- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 11 441
Saisivat halventaa autojen hintoja reilusti tai sitten reilusti nostaa kisakrediittejä.
Onneksi suurin osa megakalliista autoista on turhia kisailumielessä. Lähinnä keräilijää kiinnostaa joku 20 miljoonan krediitin Alfa Romeo 8C 2900B Lungo Berlinetta vuodelta 1937.Saisivat halventaa autojen hintoja reilusti tai sitten reilusti nostaa kisakrediittejä.
Joo-o, sinne meni se mahdollisuus. Nyt on sitten tallissa 2586hp Tomahawk X VGT, jolla ei tee yhtään mitään. Seuraavaksi parasta rahankeräysoptiota odotellessa...Twitter viestissä ollut sivunootti, että pp rajat voi muuttua ja ajakaa keskeneräiset kisat loppuun ennen päivitystä ei enteile hyvää. Toki voi olla, että löytyy uusi glitchi. Se hitaammin rahaa grindaava automatisoitu ovaaliajo toiminee maailman loppuun asti. Toivottavasti eivät laske ovaalivoitosta tulevaa rahasummaa. Se olisi helpoin tapa kiusata skriptillä grindaajia.
Kokeilin tuota tähän ketjuun postattua silloin kun se tuli. Siinä pitää säätää vain 2 menu coloria AHK skriptiin, jos tietokoneen reso on enemmän kuin 1080p vaihtaa siihen ja skripti toimii kuin junan vessa tämän jälkeen. Tietenkin Skriptin ohjeissa olevat auton asetukset ja assist asetukset kannattaa säätää sekä nappulat. Se pääsee yli daily workoutostakin keskiyön jälkeen.Joo-o, sinne meni se mahdollisuus. Nyt on sitten tallissa 2586hp Tomahawk X VGT, jolla ei tee yhtään mitään. Seuraavaksi parasta rahankeräysoptiota odotellessa...
Mikäs noista skriptivirityksistä on paras ja helpoin ottaa käyttöön? Onko jossakin simppeliä ja ajan tasalla olevaa ohjetta siihen, jos vaikka jossakin välissä innostuisi kokeilemaan?
Sillä suositetulla autolla (olikohan joku honda) voitti ainakin ihan helposti.Onpas ne kei-kisat kovia, tosissaan sai vetää vaikka viritin Capussiinon jokseenkin tappiin. Tokyota en pystynyt edes voittamaan.
Niin kai ne skriptit toimivat, mutta en niitä tarkoittanutkaan, vaan Tomahawk-glitchiä, joka mahdollisti sen että auton PP:n sai pudotettua alle 600 vaihteiden välityksiä ja paria muuta asetusta muuttamalla. Lopputuloksena sillä sai kerättyä tunnissa 2,5 miljoonaa kredittiä ajamalla jotain Tokion 12 kierroksen kisaa. Pari kertaa ehdin tuota testaamaan, mutta enää se ei siis toimi.Siis mulla ainakin toimi kun katsoin parin kisan verra sivusta.
Ei ole sitä Hondaa vaan ainoa kei itsellä oli tuo Suzuki.Sillä suositetulla autolla (olikohan joku honda) voitti ainakin ihan helposti.
Jees, kannattaa kokeilla sillä jos kisat haluat kullittaa. Ei maksanut montaa tonnia.Ei ole sitä Hondaa vaan ainoa kei itsellä oli tuo Suzuki.
We confirmed an issue where certain steering wheel controller and vehicle combinations would cause excessively strong force feedback vibrations which could result in injury, and so we greatly reduced the force feedback/torque as a temporary emergency measure on those specific steering wheels.*
However, this is only a temporary solution and we are working to improve performance and implement more suitable force feedback sensitivity for each controller through a future update.
*Adjusted steering wheel controllers:
・Thrustmaster T-GT
・FANATEC Podium
・FANATEC GT DD Pro
Varmaan jengi ostanut noita Fanatecin DD Pro GT ratteja 5 vuotiaille taaperoilleen ja vääntäneet FF täysille. Sitten tapahtunut vahinkoja. Ei tuo edes 8Nm ratti tunnu missään tälläiselle kynäniskalle joka ei ole sipsipussia painevampaa koskaan nostanut. Välillä kyllä vähän epäilyttänyt tuo Fanatecin desktop mount joka tuli sen mukana. Saa nähä kauan se kestää, se on kuitenkin muovia.PD:n kommentti nerffattuun force feedback:iin alla. Tilapäisenä hätätoimena tuunattu FFB:ta heikommaksi tietyillä rateilla. Pelkäävät, että muuten joku loukkaa itsensä. Pyrkivät löytämään paremman ratkaisun ja palauttamaan force feedback:in vahvuuden ennalleen.
Mun spekulaatio. Compatibility moodissa fanatecin ratti näkynee eri id:lla kuin ps5 moodissa. PD lienee konffinut ps5 id:n pohjalta force feedback:ia. Compatibility moodilla pääsee kiertämään FFB nerffauksen.
Steering Wheel Force Feedback Update Notice - Information - Gran Turismo 7 - gran-turismo.com
We have identified an issue wherein using a combination of certain steering wheel controllers and vehicles would cause excessively strong force feedback vibrati...www.gran-turismo.com
Onkohan tämä mahdollista suorittaa jollain oikealla autolla? En ole vielä kokeillut mutta olen lukenut että porukalla on ollut haasteita tämän kanssa muilla kuin näillä fantasia autoilla.Nyt on kaikki uudet Cafe bookit suoritettu, ja ihan ok palkinto napsahti ruletista! Oli muuten mukavasti haastetta PP 950 -kirjassa. Sai jokusen kerran yrittää Suzukaa kaatosateessa Mazda Vision GT:llä.
Voi olla melkoisen mahdotonta. Kisat on muutenkin tehty prototyyppi-autoilla ajettavaksi.Onkohan tämä mahdollista suorittaa jollain oikealla autolla? En ole vielä kokeillut mutta olen lukenut että porukalla on ollut haasteita tämän kanssa muilla kuin näillä fantasia autoilla.
Huh. Mä vannoin S-10 lisenssin kullattuani, etten aja enää ikinä metriäkään tolla kirotulla pulkalla.Uskalsin vihdoin ostaa ensimmäisen 20 miljoonan auton. Porsche 917K.
Millä autolla muuten ajelit niitä? Ite ajelen Bucatilla. Kiihtyvyys on kohtuu mieleenkiintoinen..Nyt on kaikki uudet Cafe bookit suoritettu, ja ihan ok palkinto napsahti ruletista! Oli muuten mukavasti haastetta PP 950 -kirjassa. Sai jokusen kerran yrittää Suzukaa kaatosateessa Mazda Vision GT:llä.
Mazda vision GT:llä kuten aiemmassa postauksessa kirjoittelin. Viritetty turbolla ja tasan 950 PP.Millä autolla muuten ajelit niitä? Ite ajelen Bucatilla. Kiihtyvyys on kohtuu mieleenkiintoinen..
Sori tarkoitin niitä missä raja 850.Mazda vision GT:llä kuten aiemmassa postauksessa kirjoittelin. Viritetty turbolla ja tasan 950 PP.
Ne ajelin Volkswagen Vision GT:llä (PP reilusti alle 850).Sori tarkoitin niitä missä raja 850.
Katso huolellisesti demonstration läpi kiinnittäen huomion miten käyttää kaasua ja jarrua. Formulan kanssa herkästi hidastaa liikaa mutkaan ja liian myöhään pistää tallan pohjaan.Hemmetti että se super licensen 7 formulalla on vaikea, en saa mitenkään menemään sitä kultaan, joku nafti 1 sekka puuttuu kullasta 2 mitallia kultaa puuttuu tuo ja se vika porsche , mutta sitä en ole vielä alkanut tosissaan hieromaan kun ensin täytyy saada jormula ajettua kultaan....
onkos mitään järkevää vinkkiä heittää ? itellä tuntuu eka jyrkkä ja se nopea vasen pitkä mutka olevan vaikeita ajaa.
Toi on kyllä paha. Tomahawkilla voitti kaksi ekaa helposti, mutta tuntuu että suzukassa ei ole palaakaan. Suorilla kelaa hurjat määrät nopeutta, mutta ei taitu mutkiin Pitää varmaan kokeilla Mazdaa kun se tallista löytyy myös.Nyt on kaikki uudet Cafe bookit suoritettu, ja ihan ok palkinto napsahti ruletista! Oli muuten mukavasti haastetta PP 950 -kirjassa. Sai jokusen kerran yrittää Suzukaa kaatosateessa Mazda Vision GT:llä.
Katso demosta miten eka mutka ajetaan. Se kolmanneksi viimeinen pitkä vasen voi ajaa kaasu pohjassa, demosta ajolinja. Myös kolmas mutka voi ajaa yllättävän kovaa läpi. Muutenkin formula suosii ajotyyliä että vauhti pois ennen mutkaa ja kiihdytetään mutka läpi.Hemmetti että se super licensen 7 formulalla on vaikea, en saa mitenkään menemään sitä kultaan, joku nafti 1 sekka puuttuu kullasta 2 mitallia kultaa puuttuu tuo ja se vika porsche , mutta sitä en ole vielä alkanut tosissaan hieromaan kun ensin täytyy saada jormula ajettua kultaan....
onkos mitään järkevää vinkkiä heittää ? itellä tuntuu eka jyrkkä ja se nopea vasen pitkä mutka olevan vaikeita ajaa.
Ainakin fanatecin gran turismo ratilla TCS:n rukkaaminen ylöspäin saa auton puskemaan ja on monesti vaikeaa päästä mutkista läpi. TCS 0 on paras, jos vaan pysyy auto räpylässä. Joillain autoilla tcs auttaa kyllä, kun ei tarvi osata ja voi vaan runtata kaasun pohjaan.TCS nollilla jos vain pystyy ajamaan, omasta mielestä jo asetus 1 muuttaa ohjauksen "kankeammaksi". En tiedä miten se siihen vaikuttaa mutta tuntuu siltä. Tämä ohjaimella, ratista en tiedä.
Siis miten oot saanut Vision GTn PPn 950? Eihän se mene kuin 800 PP turbolla ja soft renkailla? Vai onko noita vision gt matukoita muitakin kuin tuo brand centralin RX-Vision Gt3 concept?Mazda vision GT:llä kuten aiemmassa postauksessa kirjoittelin. Viritetty turbolla ja tasan 950 PP.
Kyseessä siis tämä:Siis miten oot saanut Vision GTn PPn 950? Eihän se mene kuin 800 PP turbolla ja soft renkailla? Vai onko noita vision gt matukoita muitakin kuin tuo brand centralin RX-Vision Gt3 concept?
Sulla on ilmeisesti ps4 versio pelistä. Kympillä saat ps5 version pelistä. PS5 osaa käyttää ps4 versiota, mutta se tarkoittaa huonompia grafiikoita, hitaampia latausaikoja jne.Pelaillu aikasemmin peliä ps4, mutta nyt sain hommattua ps5 ja latasin gt7 siihen. Peli lähti päälle ja toimi normaalisti, mutta pelille voi tehdä ps5 version tasokorotuksen. Osaako kukaan sanoa mitä tuo oikeen tekee? Toimii siis ihan normaalisti, mutta mikä tuon 10e tasokorotuksen idea oikeen on?
Ei ole osanneet gran turismon tekijät tehdä inkrementaalista päivitystä. Taisi tehdä kopion asennuksesta ja siksi kesti kauan. Ärsyttävää, että sonylla ei ole vaatimusta tehdä pelipäivitys paremmin. Mekanismi parempaan päivittämiseen on kuitenkin olemassa, mutta moni peli ei käytä syystä tai toisesta.Ihme juttu kyllä eilisen päivityksen kanssa, että asentui ihan stanan hitaasti vaikka ladattava tiedosto oli pieni. Mites muilla?
Vähän offtopic, mutta kaikki päivitykset kopioi todella hitaasti. Sama oli jo PS4. Pleikkarin synti, ei koske pelkästään GT7. Välillä tosiaan ketuttaa kun nopea valokuitu ja päivitys lataa nopeasti mutta kopiointivaihe kestää ja kestää. Ei pysty ymmärtämään miksi näin on vielä PS5, kun piti olla salamannopea SSD… Xboxilla ilmeisesti päivitykset asentuu samalla kun lataa ja jää kokonaan tuo kopiointivaihe pois? Valmiustila ja automaattiset päivitykset tuohon auttaa, mutta onhan tuo nyt naurettavaa.Ihme juttu kyllä eilisen päivityksen kanssa, että asentui ihan stanan hitaasti vaikka ladattava tiedosto oli pieni. Mites muilla?
GT 2. Tuli pentuna pelattua aina sillä taktiikalla että mahdollisimman nopeasti 2 miljoonaa credit alle jonka jälkeen escudo talliin. Rakkinehan kulki sen 400 mittariston mukaan ja sitten otti rajoitin kiinni. Muistaakseni oli myös pelin eniten hv ja kevyin auto tyyliin, ellei sitä yhtä palkintoautoa lasketa, joka muistaakseni oli käytännössä kuitenkin hitaampi kuin escudo. Kääntymään se oli laiska ku mikä, mutta ei haitannut, senkus ajeli seiniä pitkin.Olikos toi Suzuki Escudo Pikes Peak GT1:ssä vai GT2:ssa? Silloin muinoin oli todella ylivoimainen bilikka Toihan pitää saada.