisi tutustua kaikkiin (sensuroituihin) MAO-päätöksiin ja tilastotietoon kuinka paljon yhteystietoja luovutetaan ja missä tällä hetkellä mennään "merkittävissä määrin"-rajan kanssa.

Tällä hetkellä tietoa tuntuu löytyvän rajallisesti, lähinnä vain tältä foorumilta tai Jonin blogista...

Kiitokset ajatuksista kaikille!

Totta tämä ei mitään interaktiivista monivalintakyselyä olisi tarvinnut vaan ohjeistus varmasti olisi mahtunut staattisena yhdelle A4 sivulle.
 

emagdnim

...
Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
10 387
Totta, saman tiedon saa varmaan tiivistettyä yhdelle sivullekin. Ehkä tässä kävi nyt se klassinen että kaveri joka on tottunut käyttämään vasaraa, näkee ympärillään vain nauloja :D

Joka tapauksessa musta olis mielekästä kasata tietopaketti, oli se missa formaatissa tahansa, missä olis ohjeistusta, toimintaohjeita ja ajantasaista tietoa. Tarvetta olis myös semmoselle sivulle mistä voisi tutustua kaikkiin (sensuroituihin) MAO-päätöksiin ja tilastotietoon kuinka paljon yhteystietoja luovutetaan ja missä tällä hetkellä mennään "merkittävissä määrin"-rajan kanssa.

Tällä hetkellä tietoa tuntuu löytyvän rajallisesti, lähinnä vain tältä foorumilta tai Jonin blogista...

Kiitokset ajatuksista kaikille!
Et vieläkää vastaa kysymyksiin, vaa koitat omaa tarinaa luoda. Ei nyt vaa vakuuta, herra/rouva uusi käyttäjä. Itseasiassa toi väistely vaa lisää kysymyksiä. Eka uus kysymys on, että luuletteko te hedareilla ihmisten olevan idiootteja? Pitääpä varoittaa ihmisiä tosta sivustosta, joka jakaa väärää tietoa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.07.2024
Viestejä
5
Pyynnöstä vastaan nyt sun kysymyksiin:

#KysymysVastaus
1Eikä kukaa läpällä tollaista teeNo mä tein. Laita mulle viestiä DM:ssä, ni voidaan ottaa vaikka teams. Esittelen mielelläni sulle lähdekoodia, jos se auttais sua luottamaan?
2Lisäksi piti iha uudella nimimerkillä rekisteröityä tätä varten.Juu, mulla on toinenkin nimimerkki, minkä varmaan modet pystyy tarkastamaan ja toteamaan ihan tavalliseks. Hygieniasyistä tein uuden profiilin tälle aiheelle.
3Ip-numerot ylös jne.S3 Bucketin access logit on pois päältä, eikä mulla olis varaa jäädä kiinni tietoverkkorikoksesta.
4jos olisit virallisella asialla, nii toki kertoisit taustasi y-numeroa myöden, jotta voitais kaivella?Ihan vaan yksityishenkilönä
5Eikä varmasti hedareita löydetä?En liity hedareihin millään tavalla.
6niiiiin ilmiselvä kusettaja, mut ei vaa todisteita ole, nii en voi raportoida.Mitä todisteita haluisit nähä?
7Ei näemmä ees kiinnosta vastalauseet.Meinasin painaa tässä kohtaa ignore-nappia
8ei mitään puolustuspuheenvuoroa, vaikka käyny keskustelua katsomassa.Ei mulla oo kiire puolustaa itseäni? Jos annat tilaisuuden niin ehkä huomaat että mun tarkotusperät on vilpittömät.
9Eka uus kysymys on, että luuletteko te hedareilla ihmisten olevan idiootteja?Mun on joskus vaikee vastata vaikeisiin kysymyksiin.

Et vieläkää vastaa kysymyksiin, vaa koitat omaa tarinaa luoda. Ei nyt vaa vakuuta, herra/rouva uusi käyttäjä. Itseasiassa toi väistely vaa lisää kysymyksiä.
 

emagdnim

...
Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
10 387
Pyynnöstä vastaan nyt sun kysymyksiin:

#KysymysVastaus
1Eikä kukaa läpällä tollaista teeNo mä tein. Laita mulle viestiä DM:ssä, ni voidaan ottaa vaikka teams. Esittelen mielelläni sulle lähdekoodia, jos se auttais sua luottamaan?
2Lisäksi piti iha uudella nimimerkillä rekisteröityä tätä varten.Juu, mulla on toinenkin nimimerkki, minkä varmaan modet pystyy tarkastamaan ja toteamaan ihan tavalliseks. Hygieniasyistä tein uuden profiilin tälle aiheelle.
3Ip-numerot ylös jne.S3 Bucketin access logit on pois päältä, eikä mulla olis varaa jäädä kiinni tietoverkkorikoksesta.
4jos olisit virallisella asialla, nii toki kertoisit taustasi y-numeroa myöden, jotta voitais kaivella?Ihan vaan yksityishenkilönä
5Eikä varmasti hedareita löydetä?En liity hedareihin millään tavalla.
6niiiiin ilmiselvä kusettaja, mut ei vaa todisteita ole, nii en voi raportoida.Mitä todisteita haluisit nähä?
7Ei näemmä ees kiinnosta vastalauseet.Meinasin painaa tässä kohtaa ignore-nappia
8ei mitään puolustuspuheenvuoroa, vaikka käyny keskustelua katsomassa.Ei mulla oo kiire puolustaa itseäni? Jos annat tilaisuuden niin ehkä huomaat että mun tarkotusperät on vilpittömät.
9Eka uus kysymys on, että luuletteko te hedareilla ihmisten olevan idiootteja?Mun on joskus vaikee vastata vaikeisiin kysymyksiin.
jaa, altteri piti luofa tätä varten, ylläri. Meikä lähtee nyt nukkuun, mut sie oot selkeesti mukamas varustautunut tähän. Onnea matkaan. Kova on tarve todistella itseään. Öitä. edelleen aika noloa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
247 571
Viestejä
4 320 680
Jäsenet
72 052
Uusin jäsen
FransH

Hinta.fi

Ylös Bottom