Ostettu Halvin mahdollinen am4 emolevy sekä 16gb ddr4 muistia lahjoituskoneeseen (Oulu)

Tuote: otsikossa
Hinta:
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa: rakennan tosiaan yhdelle lapselle lahjoituskoneen kun hänen DDR3 aikakauden romu ei oikein pyöritä mitään. Eli jos löytyy am4 emolevy ja muistia niin tulkaa mukaan projektiin joko lahjoittamalla tai myykää halvalla :) R5 1600, vakiojäähy sekä kotelo ostin jo, kaikki muu puuttuu.
Edit: näytönohjain ostettu myös

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): oulu
Toimitustapa: nouto, posti
Maksutapa: käteinen, tilisiirto, mobilepay

Viimeksi muokattu:

Vakiojäähyllä, R5 1600 ja halvalla AM4 emolla tuli sattumalta Oulusta Markuksella pelikone myyntiin. Liekö sama kaveri vai sattumaa.

Voisithan laittaa toki kuvan tästä sun kasaamasta lahjoituskoneesta vaikka tänne.

Liekö sama kaveri vai sattumaa.

Jotenkin molemmilla on ostoilmoitus AM5-prosessorista:

..joka on tehty samana päivänä..

Terve! Lahjoituskonetta ei tullut kasattua kun en saanut apua siihen, vaan lahjoitin emo+cpu+ram setin tälle tytölle kenelle oli suunnitelmissa eka rakentaa kone. Tämä konee minkä linkkasit olen itse kasannut komponenteista mitkä olen itse ostanut omilla rahoilla.

IMG_20250904_092132.jpg

Ok, selitys ei itseä vakuuta kyllä vielä. Nappaan tuota raportointi nappia niin saa ylläpito selvittää ja arvioida mikäli näkee tarpeelliseksi.

Varovainen saa aina olla kun lupailee lahjoitukseen (ja vielä lasten verukkeella) tavaraa, pitäisi varmasti sitten ne kamat päätyä myös sinne.

Edit. Jos täältä joku emolevyn myi tai lahjoitti tuohon niin voisi laittaa mallin tänne, jos on sama niin epäilyttäväksi menee.

Ja mitä apua sulta jäi tarkalleen puuttumaan?
Jos aloitusviestissä lukee että "R5 1600, vakiojäähy sekä kotelo ostin jo" + "näytönohjain ostettu myös", ja nyt sanot että lahjoitit emolevy+prossu+ram setin lopulta. Eli puuttuvaksi osiksi jäi poweri ja kiintolevy, ja hylkäsit koko idean siinä kohtaa?

Viimeksi muokattu:
Minulla oli Intel setti valmiina jonka lahjoitin tytölle, hän ja hänen perheenjäsen joka tuli hakemaan komponentit olivat erittäin iloisia lahjoituksesta.

Minulla on kyllä kaikki maksukuitit ja keskustelut tallessa kaikista koneen komponenteista, niin jos ylläpito haluaa voin heille antaa kaikki infot. Keskustelupalstan muille jäsenille en tietenkään ala jakelemaan minun ja kauppakumppaneiden tietoja.

Edit: tässä vielä kuvakaappaus emokaupoista, ei ole kukaan lahjoittanut minulle mitään.

IMG_20250904_100409.jpg

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
286 104
Jäsenet
79 129
Uusin jäsen
raparperi_

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom