Selkeästi sellainen. AI mukahauskat kuvat suoraan hylkyyn.AI-kuva? ei näitä tarttis tähän ketjuun.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:00 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>
Selkeästi sellainen. AI mukahauskat kuvat suoraan hylkyyn.AI-kuva? ei näitä tarttis tähän ketjuun.
Mutta piirretyt kuvat ovat ok?AI-kuva? ei näitä tarttis tähän ketjuun.
Yleensä ovat osa meemiä tms. Ei pelkkä piirustus? Tai sit joku vanha mainos, joka nykyaikana huvittaa, sarjakuva/strippi jne. Erikoista, jos ei ymmärrä eroa AI-kuviin.Mutta piirretyt kuvat ovat ok?
Jos kuva naurattaa tai huvittaa mua, se hauskuus on siinä kuvassa, ei siinä, millä se on tuotettu.Yleensä ovat osa meemiä tms. Ei pelkkä piirustus? Tai sit joku vanha mainos, joka nykyaikana huvittaa, sarjakuva/strippi jne. Erikoista, jos ei ymmärrä eroa AI-kuviin.
Jos kuva naurattaa tai huvittaa mua, se hauskuus on siinä kuvassa, ei siinä, millä se on tuotettu.
Itselle tuosta tuli lähinnä joku mobiilipelimainos mieleen minkä näin joku aika sitten. Siinäkin oli juurikin jotain pizzaa tai piirakkaa jota syötettiin legioonalaisille tai vastaaville.Allekirjoitan tämän, mutta ai:lle nostaisin kyllä hauskuuden rimaa yli 'olispa hauskaa, jos olisi monta pizzaa ja niiden edessä monta legioonalaista'.
Esim. voisin hymähtää jos ai:lla on erityisen hyvin toteutettu joku meemi luovalla tavalla.
AI-taiteelle löytyy kuitenkin oma ketjunsa. Kuten myös politiikalle ja optisille harhoille. Ei "hauskoja" AI-kuvia tarvi silti välttis kieltää, mut mielestäni ne ei tänne kuulu. Jupinaa tulee varmasti joka kerta ja on varmaan tullutkin joka kerta, että siihen kantsii varautuaJos kuva naurattaa tai huvittaa mua, se hauskuus on siinä kuvassa, ei siinä, millä se on tuotettu.
Tuo on sitten ihan vitullinen määritellä. Toisesta lapsen ampuminen on hauskaa ja toisesta ei.Ei "hauskoja"
Siksi se oli lainausmerkeissä. Tämä on hauskojen kuvien ketju. Konteksti lauseeseen mukaan:Tuo on sitten ihan vitullinen määritellä. Toisesta lapsen ampuminen on hauskaa ja toisesta ei.
Ei "hauskoja" AI-kuvia tarvi silti välttis kieltää
Tuolta saattaa löytyä: Tekoälyn luomaa taidetta.Voi kun foorumillekin ilmaantuisi tällaisia hesarin kuvia
Noita ei uskalla lainata ;(
Äsh perkeleen tekoäly, enpäs ajatellutTuolta saattaa löytyä
Siis emmä tiiä oliko noi tekoälyllä tehtyä, en katsonut tarkemmin vaa luulin että liitty vielä tohon keskusteluun e: jaa nii noi oli iha oikeita hauskoja luontokuvia.Äsh perkeleen tekoäly, enpäs ajatellut
Viedään viimeinenki ilo, seuraavaksi tekonauru...
Kerrankin rehellinen kauppias.
Anteeksi herra konstaapeli, mutta minä nauroin.Aika työlästä huumoria, jos se pitää avata toisella huumorilla.
Suomi on muutakin kuin Helsinki- Vantaa.Noista tuo pakkanen on vähän suhteellinen. 2000-luvulla alittunut kerran -30 Helsinki-Vantaalla, ja siitäkin jo 20 vuotta. 90-luvulla myös kerran.
Kovat pakkaset - Ilmatieteen laitos
Tilastoja kovista pakkasista ja talven kylmimmistä lämpötiloista eri puolella Suomea.www.ilmatieteenlaitos.fi
Suomi on muutakin kuin Helsinki- Vantaa.
Ehkä tämäkin kuvaa aikaa, omalla tavallaanNoista tuo pakkanen on vähän suhteellinen. 2000-luvulla alittunut kerran -30 Helsinki-Vantaalla, ja siitäkin jo 20 vuotta. 90-luvulla myös kerran.
Enpä haluais mennä kylään tuohon talouteen...
Mikä foorumin päivityksessä on mättänyt jottei osassa viesteistä näy enää muuta kuin allaolevaa;
Firefoxin uusin versio eikä kuvista näy enää kuin em. "xxxxx.kuva" -tiedot vaikka kaikki ylim. lisäosatkin kytkisi pois päältä. Ei edes mitään linkkejä kuviin, vain em. kuvassa näkyvät hyödyttömät kuvien tiedostonimet.
Itse asiassa klikkaamalla tuota .jpg-päätteistä tekstiä hiiren oikealla ja painamalla "Avaa kuva uudessa välilehdessä" / "Open image in new tab" saa nuo auki. Ärsyttävää silti.
Työpöydällä Windows+Edge ja mobiililla Android+Chrome molemmat testattu ja molemmilla näkyy. Liittyisiköhän jotenkin Firefoxin seurannansuojausominaisuuteen, joka saattaa olla liian tiukalla?Hyvin näkyy kuvat suoraan ketjussa Samsung browserilla. Mättääkö ainoostaan Firefoxilla sitten, mites esim chrome käyttäytyy?
Ite mietin että olisiko jostain pitänyt päätellä Brasilian veroprosentti. Mutta ei kyllä ollut millään tavalla hassu kuva tämä. Ihan kiva, mutta ainoastaan siitä syystä että henkilöt näyttävät pitävän pianonsoitosta.Oli vähän hukassa pointti, mutta taisin tajuta .
Hitler piileskelee taustalla?
Jep, ihan ok söpöjä kuvia mutta se hauskuus puuttuu.
Sanoo kaveri, joka postaa perään kuvan täysin oikein kirjoitetusta hintakyltistä. Pitääkö näiden kohdalla leikkiä, että ne olisi kirjoitettu väärin ja siten hauskoja?Jep, ihan ok söpöjä kuvia mutta se hauskuus puuttuu.
Suomenkieli on vaikeaa monelle.Sanoo kaveri, joka postaa perään kuvan täysin oikein kirjoitetusta hintakyltistä. Pitääkö näiden kohdalla leikkiä, että ne olisi kirjoitettu väärin ja siten hauskoja?
Miksi sitten vastasit minulle väärään ketjuun? Vai oliko sama tarkoitus kuin minun kommentillani eli saattaa "väärässä" oleminen ko. kohdeyleisön tietoon?Toisena tosikkona huomauttaisin, että kuvista keskustelulle on oma ketjusa; Hauskojen kuvien KESKUSTELUketju
Voi jestas. Joskus on vaa hyvä muistuttaa ketjun olemassaolosta, jos rupeaa keskustelua syntyyn. esim. sulle vastaamisen jälkee tulisi lisää keskustelijoita jauhaan kuvaketjuun, vaikka keskustelu olisi jo täällä jatkunut.Miksi sitten vastasit minulle väärään ketjuun? Vai oliko sama tarkoitus kuin minun kommentillani eli saattaa "väärässä" oleminen ko. kohdeyleisön tietoon?
Olet oikeassa.Voi jestas. Joskus on vaa hyvä muistuttaa ketjun olemassaolosta, jos rupeaa keskustelua syntyyn. esim. sulle vastaamisen jälkee tulisi lisää keskustelijoita jauhaan kuvaketjuun, vaikka keskustelu olisi jo täällä jatkunut.
Pitää leikkiä. Huumorin alalaji.Sanoo kaveri, joka postaa perään kuvan täysin oikein kirjoitetusta hintakyltistä. Pitääkö näiden kohdalla leikkiä, että ne olisi kirjoitettu väärin ja siten hauskoja?
Taas? Sanoo 2 viikkoa vanha nimimerkki ensimmäisellä viestillään? Toivottavasti et banneja ole kiertämässä, soosoo.Ihme kitinää taas, voi loppua kuvien postaillut monelta.
Ei, kyllä tämä ketju on ollut jo pitkään hauskempi.Piti vaan tulla sanomaan että nyt kun kaikki mussutus ja itkeminen on siirtynyt tänne, niin tuo Hauskojen kuvien ketju on täynnä hauskoja kuvia. Kiitos kaikille.
Näitä on näkynyt jonkun verran. On ollut sähkökaapeissa, kivissä, kaduissa yms. Valitut palikat on ilmeisesti joku räp artisti. Liekö sitten jotain överiksi mennyttä sissimarkkinointia kyseessä vai liittyykö asiaan mitenkään.Oli kevyenliikenteen väylälle tehty muutamat maalaukset.
Sama texti oli kaikissa.
Mitähän tässä on homman nimi.
Voisitko edes yrittää kunnioittaa sitä perusajatusta, että langassa on tarkoitus postata hauskoja kuvia. Ja ei, kuvamuotoon tallennettu teksti ei ole kuva sen varsinaisessa merkityksessä, eikä varainkaan tässä kontekstissa.
Joillekin nuo tekstikuvatkin ovat hauskoja kuvia.Voisitko edes yrittää kunnioittaa sitä perusajatusta, että langassa on tarkoitus postata hauskoja kuvia. Ja ei, kuvamuotoon tallennettu teksti ei ole kuva sen varsinaisessa merkityksessä, eikä varainkaan tässä kontekstissa.
Ylläpito ei ole sun kans samoilla linjoilla. Vaikken itsekään välitä noista tekstikuvista, niin näillä mennään.Voisitko edes yrittää kunnioittaa sitä perusajatusta, että langassa on tarkoitus postata hauskoja kuvia. Ja ei, kuvamuotoon tallennettu teksti ei ole kuva sen varsinaisessa merkityksessä, eikä varainkaan tässä kontekstissa.
En näe, että tässä oltaisiin nyt minkään sellaisen asian äärellä, joka vaatisi ylläpidolta jotain erityistä linjaamista. Kyllä se vitsi on vitsi vaikka se olisi kuvankin muodossa. Arkijärjen käyttö on sallittua.
Joillekin voi banaani olla päärynä, mutta ei se faktoja muuta.Joillekin nuo tekstikuvatkin ovat hauskoja kuvia.
Niin, no kun kerran se vitsiketjukin jo löytyy niin miksei ei voi käydä heittämässä niitä tekstejä tai kuvanuotosia tekstejä vaan sinne mihin ne kuuluu?Mun mielestä parempi ettei ihan pienestä urputeta ettei aktiivisille postaajille tule sitä fiilistä et miksi tämä kannattaisi. Tykätään tai ei tykätä, scrollataan ohitte. Ei näitä ihmisiä piristäviä lankoja liiaksi ole. Tietty meillä on erikseen tuo kerro vitsi lanka, en kyllä tiedä onko tarpeen olla sekä se että hauskojen kuvien ketju erikseen
edit: ja niin en kyllä itsekään toivo että kukaan spämmää mitään tuonne joka ei suurta yleisöä kiinnosta. tämä ei minusta mikään suuri ongelma ole tähän asti ollut
Suomen kieli on vaikeaa monelle.Suomenkieli on vaikeaa monelle.
Ei muutakaan ja faktahan on että ne tekstikuvat mahtuvat ihan hyvin tuonne hauskat kuvat ketjuun.Joillekin voi banaani olla päärynä, mutta ei se faktoja muuta.
Ei ole ensimmäinen (eikä valitettavasti varmaan viimeinenkään kerta) kun asiasta olen muistutellut.Ei muutakaan ja faktahan on että ne tekstikuvat mahtuvat ihan hyvin tuonne hauskat kuvat ketjuun.
Ihme että tulit nyt tänne valittamaan eilistä kuvaa, mutta et vissiin huomannut keskiviikkona laitettua tekstikuvaa
Skippaa tekstikuva jos tulee vastaan. Eiköhän sillä pääse helpoitenEi ole ensimmäinen (eikä valitettavasti varmaan viimeinenkään kerta) kun asiasta olen muistutellut.
Nuo tekstikuvat kuuluu vitsiketjuun, ei kuvaketjuun, vaikka itse olisitkin sitä mieltä "että ne mahtuvat".
Skippaaminen tässä on itsestään selvyys, mutta ei ole se pointti. Tuupitaan vaan kaikki langat täyteen niihin kuulumatonta sisältöä, eihän se haittaa. Aina voi skipataSkippaa tekstikuva jos tulee vastaan. Eiköhän sillä pääse helpoiten