Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mikä se ongelma on?
I Love Double Penetration?No mikä se ongelma on?
No mikä se ongelma on?
I Love Double Penetration?
..Ilove Dp
Missä kohtaan tossa edes vihjataan että ne on Dolly Parton faneja
”Hauskojen kuvien ketju (EI POLITIIKKAA) -ketju selitettynä” -ketju voisi olla hyvä. Itse tarvitsisin aidosti ihan helvetisti rautalankaa esim. viestin #3662 osalta.Mitä helvetin väliä? Turhat jatkokeskustelut muualle jookostakookosta.
”Hauskojen kuvien ketju (EI POLITIIKKAA) -ketju selitettynä” -ketju voisi olla hyvä. Itse tarvitsisin aidosti ihan helvetisti rautalankaa esim. viestin #3662 osalta.
Kumpaan? Siihen että vajaatehoinen halpispaska kiinalainen virtalähde paskoo kohta koko kalliin virtasyöpön kyydin vai siihen, että heräillään huonon itsetunnon kanssa?Itse tarvitsisin aidosti ihan helvetisti rautalankaa esim. viestin #3662 osalta.
Ok, eli poweri oli homman juju. Kiitos!Kumpaan? Siihen että vajaatehoinen halpispaska kiinalainen virtalähde paskoo kohta koko kalliin virtasyöpön kyydin vai siihen, että heräillään huonon itsetunnon kanssa?
Enemmän mitä tahansa mutta vähemmän mitään *askanjauhantaa joka ei liity ketjuun.
Hauskinta tässä on, miten tietynlainen massiivinen takaspoileri ja sininen väri mielletään heti tiettyyn automerkkiin.
Hauskinta tässä on, miten tietynlainen massiivinen takaspoileri ja sininen väri mielletään heti tiettyyn automerkkiin.