Myyty GTX 980ti MSI referenssi+Corsair HG10+H110i+Noctua 140mm Reduxit - Helsinki

Liittynyt
28.05.2017
Viestejä
405
Myytävä tuote: GTX 980ti founders edition
Hinta: 310€ / tarjous. Myyty lopulta 280€ posteineen
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Kortti ja HG10 viime vuonna täältä. Tuulettimet pari vuotta sitten Jimmsiltä. H110i verkkiksestä viime marraskuussa
Kuitti löytyy (takuu voimassa): GTX980ti, tuulettimet ja HG10 Ei löydy. H110i löytyy kuitti ja takuuta vielä hetki aikaa jäljellä
Muuta huomioitavaa:

Kortin speksit: GeForce GTX 980 Ti 6GD5 | Graphics card - The world leader in display performance | MSI Global
Jäähyn speksit: Hydro Series™ H110i GT 280mm Extreme Performance Liquid CPU Cooler
Tuulettimet: NF-P14s redux-1200 PWM

Ostettu alunperin täältä käytettynä, jolloin kortissa oli kiinni 120mm Corsairin AiO. Vaihdoin tilalle 280mm ja Noctuat, että sai oikeasti hiljaiseksi ja jäähy kunnon kontaktin näyttikseen (perus-Asetekin jäähyillä oli ongelmaa saada kunnon kontaktia). Alkuperäisosat näyttikselle löytyvät sekä 140mm Corsairin tuulettimet (käyttämättömät) mukaan

Itse olen pitänyt tuulettimien (Noctua Reduxit) RPM:n lukittuna n. 600:ssa, jolloin GPU:n lämmöt ovat olleet aika tarkalleen 40C, jäähyn ollessa kiinni Meshify C:n etupaneelissa. Itse olen mennyt vakiokelloilla, tällä setupilla on haettu lähinnä hiljaisuutta, Boost clockia tulee kuitenkin ihan sopivasti. Tällä hetkellä äänekkäin osa kokoonpanosta blower-tuuletin, joka viilentää VRM:ää/VRAMia

Sijainti: Helsinki
Toimitustapa: Nouto tai postitus, jolloin kulut ostajalle
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto, Mobilepay


Kuva:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
3 343
Ei sulla satu sitä nvidian perus cooleria olemaan?
Semmoista olen nimittäin yrittänyt metsästää.
 
Liittynyt
01.08.2018
Viestejä
30
Olisin kiinnostunut, mutta haluan tietää millaiset lämmöt tuolla coolerilla on kortilla, tarvitseeko cooleri 2x 3-pinnistä paikkaa tuulettimille ja onko tietoa paljonko virrankulutus?
 
Liittynyt
28.05.2017
Viestejä
405
Itse olen pitänyt tuulettimien (Noctua Reduxit) RPM:n lukittuna n. 600:ssa, jolloin GPU:n lämmöt ovat olleet aika tarkalleen 40C. Cooleri tarvitsee yhden 3- tai 4-pin liittimen emolevyltä, että se saa raportoitua kierroslukua pumpusta., itse tuulettimet kytketään pumpusta tulevaan kahteen 4-pinniseen liittimeen. Yksi USB2.0-header (jotta cooleria saa hallittua Corsairin softan kautta) ja yksi SATA-virta pumpulle/tuulettimille ovat myös tarpeen. Virrankulutuksesta en osaa sanoa, kun ei ole mahdollisuutta mitata sellaista.

Itse olen mennyt vakiokelloilla, tällä setupilla on haettu lähinnä hiljaisuutta. Tällä hetkellä äänekkäin osa kokoonpanosta blower-tuuletin, joka viilentää VRM/VRAMia
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.05.2017
Viestejä
405
edit: Takaisin myyntiin, ostaja tekikin oharit

Pjotr,

Tehdään kaupat. Laitan privaa
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.05.2017
Viestejä
405
Hei, äsken sai tehtyä kaupat tuolla ylläolleella hinnalla. Pahoittelen
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 788
Viestejä
4 280 354
Jäsenet
71 534
Uusin jäsen
kortfan55

Hinta.fi

Ylös Bottom