Grillit & grillaus

Tuon Napoleon Legendin seuraksi pitäisi hommata kamado ~400€ budjetilla.
Budjetti ei ikävä kyllä veny isompaan munaan .

Onko Bono Minimo raadin suositus?
Bono Minimosta olen itse tykännyt. Takuu toimii ja ekalla omistajalla keramiikalla elinikäinen takuu.
Itse odotan uutta pohjaa kunhan saavat kun alko lohkeilemaan. Bigshopille sen suhteen peukku, että homma näyttää hoituvan.

Itsellä toi on pallo weberin kaverina ja tuli sillä kinkku (ei isoa) tehtyä jouluna ja pulledia sekä ribsejä.

Oon rustaillu pari blogia tuosta:

Bonon minäkin laittaisin tällä hetkellä jos olisi tarve. Tai ainahan sitä tarve on, mutta alkaa terassi jo nyt täyttymään liikaa.
Ehkä mä vielä Kamadon joskus hommaan Traegerin ja viisseiskan sekä oonin kylkeen.

Tuon Napoleon Legendin seuraksi pitäisi hommata kamado ~400€ budjetilla.
Budjetti ei ikävä kyllä veny isompaan munaan .

Onko Bono Minimo raadin suositus?
Tätä ”kamadoa” sai puuilosta keväällä 299€ hintaan. Voipi tulla muuallekin vastaavaan alennukseen jos vähän kyttää kun näyttäisi olevan korvattu uudella mallilla.

Tätä ”kamadoa” sai puuilosta keväällä 299€ hintaan. Voipi tulla muuallekin vastaavaan alennukseen jos vähän kyttää kun näyttäisi olevan korvattu uudella mallilla.

Pikkuversio näyttäisi olevan tokmannilla 199e

EDIT: Näytti tulevan ilmainen toimitus. Aika kova.

Ottaisin varmaan cellon pikkuisen tai sit bonon jos nyt pitäis uusiksi ostaa pikkukamado.
Iteltä löytyy pihalta pikkunen cello ja isompi bono (ja juuri hain myös legendin verkkiksestä 😄)

Keraamisissa kamadoissa tosiaan tuo takuu kannattaa katsoa keramiikan osalle.
2021 hankittu tosiaan tuo oma Bono Minimo ja nyt sit pohja lohkeili ja takuusta tulossa uusi pohja.

Tuolla on siis saatu nyt siihen 400e vajaa 4v touhua ja uusi pohja tulossa takuuseen. Jos ei olisi takuuta niin silloin tuo koko peli olisi entinen jos ei saisi ostettua erikseen pohjaa.

Vilkaisin huvikseen K-raudan myymää Cellon kuvausta niin siinä on 5v takuu. Eli olisi siihen haarukkaan mennyt. Mustangilla näkyi olevan 10v takuita.

IMG_6312.jpeg

Statistiikka

Viestiketjuista
276 648
Jäsenet
77 512
Uusin jäsen
Jyr1

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom