Halo Infinite (PC/XBOX)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Niko
  • Aloitettu Aloitettu
Ei mulla ollut mitään uutta listaa valikossa.

halo-infinite-fiesta.jpg


Se on tuo joka ei näytä lainkaan miltään valinnalta.
 
halo-infinite-fiesta.jpg


Se on tuo joka ei näytä lainkaan miltään valinnalta.
Nyt tuo on tullut näkyviin mullekin.

En tajua miten tuolla Cindershotilla pitäisi saada tappoja. Kun itsellä se niin padit menee läpi vihollisista ja pomppii pitkin poikin mutta vihollisten käsissä ne räjähtää muhun osuessa. Meleeiskuissa tuntuu myös olevan vastustajilla pidempi kantama kuin itsellä.
 
Hiirellä ja näppiksellä crossplayssa. Pitää olla ISO hiirimatto, itselläni 1600dbi ja pelissä 0.5 herkkyys....
Paljon porukka valittaa tuolla steaminkin kommenteissa kuinka Aim- avustus ohjaimelle op ja hiirellä ei pärjää. Mutta suurin osa varmaan, kuten itsekin tein, aloittanut liian korkealla senssillä pelaamaan, etenkin jos jostain codista hyppää tähän. Itsekin ammuskelin aluksi siksi päin seiniä ja hävisin hirveästi 1 vs 1:siä. Väittäisin että hiirellä kyllä pärjää ohjainta vastaan tässä pelissä, muistaa 1 vs 1 tilanteessa käyttää tarpeeksi "laajoja" sivuttaisliikkeitä, ja yllättäviin suuntiin. Sellainen pieni "codimainen" sivulle heiluminen ei riitä mutta hieman laajemmin, jotta se ohjaimen käyttäjä joutuu enemmän korjaamaan liikerataa. Väittäisin myös että jatkuva loikkiminen ei ole kovin tehokas tapa saada vastustajan tähtäystä hankalammaksi, tässä kun sellainen raskas ja hitaampi liikkuminen, jota on helpohkoa seurata. Toki se parempi on kuin paikallaan seisominen.
Pelannut fps-pelejä hiirellä 20 vuotta, tämä on eka peli jossa menin herkkyysasteessa näin alas. Pitkä ttk, tähtäimen vakaana pitäminen on elinehto...pätee tietysti kaikkiin fps-peleihin mutta tässä se oikein korostuu.

Onkohan mappeja tulossa julkaisussa lisää? Kyllä tästä pelistä tuli itselleni pitkäksi aikaa harrastelus.

fgfgfgfg.JPG
 
Viimeksi muokattu:
Itse odotan julkaisua eli kun menen Ranked niin voin valita vain "konsoli pelaajat". PC saa tällä hetkellä turhaa etua. MUTTA juu, mieletön peli ja mitä enemmän pelaan, sitä enemmän tykkään. Ihan BTB, Ranked, Quick Play.

Olen lähinnä pohtinut millaisia pelimuotoja on valmiissa pelissä? 4vs4 ja 12vs12, onko muita? Sitten pelimuodoissa? Entä karttoja, onko tulossa 1-2 lisää?

Suurissa kartoissa en voi sietää näitä korkealla ilmassa ampuvia lentovehkeitä, mutta toisaalta niitä vastaan täytyisi oppia taistelemaan myös.
 
Kyllä tästä pelistä tuli itselleni pitkäksi aikaa harrastelus.

Kyllä itsellenikin Halo Infinite tuntuu taas pitkästä aikaa varteenotettavalta nettipeliltä, jota voisi pelata tiimissä. Ainoa este alkaa olla ikä, joka lähentelee jo 40v parin vuoden päästä. Vaikka aimi on vielä kohdillaan ja reaktiotkin pelaa, niin tasaisuus kärsii joskus ja ns. mielen nopeus on hidastunut, ja pelaaminen kuluttaa paljon enemmän verrattuna aikaisempaan. Silti, olen pelaillut jo 1996 vuodesta lähtien semiaktiivisesti klaaneissa, turnauksissa ja juuri ne muistot loistaa kirkkaimpina ja haluaisi vielä kokea sen "viimeisen kerran" :)

Yksi asia, joka itseäni häiritsee näissä suosituissa nykyräiskinnöissä verrattuna aikaisempaan on, että itselleni ei merkkaa paljoa, jos vain saavutan jonkin tietyn tason (esim. Diamond), edes tiimin kanssa. Itselleni se on vain numero, ns. "High Score", koska en tiedä ketä vastaan olen pelannut yms. Haluaisin ennemmin pelata ladderissa ja turnauksissa, jossa voi edetä ja toivottavasti niittää mainetta tiimin kanssa. Onkohan esim. Halo Infiniteen tulossa jonkinlaista House-liigaa tai divisioonatason pelejä, joissa voisi itsekin vielä pärjätä?

Tämä menee vähän vanhojen muisteluun, mutta esim. Tribes Ascendissa pelasin laddereissa ja turnauksissa, jotka castattiin selostajien toimesta. Scene oli sen verran pieni, että tiesit ne Euroopan ~15-20 tiimiä ja monet pelaajista. Silloin tuntui oikeasti, että on jotain merkitystä kehittyä pelaajana ja tiiminä, ja palo pelata hyvin oli kova. Vähän sama meininki AQ2:ssa.
 
Hei, ostin juuri digitaalisen version Halo: Infinite + Battle Pass. Moninpelissä, Challenges kohta, niin siinä tämä haaste: "PRACTICE MAKES PERFECTION" Play any Match... niin minusta olen jo pelannut montakin eri moninpeliä, mutta tuo edelleen 0/1?
 
Tuo Fiesta ei kyllä itseä nappaa. Tuntuu, että vihun tiimi menee raketeilla kokoajan ja itse saa ehkä kerran koko pelissä käyttöön. Spawniin kuolee aika useasti.

Jos ajattelet asiaa uuden moninpelaajan kannalta niin tuo pelitilahan on suorastaan erinomainen. Pääset lyhyessä ajassa testaamaan hyvin erilaisia aseita. Ainakin itse tykkään kovasti että pelaajat laitetaan kokeilemaan eri aseita. On hyvä ymmärtää millainen ase vihulla on.
 
Hiirellä ja näppiksellä crossplayssa. Pitää olla ISO hiirimatto, itselläni 1600dbi ja pelissä 0.5 herkkyys....
Paljon porukka valittaa tuolla steaminkin kommenteissa kuinka Aim- avustus ohjaimelle op ja hiirellä ei pärjää. Mutta suurin osa varmaan, kuten itsekin tein, aloittanut liian korkealla senssillä pelaamaan, etenkin jos jostain codista hyppää tähän. Itsekin ammuskelin aluksi siksi päin seiniä ja hävisin hirveästi 1 vs 1:siä. Väittäisin että hiirellä kyllä pärjää ohjainta vastaan tässä pelissä, muistaa 1 vs 1 tilanteessa käyttää tarpeeksi "laajoja" sivuttaisliikkeitä, ja yllättäviin suuntiin. Sellainen pieni "codimainen" sivulle heiluminen ei riitä mutta hieman laajemmin, jotta se ohjaimen käyttäjä joutuu enemmän korjaamaan liikerataa. Väittäisin myös että jatkuva loikkiminen ei ole kovin tehokas tapa saada vastustajan tähtäystä hankalammaksi, tässä kun sellainen raskas ja hitaampi liikkuminen, jota on helpohkoa seurata. Toki se parempi on kuin paikallaan seisominen.
Pelannut fps-pelejä hiirellä 20 vuotta, tämä on eka peli jossa menin herkkyysasteessa näin alas. Pitkä ttk, tähtäimen vakaana pitäminen on elinehto...pätee tietysti kaikkiin fps-peleihin mutta tässä se oikein korostuu.

Onkohan mappeja tulossa julkaisussa lisää? Kyllä tästä pelistä tuli itselleni pitkäksi aikaa harrastelus.

fgfgfgfg.JPG
Miten se ohjauksen hidastaminen muka helpottaa mitään? Vaikeampaahan se vain on kun pitää huitoa kädellä hirveitä liikkeitä. Ja miten se sun tähtäimen liikutus muka vastustajaan vaikuttaa?
Hei, ostin juuri digitaalisen version Halo: Infinite + Battle Pass. Moninpelissä, Challenges kohta, niin siinä tämä haaste: "PRACTICE MAKES PERFECTION" Play any Match... niin minusta olen jo pelannut montakin eri moninpeliä, mutta tuo edelleen 0/1?
Se on toistuva tehtävä eli saat joka matsista aina sen suorituksen.
 
Miten se ohjauksen hidastaminen muka helpottaa mitään? Vaikeampaahan se vain on kun pitää huitoa kädellä hirveitä liikkeitä. Ja miten se sun tähtäimen liikutus muka vastustajaan vaikuttaa?
Hiirikäden pidän suht vakaana tähdätessä tietysti, mutta hahmoa liikutan a:lla ja d:llä sivuttain, ei siinä mitään hirveitä liikkeitä tarvitse, kunhan liikkeessä on. Videolla selitetty paremmin, tarkoitus ei ole tehdä hiirellä korjausliikkeitä vaan tärkein asia on melkein se vasemman käden käyttäminen:

Tämä kaveri on Onyxiin päässyt, katsoin sen vinkit kun aloitin pelaamaan, toimii ainakin itselläni. Eipä nuo nyt tosin mitään rakettitiedettä mutta kuitenkin.
 
Viimeksi muokattu:
pitäskö tätä pystyä nyt niiqu pelata? Itselläni Play nappula on harmaana ei mitään pääse pelaamaan. valikoissa vain voi navigoida

E: PC:llä toimii ihme kun ei xboxilla. täähän ois just konsolilla mieluusti. On kyllä hyvin tehty. taattua halo laatua. viihdettä on
 
Viimeksi muokattu:
Miten se ohjauksen hidastaminen muka helpottaa mitään? Vaikeampaahan se vain on kun pitää huitoa kädellä hirveitä liikkeitä. Ja miten se sun tähtäimen liikutus muka vastustajaan vaikuttaa?
Helpottaahan se nyt selvästi varsinkin tällaisessa pelissä, jossa ammutaan kokoajan liikkeestä (toki liian hidas senssi on jo haitaksi). Onhan noita tarkkoja laukauksia paljon helpompi ampua, jos muutaman millimetrin hiiren liike ei siirrä tähtäintä pois kohteesta. (Itselläni dpi 700 ja pelin herkkyys 1.2, juuri passeli.)
 
pitäskö tätä pystyä nyt niiqu pelata? Itselläni Play nappula on harmaana ei mitään pääse pelaamaan. valikoissa vain voi navigoida

E: PC:llä toimii ihme kun ei xboxilla. täähän ois just konsolilla mieluusti. On kyllä hyvin tehty. taattua halo laatua. viihdettä on
Valitse audio kieleksi saksa, tai lataa englannin kielipaketti painamalla start+y. Valikkokielenä voi olla englanti.

Samaa ongelmaa on Halo MCC:n kanssa, kun sen asentaa ensi kerran Xboxille. Ensin peli latautuu japaniksi ja ehdottaa saksan kielen lataamista. Voit joko navikoida japanin kielellä ja etsiä paikan, josta ladata englannin suoraan tai ladata saksan kielen, jolloin englannin kielen lataaminen on helpompaa. :facepalm:
 
Hyvin kyllä maistuu tännekin. Platinasta lähdetään liikkelle ja tuntuu että saanut tähtäyksenkin jo suunnilleen haltuun. Kaivannutkin jo pidempään tällaista kilpailullista räimettä, missä erät saatu pidettyä kohtuullisen lyhyinä, mutta silti voitto tuntuu voitolta.
 
Nyt täytyy kyllä ihan ääneen ihmetellä että miten ihmeessä tämä lammaspaimen liittyy millään tavalla Haloon? Taikka toisen maailman sodan ranskalaiset vastarintataistelijat?

Ikävää että näinkin legendaarinen pelisarja sotketaan maailman politiikkaan. Ikään kuin Halo pelisarjana ottaisi jollain tapaa kantaa maailman tilanteeseen. Scifi kohtaus trailerin lopussa on mieletön, muuta osaa en tajunnut.
 
Nyt täytyy kyllä ihan ääneen ihmetellä että miten ihmeessä tämä lammaspaimen liittyy millään tavalla Haloon? Taikka toisen maailman sodan ranskalaiset vastarintataistelijat?

Ikävää että näinkin legendaarinen pelisarja sotketaan maailman politiikkaan. Ikään kuin Halo pelisarjana ottaisi jollain tapaa kantaa maailman tilanteeseen. Scifi kohtaus trailerin lopussa on mieletön, muuta osaa en tajunnut.
Halon live action trailerit ovat aina liittyneet vahvasti ihmiskuntaan ja ihmiskunnan historiaan. Ei tuossa mihinkään maailman tilanteeseen oteta kantaa.

Itse ainakin tykkään aina noista, Halolla on pelisarjoista ylivoimaisesti parhaat trailerit nimenomaan tuon live action kuvaamistavan takia.
 
Siis kaikki nuo Halo kohtaukset ovat uskomattomia, mutta kyllä tuossa on nyt haettu ihan selkeästi tuollaista lammaspaimen pakolainen teemaa ja vastarintaliike taistelee pahoja natseja vastaan. Sitten mennäänkin scifi maailmaan ja ihmettelen mitä helvettiä trailerin alussa tapahtui.

Saman tekevää onko näin aina ollut vai ei... mutta tämä tästä. Sääli.
 
Kuinka raskas peli oli PC 4K? DLSS?

Harmi että se kampanja crossplay co-op venyy jonnekin kevääseen. Hyvälle crossplay co-opille olis vaihteeksi kysyntää.
 
Ensivuoden lopulle... no jopas on, luulis että tuollainen perinteinen moninpeli olis hankalampi saada kasaan kuin tarinavetoinen co-op :hmm:
Toukokuussa pitäisi tulla co op, kun Season 2 starttaa. Forgen pitäisi tulla, kun Season 3 starttaa eli elo-/syyskuun vaihteessa. Mutta nämä ovat vain tavoiteajankohdat, eikä mitään ole lyöty lukkoon (ks. lainaus alla).


"Yes, we are extending Season 1. So our goal still remains what I said before, which is to ship campaign co-op with Season 2 and Forge with Season 3. But those remain goals," Staten said. "Those remain targets. And we can't commit to any hard dates right now, because as we're seeing with this multiplayer beta, other things might move up in the priority stack for us. If it turns out that our progression system just isn't working the way that we intended, if we need to move some of these bigger rocks sooner, then we as a team will make those decisions and will clearly communicate to our fans why we're why we're doing certain things."

Kuinka raskas peli oli PC 4K? DLSS?
En tiedä voiko tähän oikein sanoa mitään, kun tuntuu että vaatii vielä hieman päivityksiä toimiakseen kuten tarkoitettu. Visuaalisesti ei ole mielestäni niin wow-peli, etteikö nykyraudalla pyörisi hyvin myös 4K 100+ fps.
 
Toukokuussa pitäisi tulla co op, kun Season 2 starttaa. Forgen pitäisi tulla, kun Season 3 starttaa eli elo-/syyskuun vaihteessa. Mutta nämä ovat vain tavoiteajankohdat, eikä mitään ole lyöty lukkoon (ks. lainaus alla).


"Yes, we are extending Season 1. So our goal still remains what I said before, which is to ship campaign co-op with Season 2 and Forge with Season 3. But those remain goals," Staten said. "Those remain targets. And we can't commit to any hard dates right now, because as we're seeing with this multiplayer beta, other things might move up in the priority stack for us. If it turns out that our progression system just isn't working the way that we intended, if we need to move some of these bigger rocks sooner, then we as a team will make those decisions and will clearly communicate to our fans why we're why we're doing certain things."


En tiedä voiko tähän oikein sanoa mitään, kun tuntuu että vaatii vielä hieman päivityksiä toimiakseen kuten tarkoitettu. Visuaalisesti ei ole mielestäni niin wow-peli, etteikö nykyraudalla pyörisi hyvin myös 4K 100+ fps.

Juu kattelin myös ettei vaikuttanut raskaalta tekeleeltä, luulis rullaavan hienosti.

Pitää varmaan säästellä kampanjaa ellei kohtuuttomasti veny tuo co-op.
 
Jossain taisi olla juttua että olisi vielä siitä siirtynyt sinne vuoden lopulle mutta ilmeisesti ei sitten ollut totta
 
Yllättävän aikaisin siirsivät ja paljon, ehkeivät halua lupailla liikoja tai tuottaa pettymystä viime tingassa. Perinteinen Halo-fiilis kelpais pitkästä aikaa.
 
Siis kaikki nuo Halo kohtaukset ovat uskomattomia, mutta kyllä tuossa on nyt haettu ihan selkeästi tuollaista lammaspaimen pakolainen teemaa ja vastarintaliike taistelee pahoja natseja vastaan. Sitten mennäänkin scifi maailmaan ja ihmettelen mitä helvettiä trailerin alussa tapahtui.

Saman tekevää onko näin aina ollut vai ei... mutta tämä tästä. Sääli.
Miten helvetissä lammaspaimen on automaattisesti pakolainen? :facepalm: Missä videolla näkyi natsi? Videolla kyse on aikajanasta ihmiskunnan historiassa -> aina on ollut selviytymistä, taisteluja, konflikteja ja aina esiin on noussut sankareita. Halo Infiniten taistelut tulevaisuudessa on osa tätä jatkumoa ja niihin kaivataan sankareita eli sinua pelaajana.

Suora lainaus videon kuvauksesta: "Throughout human history, heroes have risen when called upon."
 
Kuinka raskas peli oli PC 4K? DLSS?

Harmi että se kampanja crossplay co-op venyy jonnekin kevääseen. Hyvälle crossplay co-opille olis vaihteeksi kysyntää.
Sen verran raskas, että 3440 x 1440 resolla pelaan medium asetuksilla. Näyttiksenä Rtx 3080 1920MHz 400w power limit, 12700K 5GHz. Ultralla dippaa alle 60 fps, high siinä 70-90fps ja medium 90-130fps, eli omasta mielestäni huonosti optimoitu, koska ei tämä nyt mitenkään erityisen näyttävä peli ole.
 
Sen verran raskas, että 3440 x 1440 resolla pelaan medium asetuksilla. Näyttiksenä Rtx 3080 1920MHz 400w power limit, 12700K 5GHz. Ultralla dippaa alle 60 fps, high siinä 70-90fps ja medium 90-130fps, eli omasta mielestäni huonosti optimoitu, koska ei tämä nyt mitenkään erityisen näyttävä peli ole.
Eiköhän tuota optimointia tule. Onko kumpikaan näytönohjain valmistaja edes julkaissut game ready ajureita Halolle?
 
Kuinka raskas peli oli PC 4K? DLSS?

Harmi että se kampanja crossplay co-op venyy jonnekin kevääseen. Hyvälle crossplay co-opille olis vaihteeksi kysyntää.

Tuossa 4k max settings testiä:


Ps: onko jollain muullakin vielä samaa ongelmaa ettei peli käynnisty steamin kautta? Kaikki kikka kolmoset olen yrittänyt eikä vain toimi
 
Ompas muuten surkeesti optimoitu jos fps heiluu noin alhaalla. Tuskimpa se tuosta tuplaantuu niinkuin ulkoasusta olettaa vois.

Näyttisten hinnat tuplaantuu, pelit näyttää samoilta mutta pyörii yhtä huonosti kuin aiemmin o_O
 
Ompas muuten surkeesti optimoitu jos fps heiluu noin alhaalla. Tuskimpa se tuosta tuplaantuu niinkuin ulkoasusta olettaa vois.

Näyttisten hinnat tuplaantuu, pelit näyttää samoilta mutta pyörii yhtä huonosti kuin aiemmin o_O


Jep en tosin katsonut mitä kaikkea oli asetuksista laitettu päälle, kun näytti jossain vaiheessa videota muistaakseni. Esim mahdollinen ray traicing syö aika paljon fps
 
On kyllä teknisesti todella rikki tämä vielä tässä vaiheessa. Fps on surkea, stutteroi, g-sync ei toimi, kaatuilee satunnaisesti, ei tunnista hiiren profiilia, pakko-ohittaa afterburnerin profiilit jne jne. Noh, silti kivan oloista "sinkohippaa" ja kiinnostus heräsi, täytyy palata myöhemmin asiaan...
 
On kyllä teknisesti todella rikki tämä vielä tässä vaiheessa. Fps on surkea, stutteroi, g-sync ei toimi, kaatuilee satunnaisesti, ei tunnista hiiren profiilia, pakko-ohittaa afterburnerin profiilit jne jne. Noh, silti kivan oloista "sinkohippaa" ja kiinnostus heräsi, täytyy palata myöhemmin asiaan...
Day 1 pelannut eikä omalla kohtaa ole mitään näitä vikoja ollut 3070 RTX kortilla
 
Day 1 pelannut eikä omalla kohtaa ole mitään näitä vikoja ollut 3070 RTX kortilla
Sama täällä, 3070 ti-kortilla smooth kokemus, ei nykimisiä ynm. Raskas peli on tietenkin pyörittää graafiseen ulkoasuun verrattuna, mutta hyvin tuo resoluution skaalaus alaspäin ja terävöitys avustaa. Surutta olen pelaillut full-hd:llä pelin sisäinen 60 prosentin tervävöitys päällä, kaikki sisätilan mapit pyörii 144fps ja näyttää kyllä oikein hyvältä noinkin. Ulkotilan isot mapit dippailee sitten hieman tuosta lukemasta, mutta rankkipelissä isoja mappeja ei ole, noita kun itse tulee tahkottua.
 
On tämä uskomaton juttu, Halo: Infinite piti julkaista alunperin kesällä 2020. Käyn kaikki vanhat uutiset läpi pelin virallisten kotisivujen kautta. Noista teknisistä ongelmista, niin pelaan tosiaan XSX. Peli on kaatunut pari kertaa. Yksi päivä peleissä oli lagia. Aika usein on se että en saa tulostaulua auki, eli näkyy sellaista valkoista "sotkua".

Kuitenkin jos puhutaan BETA niin tämä moninpeli tuntuu lähes valmiilta. Valikot voisivat tosiaan olla paljon selkeämmät ja joka pelin jälkeen "putoaa" alkuvalikkoon. MUTTA kokonaisuutena itselle jo nyt jumalpeli. Siksi ostin Battlepass ja Halo: Infinite digitaalisena: 9 € + 69 € ...
 
Valikot voisivat tosiaan olla paljon selkeämmät ja joka pelin jälkeen "putoaa" alkuvalikkoon.

Sähän voit painaa X siinä pelaan jälkeen ja se aloittaa matchmakingin heti siinä post-battle screenissä. Ei tartte mennä uudestaan pelivalikkoon. Tämä siis jos haluat jatkaa samaa pelimoodia.
 
Onko tuo yllä oleva totta?

Peli päättyy. Tulee se scoretaulukko homma josta mennään eteenpäin, missä näkkyy sun tapot, kuolemat, ansaitut merkit jne. niin siinä kohtaa X aktivoi matchmakingin. Se on aktiivisena joku 15-30 sekkkaa ehkä? Sen jälkeen jos odottaa pidempään sitä ei enää tule.
 
Progressiosysteemiä uudistetaan. Joka päivän kuudesta ensimmäisestä pelistä saa enemmän XP:tä, vähevästi per peli. Seitsemännestä eteenpäin peleistä saa taas 50XP per peli. Tämä on kyllä kaivattu uudistus. Nyt voi noiden haasteiden jahtaamisen jättää vähemmälle huomiolle, ja yrittää niitä vain jos tuntuu että kaipaa aidosti ylimääräistä XP:tä.



 
Pelailen nyt Diamond 2:ssa Crossplayssa, ja kyllähän tuon rankkisysteemi tuntuu olevan ihan toimivasti toteutettu. Tarkoitan sitä että tässä kohtaa kyllä randomien kanssa, vaikka samaa taitotasoa on, on entistä haastavampaa voittaa. Vastustajat selvästi usein pelaa jo ihan "suunnitelmaa", eli saattaa olla esimerkiki 2 kullakin lipulla vahdissa valloituksen jälkeen. tai liikutaan ryhmänä. Eli nyt se sooloilu vasta rokottaakin. Todennäköisesti paljon on tällä tasolla jo ihan yhdessä pelaavia ryhmiäkin. Paljon tulee myös yksilötaidoiltaan pelaajia, jotka liikkuu niin pirun taitavasti 1 vs 1 tilanteessa että todella vaikeasti ammuttavia. Skeptinen olen pääsenkö näin yksin pelaillessa koskaan Onyxiin, mutta toisaalta tämä on myös mukava vaihe sillä ilokseni huomasin muutaman huonon pelin jälkeen etten Diamond-rankista pudonnut pois. Oisikohan capattu siis. Eli nyt kun tuo rankki säilyy, ei tarvitse niin hampaat irvessäihan koko ajan...

Mutta saattaahan ne tuotakin vielä muuttaa, en tiedä miten rankkisysteemi toimi edellisisssä Haloissa.
Edit: Toisaalta voisi vaihteeksi pelata MKB-rankkipelejä ja katsoa miltä ne tuntuu, kun näitä ohjainsankareita vastaan pelaillut.
Mutta joo, katselin Halon tubekanavalta esporttia, pro-tiimit pelaa (useimmat väittäisin) ohjaimilla ja hyvin ne pelaakin. Huomannut että vaikkei he käänny ohjaimella tietenkään niin nopeasti kuin hiirellä pelatessa voi, se pelin lukutaito liikkuessa, kulmissa ynm on sellaista että paikkaa sitä. Eivät hirveästi ole selkä vihollisia päin...
Yllättävän hidasta senssiä niillä näkyi olevan ohjaimessa (6-7?), kun kääntymistä katseli.
 
Viimeksi muokattu:
Oli kyllä jäätävä tuo viikon viimeinen Challenge, 5 Killing Spreetä Fiestassa. Itselle tuli se vielä 2 kertaa putkeen, ensin Tenraissa ja siihen perään vielä viikon Ultimate, jota ei voi vaihtaa. Eli 10 Spreetä Fiestassa!
Toivottavasti testaavat jatkossa challengensä, eivätkä heittele vaan mitä mieleen tulee. RNG yhdistettynä skill based matchmakingiin, niin vei kyllä kaiken ilon tuosta pelimuodosta. Sain jopa Running Riotin (15 spree), mutta se laskettiin yhdeksin spreeksi.

Normi pelimuodoissa ei mitään ongelmaa saada spreetä, mutta Fiesta on hieman eri juttu, kun porukka juoksee miekat ja rocketit kädessä koko ajan. Esim. 200 tappoa Fiestassa olisi paljon inhimillisempi challenge; vaatisi työtä mutta olisi saavutettavissa, eikä nojaisi tuuriin. K/D laski melkein 0,2:lla tuon pelleilyn takia, mutta nyt on uusi väri yhteen armor coreen, jee. :D

Toivotaan että tämän viikon challenget olisi normaaleja. Tuo daily challenge -muutos on ainakin hyvä!

Yllättävän hidasta senssiä niillä näkyi olevan ohjaimessa (6-7?), kun kääntymistä katseli.
Ainakin aikoinaan käyttivät 3-6 senssiä yleensä. Jotkut voi käyttää isompiakin. Nykyään vielä kun deadzonea saa matalaksi, niin senssi voi olla hieman pienempi, mutta tuntuu silti nopealta.

Hyvin oot noussut rankissa. Omat statsit tietääkseni vaikuttaa tuohon, ettei leveli tipu vaikka häviää. Itse en oo rankedia nyt ehtinyt, kun piti tuota Fiestaa vetää ja pidin sen takia muutaman pv hermolomankin pelistä.
 
Oli kyllä jäätävä tuo viikon viimeinen Challenge, 5 Killing Spreetä Fiestassa. Itselle tuli se vielä 2 kertaa putkeen, ensin Tenraissa ja siihen perään vielä viikon Ultimate, jota ei voi vaihtaa. Eli 10 Spreetä Fiestassa!
Toivottavasti testaavat jatkossa challengensä, eivätkä heittele vaan mitä mieleen tulee. RNG yhdistettynä skill based matchmakingiin, niin vei kyllä kaiken ilon tuosta pelimuodosta. Sain jopa Running Riotin (15 spree), mutta se laskettiin yhdeksin spreeksi.
Itselläni on yhtä ärsyttävä, puuttuu Tenrai-haaste "Pysäytä 5kpl vihollisen Killing Spreetä Fiestassa." Pitäisi siis lähes tarkoituksella itse pärjätä huonommin ja toivoa, että vastustajat spawnaavat raketinheittimillä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 785
Viestejä
4 496 523
Jäsenet
74 292
Uusin jäsen
GeGGoZ

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom