finWeazel
Tukijäsen
			
		- Liittynyt
- 15.12.2019
- Viestejä
- 11 980
GT Sportsissa tein ainankin sellaisen havainnoin että pädillä pääsee ihan yhtä hyviin kierrosaikoihin kuin ratilla ja polkimilla. Eroa alkoi tulla pitkissä kisoissa joissa on renkaiden kulumisella merkitystä. Pädillä renkaat kuluivat väkisin enemmän ja pitkällä tähtäimellä pädi jäi sitten jälkeen. Jos ajaa noita perus 2-5 kierroksen kisoja, niin suorituskyvyn kannalta voi pelata kummalla tahansa.
Mä ajattelin asian enemmänkin sen kannalta, että fiilis on parempi ajaa ratti+polkimella kuin pad:lla. Jos pelailee enempi niin ainakin mun mielestä mukava satsata ja hommata ajokokemus lähemmäs aitoa autoa. Fiilistelee peliä oikein kunnolla. Sinänsä se ps5:en pad lienee oikein mainio autopeleihinkin, jos ei ole intoa satsata enempää.
 
	 
 
		 
 
		
 
 
		 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
					
				 
						
					
 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 kerkee ehkä latautumaan tolla pätkivällä 4g
  kerkee ehkä latautumaan tolla pätkivällä 4g 
 
		 ny näyttäs radoillakin olevan oikeasti pomppuja joten joka paikkaan ei kaasupohjassa kannata sen takii ajaa sekä myös kanttarit on nyt sellaset että oikeesti vaikuttaa ajoon.
 ny näyttäs radoillakin olevan oikeasti pomppuja joten joka paikkaan ei kaasupohjassa kannata sen takii ajaa sekä myös kanttarit on nyt sellaset että oikeesti vaikuttaa ajoon. 
 
		 
					
				 
						
					 
					
				 
						
					 
 
		 
 
		 
					
				 
						
					 
 
		 
  . Gigantissa tuo 44e Ps4 fyysinen versio. Storessa 69,95e maksava ps4 ja ps5 versio ja sitten vielä 79,95 ps4 ja ps5versio.
. Gigantissa tuo 44e Ps4 fyysinen versio. Storessa 69,95e maksava ps4 ja ps5 versio ja sitten vielä 79,95 ps4 ja ps5versio. 
 
		 
 
		 
 
		