Mikkos
Tukijäsen
Tän ohjeen mukaan menin:Ei muistuta BicMac'a...paljon kuohkeampi ja parempiMistä löytyy resepti kastikkeeseen?
Mitä eroa Turun sinapilla ja jenkkien Yellow Mustardilla on? Olen pitänyt niitä suunnilleen samanlaisina eli mietoina ja makeina ja näistä selvästi erilainen on esim. Dijon.
Ei suoraan hamppareihin liity, mutta Macin side dish ranskalaiset tässä. Muutaman kerran kokeillut ja ainakin Rosamundalla tulee hyvät kun muistaa pitää paistettavan määrän kerralla pienenä, jotta keittimen teho ei lopu kesken. Pakastaminen ei mielestäni paranna enää koostumusta.
![]()
Perfect Thin and Crispy French Fries Recipe
Get the McDonald's–style fries of your dreams at home with this recipe for perfect thin and crispy french fries.www.seriouseats.com
Toi Yellow Mustard on todella erimakuista kuin suomalaiset sinapit. En muista että mikään sinappi olis edes vähänkään tuon makuista. Hassua sinällään että itse en tuosta sinapista juuri pidä, mutta se sopii juuri majoneeseihin ja kastikkeisiin sun muihin todella hyvin.
Oon eräänkin ruuan pilannut kun ohjeessa käsketään laittamaan sinappia ja laittaa näitä suomalaisia. Ne on niin erilaisia että herkästi pilaa ruuan.