Hauskojen kuvien KESKUSTELUketju

Liittynyt
13.03.2017
Viestejä
315
En y mmärrä kuvaa, rautalankaa?
Viittasin tuohon levyyn, jossa oli xp pro lisenssiavain kirjoitettuna. Tuli joskus nuorempana aika monesti kirjoiteltua tuo sama litanja, kun asenteli windowsin uudelleen. Avaimen muisti silloin ja tuli aika flashbacki, kun nyt muisti hetkessä taas tuon koko rimpsun. Ei siis varsinaisesti liittyny tuon kuvan ajatukseen mikä lie sitten onkaan.
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
967
Viittasin tuohon levyyn, jossa oli xp pro lisenssiavain kirjoitettuna. Tuli joskus nuorempana aika monesti kirjoiteltua tuo sama litanja, kun asenteli windowsin uudelleen. Avaimen muisti silloin ja tuli aika flashbacki, kun nyt muisti hetkessä taas tuon koko rimpsun. Ei siis varsinaisesti liittyny tuon kuvan ajatukseen mikä lie sitten onkaan.
Jaa oliko se kaikille sama avain?
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
5 012
Miten joku voi mitenkään muistaa jonkin lisenssiavaimen 30 vuoden takaa ? Eihän tuota naputeltu kuin sen yhden kerran koneelle.
 
Liittynyt
13.03.2017
Viestejä
315
Nykysin tarvii harvemmin asennella windowsia uusiks, mutta kyllä XP aikaa sai asennella aika monestikin. Rupes sen verran windows hidastelee, että mieluusti asenteli uusiks. Silloin nyt koneetkaan ei kovin nopeita ollut, saati kun kovot etsi tietoa levyn reunalta. Mutta aika jännä tosiaan, että jäi silloin tuo rimpsu mieleen.

Veikkaan, että aika monellekin tuo koodi on tuttu. Joku vois laittaa pollin pystyyn ihan mielenkiinnosta :)
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 098
Nykysin tarvii harvemmin asennella windowsia uusiks, mutta kyllä XP aikaa sai asennella aika monestikin. Rupes sen verran windows hidastelee, että mieluusti asenteli uusiks. Silloin nyt koneetkaan ei kovin nopeita ollut, saati kun kovot etsi tietoa levyn reunalta. Mutta aika jännä tosiaan, että jäi silloin tuo rimpsu mieleen.

Veikkaan, että aika monellekin tuo koodi on tuttu. Joku vois laittaa pollin pystyyn ihan mielenkiinnosta :)
Joo ja samanlainen muutamasta uudesta softasta myös, jotka maksaa liikaa opiskelijoille :D

Voi olla että ylläpito laskisi tuon piratismiksi, jos tuo XP koodi vielä toimii.
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
2 829
Miten joku voi mitenkään muistaa jonkin lisenssiavaimen 30 vuoden takaa ? Eihän tuota naputeltu kuin sen yhden kerran koneelle.
Pari kaveriani osaa edelleen luetella ulkomuistista vastaavanpituisen win 98 -avaimen. Ja kyllä se itsellekin hyvin tutulta näyyyäisi jos vastaan tulisi. Ja tuota todellakin asennettiin kymmeniä ellei satoja kertoja uusiksi.
 
Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
253
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 444
Olin tulossa postaamaan tämän kuvan (juu muistan kyllä tämän hyvin), mutta sitä en nyt ymmärrä miten tuo WTC teksti liittyy kuvaan?
Mä oletan, että se on vaan kulttuurisidonnainen aikapaalu. 'kaikki tietää/muistaa milloin tuo tapahtui'
 

baggio

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
2 884
Hyvin muisti että on juuri tuota lisenssiavainta käyttänyt, vaikka siitä on aikaa 20 vuotta. Sen verran usein sitä tarvitsi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 033
Miten joku voi mitenkään muistaa jonkin lisenssiavaimen 30 vuoden takaa ? Eihän tuota naputeltu kuin sen yhden kerran koneelle.
Helposti. Itse olin ysärin puolivälistä hommissa atk-firmassa kasaamassa koneita ja tuota käytettiin testauksessa.

edit: korjattu typo
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 410
Juu, helposti oppii ulkoa muutaman lisenssiavaimen, ja esimerkiksi joku Win95/Office97 -aikakauden lisenssiavaimissa oli tietty logiikka jolla sen muisti helposti ulkoa. Joku Win95-lisenssiavain kun oli tyyliin 12345-OEM-0123456-54321 tms joka meni tarkistuksesta ja sitten myöhemmin asennuksen lopuksi vaihdettiin joku oikea koodi tilalle.
 
Liittynyt
14.03.2019
Viestejä
879
Te bittimiehet ootte eriloista sakkia :)
Sanos muuta.

Ite muistan hätäisesti oman puhelinnumeron kysyttäessä, mutta tuon kuvan nähtyä aluksi ihmettelin et mikä juttu.... Sitten... Osu silmät siihen XP:n Product Keyhin ja alkoi aivoissa muistin perukoilla kutittamaan kun oli jotenkin tuttun näköinen random kirjainnumero yhdistelmä.

Kaivoin tuosta 10cm päässä olevasta laatikosta pölyttyneen CD:n ja et muuten ikinä arvaa mitä levyn suojakotelossa luki :lol:.

[edit] Jonnet ei tiedä, että noihin aikoihin asti oli ihan normipäivä asentaa Windows 95/98/XP uusiksi ihan tasaisin välein, jos kone alkoi hidastelemaan, tjms. Kun kavereille mainitsi siittä uudelleen asennuksesta, niin normi vastaus oli: "Joo ite asensin uudestaan kuukausi sitten.", tai "Joo itekki pitäis asentaa uusiksi ku toimii nii hitaasti...".

Kerran haettiin kahen kaverin kanssa XP:n, tai jonkun pelin asennuslevy 15km päästä traktorilla, kun ei lähempää löytynyt :rofl2:.

Ai kele, että mä kaipaan niitä aikoja :love: :itku:...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
3 417
Voi sita tunnetta joka kesti ainakin kuukauden windowsin uudelleen asennuksen jalkeen etta tietone toimi nopeasti. Olen kylla ihan oikeasti ihmetellyt viimeiseina parina vuotena ettei uusi tietokone tunnu yhtaan nopeammalta kuin vanha.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 296
En tiedä mitään tuosta sarjasta, mutta selkeästi tässä on mielenkiintoinen gappi ymmärryksessä.

Siirtäisitkö jatkon keskusteluketjuun, kiitos.
Itsekin voi tänne siirtää, jos siltä tuntuu, itse offtopikin aloititki. Niin mitä muinaisegyptin tuntijat tosta kuvasta hoksaa?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 444
Itsekin voi tänne siirtää, jos siltä tuntuu, itse paskanjauhamisen aloititki. Niin mitä muinaisegyptin tuntijat tosta kuvasta hoksaa?
Joo, tuossa googlen ja tineyn perusteella sarjassa kerrottu sarjan sisäinen vitsi graafisessa muodossa. Myönnettäköön, että ehkä Egyptin tuntemus rajoittuu Sinuheen, pyramidissa ja parissa paikallisessa museossa käyntiin ja populaarikulttuuriin, mutta vähän epäilyttää nyt vitsin aukeaminen Egyptin historian tuntemisella.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 296
Pitkästä aikaa repesin tässä ketjussa olevalle kuvalle. Saat minulta internetpisteen, hyvin pelattu.

Joku hassu kuva ettei mene offtopic.
liippaa käyttäjäkuntaa
"lisää pikkukuva/täysikokoinen", nii ei tartte muiden erikseen "liitettä" klikata :) Täyskokoisen kans harkintaa, vaikkakaan softa ei noista eri versioita teekkään, mut esim. iso pystykuva voinee olla aika iso(?)
Näyttökuva 2023-2-13 kello 16.36.44.png


Asiasta kolmeentoista:
Luultavasti vain mun henkilökohtainen ensimmäisen maailman ongelma, mut olis kans kiva, että tyylii max 1-3 kuvaa per viesti (imo yks/päivä/käyttäjä riittäis, mut menee jo nihilistelyksi). Joskus jumii iha pirusti hauskojen kuvien ketju, riippuen sivusta missä ollaan. Lisäksi vaikee tykätä viestistä (antaa palautetta), jossa 80% paskaa ja yks erinomainen kuva :D

Alla hassu eläinkuva, vaikka keskusteluketjussa ollaan (viesti oli alunperin kuvaketjussa)
sarah-skinner-grab-life-by_lion-cubs_2019-11-13.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
1 507
Hyvä pointti, ehkä muutan tapojani. En ihan osaa käyttää foorumisoftaa :)
Ja elämä ei ole vakavaa, vaikka se joidenkin foorumikäyttäjien mielestä on, enkä tarkoita emagnimia
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 296
Hyvä pointti, ehkä muutan tapojani. En ihan osaa käyttää foorumisoftaa :)
Ja elämä ei ole vakavaa, vaikka se joidenkin foorumikäyttäjien mielestä on, enkä tarkoita emagnimia
Eikä varsinkaan foorumikeskustelu ole (ei pitäis olla) vakavaa. Tässäkin tapauksessa kyse oli varmasti ihan vaa rakentavasta palautteesta, notta ketju pysyy sellaisena kuten tarkoitettu. Sitä varten tämä sivu-ketjukin on tehty, jotta voidaan ketjusta ja itse kuvista keskustella :)

ps. mun nimimerkin muistaa ja tavaa helpommin, ku hoksaa sen olevan "mindgame" väärinpäin kirjoitettuna. Sille on oma historiansa, jonka asiayhteyden todella pieni ryhmä ehkä ymmärtää
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 296
Ihmetyttää, että miksi vodka mennään kiehauttamaan? Eikös tuossa nyt mene aika paljon alkoholia hukkaan?
En tiiä, vuosikymmeniä vanha vitsi. Mut eihä se ku kiehautethan eli kiehautetaan nopeasti. Ei se vesikää kattilasta kuivu kovin noppeesti, ku sitä keitetään.
 
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
6 907
reseptistä jäi epäselväksi, että jätetäänkö lampaat ja kanat raa'aksi? Ja millainen kypsyysaste on "huokoinen"? ja lisäkysymyksenä, oliko tässä jotain vitsiä, jota en hokannut, hauskan reseptin lisäksi?
Vitsi todennäköisesti tuossa, että Suomeen on hankala saada kamelia ruuaksi. Jos itse pitäisi veikata, niin raakana pistetään kamelin sisään ja ne kypsyy siellä.

Pitäisi kysellä niiltä, kuka on valmistanut kamelia
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 767
En tiiä, vuosikymmeniä vanha vitsi. Mut eihä se ku kiehautethan eli kiehautetaan nopeasti. Ei se vesikää kattilasta kuivu kovin noppeesti, ku sitä keitetään.
No, ei tietty kaikki, mut eikös se jossain 75 asteen jälkeen ala haihtumista tapahtumaan, niin kyllä tuossa jonkun verran menee hukkaan. Muuten oisin heti kokeillut reseptiä. Tosin eipä täällä kurkiakaan nyt ole saatavilla.

Edit. mistä mä nyt jonkun kurjen tuohon vedin. :rofl:
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 296
No, ei tietty kaikki, mut eikös se jossain 75 asteen jälkeen ala haihtumista tapahtumaan, niin kyllä tuossa jonkun verran menee hukkaan. Muuten oisin heti kokeillut reseptiä. Tosin eipä täällä kurkiakaan nyt ole saatavilla.

Edit. mistä mä nyt jonkun kurjen tuohon vedin. :rofl:
Mennöö toki varmaa jottain, mut tehdään reseptissä kaikkea muutaki "turhaa". Huomaa myös, että aiemmissa vaiheissa kuikka keitettiin, viimeisessä vaiheessa kiehautettiin. Son kato sit just sopiva kylmä liemi reseptin mukaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
1 507
Dicaprio on tunnettu vaihtamaan naisia iän mukaan. Mies kuka näytteli Titanicissa ja on tuo mies kuka jättäytyy pois kun nainen on liian vanha.
Aika kaukaa haettu tuo vitsi siinä sarjakuvassa. Keskivertoihminen ei tiedä mitään Dicaprion panoista, eikä tajua vitsiä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 444
Aika kaukaa haettu tuo vitsi siinä sarjakuvassa. Keskivertoihminen ei tiedä mitään Dicaprion panoista, eikä tajua vitsiä.
Linkki ei välttämättä näy, jos ei ole käynyt imgurissa (e. tai ollenkaan näemmä, kun xenforo pakotti sen mediaksi), mutta anyways, ei kaiken tarvitse olla keskivertoihmisille.


http:// i.imgur.com/MFyvf9g

 
Liittynyt
14.10.2017
Viestejä
627
kävin aika monta kuvahakua läpi, mutta onko tuollainen olemassa ja mitä se tekee jos oikeesti:confused:
Porsche (ja erityisesti Macan-malli, josta tuo kuva on) on tunnettu siitä, että keskikonsolissa on paljon "tyhjiä" nappeja, jollei autoon ole tilattu ihan jokaista mahdollista lisävarustetta. Niinpä harrastajat ovat kehittäneet erilaisia tarroja, jotka voi hauskuutusmielessä liimata noiden tyhjien nappien päälle. Tässä yksi ketju aiheesta: Blank Console Buttons Mod?

Eli kuva todennäköisesti on ihan aito, mutta napista painamalla tuskin tapahtuu mitään.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 098
Tuossa dicaprio jutussa on myös taustalla pitkään kestäneet pohdinnat siitä että olisiko leon hahmo voinut myös kiivetä ovelle ja selvitä. Vähän aikaa sitten itse leffan ohjaaja James Cameron kertoi että olivat tehneet sarjan kokeita ja tulleet lopputulokseen että ovi ei olisi kannatellut molempia ja sitten oli uutisia että olisi ehkä sittenkin. Eli ajankohtainen aihe johon vaan kaikki ei ole törmännyt.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 296
Tuossa dicaprio jutussa on myös taustalla pitkään kestäneet pohdinnat siitä että olisiko leon hahmo voinut myös kiivetä ovelle ja selvitä. Vähän aikaa sitten itse leffan ohjaaja James Cameron kertoi että olivat tehneet sarjan kokeita ja tulleet lopputulokseen että ovi ei olisi kannatellut molempia ja sitten oli uutisia että olisi ehkä sittenkin. Eli ajankohtainen aihe johon vaan kaikki ei ole törmännyt.
Kyllä tohon on "kaikki" törmänny :) Myytinmurtajissaki oli jo yli kymmenen vuotta sitten titanic jakso.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 216
DiCaprio dumppaa naiset kun ne täyttää 25v, jostain syystä mutta näin on. Lukekaas iltisten viihdeuutisia niin tiedätte :smoke:
Miehellä voi osaksi olla kyse siitäkin, että on olemukseltaan vähän poikamainen, eikä siksikään tule juttuun iäkkäiden naisten kanssa.

Mutta sitten taas toisaalta, miksi pitäisikään tulla, jos kerran nuortakin lihaa voi saada. Dannylla on ollut vähän sama meininki ainakin vanhoilla päivillään, ja se on sentään 80v.. ;)

Mullakin on kyllä ollut vähän havaittavissa, että parhaiten olen tullut toimeen alle 25v naisten kanssa. Sen jälkeen naisista tulee usein vähän takakireitä ja alkavat kaiken maailman vauvojakin jo kaivata. ;) Siis ei ikä mulle ole mikään kynnyskysymys, mutta tällaisia havaintoja olen tehnyt. Ja alan miehetkin ovat usein väittäneet, että 25v on tällainen tärkeä rajapyykki naisessa. On siinä jotain perää.

Mun täytyy tunnustaa, että kusen aika usein vessan lavuaariin "hands free". Joskus keittiönkin. Yksin kun asun, niin teen juuri kuten tykkään, sitä paitsi voin vedota siihen, että säästän vettä ja luontoa. ;) Ei tarvitse huuhdella eikä edes käsiä välttämättä pestä, kun en koske mihinkään. Letku ylettää hyvin lavuaarin paremmalle puolelle ja hoitaa hommat itsestään. Kätevää. Ei ehkä toimi lyhytkasvuisilla ja pienimunaisilla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 254
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 585
Viestejä
4 205 249
Jäsenet
70 921
Uusin jäsen
m4ke72

Hinta.fi

Ylös Bottom