Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tullut pari kertaa tehtyä Beyond Meatin kasvipohjaisilla pihveillä burgereita ja rehellisesti sanottuna tuli parempia kuin naudanlihapihvin burgerit. Ainoa miinus noissa on hinta, mutta jos haluaa testata kasvispurilaisia niin vahva suositus näille.
Itse olen käyttänyt Rainbow'n Monterey Jack -siivuja, en tykkää sulatejuustojen tahmeasta koostumuksesta. Hinta-laatusuhde mielestäni erittäin hyvä. Samalta merkiltä löytyy myös chilijuustoa, joka kelpaa mausteisemman juuston ystävälle.Mitäs juustoa ihmiset suosii kotikäytössä hampurilaisen välissä?
Olisi viikonloppuna tulossa väkeä kylään ja ajattelin pistää Weberin tulille ja tarjota hampurilaisia. Juuston lisäksi kaipaisin hyviä vinkkejä joko helppotekoisista tai sitten hyväksi todetuista valmiista lihattomista pihveistä. Tiedän että ainakin yksi kasvissyöjä on tulossa, joten pitäisi jotain herkkua saada hänellekin tarjottua.
Tarve on vähäistä, joten mikäli selviäsi joillain kaupan valmiilla, niin aina parempi.
Sitä monet väheksyy, mutta makutestissä kummasti sulatejuusto on ylivoimainen. Voi olla jopa ettei syöjä ole edes huomannut syövänsä cheddarjuustoa jos se on jotain kovaa cheddaria.Aito kypsytetty Cheddar -juusto on parasta. Ei mitään sulatejuustoa.
Näinköhän sitä aitoa on Britannian ulkopuolella...Kyllä se aito Cheddarjuusto tuo ihan oman maun siihen hampurilaiseen.
Öö. Miksei olisi? Ihan briteissä valmistettua cheddaria on tähän asti tullut hampurilaisiin laitettua.Näinköhän sitä aitoa on Britannian ulkopuolella...
Jos menetelmä on yli tuhat vuotta vanha niin tuskin kovin moni tekee sitä aitoa nykyisin.Öö. Miksei olisi? Ihan briteissä valmistettua cheddaria on tähän asti tullut hampurilaisiin laitettua.
Näinköhän sitä aitoa on Britannian ulkopuolella...
Vastaisuudessa taidan kuitenkin pysytellä kaupan omissa sämpylöissä, sillä aikaa ja vaivaa säästyy huomattavan paljon.Eritoten Lidlissä on hyvät premium-hampparisämpylät.
![]()
Minkä merkkisiä nuo hyvät hampparisämpylät on? Voisin kokeilla seuraavalla kerralla. Viimeiset pari kertaa oon tehny Vaasan BRGR (?) sämpylöillä. Ihan hyviä, mutta ehkä hitusen liian makeita omaan makuun ja tuoksuvat myös hiukan hiivalta.
Mikähän sämpylä olis paras jos haluis demota mäkin Bic Mackiä tai Tuplajuustoa? Melkein kaikki valmissämpylät on niitä helvetin kuivia känttyjä..
Ja en rupea itse tekemään.
Noita oon käyttäny mutta kuivia nekin.Näitä tulee itse ostettua: Vaasan Hampurilaissämpylä | Vaasan
Sitten vaan käyttää kuumalla pannulla. Pinnasta tulee kivan rapea ja sisältä pehmeä.
Noita oon käyttäny mutta kuivia nekin.
Pitänee kokeilla noita perunaversioita, hodrisämpylöinä vastaavat oli ainakin hyviä.
Taitaa olla uusi tuote? Oon etsiny just tuollasta pehmeää perunasämpylää, mutta en ole löytäny ja nuo näyttää täydellisiltä. Saman tyyppiset on toiminu hotdogeissa erittäin hyvin. Tulee varmasti olemaan kesän hittituote.Joskus kokeilin näitä ja normi sämpylään ei ole paluuta. Omaan makuun todella hyvä hampurilaisten teossa.
![]()
Vaasan Street Food SOFT BUN perunaburgeri – Vaasan
Soft Bun perunaburgeri on aito ilmava ja pehmeä perunasämpylä, joka on leivottu perinteisen amerikkalaisen perunasämpyläreseptin mukaan.www.vaasan.fi
En osaa sanoa, että onko uusi tuote vai ei. Sillain onnenkantamoisen kautta tuli näitä viimekesänä ostettua, kun kaupassa ei ollut muuta. Eli onni onnettomuudessa. Muuten ei olisi varmaan tullut kokeiltua.Taitaa olla uusi tuote? Oon etsiny just tuollasta pehmeää perunasämpylää, mutta en ole löytäny ja nuo näyttää täydellisiltä. Saman tyyppiset on toiminu hotdogeissa erittäin hyvin. Tulee varmasti olemaan kesän hittituote.
Kannattaa ostaa samalla "grillitaskuja" (ei tartte ostaa Puuilosta, löytyy myös marketeista) tai jotain vastaavaa niin saa syödä siististi.
En osaa sanoa, että onko uusi tuote vai ei. Sillain onnenkantamoisen kautta tuli näitä viimekesänä ostettua, kun kaupassa ei ollut muuta. Eli onni onnettomuudessa. Muuten ei olisi varmaan tullut kokeiltua.
Kiitos vinkistä, noita pitääkin kokeilla tänä kesänä.Joskus kokeilin näitä ja normi sämpylään ei ole paluuta. Omaan makuun todella hyvä hampurilaisten teossa.
![]()
Soft Bun perunaburgeri on aito ilmava ja pehmeä perunasämpylä, joka on leivottu perinteisen amerikkalaisen perunasämpyläreseptin mukaan.www.vaasan.fi
Isossa Prismassa oli erikseen loota jossa oli erilaisia hampurilaissämpylöitä, mutta kuten odotin siellä oli vain briossia ja muuta. Menin sitten vielä tarkistamaan leipähyllyä jossa on myös hampurilaissämpylöitä niin siellä vähän piilossa oli jokunen soft bun perunasämpylä -pussi! Sormiin rakenne tuntui erittäin kuohkealta ja periksi antavalta. Kovat odotukset viikonlopulle kun niitä pääsee testaamaan.Joskus kokeilin näitä ja normi sämpylään ei ole paluuta. Omaan makuun todella hyvä hampurilaisten teossa.
![]()
Isossa Prismassa oli erikseen loota jossa oli erilaisia hampurilaissämpylöitä, mutta kuten odotin siellä oli vain briossia ja muuta. Menin sitten vielä tarkistamaan leipähyllyä jossa on myös hampurilaissämpylöitä niin siellä vähän piilossa oli jokunen soft bun perunasämpylä -pussi! Sormiin rakenne tuntui erittäin kuohkealta ja periksi antavalta. Kovat odotukset viikonlopulle kun niitä pääsee testaamaan.
Näyttää kyllä erittäin hyvältä. Onnistuko bigmac-kastike?Tuossa päivänä muutamana kokkailin Bic Mac -kastiketta ja yritin demota ko. hampurilaista ja ihan hyvää tuli.
![]()
Juu onnistui. Tossa pitää muistaa että kun ohjeeseen tulee sinappia, niin sen PITÄÄ olla sitä henkkityylistä eikä mitään Turun Sinappia. Muuten menee vituiks. Ja tossa kastikkeessa oli joku ainesosa jota jos vähänkin liikaa laittaa niin menee todella herkästi yli. Sinappi on ainkin yksi ja en muista mikä se toinen oli.Näyttää kyllä erittäin hyvältä. Onnistuko bigmac-kastike?
Ei muistuta BicMac'a...paljon kuohkeampi ja parempiTuossa päivänä muutamana kokkailin Bic Mac -kastiketta ja yritin demota ko. hampurilaista ja ihan hyvää tuli.
![]()
Mitä eroa Turun sinapilla ja jenkkien Yellow Mustardilla on? Olen pitänyt niitä suunnilleen samanlaisina eli mietoina ja makeina ja näistä selvästi erilainen on esim. Dijon.Juu onnistui. Tossa pitää muistaa että kun ohjeeseen tulee sinappia, niin sen PITÄÄ olla sitä henkkityylistä eikä mitään Turun Sinappia. Muuten menee vituiks. Ja tossa kastikkeessa oli joku ainesosa jota jos vähänkin liikaa laittaa niin menee todella herkästi yli. Sinappi on ainkin yksi ja en muista mikä se toinen oli.