Halo Infinite (PC/XBOX)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Niko
  • Aloitettu Aloitettu
Minkälaisia asetuksia ohjaimen nopeuksissa? Oletan että Xbox-controller...
Ehkä ne mun Aim assistin toimimattomuudet vei parhaan terän harjoittelusta, pitäisi kai taas jatkaa. Pari iltaa sitten huomasin että se toimi normipeleissäkin.
Mulla Elite-ohjain, jossa tatit kireimmällä. Button layout bumper jumper.

Aim acceleration: 2
Sensitivity: 3 molemmissa
Zoom-jutut: Default
Look center deadzone: 6,5
Max input threshold: 11
Axial deadzone: 7

Näillä mennyt nyt vähän aikaa.
 
Ainakin MCC:tä pelatessa tulee välillä takkiin ohjaimella pelaavilta (kun 4vs4 tryhard pelilistoja pelailee), vaikka itse teen parhaani hiirellä + näppiksellä. Onhan nämä pelit kuitenkin olleet yli vuosikymmenen pidempään konsoleilla kun PC:llä (Halo 2:n Windows Vista porttia ei voida laskea mukaan:D), niin ei mikään ihme että löytyy paljon osaavia ohjainpelaajia.
Toki mainittakoon etten mikään kenraalitason pelaaja ole koskaan näissä ollut..
En nyt sanoisi vuosikymmeneksi kun Xboxille tuli 2001 ja Windowsille ja Macille 2003 :)
Totta, noi kovimmat ohjainhemmot pitää sen kääntymisnopeudenkin sen verran rivakkana että on siinä hiirelläkin tekemistä...ja ohjaimen kanssa kääntymisen jälkeen, etenkin lähellä auttaa se Aim-avustus. Saa aika hyvä olla hiirellä että pikaisen kääntymisen jälkeen saa liimattua päähän samassa ajassa.
En ole kyllä mitään aim assisteja huomannut Xboxilla pelatessa. Ihan yhtälailla se tähtin vihusta ohi menee joka kerta kun kääntää tatilla vihua kohti.
 
En nyt sanoisi vuosikymmeneksi kun Xboxille tuli 2001 ja Windowsille ja Macille 2003 :)

En ole kyllä mitään aim assisteja huomannut Xboxilla pelatessa. Ihan yhtälailla se tähtin vihusta ohi menee joka kerta kun kääntää tatilla vihua kohti.
Pelisarja kuitenkin kattaa aika monta muutakin peliä kuin sen ensimmäisen, ainakin omissa silmissäni Halo on puhtaasti Xboxille luotu ja siitä vaan on sattunut pari PC-porttia syntymään vuosikymmenten varrella. Vasta MCC:n myötä on hieman painoa siirtynyt myös PC:n puolelle, mutta kyllä kaikki turnaukset pelataan yhä konsolilla ja sieltä ne parhaat pelaajatkin löytyvät (ehkä Infiniten myötä tullaan jotain crossplay turnauksiakin näkemään).

Aim assist löytyy ainakin MCC:stä, niille jotka pelaavat ohjaimella (myös PC:llä). Ehkä se Infinitessä yhä bugittaa, mutta varmasti tarkoitus on sellainen siihenkin tuoda.
 
Pelisarja kuitenkin kattaa aika monta muutakin peliä kuin sen ensimmäisen, ainakin omissa silmissäni Halo on puhtaasti Xboxille luotu ja siitä vaan on sattunut pari PC-porttia syntymään vuosikymmenten varrella. Vasta MCC:n myötä on hieman painoa siirtynyt myös PC:n puolelle, mutta kyllä kaikki turnaukset pelataan yhä konsolilla ja sieltä ne parhaat pelaajatkin löytyvät (ehkä Infiniten myötä tullaan jotain crossplay turnauksiakin näkemään).

Aim assist löytyy ainakin MCC:stä, niille jotka pelaavat ohjaimella (myös PC:llä). Ehkä se Infinitessä yhä bugittaa, mutta varmasti tarkoitus on sellainen siihenkin tuoda.
Itse ainakin pelasin aikanaan nimenomaan PC:llä Halo CE:tä todella paljon.
 
Käsittämätöntä että miten kun oot aulassa kaveriporukan kanssa matsia etsimässä, niin sitten matsissa hajottaa fireteamin ja aivan arvalla ollaan samassa porukassa. Toki matsissa ollaan, mutta fireteam mitä sattuu.
 
Olipa kivat mähinät 4 hengen porukassa. Pelaaminen oli hauskaa! Squadin hajotus oli perseestä. Ja miksei noita pelimuotoja voi valita?
 
platinum 5.JPG


Hiirellä ja näppiksellä kiivetty, tässä kohtaa alkaa olla hikistä voittaa randomtiimeissä pelejä. Mutta täytyy vaan jatkaa.
Perseestä kerrankin kun tiimiläinen katosi, hävittiin ja putosin Platinum 4:seen. Mutta nyt pelasin takaisin tuohon.
Aika addiktiota nostattava peli. Mukavasti se Xbox-ohjainkin toimii nyt, silti pikkuisen parempi olen hiirellä ja näppiksellä ja sillä pelannut rankkia.
Edit: Niin olen pelannut crossplay rankkia, oisikohan se helpompaa pelata vaan hiiri/näppis-tyyppejä vastaan :think:
 
Viimeksi muokattu:
Ja kutoseen kiivettiin, Diamond lähestyy. Huomaa näin hiirellä pelaavana (crossplay) että ohjainkaverit varmaan antaa kovimman haasteen.
Vielä näin keski-ikäisenäkin reflexit onneksi riittää, saa nähdä pystynkö Diamondiin päästä. Vieläpä täysin randomien parissa.
Steamista löytyi tällainen karkea rankkien kuvaus:

Bronze (absolute newbs, beginners to FPS's, the uncoordinated)
Silver (just getting the hand of FPS's, played a dozens of matches and getting better)
Gold (played FPS's for a while now, 100's of matches, comfortable with the game)
Platinum (played FPS's for years and good reflexes and reaction speed)
Diamond (best of the best, the top 10% of players, top 1%?)

pieni.JPG
 
Tuli pelattua pikaisesti kolme ranked matsia, joista kahdessa meidän joukkueesta lähti pelaaja. Territories tai mikä onkaan 3 vs 4 on aika mahdoton tilanne.

Lipunryöstö voitettiin 3vs4 alivoimalla tori-kentässä. 1-0 johto tehtiin tasatilanteessa ja sitten yhdelle tuli disconnect. Vastustaja tasoitti ja nousimme viimeisellä minuutilla 2-1 johtoon. Vastustaja vei meiltä lipun ja oli melkein omassa tukikohdassa. Heitin lipun palautuspaikalle kranaatin ja ammuin pari battle riflen panosta päähän. Lippu putosi varmaan senttien päähän "maalista" ja voitimme pelin viimeisellä mahdollisella hetkellä. Upea fiilis. :tup:


Sitten mikromaksuihin liittyvä kuva. Onneksi skinit eivät sinällään kiinnosta, mutta on kyllä älytöntä touhua. :dead:
_20211123_121137.JPG
 
En ymmärrä valitusta tuosta, että pelissä on/tulee olemaan kattava valikoima maksullisia skinejä. Käsittääkseni pelkkää kosmeettista kamaa on tulossa kauppaan.

Mikä sitten olisi parempi tapa saada ilmainen peli tuottamaan rahaa? Minä en ainakaan sellaista keksi. Oma pelikokemus ei ainakaan kärsi siitä, että jotkut laittavat tonnin pelinsisäisiin skineihin. Pystyn nauttimaan laadukkaasta Halosta ilmaiseksi, koska jotkut Hermannit haluaa kerätä koko kaupan valikoiman itselleen.
 
Katkeaako kellään moninpelissä yhteys kesken kaiken? Heittää vain takaisin päävalikkoon, väittää hetkellisestä ettei olisi yhteyttä ja sitten yhteys palaa. Matsiin ei kuitenkaan pääse takaisin.

Myös työpöydälle kaatunut ilman mitään virheilmoitusta useita kertoja. Olenko ainut..
 
En ymmärrä valitusta tuosta, että pelissä on/tulee olemaan kattava valikoima maksullisia skinejä. Käsittääkseni pelkkää kosmeettista kamaa on tulossa kauppaan.

Mikä sitten olisi parempi tapa saada ilmainen peli tuottamaan rahaa? Minä en ainakaan sellaista keksi. Oma pelikokemus ei ainakaan kärsi siitä, että jotkut laittavat tonnin pelinsisäisiin skineihin. Pystyn nauttimaan laadukkaasta Halosta ilmaiseksi, koska jotkut Hermannit haluaa kerätä koko kaupan valikoiman itselleen.
Itsellä ongelma on siinä, että osaa ei saa auki, kuin maksamalla. Kyllähän skinit voisi saada auki, vaikka kampanjaa pelaamalla, jos halutaan estää ilmaispelaajilta noiden avaaminen.
 
Ei tuo myynnissä oleva sälä itseäni haittaisi, jos muuten ois tarjolla kohtuullinen määrä unlockattavaa ja Battlepass paremmin suunniteltu. Harkitsen ostavani jonku päheen munasuojuksen skinit kunhan laittavat systeemin kuntoon.
 
Myös työpöydälle kaatunut ilman mitään virheilmoitusta useita kertoja. Olenko ainut..
Työpöydälle heittämistä on mulla ollut useasti amd.n kortilla. Eilen kaatu pari kertaa vähälle aikaa. Pikaisen googletuksen jälkeen otin steamin pelin DLC asetuksista pois hi-res tekstuurit ja grafiikka asetuksista async pois ja sitten vielä pelin filujen verifiointi.

Noiden jälkeen kesti useammin pelin pelata, mutta ei varmuutta oliko vain tuuria..Noita vinkki sivuja on ties kuinka kun googlaa, että ei olla ainuita.
 
2 kertaa sammunut työpöydälle, ja yrittäessä yhdistää servulle on pari kertaa heittänyt pihalle Halon onlinesta.
Nvidian rtx3070 ti kortti siis käytössä.
 
Aika satunnaisen epäsatunnaisesti tuota itselleni sattuu, mutta voisihan tuota filujen verifiointia kokeilla. Pistin kyllä molemmista ongelmista omat support tickettinsä vetämään DxDiagin kera, eiköhän nuo tässä silotella pois ennen julkaisua tai ainakin tämän vuoden puolella.

Platinum VI:hen päädyttiin placementtien jäljiltä, saas nähdä tuleeko tuossa pysyttyä nyt kun vastaan alkaa tulla vasta aidosti samaa luokkaa olevia. Noh, kokeillaan.. Hieman hankalaa tiimityön koordinointi kun kukaan ei puhu mitään, mutta välillä myös ihan yllätyin miten aktiivisesti tiimiläiset auttoivat toisiaan.
 
Itse taas kirosin tänään kun CTF:ssä ei tiimi tajunnut napata vastustajan lippua kun pidin vastustajatiimin aisoissa Ghostilla. Pyörivät vain pitkin poikin tappoja yrittämässä.
 
Vattu mitä paskaa, yritän parhaillaan Diamondiin päästä, johdettiin lippupeliä 4-0 ja viimeisen 30 sekunnin aikana Steam menee offlineen.
Stana sentään. No nyt ei pelin vika sentään.
Edit:: Ja nyt näyttää bannia koska aiemmin peli kaatui kun kävin lämmittelemässä mouse/keyboard rankissa. No se oli huono idea lämmittelypaikaksi.
:mad:

EDIT2: Näköjään ottivat bannit pois parin minuutin jälkeen. Mutta rankista hävisi kuitenkin paksu siivu.
 
Viimeksi muokattu:
3 peliä kokeilin Halo moninpeliä. Ulkokenttä teki suuren vaikutuksen eli vaikka grafiikka on "rujoa" on se myös todella komeaa. Hienoa kallio, vuori maisemaa, tunnelmallisessa valaistuksessa. Pelituntuma on täydellinen kun laittaa "liikkuvuuden" nopeimmalle tasolle.

Äänimaailma on todella kiinnostava. Eli on tekoälyä joka puhuu, jänniä ääniefektejä ja sitten sellaista suuren taistelun tuntua jossa "luodit viuhuvat". Ase tuntuma niin ikään täydellinen. En moninpelejä pelaa, mutta toivon että kampanjassa olisi sen parhaat puolet.

Yleisesti voidaan jo nyt puhua erittäin laadukkaasta moninpelistä, vaikka BETA menossa ja kaikkea hiotaan koko ajan paremmaksi. Vuoden loppuun mennessä on tässä kaikkien aikojen paras konsoli moninpeli ihan heittämällä.

...

Omat odotukset ovat kampanjassa ja onko siinä mitään näitä moninpelin vahvuuksia. Hienosti suunniteltuja kenttiä, mielenkiintoisia "sokkeloita" mutta samalla todella selkeitä. Halo on aina kompakti paketti, joka on helppo ottaa haltuun, mutta ehkä vaikeampi sitten ihan täysin osata ja hallita eli sellaista taktista syvyyttä on valtavasti. Ajoneuvot olivat hienoja. Kokonaisuus on komea ja jylhä. Sellainen fiilis tulee, sekä erittäin tunnelmallinen, hauska ja rento.

Musiikki ja ääniefektit, tekoäly ääni tukevat sellaista rentoa pelaamista ja hauskanpitoa. En sulje pois mahdollisuutta että saattasin julkaisun jälkeen pelata jopa molempia: kampanja, moninpeli. 343 Industries alkaa mielestäni jopa saavuttaa sellaista Bungiemaista menoa eikä tämä tuntunut esim. lainkaan miltään Destinylta, millaisen fiiliksen sain Halo 5, ihan vihuja myöten.

Todella kiinnostuneena odotan mitä ihmettä sieltä on tulossa kampanjan muodossa. Sellainen pelikenttien koko vakuutti sekä hiekkalaatikkomaisuus. Eli ei missään nimessä liian laajoja taikka liian ahtaita kenttiä vaan oikeastaan aivan täydelliset mittasuhteet. Huom. testasin:

- LG OLED 65C9
- KEF LSX 2.1
- Series 2 ohjain
- Xbox Series X
- Game Pass
 
Sama oli täällä ettei meinannut lähtä käyntiin, arvelin olevan sama ongelma kuin R6 Siegen kanssa virustorjunnan vuoksi. Lisäsin pelin f-securen ohitetut tiedostoihin niin lähti käyntiin ja ei ole probleemia ollut sen jälkeen.

Ihan sama mitä oon yrittänyt että saisin tämän pelin käynnistymään, niin ei toimi ei
 
Aika usein rankedissa joku lähtee tai on heti alusta harmaana listoilla ja sitten häviää kokonaan.

Muuten ihan kivaa pelailua. Nyt platina kakkonen ja suunta on ollut ylöspäin! Tässä taitaa oma suorittaminen matsissa vaikuttaa enemmän kuin esim overwatchissa jossa saman tyylinen ranked systeemi. Monesti jos on ollut hyvää peliä itseltä niin häviökään ei juuri rankaise.
 
Aika usein rankedissa joku lähtee tai on heti alusta harmaana listoilla ja sitten häviää kokonaan.

Pelasin 3 peliä rankedia. Kaksi voitin, koska 1 tai koko vihollisen tiimi quittasi. Yhden hävisin, koska Territories nyt ei vaan toimi 4vs3 tiimillä kun yksi oma lähtee.

Ihan tulee flashbackit kun pelasi Halo Reachia X360:llä. Silloin ei edes casual-pelimuodossa korvattu pelaajaa uudella, kun joku lähti. Ja jokaisen pelin jälkeen odoteltiin minuutteja, että matchmaking löytää ja lataa seuraavan pelin. Infinitestä jäi puuttumaan ainoastaan se, että yhteys on p2p ja karkaava pelaaja on aina hosti, jonka jälkeen muut tuijottelevat mustaa ruutua sen 30-90 sekuntia kun peli yrittää hahmottaa kenelle pitäisi työntää palvelinvastuu.

Luulisi että tämmöisestä olisi jo päästy. Tai että rankedissa tuosta pelin hylkäämisestä saisi sen verran kovan tappion, ettei ihmisiä huvita enää lähteä kesken kaiken. Ei tämä ole sellaista pelaamista, mitä jaksaisin enää nykypäivänä kovin montaa matsia ottaa.

--

Noin muuten ihan kiva räiskyttely, mutta ainakin hiiri-näppäimistöllä tuntuu ettei vaan enää osu. Ainakin kiikarikiväärillä en tee enää yhtään mitään, mikä tuntuu nurinkuriselta, kun siitä suorastaan tappeli kaikissa aikaisemmissa Haloissa. Ilmeisesti myös ohjaimilla tai konsolilla pelaavat ovat ainakin jossain keskusteluissa todenneet, että kiikarikivääri ei ole enää entisensä, kun autoaim ja bullet magnetism ovat edellisiä pelejä huomattavasti heikommat, joten ei vaan enää osu. Vielä kun kiikarikivääri ei tapa yhdestä kuin pääosumana, eikä panoksiakaan saa noihin power-aseisiin enää kuin ihan pari hassua.

Toki varmaan ns. ammattilaisten tai parempien pelaajien käsissä tuo tekee vielä melkoista tuhoa, mutta ainakin minulle Halo on ollut aiemmin sen verran casuaali peli, että vähän helpompaakin saisi olla osuminen.
 
Pelasin 3 peliä rankedia. Kaksi voitin, koska 1 tai koko vihollisen tiimi quittasi. Yhden hävisin, koska Territories nyt ei vaan toimi 4vs3 tiimillä kun yksi oma lähtee.

Ihan tulee flashbackit kun pelasi Halo Reachia X360:llä. Silloin ei edes casual-pelimuodossa korvattu pelaajaa uudella, kun joku lähti. Ja jokaisen pelin jälkeen odoteltiin minuutteja, että matchmaking löytää ja lataa seuraavan pelin. Infinitestä jäi puuttumaan ainoastaan se, että yhteys on p2p ja karkaava pelaaja on aina hosti, jonka jälkeen muut tuijottelevat mustaa ruutua sen 30-90 sekuntia kun peli yrittää hahmottaa kenelle pitäisi työntää palvelinvastuu.

Luulisi että tämmöisestä olisi jo päästy. Tai että rankedissa tuosta pelin hylkäämisestä saisi sen verran kovan tappion, ettei ihmisiä huvita enää lähteä kesken kaiken. Ei tämä ole sellaista pelaamista, mitä jaksaisin enää nykypäivänä kovin montaa matsia ottaa.

--

Noin muuten ihan kiva räiskyttely, mutta ainakin hiiri-näppäimistöllä tuntuu ettei vaan enää osu. Ainakin kiikarikiväärillä en tee enää yhtään mitään, mikä tuntuu nurinkuriselta, kun siitä suorastaan tappeli kaikissa aikaisemmissa Haloissa. Ilmeisesti myös ohjaimilla tai konsolilla pelaavat ovat ainakin jossain keskusteluissa todenneet, että kiikarikivääri ei ole enää entisensä, kun autoaim ja bullet magnetism ovat edellisiä pelejä huomattavasti heikommat, joten ei vaan enää osu. Vielä kun kiikarikivääri ei tapa yhdestä kuin pääosumana, eikä panoksiakaan saa noihin power-aseisiin enää kuin ihan pari hassua.

Toki varmaan ns. ammattilaisten tai parempien pelaajien käsissä tuo tekee vielä melkoista tuhoa, mutta ainakin minulle Halo on ollut aiemmin sen verran casuaali peli, että vähän helpompaakin saisi olla osuminen.


Itsellä osumisen suhteen taas päinvastainen tilanne. Fps aika paljon pelanneena fiilis että bäfä 5 ja tämä on ainoat pelit missä tuntuu osuvan :D

cs,ow,pubg,wz,apex tuntuu jotenkin hankalalta.
 
En ole vielä ihan varma, mutta työpöydälle kaatumiseen taisi auttaa, kun otti High-Res tekstuurit pois Steamista. Oikea hiirennappi Halo Infiniten kohdalla ja Properties -> DLC ja sieltä rasti pois ruudusta.

Ei ole nyt ainakaan pariin päivään kaatunut peli.
 
Luulisi että tämmöisestä olisi jo päästy. Tai että rankedissa tuosta pelin hylkäämisestä saisi sen verran kovan tappion, ettei ihmisiä huvita enää lähteä kesken kaiken. Ei tämä ole sellaista pelaamista, mitä jaksaisin enää nykypäivänä kovin montaa matsia ottaa.
Voi olla ihan vain kaatuilevia pelejäkin. Itselläkin tuo kaatuillut satunnaisesti.
 
Luulisi että tämmöisestä olisi jo päästy. Tai että rankedissa tuosta pelin hylkäämisestä saisi sen verran kovan tappion, ettei ihmisiä huvita enää lähteä kesken kaiken. Ei tämä ole sellaista pelaamista, mitä jaksaisin enää nykypäivänä kovin montaa matsia ottaa.

--

Ainakin kiikarikiväärillä en tee enää yhtään mitään, mikä tuntuu nurinkuriselta, kun siitä suorastaan tappeli kaikissa aikaisemmissa Haloissa. Ilmeisesti myös ohjaimilla tai konsolilla pelaavat ovat ainakin jossain keskusteluissa todenneet, että kiikarikivääri ei ole enää entisensä, kun autoaim ja bullet magnetism ovat edellisiä pelejä huomattavasti heikommat, joten ei vaan enää osu. Vielä kun kiikarikivääri ei tapa yhdestä kuin pääosumana, eikä panoksiakaan saa noihin power-aseisiin enää kuin ihan pari hassua.

Toki varmaan ns. ammattilaisten tai parempien pelaajien käsissä tuo tekee vielä melkoista tuhoa, mutta ainakin minulle Halo on ollut aiemmin sen verran casuaali peli, että vähän helpompaakin saisi olla osuminen.
Toivon, ettei tuota rangaistusta kovennettaisi ainakaan ennen kuin peli on täysin vakaa. Itselläni kun yhä noita kaatuiluja & disconnecteja tulee. Toki helpompaa vain olisi sallia pelaajan liittyminen takaisin peliin, en ymmärrä miten tämä ei ole jo perusominaisuus herran vuonna 2021..

Itse syytän kiikarikiväärissä Bloomia, etten itsekään tunnu sillä mihinkään osuvan. Siis sitä, että yhden laukauksen jälkeen "tähtäin laajenee" ja jos ammut liian aikaisin toisen, laukaus menee ihan minne sattuu. Ei huvittaisi alkaa tuotakin opettelemaan uudestaan, kai tuo ominaisuus on Halo 5:sta tuotu (?), mutta hyvin olisi toiminut ilmankin.
 
Aika karua kun 12600K:lla ja 3060ti:llä saa grafiikat laittaa low jos haluaa edes lähelle 120 fps. Ei toimi peli edes näytä mitenkään ihmeelliseltä.
 
Aika karua kun 12600K:lla ja 3060ti:llä saa grafiikat laittaa low jos haluaa edes lähelle 120 fps. Ei toimi peli edes näytä mitenkään ihmeelliseltä.

Jotenkin vaikea kuvitella että on näin, kun 6600k + gtx 1060 pyörii medium presetillä täysin tasainen 60fps (lukittu vsync, en ole testannut paljonko pyörisi päälle ilman) ilman dippejä.

[edit] Tosin no joo, resoluutiostahan et maininnut mitään. FullHD siis esimerkissäni.
 
Viimeksi muokattu:
Aika karua kun 12600K:lla ja 3060ti:llä saa grafiikat laittaa low jos haluaa edes lähelle 120 fps. Ei toimi peli edes näytä mitenkään ihmeelliseltä.
Jotenkin vaikea kuvitella että on näin, kun 6600k + gtx 1060 pyörii medium presetillä täysin tasainen 60fps (lukittu vsync, en ole testannut paljonko pyörisi päälle ilman) ilman dippejä.
6700K & 3070 saavuttaa kaikki Lowilla noin 100-110 fps (1440p). Ihan riittävä, mutta ei tämä nyt niin nätti ole etteikö tuon verran pitäisi saavuttaa kaikki esim. High-asetuksilla.

Tämä ei haittaa, mutta saisivat kyllä tuoda sen kokoruudun tilan jo peliin. Vuosi 2021 ja ainut vaihtoehto PC pelissä pelata 'borderless window' moodissa.
 
Jotenkin vaikea kuvitella että on näin, kun 6600k + gtx 1060 pyörii medium presetillä täysin tasainen 60fps (lukittu vsync, en ole testannut paljonko pyörisi päälle ilman) ilman dippejä.

[edit] Tosin no joo, resoluutiostahan et maininnut mitään. FullHD siis esimerkissäni.
1440p, sori jäi pois tuosta aiemmasta
 
"Halo Infinitella menee jo nyt paksusti, sillä se on Steamin kolmanneksi pelatuin peli heti Counter-Strike: Global Offensiven ja Dota 2:n jälkeen. Lisäksi Halo Infinite on Xboxin pelatuin peli."

Hei nyt tarvitsisi asiantuntijaa. Elikkä palkka tulossa ja haluaisin ostaa Halo: Infinite, niin miten tuo homma toimii. Diginä ostan eli haluaisin kampanjan ja moninpeliin tuon passin? MUTTA tuntuu että vaihtoehtoja on pilvin pimein.
 
"Halo Infinitella menee jo nyt paksusti, sillä se on Steamin kolmanneksi pelatuin peli heti Counter-Strike: Global Offensiven ja Dota 2:n jälkeen. Lisäksi Halo Infinite on Xboxin pelatuin peli."

Hei nyt tarvitsisi asiantuntijaa. Elikkä palkka tulossa ja haluaisin ostaa Halo: Infinite, niin miten tuo homma toimii. Diginä ostan eli haluaisin kampanjan ja moninpeliin tuon passin? MUTTA tuntuu että vaihtoehtoja on pilvin pimein.
Minkälaista apua siis tarvitset? Ostat pelin niinkuin minkä tahansa pelin.
 
Minkälaista apua siis tarvitset? Ostat pelin niinkuin minkä tahansa pelin.

Juu, sain tiedon että moninpeli kausi ostetaan pelin sisällä, on kai 6 kk ja maksaa jotain? Jos ennakkotilaa halon niin ei ole mitään bonuksia ja sitä rataa,,,
 
Juu, sain tiedon että moninpeli kausi ostetaan pelin sisällä, on kai 6 kk ja maksaa jotain? Jos ennakkotilaa halon niin ei ole mitään bonuksia ja sitä rataa,,,
Joo pelin sisäisestä kaupasta, maksaa 10€. (Jos pelaat PC:llä niin heittää sinut Steamin tuotesivulle, ostat sitä kautta Steam-lompakon saldoa ja sillä tuon passin).
 
Voi hyvä luoja, en ikinä pelaisi Haloa PC:llä. Konsoli sydän ja tienkin Xbox Series X, mutta kiitos, tutkitaan.
 
Vituttaa kyllä ihan suunnattomasti tämä progressiosysteemi tässä pelissä. Miksi helvetissä peli yrittää pakottaa minut pelaamaan pelimuotoa X ja jos niin teen niin saan kuusi kertaa saman verran XP:tä kuin pelatessani toista pelimuotoa josta oikeasti pidän. Ja sama homma aseilla, "Käytä koko matsi siihen, että yrität tappaa viisi vihollista tällä sysipaskalla laserpyssyllä, ja jos siinä onnistut niin saat viisinkertaisen XP:n." Silloin kun yritän näitä saada, niin menee maku koko otteluun kun en voi vain tehdä parastani ja saada XP:tä suoritukseni mukaisesti. Silloin kun en yritä, niin puolet tiimistä taas yrittää, jolloin siihen menee maku.

Tai no tietäähän sen, dollarin kuvat silmissä halutaan ihmiset ostamaan noita "challange swap" tokeneita, jotta saadaan ärsyttävä haaste vaihdettua hieman vähemmän ärsyttävään. Joskus 343 kovasti painotti Developer blogeissaan etteivät halua, että pelissä eteneminen tuntuu työltä/askareelta ("like a chore"). No, se oli selvästi valhe. Ovat myös ilmeisesti poistaneet netistä noita blogikirjoituksiaan, kun ihmiset ovat Halo Waypointin foorumeilla niitä lainaten osoittaneet useita lupauksia valheiksi.
 
Miksi helvetissä peli yrittää pakottaa minut pelaamaan pelimuotoa X ja jos niin teen niin saan kuusi kertaa saman verran XP:tä kuin pelatessani toista pelimuotoa josta oikeasti pidän. Ja sama homma aseilla

Tuo on hyvä asia, kokeilet eri pelimuotoja ja aseita ja saat laajemman kuvan pelistä. Kehityt pelaajana.
 
Tuo on hyvä asia, kokeilet eri pelimuotoja ja aseita ja saat laajemman kuvan pelistä. Kehityt pelaajana.
Tuossa ei ole mitään hyvää. Tuottaa vain vitutusta pelaajakunnassa kun pakotetaan pelaamaan sellaista mistä ei pidä ja myös matsien laatu kärsii kun ihmiset yrittää saada jotain tehtävää suoritettua sen sijaan että tavoittelisivat voittoa.
 
Tuo on hyvä asia, kokeilet eri pelimuotoja ja aseita ja saat laajemman kuvan pelistä. Kehityt pelaajana.
Eiköhän tässä viidentoista Halo-vuoden aikana ole jo tullut havaittua, että jotkin pelilistat vain ovat mielestäni surkeita. Ja nyt niitä "pakotetaan" pelaamaan, antamalla niissä tapahtuvasta asiasta X kuusi (6) kertaa enemmän XP:tä (300XP vs 50XP) kuin matsin pelaamisesta muussa pelilistassa. En kyllä varmasti kehity pelaajana, kun sukuelin otsassa jahtaan eri haasteita sen sijaan että pelaisin jotain mistä tykkään.

E: Nuo pelilista-spesifit haasteet eivät haittaisi yhtä paljon, jos olisi edes jokin keino saada perus ottelusta enemmän kuin tuo vaivaiset 50 XP (esim. tuplamäärä voitosta, positiivisesta KD:sta, tms) jolloin minulla ei olisi niin paljon painetta jahdata noita haasteita.
 
Minusta olet kangistunut samoihin kaavoihin, sen sijaan että kokeilet uutta. MUTTA ymmärrän kyllä. Itse tykkään kovasti esim. Dominion ja Lipunryöstö, kun hyökkämistä ja puolustamista. 12 vs 12. Toki yllätyin näistä Megazone tyylisistä pienistä kentistä. Nekin olivat kivoja pelata.

Olen ylipäätään todella yllättynyt kuinka hyvältä peli tuntuu ja näyttää mukavan komealta.
 
Pystyykö multiplayeriä pelaan kaverin kans, jolla xbox one x ja itellä series x?
 
Miks teitä kiinnostaa joku xp? Ite en oo miettiny sitä kertaakaan kun olen tuota pelannut. Hauskaa mättöä.
 
Miks teitä kiinnostaa joku xp? Ite en oo miettiny sitä kertaakaan kun olen tuota pelannut. Hauskaa mättöä.
Omituinen kysymys. Ihmisiä nyt vain sattuu kiinnostamaan erilaiset jutut oli kyseessä sitten videopelit tai mikä tahansa muu asia.
 
Tuo Fiesta ei kyllä itseä nappaa. Tuntuu, että vihun tiimi menee raketeilla kokoajan ja itse saa ehkä kerran koko pelissä käyttöön. Spawniin kuolee aika useasti.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 785
Viestejä
4 496 523
Jäsenet
74 292
Uusin jäsen
GeGGoZ

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom