Hauskojen kuvien ketju (EI POLITIIKKAA)

Liittynyt
07.04.2018
Viestejä
476
Kummin päin tämä on? Vanhempi väki tykkää vai ei tykkää liikkeenpehmennyksestä?

Itse olen kolmekymppinen ja lähtee ekana pois päältä, jos tehdasasetuksissa se on päällä. :)
Mä olen pian 50 eikä hajuakaan mistä edes on kyse. Jostain telkkarin kuvaan liittyvästä nähtävästi.
Eli aivan sama onko päällä vai ei, ei ole tähänkään asti vaikuttanut millään lailla niin enpä ala selvittelemäänkään se enempää :)
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 622
Kummin päin tämä on? Vanhempi väki tykkää vai ei tykkää liikkeenpehmennyksestä?

Itse olen kolmekymppinen ja lähtee ekana pois päältä, jos tehdasasetuksissa se on päällä. :)
Tuskin siitä kukaan hirveesti tykkää, mutta tod näk on just tehdasasetuksissa päällä, joihin vanhemmat ei välttämättä ole hirveenä koskeneet.
 
Liittynyt
14.07.2021
Viestejä
59
Kummin päin tämä on? Vanhempi väki tykkää vai ei tykkää liikkeenpehmennyksestä?

Itse olen kolmekymppinen ja lähtee ekana pois päältä, jos tehdasasetuksissa se on päällä. :)
OT mutta selvisipä vihdoin, että miksi omaan silmään kavereiden telkkareissa kaikki leffat ja sarjat tuntuu halvalta saippuaoopperalta.
T. 10v vanhan tv:n omistaja
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 360


Vanhat muistaa... tämä tyttö todella osasi asiansa ja videonsa olivat kuumaa tavaraa jo vuosia ennen OnlyFans'ia. Olennaistahan ei ole videon kuvanlaatu vaan ihan joku muu.
Offtopicina jos en väärin muista niin näin (jo aikoja sitten) uutisen että palaa alalle. Kunhan pääsee kotiin niin pitääkin vilkaista miten asia oli :whistling:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 360
Kukas tämä nyt sitten on?
Heather Harmon, pyöritteli vuosituhannen vaihteessa sivustoa nimeltä ideepthroat .com, osoite jo riittänee selittämään mihin kuvassa viitataan :whistling:
Seuraavaksi joku tulee kertomaan että kuvassa on joku ihan muu ja minä rupean googlettamaan miltä Heather sitten näytti :cigar2:

Edit. Nickini on lähtöisin eräällä 90-luvun lanilla käyttämästäni t-paidasta, ei ole keskustelun aiheen kanssa mitään tekemistä. Ihan vain tiedoksenne :whistling:
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 159
Viestejä
4 214 030
Jäsenet
71 010
Uusin jäsen
vembula

Hinta.fi

Ylös Bottom