Hauskojen kuvien ketju (EI POLITIIKKAA)

Liittynyt
28.03.2018
Viestejä
1 399
OT:
Tätä mä en oo koskaan ymmärtäny. Ei tajuta sitä mikä tuossa hevosenlihaskandaalissa oli se pääpointti vaan nillitetään siitä että kerrankin lihaa tuotteessa.
Mutta se pääpointti on se että on aivan helvetin uskomatonta ja vaarallista että valmistaja suoltaa ruokaa hyllyn eikä edes tiedä mistä liha tulee ja edes mitä lihaa se on! Täysin anteeks antamatonta. Olkookin vaikka olis ollu parasta japanilaista wagayn sisäfilettä mutta jos etiketti sanoo että siinä on vaikka ruotsalaista kananlihaan niin siinä pitäis silloin olla sitä ruotsalaista kananlihaa eikä vittu mitään muuta.
No joo, tämä on ehkä se pääpointti. Toinen on se, että jos ei edes tiedetä minkä sortin nelijalkaista sinne lihamyllyyn on tuikattu, niin kuinka varmoja ollaan siitä että se on tuoretta ja kunnollista?
 

mario

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
1 793
Nyt ei tajua. Keitä nämä heebot on, mikä tässä on hauskaa tai mikä Marion mielestä oli niin hauska
Lopez on Opethin fänien suosikki rumpali. joka jätti yhtyeen koska blood disorder sairaus iski. tuossa uusi kokoonpano ja haastattelijan kysymys ei miellytä etenkään nokkamies mikaelia :shappy:
 
Liittynyt
01.01.2020
Viestejä
29
Lopez on Opethin fänien suosikki rumpali. joka jätti yhtyeen koska blood disorder sairaus iski. tuossa uusi kokoonpano ja haastattelijan kysymys ei miellytä etenkään nokkamies mikaelia
No joo... Pointti tossa kuvassa varmaan on (olettaen ettet itse väsännyt sitä), että Lopezin lähdöstä on jo 14 vuotta aikaa, joten vieläkin Lopezin perään kysely vois aiheuttaa vakava naama -reaktion. Tämä toimis ehkä paremmin jossain musafoorumilla.
 

mario

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
1 793
No joo... Pointti tossa kuvassa varmaan on (olettaen ettet itse väsännyt sitä), että Lopezin lähdöstä on jo 14 vuotta aikaa, joten vieläkin Lopezin perään kysely vois aiheuttaa vakava naama -reaktion. Tämä toimis ehkä paremmin jossain musafoorumilla.
Arvaat varmaan että olen ollut Opethin foorumilla postailemassa. Ja ylläoleva on juurikin noin. Ja toi kuva ei mitenkään liity aiheeseen vaan on promokuva levystä.
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
2 339
Saisiko taas rautalangasta väännettynä sen hauskuuden?
Mielikuvituksesi on liian puhtoinen. Nopealla vilkaisulla näyttää siltä, että vasemmanpuoleisen neidin käsi on oikeanpuoleisen neidin avoimessa haarovälissä. :)
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 767
Mielikuvituksesi on liian puhtoinen. Nopealla vilkaisulla näyttää siltä, että vasemmanpuoleisen neidin käsi on oikeanpuolimmaisen neidin avoimessa haarovälissä. :)
Jaahas no juurikin näin tuon kuvan näen joten ei taida olla se ongelmana :D
Odotin vaan vielä jotain hauskempaa.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 067
Youtubessa myös vastaavia, jos tulee vastaan hyviä voi kaapata tänne.
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
2 339
Minä en ole ikinä tajunnut tätä naisen alapään ja kalan hajun assosiointia. Onko joillain naisilla todellakin hygienia niin retuperällä vai onko tämä huumorimaailman oma keksintö kuten vaikka banaaninkuoreen liukastuminen?

Edit: typo
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
672
Minä en ole ikinä tajunnut tätä naisen alapään ja kalan hajun assossiointia. Onko joillain naisilla todellakin hygienia niin retuperällä vai onko tämä huumorimaailman oma keksintö kuten vaikka banaaninkuoreen liukastuminen?
On siinä naisessa puhtaanakin sellainen luonnon hento tuoksu. Ehkä enemmän "merellinen" kuin kalaisa. Jos se haisee oikeasti silliparvelle niin hygienia toki on jotain 1700 lukuista.
 

ollyz

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.12.2019
Viestejä
592
Avasin is.fi sivun. Kuva heti ihmetytti, siis KUSTA???? :geek: :wtf:

Niin pakko olla kuvaajan/editorin läpällään tehdä...ainakin luulisin.
 

Liitteet

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 641
Avasin is.fi sivun. Kuva heti ihmetytti, siis KUSTA???? :geek: :wtf:

Niin pakko olla kuvaajan/editorin läpällään tehdä...ainakin luulisin.
Tuosta tuli muutaman vuoden vanha maikkarin kuva mieleen, aiheena ...kusta. En nyt viitsi postata tähän kun olisi poliittinen :sori:
 

Holotna

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
1 378
Eikö niiden aasialaisten pitänyt olla hyviä matikassa vai onko tämä jokin kulttuuriin liittyvä juttu että kasvot säilyy?
Länkkärin silmään vaikuttaa enemmänkin nololta.

SES.jpg
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 403
Viestejä
4 159 911
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom