Kiinni on ja pysyy.
Nyt menee ohi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiinni on ja pysyy.
Nyt menee ohi
Edellisessä kämpässä oli niin iso silmäkoko noissa lenkeissä että pystyit vetämään ovea siten että ruuvit tulivat näkyviin, ruuvata ne auki, käydä sisällä ja ruuvata lukon takas kiiKenties liittyy siihen, että tuollaiset lukot tuskin yhtä sekuntia pidempään lukkoa kohti rosvoa pidättelevät kun rosvo vilauttaa niille voimapihtejä? Ja häkkiverkosta läpi pääsee murtautumaan vaikka alakouluikäinen lapsikin vaikka keitiösaksilla.
Todennäköisesti ei koodaajilla ole fibaa käynyt. Eiköhän tuo ole joku koodaajien väsäämä template noita laatikoita varten. Joku sivun ylläpitäjä on mennyt kikkailemaan ja jäänyt tyhjä template roikkumaan tuonne.Tainnu käydä pikkufiba FNE:n sivujen koodaajille:
Miten tuo liittyy koodaamiseen?Tainnu käydä pikkufiba FNE:n sivujen koodaajille:
Jos yrität saivarrella, niin tee se kunnolla. Eihän A Lake Elk puhunutkaan mitään koodaamisesta vaan että koodaajille on tainnut käydä pikkufiba. Ehkä tuon sivun koodaajille oli annettu tehtäväksi myös lisätä sivun sisältö ja se on jäänyt vähän puolitiehen. Mistäpä sitä tietää jos ei asianomainen tule asiaa kertomaan.Miten tuo liittyy koodaamiseen?
Vielä suurempi vitsi olisi ne mahdolliset tilaukset
Tämä nyt on huumoria iha itessään
En tajua bumerangia?! Google kääntäjä ei tuonut apua...
Joo, siis ylemmässä kuvassa on "boomer" ja alemmassa boomer + ang = boomerang. Olen itse tuota sukupolvea ja siksi lapsi ystävällisesti lähetti tämän minulle.BOOMER
"tulee sanasta baby boomer, ja tarkoittaa tietyn ikäluokan ihmisiä (55v-73v). Boomerit ovat tunnettuja siitä, että he valittavat paljon nykynuorista ja nykyteknologiasta. Millennialit ja Zoomerit/Gen Z:laiset monesti vastaavat takaisin boomereitten valitukseen ”ok boomer” "
Samat hörhöt ovat tehneet toisenkin hävittäjähankintaan liittyvän aloitteen: Kansalaisaloitepalvelu - Kansanedustajat päättävät Hävittäjä hankinnan äänestämällä ja perustelemalla päätöksensä. Äänestystavasta uusi käytäntö eduskunnan päätöksien tekoon.
Onhan tuo nyt mielenkiintoisin aihe, kun nuo muut on vähän meh ja nähty.
Tuohon olisi sopinut mainiosti myös Aki Sirkesalo"Pinnalla" *tirsk*
"Pinnalla" *tirsk*
Hörähdin....
Meme generaattoreilla käy aika helposti.Saisko tuon muutettuta Audiksi BMW käy myös..
Eikö se ole an Audi?Meme generaattoreilla käy aika helposti.
Eikö se ole an Audi?
Eli se on sen takia että Audikuskit ärsyyntyisi vielä väärästä grammatiikasta? Mulla kuitenkaan ei ole Audia, kunhan kysyin.
Eli se on sen takia että Audikuskit ärsyyntyisi vielä väärästä grammatiikasta? Mulla kuitenkaan ei ole Audia, kunhan kysyin.