Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin no, itse olen ihan tyytyväisenä 98%:sti pelannut GTS:ää PS4/5:llä ihan ohjaimella. Hyvin todennäköisesti pystyn näin GT7:kin pääosin, varmaan jossain välillä kokeilen miten ratilla mutta varmaan suurimmaksi osaksi ohjaimella. Kunhan vaan eivät panttaa tärinöitä ja muuta efektiä., kun viime aikoina ollut huolestuttavia esimerkkejä ajopeleistä joissa tosi pliisut ohjainefektit.
Saakohan tästä kiksejä normaalisti dualshockilla pelatessa
Kyllä on nättiä!
Ainut asia mikä pisti silmään tuossa esityksessä oli päivittäin vaihtuva käytettyjen autojen valikoima. Miksi tähänkin on pitänyt tunkea jotain mobiilipeleistä tuttua retention paskaa. Miksi ei vaan voi ostaa mitä haluaa kun haluaa.
Onko muuten mitään keinoa ostaa tämä niin että voi pelata PS4 versiota ja myöhemmin PS5 että ei tarvitse kahdesti ostaa peliä?
Ennakkotilaamalla minkä tahansa version saa 100k crediittiä jos tuo 1500k tuntuu liian paljolta.Mmmm. Ihanan hintaisia nämä pelit nykyään.
Voisi melkein olla halvempaa ostaa PS4 versio levyllä ja sitten joskus alesta PS5 versio.
Vähän himottaisi kyllä tuo DD kun saa rahaa minkä grindaamisen oli tuskaa Sportissa. Tosin se miten GT7 toimii tuo iso rahamäärä varmaan osittain pilaisi nautinnon jonka saa progressiosta.
Nuo oli storen hintoja, eiköhän fyysiset levyt ole sen kympin halvempia......
Nyt vain tilaamaan konsoli niin saa sen vuoden päästä. Pelikin on silloin alennuksessa!Eihän tuo 80€ ole vielä paha kun "pitäisi" koko konsoli ostaa yhden pelin takia
Sitäkin just mietin että mitenköhän kauan saisin ensin odotella sitä konsolia kun en ole seurannut yhtään koko tilannetta. Mikään kauppa ei varmaan edes osaa sanoa arvioitua toimitusaikaa?Nyt vain tilaamaan konsoli niin saa sen vuoden päästä. Pelikin on silloin alennuksessa!
Velipoika sai juuri ilmoituksen että PS5 noudettavissa. Odotti levyasematonta versiota verkkokaupan jonossa 370 päivää.
Sitäkin just mietin että mitenköhän kauan saisin ensin odotella sitä konsolia kun en ole seurannut yhtään koko tilannetta. Mikään kauppa ei varmaan edes osaa sanoa arvioitua toimitusaikaa?
Pelkän PS5 konsolin saanti ilman ylimääräistä roskaa taitaa olla vieläkin melko mahdotonta.
While GT games have always excelled graphically, the franchise's approach to sound has often been less successful. GT7 uses 3D audio on the PS5, employing "3rd order ambisonics." The practical upshot is that each car in the game has been extensively recorded, and the game models not just the engine and exhaust but also the sounds of individual tires on the road surface or the curbs.
Innolla odottaen. Harmi ettei ollut sanaakaan päivitetystä physics modelista, eli tuhoutumattomat autot jatkossakin. No eipä se itseä ole aiemminkaan haitannut. Tehtävää kyllä on paljon pelissä, mutta itse en ole ymmärtänyt noita photo-modeja, miksi niihin pitää käyttää pelin kehittämisaikaa
Vähän himottaisi kyllä tuo DD kun saa rahaa minkä grindaamisen oli tuskaa Sportissa. Tosin se miten GT7 toimii tuo iso rahamäärä varmaan osittain pilaisi nautinnon jonka saa progressiosta.
Hei, olen teini-ikään asti pelaillut GT-sarjaa mutta GT5 taitaa olla viimeinen josta on joitakin ajotunteja tullut ja nyt on ollut lähss 15v tauko pleikkarihommista. Omat lapset alkaa olla siinä iässä että pleikkari on ajankohtainen ja pakko myöntää, isää kiinnostaa tämä GT7 valtavasti!... kuva GT7 tuotteista ...
ei, olen teini-ikään asti pelaillut GT-sarjaa mutta GT5 taitaa olla viimeinen josta on joitakin ajotunteja tullut ja nyt on ollut lähss 15v tauko pleikkarihommista. Omat lapset alkaa olla siinä iässä että pleikkari on ajankohtainen ja pakko myöntää, isää kiinnostaa tämä GT7 valtavasti!
Niin se tarkoittaa juuri sitä mitä siinä lukee. Saat lisäksi soundtrackin jota voit sitten paukutella musasoittimella.Mitän tuo DDE:n soudtrack tarkoittaa ? Muut versiot ilman musaa vai ? Tuskin.
Hei, olen teini-ikään asti pelaillut GT-sarjaa mutta GT5 taitaa olla viimeinen josta on joitakin ajotunteja tullut ja nyt on ollut lähss 15v tauko pleikkarihommista. Omat lapset alkaa olla siinä iässä että pleikkari on ajankohtainen ja pakko myöntää, isää kiinnostaa tämä GT7 valtavasti!
PS+ ja pelien digiversiot on outo maailma mulle. Luulisin, että jos vanhemmalla on PS+ palvelu käytössä niin lapset saa sen ja ostetut digipelit käyttöönsä, mutta miten käy esim. tuon deluxe edition -paketin lisäosien kanssa, onko creditit ja autot vain yhden käyttäjän lunastettavissa vai saako lapset omilla tunnuksillaan samat lähtökohdat?
Jos joku muukin miettii, että mikä ratti gt7:en kaveriksi niin vaihtoehtoja tuntuu olevan. Mä päädyin ennakkotilaamaan fanatecin Gran Turismo DD Pro + 180nm boost kit ja CSL Pedals Load Cell Kit. Logitechilta ja thrustmasterilta löytyy kans pätevänoloisia ratteja. Fanatec:lla on virallinen gt7 lisenssi. Olettaisi, että kokemus on kohdallaan ja peli optimoitu tuota rattia hyvin käyttäväksi.
Vielä pitäisi joku penkkihässäkkä löytää mihin ratti kiinni + ps5:en saada ostettua
Onko GT7 pelissä GT Super Careja? Joilla ajetaan esim. Le Mans...
Tai sitten vaan ison tvn eteen tarvittaessa. Kevyissä/tai pyörillä tms helposti siirreltävissä etuna että nostelee/siirtää framille ja pois. Toki pitää saada tarpeeksi lähelle töllöä eikä jostain huoneen toiselta puolelta aja.