Hauskojen kuvien ketju (EI POLITIIKKAA)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -SD-
  • Aloitettu Aloitettu
Viina.jpg

I_hope_new_year_doesnt_suck.jpg

Vanhat muistaa... tämä tyttö todella osasi asiansa ja videonsa olivat kuumaa tavaraa jo vuosia ennen OnlyFans'ia. Olennaistahan ei ole videon kuvanlaatu vaan ihan joku muu.
Offtopicina jos en väärin muista niin näin (jo aikoja sitten) uutisen että palaa alalle. Kunhan pääsee kotiin niin pitääkin vilkaista miten asia oli :whistling:

Kukas tämä nyt sitten on?
Heather Harmon, pyöritteli vuosituhannen vaihteessa sivustoa nimeltä ideepthroat .com, osoite jo riittänee selittämään mihin kuvassa viitataan :whistling:
Seuraavaksi joku tulee kertomaan että kuvassa on joku ihan muu ja minä rupean googlettamaan miltä Heather sitten näytti :cigar2:

Edit. Nickini on lähtöisin eräällä 90-luvun lanilla käyttämästäni t-paidasta, ei ole keskustelun aiheen kanssa mitään tekemistä. Ihan vain tiedoksenne :whistling:

Viimeksi muokattu:
”Hauskojen kuvien ketju (EI POLITIIKKAA) -ketju selitettynä” -ketju voisi olla hyvä. Itse tarvitsisin aidosti ihan helvetisti rautalankaa esim. viestin #3662 osalta.

Ei mun mielestä ole mitään ongelmaa jos lyhyesti kysyy että mikä tässä oli ideana. Täällä vaan monella on tapana mussuttaa jatkuvasti muiden kuvista ja kysellä ihan vitun typeriä kysymyksiä.

/ot

Statistiikka

Viestiketjuista
297 815
Jäsenet
81 373
Uusin jäsen
saneski

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom