God of War (PS4 2018) (PC 2022)

Minun mielestäni meille ei kerrottu, mitä jäteille tapahtui, tai sitten se meni minulta ohi. Toki tiedetään, että jätit ja jumalat sotivat toisiaan vastaan, joten ehkä Thorilla tai Odinilla oli jokin keino tappaa ne. Vaikea uskoa, että ne olisivat luonnollisista syistä kuolleet melkein sukupuuttoon. Emme myöskään saaneet kauheasti tietää Fayen kuolemasta, joten nämä kuolemat saattavat olla jotenkin kytköksissä toisiinsa. Oletan, että jatko-osassa käydään tätä tarkemmin läpi.

Jotunheimissa yhdessä piirroksessa paljastui jännä enne Kratoksen ja Atreuksen tulevaisuudesta, missä myös World Serpent oli mukana. Tästä on käyty spekulointia, että jos Kratos tulevaisuudessa kuolee, Atreus siirtäisi tämän hengen käärmeen olomuotoon ja siksi World Serpent tiesi tässä pelissä, millaiset fiilikset Kratoksella ja Atreuksella on. Ehkä vähän hullu ajatus, mutta miksipäs ei.

Totta. Mielenkiintoisia teorioita tosiaan syntynyt noista paljastuksista, mikä varmasti oli tekijöiden tarkoituskin. Jopa sellaisia, että Kratos kuolee Thorin käsittelyssä ja syntyy Serpenttinä Lokin/Atreuksen toimesta ja pelisarja jatkuu Atreuksella pelatessa. Tuohon on toki vaikea uskoa, kun miettii Kratosin suosion ja millainen hahmo hänestä tässä uudessa pelissä luotiin.
 
Jos joku läpi pelannut ei tiedä, niin tässä on myös "oikea" loppu:

Mene lopputekstien jälkeen kotiin nukkumaan. ;)

Tämä tulikin mukavana yllätyksenä. Olin, että mitäs nyt on meneillään. Olipahan räimettä. Helvetti, kun kesken Baldurin taistelun kotona hyllystä tipahti painavia pusseja alas. Minä, että mikä helvetti sieltä nyt tulee. :D
 
Itseasiassa vedän vähän takas kartasta valittamista. Ihan ok että on vain tollainen world map eikä aluekarttoja. Menisi vaan niiden tuijotteluksi sen sijaan että seikkailee sen mukaan mitä näkee. Eihän sitä Soulseissakaan tarvi.

Olisi tieten kiva laittaa merkintöjä että missä on vielä tavoittamattomia aarteita.
 
On muuten kerrankin peli, joka on minusta ainakin hauska platinoida. En ole mikään pyttyjen jahtaaja, mutta tässä oikein haluaa kokea pelin kauttaaltaan ja sitenhän ne pytyt tulee siinä samalla. Ei ole mitään kerrassaan ärsyttäviä trophyja tai ihan älyttömiä tälläiselle tavalliselle kuolevaiselle. :)
 
On muuten kerrankin peli, joka on minusta ainakin hauska platinoida. En ole mikään pyttyjen jahtaaja, mutta tässä oikein haluaa kokea pelin kauttaaltaan ja sitenhän ne pytyt tulee siinä samalla. Ei ole mitään kerrassaan ärsyttäviä trophyja tai ihan älyttömiä tälläiselle tavalliselle kuolevaiselle. :)
God of War III:n Unhuman trophy (Beat titan mode) :btooth:
 
Itse pidän kartasta kovasti, riittävän suuripiirteinen että tuntuu seikkailulta kun ei voi/tarvi suurennuslasilla tutkia mappia koko aikaa. Tuo world building mitä tapahtuu kun keskenään juttelevat sivutehtäviä tehdessä hyvin onnistunut, tämä tapa sopii itselleni parhaiten tarinankerronta tapana. Samoin kun lueskelee uudet journal lisäykset kun niitä tulee eivätkä ne ole onneksi liian pitkiä.

Pelissä en taida olla juonelta edes puolessa välissä. Tähän olisi kiva saada varmistus että onko 30, 40, 50% tarinasta vielä tehty.

Puhuvan pään kanssa hakemassa kuolleen jättiläisen talttaa, eli ensimmäinen tavara jotunheimiin pääsemiseen
 
Nyt alkaa olla peli tahkottu melko läpi, voi olla että tulee 100% väännettyä, sen verran mukavaa menoa ollut. Taistelu ennenkaikkea on omaan makuun parasta koskaan. Iskuissa tuntuu olevan voimaa, väistöt ja blockit/parryt toimii, julmettu määrä eri skillejä ja kaikki käytännöllisiä. Joitain pahempia vihuja kun koitti kurittaa alhaisemmalla tasolla ja sitten sai vihdoin ne kaatumaan niin oli kyllä palkitsevaa. Se tunne kun saa jonkin uuden vaikean vihun tapettua, joka one shottaa tietyillä liikkeillä. Tuntuu ettei mikään pysäytä, sitten hetken päästä kentälle tulee kaksi samanlaista paskiaista samaan aikaan vastaan :rofl:

Niflheim ja Muspelheim tarjosi aika hyvää treeniä ja noiden jälkeen kyllä moni taistelu tuntui helpommalta. Yksi impossible on vielä läpi vetämättä Muspelheimissa (tapa 20 vihua ottamatta osumaa). Vaikeneeko tuo viimeisin haaste (Surtr's hidden trials) vielä joka kerran jälkeen, vai onko aina samat vihut ja 50 tappamalla saa goldin?

Eka traveller oli aika nopea kohtaaminen, eli se kenellä on iso kilpi selässä. Tuli pataan melko monta kertaa :vihellys:

Viimeisenä lahtasin Valkyriet, nuo meni aika kivuttomasti ja ajattelin että se Valkyrie Queen menee myös helpohkosti, onhan tässä jo melkolailla paras geari ja lämmittelyiksi tapettu 8 muuta valkyrieta.. Kuinka väärässä olinkaan :rofl:
 
Näkeekö mistään pelitunteja? Tai editymistä muuten kunnolla? Joka alueella on nuo prosentit, mutta aika hankala niiden perusteella sanoa. Olisi hauska tietää olenko edes puolessa välin juonta.

Juonessa menossa
Pää herätetty noidan mökissä.
 
On muuten kerrankin peli, joka on minusta ainakin hauska platinoida. En ole mikään pyttyjen jahtaaja, mutta tässä oikein haluaa kokea pelin kauttaaltaan ja sitenhän ne pytyt tulee siinä samalla. Ei ole mitään kerrassaan ärsyttäviä trophyja tai ihan älyttömiä tälläiselle tavalliselle kuolevaiselle. :)
Odinin korpit on vähän työlästä löytää, kun ne eivät aina pidä ääntä, jolloin tietäisi katsella ympärilleen kaikkialta. Muuten on kyllä ihan nautittava matka kohti platinaa.
 
Näkeekö mistään pelitunteja? Tai editymistä muuten kunnolla? Joka alueella on nuo prosentit, mutta aika hankala niiden perusteella sanoa. Olisi hauska tietää olenko edes puolessa välin juonta.

Juonessa menossa
Pää herätetty noidan mökissä.

Uskalsin kurkata spoileriin ja olen itsekin juuri samassa kohdassa menossa ja olisi kiva tietää missä kohtaa pääjuonta ollaan
__

Hienoja uutisia. Tee hyvä single-player kokemus niin ei tarvi yrittää kyniä rahoja microtransactioilla tai pistää ulos puolikas peli 60 eurolla ja myydä loput DLCnä
 
Viimeksi muokattu:
Näkeekö mistään pelitunteja? Tai editymistä muuten kunnolla? Joka alueella on nuo prosentit, mutta aika hankala niiden perusteella sanoa. Olisi hauska tietää olenko edes puolessa välin juonta.

Juonessa menossa
Pää herätetty noidan mökissä.
arvioisin tuon olevan puolen välin nurkilla. Tuossa aletaan selkeästi loppua lähestymään.
 
Hyvä biisi, eipä ole vielä kuulunut...

Hauska robot chicken tyylinen mainos. Onkohan tehty ihan oikeiden robot chicken tyyppien kanssa?

Ei ole tapana fanipojittaa mutta aika pahasti alkanut Sony löylyttään Microsoftia näillä eksklusiiveilla. Ja lisää tulossa :O
 
Onko kaikki pomot yhtä pitkiä QTE-kyllästettyjä kuin ensimmäinen? Peli maistui tähän asti mutta aika pian tämän jälkeen pistin kiinni ja mietin jaksanko jatkaa. En ehkä ole kohdeyleisöä.
Nautittavaa kyllä kun harvinaisesti dialogi on täyttä timanttia, ainakin päähahmojen välinen.

E: Muokataan sen verran että God of War on tuttu pelisarja mutta tässä on niin paljon nahkaa luotu uusiksi että jotenkin odotin pomotaistelujenkin olevan muuta.
 
2 tai 3 eli 2 tai 3 liikaa minulle. Mutta jatketaanpa sitten ennakkoluulottomasti eteenpäin.

En ole suuri QTE fani ja ei ole liialliset QTEt häirinneet (olen noin puolivälissä). On niitä kait muutamia ollut. Vanhoissa GoW oli enemmän?
 
Itselleni maistui eka pomomatsi sarjakuvamaisen ylivedetyn väkivallan vuoksi. Höröttelin puolet matsista ääneen.
 
Itselleni maistui eka pomomatsi sarjakuvamaisen ylivedetyn väkivallan vuoksi. Höröttelin puolet matsista ääneen.

Oli niin tyylikästä tunnelmointia alku muuten niin minulle tuo sarjakuvamainen meno oli täystyrmäys tunnelmaan. Vaikea ottaa tosissaan enää mitään.
 
Ei tässä pelissä mielestäni QTE:tä ole nimeksikään. Pomojen lopetukset korkeintaan, siinäkin yleensä vain R3:lla kiivetään niskaan ja taotaan loput hiparit pois.

Onko täällä Give me God of War vaikeustasolla pelaavia? Aloitin ihan huvikseni ja tylsyyttäni alusta tuolla vaikeusasteella. Pelin ensimmäinen viholliskohtaaminen kesti 10 minuuttia. Siis 10 vitun minuuttia. Perus Draugria saa hakata minuuttitolkulla ja itseltä lähtee puolet energiapalkista pois, kun tuollainen roiskaisee jabin kohti. Toki Kratosilla ei vielä ole ainoatakaan kykyä avattu, runic attackeja saati päivityksiä aseissa, armorissa yms. mutta onko peli vaikeimmalla koko ajan tuollaista? Itse pidin toiseksi vaikeimmasta vaikeustasosta, millä alunperin pelin läpäisin, koska taistelut olivat haastavia (Kratos enemmän glass cannon tyylinen paukuttelija) mutta ohi suht nopeasti. En todellakaan jaksaisi jokaista rivivihollista vastaan grindata minuuttitolkulla ja millintarkasti. Ymmärrän, että tuo vaikeustaso on tarkoitettu olemaan äärimmäinen God of War -kokemus, mutta jos se tarkoittaa vain puolikuolemattomia vihollisia ja hiiren voimalla lyövää Kratosia, taidan jättää väliin.
 
Oli niin tyylikästä tunnelmointia alku muuten niin minulle tuo sarjakuvamainen meno oli täystyrmäys tunnelmaan. Vaikea ottaa tosissaan enää mitään.

Tämä peli ei välttämättä ole sitten sinulle. Kauas ollaan toki tultu tuosta alkuperäisen trilogian totaalisen yliammutusta meiningistä, mutta kaukana ollaan silti mistään raadollisesta ja inhorealistisesta otteesta. Tunnelmointia on paljon läpi pelin, mutta eeppisyys ja sarjakuvamaisuus tietyllä tapaa paistaa läpi kaikessa. Paikat ovat epärealistisesti luotu erinäisten puzzlejen ympärille, millä ei ole sinänsä mitään muuta logiikkaa, kuin lineaarisesti hidastaa päähenkilökaksikon kulkua. Henk. koht. mietin monesti, kun immersio hieman oli hakusessa, että miten kukaan pystyy liikkumaan tuossa maailmassa, ilman Leviathan ym. kirvestä, sekä muita apuvärkkejä, mitä Kratosilla on mukanaan.

Jos tuon ei anna syödä koko pelikokemusta, niin luvassa on erittäin huikeaa tunnelmointia, päähenkilöiden välistä vuorovaikutusta sekä koskettava tarina, mistä ei käänteitä puutu. Jos taas etsii raadollisempaa ja maanläheisempää meininkiä (ala. Last of Us ym.) niin sellaiseksi tämä peli ei ikinä muutu. Peli on synkkä, mutta ei lohduton.
 
Ei tässä pelissä mielestäni QTE:tä ole nimeksikään. Pomojen lopetukset korkeintaan, siinäkin yleensä vain R3:lla kiivetään niskaan ja taotaan loput hiparit pois.

Onko täällä Give me God of War vaikeustasolla pelaavia? Aloitin ihan huvikseni ja tylsyyttäni alusta tuolla vaikeusasteella. Pelin ensimmäinen viholliskohtaaminen kesti 10 minuuttia. Siis 10 vitun minuuttia. Perus Draugria saa hakata minuuttitolkulla ja itseltä lähtee puolet energiapalkista pois, kun tuollainen roiskaisee jabin kohti. Toki Kratosilla ei vielä ole ainoatakaan kykyä avattu, runic attackeja saati päivityksiä aseissa, armorissa yms. mutta onko peli vaikeimmalla koko ajan tuollaista? Itse pidin toiseksi vaikeimmasta vaikeustasosta, millä alunperin pelin läpäisin, koska taistelut olivat haastavia (Kratos enemmän glass cannon tyylinen paukuttelija) mutta ohi suht nopeasti. En todellakaan jaksaisi jokaista rivivihollista vastaan grindata minuuttitolkulla ja millintarkasti. Ymmärrän, että tuo vaikeustaso on tarkoitettu olemaan äärimmäinen God of War -kokemus, mutta jos se tarkoittaa vain puolikuolemattomia vihollisia ja hiiren voimalla lyövää Kratosia, taidan jättää väliin.

Tässäkin sama kuin hardilla, että kun ukkoa kehittää tietyn pisteen yli, niin pelikin helpottuu kummasti. Kunhan alkukankeudesta pääsee, niin on jo voiton puolella. :kippis:
 
Tässäkin sama kuin hardilla, että kun ukkoa kehittää tietyn pisteen yli, niin pelikin helpottuu kummasti. Kunhan alkukankeudesta pääsee, niin on jo voiton puolella. :kippis:

Nyt vasta tajusin, mikä tuossa ensimmäisessä taistelussa todenteolla tökki. Kun vihollinen ottaa osumaa tarpeeksi, se nousee levelissä (ellei sitä häiritse) ja saa osan elinvoimastaan takaisin. Ja nuo levelissä nousseet sitten ovatkin stunnaamattomia ja kestävät osumaa kuin puolijumalat.

Lueskelin hieman keskustelupalstoja ja taitaa tosiaan olla niin, että myöhemminkin vielä taistelut kestää, vaikka osaisi kuinka hyödyntää pelimekaniikkoja, vahingontuottoa ym. hyvin. Taidan edelleen jättää, ainakin toistaiseksi, väliin. Tykkään, että peli on haastava, mutta sen pitää olla silti eteenpäin soljuva ja kaikki on niin tuoreessa muistissa. Tuo kesken taistelun kehittyvät viholliset on hauska mekaniikka ja ajatuksen tasolla tykkään siitä. Mutta tuntuu liian aikaa vievältä. Taistelun pitää kuitenkin olla hauskaa, vaikkakin se saa armotta rangaista virheistä.
 
Ite tykkään haastavista peleistä jos ne on oikein balansoitu, ie dark souls vaikka.

Pelasin hardilla läpi tämän ja alottelin nyt normaalilla. Give me a balanced experience vai mikä lie olikaan nimeltään oli tuo normal. Jokatapauksessa tykkään pelata enemmän tuolla normaalilla vaikeusasteella. Hardilla vihut kesti liikaa lämää ja kävi vähän tylsäksi välillä sen takia taistelut. Eikä oikeen passaa tähän peliin hirviän hyvin että noita perusvihuja sai minuuttitolkulla välillä hakata.

Tuo vaikein on aivan jäätävää paskaa. Juuri väärin tehty haastavaksi, eli kratos ottaa vitusti lämää ja viholliset sitten vastaavasti hirveitä bullet spongeja. Olisin ennemmin toivonut että vaikka Metro pelien "ranger hardcore" tyylinen vaikeusaste tuo olis ollut. Siinä viholliset ja sinä otti paljon enemmän damagea ja taisteluista tuli realistisempia. Myös haastavampia, ja nuo muut muutokset mitä tuohon GOWin vaikeimpaan tuli olisi mahdollisesti passannut hyvin tuon kanssa yhteen.

Tai no ehkä tähän ei juuri samanlainen systeemi olisi passanut, et parista kolmesta iskusta olis vihut tippuneet, mut mielestäni tuo energiamäärä mitä vihollisilla oli normaalilla vaikeusasteella olisi pitänyt pitää myös hardille ja tuolle hankalimmalle vaikeusasteelle. Eli haastavuus olisi lisääntynyt mahdollisista AI muutoksista ja siitä et Kratos ottaa enemmän lämää iskuista. Virhe oli siis mielestäni laittaa myös vihut kestämään vitusti enemmän lämää.
 
Viimeksi muokattu:
Ite tykkään haastavista peleistä jos ne on oikein balansoitu, ie dark souls vaikka.

Pelasin hardilla läpi tämän ja alottelin nyt normaalilla. Give me a balanced experience vai mikä lie olikaan nimeltään oli tuo normal. Jokatapauksessa tykkään pelata enemmän tuolla normaalilla vaikeusasteella. Hardilla vihut kesti liikaa lämää ja kävi vähän tylsäksi välillä sen takia taistelut. Eikä oikeen passaa tähän peliin hirviän hyvin että noita perusvihuja sai minuuttitolkulla välillä hakata.

Tuo vaikein on aivan jäätävää paskaa. Juuri väärin tehty haastavaksi, eli kratos ottaa vitusti lämää ja viholliset sitten vastaavasti hirveitä bullet spongeja. Olisin ennemmin toivonut että vaikka Metro pelien "ranger hardcore" tyylinen vaikeusaste tuo olis ollut. Siinä viholliset ja sinä otti paljon enemmän damagea ja taisteluista tuli realistisempia. Myös haastavampia, ja nuo muut muutokset mitä tuohon GOWin vaikeimpaan tuli olisi mahdollisesti passannut hyvin tuon kanssa yhteen.

Tai no ehkä tähän ei juuri samanlainen systeemi olisi passanut, et parista kolmesta iskusta olis vihut tippuneet, mut mielestäni tuo energiamäärä mitä vihollisilla oli normaalilla vaikeusasteella olisi pitänyt pitää myös hardille ja tuolle hankalimmalle vaikeusasteelle. Eli haastavuus olisi lisääntynyt mahdollisista AI muutoksista ja siitä et Kratos ottaa enemmän lämää iskuista. Virhe oli siis mielestäni laittaa myös vihut kestämään vitusti enemmän lämää.

Dark Soulsseissa vaikeus täytyy olla alun alkaen balanssissa, koska niissä ei voi vaikeustasoa valita. God of Wareissa viimeinen vaikeustaso on vedetty överisti yli, koska aina on pelaajia, jotka tästäkin nauttivat. Jos vaikein taso ei maistu, niin valitsee astetta helpomman. :)
 
Tuossa give me god of war -vaikeusasteessa olisi enemmän järkeä, jos tässä olisi NG+, jossa saa pitää edellisellä pelikerralla hankitut kyvyt yms.
 
Minusta tälläiseen sopii hyvin tuollainen överiaste. Katsokaa youtubesta, kun faraaz khan niminen tyyppi vetää pahimpia lopareita pataan. :D
 
Juu kuten jo aiemmin totesin, Dark Souls tyyppinen vaikeustaso ei haittaa, kun se toteutetaan niin ettei taisteluissa suurin riski ole kuolla vanhuuteen.

Siksi pelaan sillä Balancedilla. Siinänkin saa kyllä ihan tosissaan matsata, että vaihtoehtopomot kaatuu.
 
Sen verran huomasin ärsyttävyyttä että kun alussa löysin yhden paikan jossa oli arkku ja sen eteen syntyi Draugr joka oli level3 ja löi aika lujaa. Päätin silloin että tulen hakemaan arkun kun olen vähän kovempi ja kokeneempi. Nyt muistin tämän ja lähdin samoamaan sinne alkupäähän level6 ukolla niin siellä odotti nyt level8 tai level9 draugr joka oli entistä vaikeampi. Noh sain sen alas kun oli taitoa kerääntynyt, mutta opin sen että turhaan nuita on jättää myöhempää varten odottelemaan koska ne on aina yhtä vaikeita taisteluita.
 
Tuli eilen läpäistyä tarina mode ja tehtyä iso osa sivupuuhastelusta myös. Menee kyllä varmaan kolmanneksi heti Witcher 3:n ja Zeldan jälkeen parhaimpana pelinä jonka pelannut tämän sukupolven aikana. Tosin kun ottaa huomioon tuon loppuvuoden pelitarjonnan, hyvin mahdollisesti (ja jopa todennäköisesti) sija putoaa vielä ainakin parilla pykälällä. :D
 
Tulipahan pelattua läpi. 100% ja platinum trophy. En näe tällä uudelleenpeluuarvoa ilman NG+:aa. On tämä kuiten ehdottomasti vuoden parhaita pelejä.
 
Viimeksi muokattu:
Tulipahan pelattua läpi. 100% ja platinum trophy. En näe tällä uudelleenpeluuarvoa ole ilman NG+:aa. On tämä kuiten ehdottomasti vuoden parhaita pelejä.
Hyvin harvalla oikeastaan on, ehkä 3-5v jälkeen tulee fiilisteltyä yksinpelejä uudelleen muutamaa poikkeusta lukuunottamatta
 
Minulla on lisähommia vielä. Vähän paloin jotenkin loppuun yllättävän nopeasti, mutta eiköhän tuohon tule palattua. Syytän oikeastaan Bloodbornea ja soulseja tästä, kun vetäisen kaikki pelit nopeasti ja palaan niihin takaisin. :lol:
 
Imo peli oli venytetty vähän turhan pitkäksi ja olisi tarvinnut pari pomo-taistelua ja enemmän variaatiota vihuissa. Mutta tahditus taistelujen, pulmanratkonnan ja tarinankerronnan välillä oli niin erinomainen että ei tuo loppupeleissä nyt hirveästi haitannut.
 
Kyllä tämä oli yksi parhaita single player pelejä mitä olen koskaan pelannut. Ihan teknisesti ja tarinankerronnallisesti. Vielä ei ole platina trophyä, mutta voittaja olo jäin kun toiseksi vaikeimmalla kuitenkin sain eräänkin kuningattaren polvilleen.
 
Main quest läpi. Loistava!

+
- Juoni
- Hahmot
- Oikeaa kenttäsuunnittelua eikä vain tylsä open-world
- Grafiikat, art style, isot monsterit, niin kaunista :O
- Äänet (musat ok mut ei mieleenpainuvia)
- Taistelu
- Kontrollit
- Tekninen toteutus
- Tahditus taistelun ja kevyen pulmanratkonnan välillä
- Brutaalius! :-D

-
- Pieni fontti
- Vaikeustasot (normal vähän helppo, hard menee vihut axe spongeksi)
- Ei buildeja (expaa niin paljon että kaiken saa unlockattua. Ei tämä välttis huono ole mut ehkä jotain mitä miettiä jatko-osaan)
- Liian vähän main quest bosseja
- Perushakkaaminen alkoi vähän toistamaan itseään loppua kohden ja main questissä on ihan OP

Onko
Valkyries
side questissa juonellisiä elementtejä vai pelkkää mättöä? Mietin jaksanko alkaa end gameen vai siirtyä seuraavaan peliin.
 
Viimeksi muokattu:
Onko
Valkyries
side questissa juonellisiä elementtejä vai pelkkää mättöä? Mietin jaksanko alkaa end gameen vai siirtyä seuraavaan peliin.

Hyvin kevyesti juoneen liittyy, suosittelisin ehdottomasti kuitenkin tuon mättämään läpi, koska pääset kohtaamaan pelin ylivoimaisesti vaikeimman bossin.
 
Hyvin kevyesti juoneen liittyy, suosittelisin ehdottomasti kuitenkin tuon mättämään läpi, koska pääset kohtaamaan pelin ylivoimaisesti vaikeimman bossin.

Onko se vain sellainen perusvalkyrien kokoinen vai joku iso bossi? En tiiä paljonko jaksaa hinkata noita perusvihuja ku se alkaa vähän toistamaan itseeän. Väistele ja hakkaile parhaat muuvisi ja toivo että health riittää. Montako tuntia menee pieksää valkyriet normaalilla?

Entä kannattaako tehdä loppuun
Muspelheim ja Niflheim questit? Tarjoavatko ne muuta kuin loottia jota en enää mihinkään tarvi kun peli on kerta läpi. Muspelheim trialeja hakkasin kait 4/6, Niflheimissä kävin vaan vilkasemassa
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
257 906
Viestejä
4 482 121
Jäsenet
74 028
Uusin jäsen
Karski85

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom