Hauskojen kuvien KESKUSTELUketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja all-in
  • Aloitettu Aloitettu
Yleensä ovat osa meemiä tms. Ei pelkkä piirustus? Tai sit joku vanha mainos, joka nykyaikana huvittaa, sarjakuva/strippi jne. Erikoista, jos ei ymmärrä eroa AI-kuviin.
Jos kuva naurattaa tai huvittaa mua, se hauskuus on siinä kuvassa, ei siinä, millä se on tuotettu.
 
Jos kuva naurattaa tai huvittaa mua, se hauskuus on siinä kuvassa, ei siinä, millä se on tuotettu.

Allekirjoitan tämän, mutta ai:lle nostaisin kyllä hauskuuden rimaa yli 'olispa hauskaa, jos olisi monta pizzaa ja niiden edessä monta legioonalaista'.

Esim. voisin hymähtää jos ai:lla on erityisen hyvin toteutettu joku meemi luovalla tavalla.
 
Allekirjoitan tämän, mutta ai:lle nostaisin kyllä hauskuuden rimaa yli 'olispa hauskaa, jos olisi monta pizzaa ja niiden edessä monta legioonalaista'.

Esim. voisin hymähtää jos ai:lla on erityisen hyvin toteutettu joku meemi luovalla tavalla.
Itselle tuosta tuli lähinnä joku mobiilipelimainos mieleen minkä näin joku aika sitten. Siinäkin oli juurikin jotain pizzaa tai piirakkaa jota syötettiin legioonalaisille tai vastaaville.
 
Jos kuva naurattaa tai huvittaa mua, se hauskuus on siinä kuvassa, ei siinä, millä se on tuotettu.
AI-taiteelle löytyy kuitenkin oma ketjunsa. Kuten myös politiikalle ja optisille harhoille. Ei "hauskoja" AI-kuvia tarvi silti välttis kieltää, mut mielestäni ne ei tänne kuulu. Jupinaa tulee varmasti joka kerta ja on varmaan tullutkin joka kerta, että siihen kantsii varautua :D
 
Voi kun foorumillekin ilmaantuisi tällaisia hesarin kuvia
Noita ei uskalla lainata ;(
Tuolta saattaa löytyä: Tekoälyn luomaa taidetta.

e: esim tuolta bongattuna:
Näyttökuva 2024-9-26 kello 12.07.34.png
 
Äsh perkeleen tekoäly, enpäs ajatellut :(
Viedään viimeinenki ilo, seuraavaksi tekonauru...
Siis emmä tiiä oliko noi tekoälyllä tehtyä, en katsonut tarkemmin vaa luulin että liitty vielä tohon keskusteluun :D e: jaa nii noi oli iha oikeita hauskoja luontokuvia.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
253 828
Viestejä
4 411 069
Jäsenet
73 261
Uusin jäsen
goat421

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom