- Liittynyt
- 05.01.2021
- Viestejä
- 1 783
Hyvä että tässä oli toi punainen rinkula, muuten ois kyllä mennyt ihan vitsi ohi...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hyviä kaasupulloja onHyvä että tässä oli toi punainen rinkula, muuten ois kyllä mennyt ihan vitsi ohi...
Sai nimikirjoituksen ja vihtoi.
Vihtoikin/vastoikin. (tuo kai vähän alueellista kumpi tutumpi.
Löytyykö panda?
Osaisiko joku sanoa miksi minulla ei tuo kuva näy? Applen puhelimella koitan katsoa safari selaimena.
Ei näy nuo kuvat täälläkään. Mitä jos vaan nyt et hotlinkkaisi niitä, vaan liität osaksi viestiä, kuten muutenkin on suositeltavaa? Ei tuossa ole foorumin osalta mitään korjattavaa.
Keskustelu tänne
Muistelen että hänestä on ollut lehtijuttuja/taisi olla haastattelujakin. jos jos oikein vanhoja musitellaan, niin taitaa bbs.io-techissä olla linkki.Tämä jamppa on aikamoinen legenda. Lausahduiksia on tullut plakkariin meikoisesti. Onkohan jamppa ylpeä itsestään ja mitenköhän on päätynyt tähän rooliin ? Kenties saa kuulla tästä kaveriporukassa....muutaman kerran ? Ja voisin kuvitella että hänen sähköpostiin tipahtelee näitä tasaisesti
hän alkoi katumaan malliksi lähtemistään. Hän pyrki pysymään poissa julkisuudesta viisi vuotta, kunnes päätti ottaa meemin omakseen. Arató kertoi, että koska ei voi saada kuvia pois internetistä, hän päätti ottaa kuuluisuudesta mahdollisimman paljon iloa irti.[6]. Vaimo Gabriella on Aratón mukaan käynyt saman henkisen prosessin läpi.[4]
Haroldin hahmo on osoittautunut houkuttelevaksi liikeideaksi ja Arató kiertää ympäri maailmaa esiintyen erilaisissa tapahtumissa kutsuvieraana ja puhujana. Kuuluisuuden myötä myös hänen kuvistaan tehdyt ilkeilevät meemit ovat kadonneet lähes kokonaan ja Aratón mukaan tämä johtuu siitä, että ihmiset näkivät oikean kanssaihmisen meemin takana.[6]
Talla miehellä on oma Ted talk. Oikein sympaattinen mies. En saa nyt VPN päälle niin joudut tyytymään google vinkkiinTämä jamppa on aikamoinen legenda. Lausahduiksia on tullut plakkariin meikoisesti. Onkohan jamppa ylpeä itsestään ja mitenköhän on päätynyt tähän rooliin ? Kenties saa kuulla tästä kaveriporukassa....muutaman kerran ? Ja voisin kuvitella että hänen sähköpostiin tipahtelee näitä tasaisesti
Tämä jamppa on aikamoinen legenda. Lausahduiksia on tullut plakkariin meikoisesti. Onkohan jamppa ylpeä itsestään ja mitenköhän on päätynyt tähän rooliin ? Kenties saa kuulla tästä kaveriporukassa....muutaman kerran ? Ja voisin kuvitella että hänen sähköpostiin tipahtelee näitä tasaisesti
Muistelen että hänestä on ollut lehtijuttuja/taisi olla haastattelujakin. jos jos oikein vanhoja musitellaan, niin taitaa bbs.io-techissä olla linkki.
Julkisesti kai ihan positiivisella asenteella.
Edit, ehkä tarinoita tuostakin erilaisia, yksi IL.fi
Mies googlasi itsensä kuvahaulla ja järkyttyi: ”Minusta oli tullut meemi” - vaimo inhosi välittömästi irvokasta hahmoa
Edit, " Ilmeen takana on unkarilainen András Arató ", meemien kuvat nöösitty kuvapankista.
Edit, wiki artikkellikin löytyy
Wiki.fi
Felixmainos on vuodelta 2006 jolloin sai samaan hintaan 250g enemmän ketsuppia kuin 1kg. Kilohinta kuitenkin oli sama molemmissa, mutta juhlaetuna sai 250g lisää kaupan päälle.
Felixmainos on vuodelta 2006 jolloin sai samaan hintaan 250g enemmän ketsuppia kuin 1kg. Kilohinta kuitenkin oli sama molemmissa, mutta juhlaetuna sai 250g lisää kaupan päälle.
Ei siinä mitään kusetusta välttämättä ole. Pakkauskoko muuttuu ja saata enemmän samaan hintaan. Tossa Felix mainoksessakaan ei mainittu pakkaus ja kilohintaa joten ei voi hirveesti vetää johtolankoja.Samoja kusetuksia oli jo 1980-luvulla. Esimerkiksi L’Oréal merkkisessä muotovaahdossa tukalle oli alvariina noita +25 tai +30 prosenttia messuja. Välissä myivät ehkä muutaman viikon sitä "peruskokoa".
Olisi varmaan nykyään jo aika näyttävän kokoisia nuo ketsuppipullot ja kaikenlaiset tukka-aine pullot kun aina olisivat lisänneet sen määrän kokoa mitä mainostavat, mutta jättäneet ne vaietut pienennykset välistä pois. Heiveröisempi ostaja vamaan tarvisi jo kottikärryt avuksi, kun ei jaksaisi kantaa myyntipakkausta kotiin kaupasta.
Felixmainos on vuodelta 2006 jolloin sai samaan hintaan 250g enemmän ketsuppia kuin 1kg. Kilohinta kuitenkin oli sama molemmissa, mutta juhlaetuna sai 250g lisää kaupan päälle.
Pullokoko on sama mutta sait samaan hintaan 250g enemmän. Eli jos olisit ostanut sen 1,25g pullon olisit maksanut siitä enemän kuin siitä 1kg+250g pullosta. Selventikö?Kunhan korkki menee kiinni, niin selitätkö uudestaan mitä silloin mainostettiin? Pullokoko kun kuvissa on aivan sama.
Pullokoko on sama mutta sait samaan hintaan 250g enemmän. Eli jos olisit ostanut sen 1,25g pullon olisit maksanut siitä enemän kuin siitä 1kg+250g pullosta. Selventikö?
Mistä revit noi hinnat?Ei selventänyt.
1250 g pullo maksoi 1.89€
Juhlaetu 1 kg + 250 g pullo maksoi 1.89€
Kilohinta oli molemmissa sama. Kun hylly vaihtui, oli noita molempia pulloja yhtäaikaa hyllyssä. Tyhmiä ihmisiä yritettiin kusettaa juhlaedulla jos ymmärsit.
Siksi tuollainen vertailukuva on hauska.
Kuluttaja-asiamies kiinnitti huomiota tomaattiketsupin harhaanjohtavaan markkinointiin.
Pakkauksen lupauksia suuremmasta määrästä entisellä hinnalla ei voitu varmistaa.
50-vuotis juhlakampanjassaan Felix Abba Oy mainosti ketsuppipulloissaan 250 grammaa suurempaa
pakkauskokoa juhlaetuna. Tarkoituksena oli tarjota kuluttajille suurempaa kokoa normaalin 1 kg:n
pullon hinnalla. Pullon kyljessä oli teksti ”Juhlaetu” sekä ”1kg + 250g”, joista voidaan katsoa syntyvän
mielikuva siitä, että tuotetta saa kilon hinnalla enemmän juhlan kunniaksi.
Yritys ei kuitenkaan voinut vaikuttaa tuotteen hinnoitteluun myymälässä, eikä näin ollen taata sitä, että
kuluttaja todella saa enemmän tuotetta samalla hinnalla. Aiempi myyntiporras ei voi markkinoida etuja,
joista viimekädessä päättää kuitenkin vähittäismyymälä.
Juhlaedun markkinoinnissa annettiin myös ymmärtää, että pakkauskokoa on suurennettu, vaikka
tuotetta on aikaisemminkin saanut sekä kilon että 1,25 kilon pulloissa. Markkinointia pidettiin tältäkin
osin harhaanjohtavana ja yritystä kehotettiin ottamaan vastaisuudessa huomioon kuluttajansuojalain
säännökset. 2006/40/1115
En ymmärrä? Kelkkareitti, jossa normaali kuudenkympin rajoitus. Vai missaanko jotain?
Max 60kmh. Normaali maastonopeusrajoitus.joka tuolla vetää väh. 60km/h
Mikä ihmeen vähintään 60? Korkeintaan 60.Eiköhän se vitsi ole tuossa, että 60km/h nopeusrajoitus tuolle metsätaipaleelle. Haluan nähdä
sen Vatasen, joka tuolla vetää väh. 60km/h.
Tuohonhan mahtuu kelkkoja kulkemaan kaksi rinnan molempiin suuntiin yhtäaikaa. Keskikaide väliin niin menisi moottoritiestä.Eiköhän se vitsi ole tuossa, että 60km/h nopeusrajoitus tuolle metsätaipaleelle. Haluan nähdä
sen Vatasen, joka tuolla vetää väh. 60km/h.
Itse en edes moottorikelkalla ajaisi tuossa 60km/h
Joo voi jossain kohtaa talvea näyttää vähä eriltä eikä pelkästään parit jalan jäljet.Tuohonhan mahtuu kelkkoja kulkemaan kaksi rinnan molempiin suuntiin yhtäaikaa. Keskikaide väliin niin menisi moottoritiestä.
En ymmärrä. Lisäksi, jos pitää kaasua ja jarrua painaa, nii miksi kuvassa ohjeistetaan painaan kytkintä ja jarrua?
Ilmeisesti viittaua android-puhelimiin, mutta kuvatekstin lisääjä ei ole nähtävästi tosiaan käynyt autokoulua.En ymmärrä. Lisäksi, jos pitää kaasua ja jarrua painaa, nii miksi kuvassa ohjeistetaan painaan kytkintä ja jarrua?
Koska Amerikassa ei juuri kukaan aja manuaalivaihteilla, ja kuvassa on oiottu mutkia, koska vitsinvääntäjä ei ole parempaakaan kuvaa löytänyt tai hän on itse tulkinnut kuvaa väärin.En ymmärrä. Lisäksi, jos pitää kaasua ja jarrua painaa, nii miksi kuvassa ohjeistetaan painaan kytkintä ja jarrua?
Toi vitsi on muuten Suomessakin jatkossa yhä ajankohtaisempi, koska uusista autoista jo suurin osa on automaattivaihteilla... Tosin autokouluissa kaikki kai ajaa manuaalivaihteilla, koska muuten ajokorttiin tulee aika vammainen merkintä.
Nyt kun illuusioista ollut puhetta, niin törmäsin juuri tuommoiseen:
Eli ideana on, että kaksi kuvaa näyttää vähän eri kuvakulmalta, vaikkakin kuvat ovat identtiset. Tuolla on asiaa asiasta This Surprising Illusion Makes Two Copies of the Same Image Look Like Different Photos
Jutun kommenteissa jotku kertoo, että näyttää samalta kuvalta molemmissa, joillekin taas erit. Ite kun vähän aikaa ihmettelin, niin tuntuu että jos katsoo alemmas kuvassa, niin näyttää eriltä, mutta jos kattoo kauemmas, niin näyttää samalta. Mutta jännä ilmiö tuokin, omalla tavallaan kai hauskakin
Mikä tässä on hauska? Koululainen lehti ja siinä lapselle "tehtäväsivu"?Helsingin Sanomien jutussa erikoinen kuva.
Olisiko "illuusio" kirjan reunaan tarttuneesta kädentyngästä? (Musta hiha katoaa taustan mustien housujen sekaan, hihansuun väri korostaa efektiä)Mikä tässä on hauska? Koululainen lehti ja siinä lapselle "tehtäväsivu"?
Ketjun voisi ihan hyvin lukottaa, koska kuvat eivät ole olleet hauskoja enää pitkään aikaan.
Omaan silmään käsi näytti ensin täysin irti olevalta. Verta ja lihaa yläosassa.
Joo ja vissii jo kertaalleen postattu kuva.Kaksi surkeaa sarjaa yhdistyy tuohon daamiin. Teininä tykkäsin 70's show:sta. Koitin katella sitä nyt myöhemmin - ei uppoa. Orange is new black vaikutti hyvälle, mutta kolmas kausi on jo väkisin väännetty. Harmilllista.
Ehkä se, että kyseessä on ihan aito kuva.Mikä tässä oli hauskaa? Toi hemmetin surkeasti editoitu tekstitkö? Joka seki on jotain ala-asteikäisen tasoa huumoriltaan..
Toimitusjohtaja tilaillut kyltit postilaatikkoon ja autopaikoille, mutta mittoihin lipsahtanut liikaa nollia
Mokat | Toimitusjohtajan kylttitilaus meni täydeksi Kummeliksi: ”Kaikki repesivät nauruun”
Tilaukseen livahti yhdet nollat liikaa ja lopputuloksena yritys sai huvittavan suuret kyltit Tampereella. HS kerää lukijoiltaan kokemuksia nettitilauskömmähdyksistä.www.hs.fi
Vieläkö tuo "uutinen" kiertää? Johan tuo "kämmi" uutisoitiin vissiin pari viikkoa sitten ensimmäisen kerran. Kyllä nyt firma saa reippaasti mainosta.Meneekö media tosiaan näin helppoon yrityksen mainoskikkaan? Tuohan on vain ilmiselvä mainostus omalle firmalle
Vähän sama kun joku vuosi sitten ympäri Internetiä kiersi hauska kuva miehestä joka istui ison tohvelin sisällä. Oli pitänyt tilata 46 koon tohveli mutta olikin tullut koko 460. Ja oli nimenomaan erikoiskokoihin erikoistunut kenkäfirma kyseessä.
Ei mitään lähdekritikkiä...
Meneekö media tosiaan näin helppoon yrityksen mainoskikkaan? Tuohan on vain ilmiselvä mainostus omalle firmalle
Vähän sama kun joku vuosi sitten ympäri Internetiä kiersi hauska kuva miehestä joka istui ison tohvelin sisällä. Oli pitänyt tilata 46 koon tohveli mutta olikin tullut koko 460. Ja oli nimenomaan erikoiskokoihin erikoistunut kenkäfirma kyseessä.
Ei mitään lähdekritikkiä...
Postasin kun itse sain hyvät naurut, en ollenkaan hoksannut asettua kyynisen tiukkapipon asemaan. Pahoittelut tästä.Vieläkö tuo "uutinen" kiertää? Johan tuo "kämmi" uutisoitiin vissiin pari viikkoa sitten ensimmäisen kerran. Kyllä nyt firma saa reippaasti mainosta.
Tuntuu että vastaavia tapauksia on koko ajan enemmän, kaikenlaisia pieniä ja harmittomia kämmäyksiä joita sitten uutisoidaan isosti.
Meneekö media tosiaan näin helppoon yrityksen mainoskikkaan? Tuohan on vain ilmiselvä mainostus omalle firmalle
Tulipas nostalginen fiilis. Nyt taas muistaa XP pro lisenssiavaimen ulkoa