Grillit & grillaus

Onko suosituksia/kokemuksia suojapeitteestä Napoleon freestyle 365 grillille? Napoleonin oma maksaa +100e ja universaaleja peitteitä saisi esim Motonetistä parilla kympillä. Onko vörtti sijoittaa huntti tuohon Napoleonin omaan vai ajaako halvemmat peitteet asiansa?
Motonetin Roastmaster peite ollut vanhan grillin päällä neljättä vuotta ja kunto edelleen toimiva lukuunottamatta repeämää jonka sain tehtyä siihen vahingossa. Laatu noissa tuntuu olevan ihan ok. Grilli terassilla vuoden ympäri.

Uudessa peitteessä tuntunut materiaali vähän muuttuneen aiemmasta mutta ensimmäisen talven yli ainakin säilynyt hyvänä.

Onko kokemsuta Weberin 57cm pallogrillin ilmansäätö/pohjanputsauspropellien vaihtamisesta. Ne on nyt 13 vuoden jälkeen kaput ja pitäisi vaihtaa. Löysin viime vuonna jotkut halpisosat netistä 15€, mutta ei lienee alkuperäiset. Nykyiset joutunee leikkaamaan irti kun on kiristysruuvi hirttänyt miljoonaa kiinni. Mallina minulla on se tuhkalautasella varustettu mutta propellit lienee melko samat.

Orkkis: One-Touch-puhdistussarja | Hoito | Brikettigrillien varaosat

Tuossa ei ole kiinnitys enää samanlainen kuin vanhassa jossa säätövarsi lukittiin siipiruuvilla noihin lapoihin.
Mulla täsmälleen samanikäinen ja laitoin elämän risaiseksi ostamalla uuden. Nyt ollu hyviä tarjouksia ainakin verkkokauppa.comissa.

Onko kokemsuta Weberin 57cm pallogrillin ilmansäätö/pohjanputsauspropellien vaihtamisesta. Ne on nyt 13 vuoden jälkeen kaput ja pitäisi vaihtaa. Löysin viime vuonna jotkut halpisosat netistä 15€, mutta ei lienee alkuperäiset. Nykyiset joutunee leikkaamaan irti kun on kiristysruuvi hirttänyt miljoonaa kiinni. Mallina minulla on se tuhkalautasella varustettu mutta propellit lienee melko samat.

Orkkis: One-Touch-puhdistussarja | Hoito | Brikettigrillien varaosat

Tuossa ei ole kiinnitys enää samanlainen kuin vanhassa jossa säätövarsi lukittiin siipiruuvilla noihin lapoihin.
Itse olen nuo propellit takuuseen vaihtanut. Sain silloin Weberiltä kysymällä uudet. Silloin oli tosin 2v vanha kyseessä ja nyt on samoilla menty jo 4v. Toi vaihto ei itsessään kummoinen prosessi ollut.

Ton ikäiseen en tosin usko että saanee takuusta uusia ilmaiseksi. Kunnioitettava ikä kyllä.

Nyt onkin vähän kinkkinen että ostaako uuden kettle mallin 57 kokoisena hintaan 159 vai 259 sitten master touchin. Näkyi verkkiksessä tosiaan olevan noi tarjouksessa.

Vähän nihkeä 40e pistää tosiaan varaosaan 🤔

Statistiikka

Viestiketjuista
304 725
Jäsenet
82 556
Uusin jäsen
Rasmusjee

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom