God of War (PS4 2018) (PC 2022)

Jeps, itsekin huomannut että Pro on ollut tähän asti äänekkäin GoWia pelatessa.
 
$
 
Jep. Minustakin outoa että tässä ei ole tosiaan suomi subeja. Kun yleensä näissä Sonyn omissa tekeleissä ollut.Mutta eipä tuo itseä haittaa. Mutta itse peli vaikuttaa pirun hyvältä. Erilaiselta verrattuna aikasempiin,mutta hyvällä tavalla. Noin nelisen tuntia pelattu. Pirun komean näköinen. Oliko tähän tulossa joku valokuvaus tila päivityksillä?

Tulossa on:
http://bit.ly/2HeFwSJ
 
Kuolee ne tässäkin suht heppoisesti, kunhan alkukankeudesta pääsee. :)

Minulla on nyt kolme tai neljä loparia takana eli
Soul Eater oli viimeisin.

Kirves kakkostasolla ja saa kyllä toisiksi vaikeimmalla vielä mättää välillä aivan helvetisti. Osa vihuista tietty parempi vetää nyrkeillä ja ruhjoa sitten paskaksi johonkin seinään. Ei siis vielä ole kyllä päässyt tasoon ''suht heppoisesti kuolevat.'' :D

Onneksi sain energiaa jo lisää niin vähän helpotti. On tämä vaikeimmalla varmasti todella brutaali kokemus. Saattaa jäädä sillä läpipeluu tekemättä. Hehe.
 
Viimeksi muokattu:
Se on pääjuoni hardilla läpi! Aikaa meni n. 25h. Loistava räime kertakaikkiaan! Arvosanaksi antaisin ~4.5/5.

Pari seikkaa jäi kaivelemaan, miksi en anna ihan täysiä pisteitä:
- Vaikka Norjan mytologia hyvää vaihtelua onkin, niin pelissä olevat "jumalat" oli ainakin itselle yhtä lukuunottamatta tuntemattomia. Sarjan edellisten pelien viehätys oli, että pääsi lahtaamaan Kreikan mytologian tunnettuja jumalia. Tässä välipomot vähän toistivat itseään.
- FPS-dropit, varsinkin taistelun aikana. Tämä vaikeutti väistelyä ja blokkaamista huomattavasti.
- Pelin "pimentäminen/sumentaminen eräissä taistelukohtauksissa.

Seuraavaksi kaikki sivuquestit läpi, ja katsoo sen jälkeen kestääkö pälli vaikeinta tasoa. :D
 
- Pelin "pimentäminen/sumentaminen eräissä taistelukohtauksissa.

"Pimentämisen" voi välttää kun ei anna vihollisten pimentää silmiäsi. ;) Itsekkin huomasin että ompa vammaista vaikeuttaa taistelua pimentämisellä kunnes huomasin mistä se tulee ja siitä eteen päin aina sen pimentämisen väistin.

Olettaen että puhuit...
siitä dark elf bossista joka piti hakata siellä alfheimissä.
 
"Pimentämisen" voi välttää kun ei anna vihollisten pimentää silmiäsi. ;) Itsekkin huomasin että ompa vammaista vaikeuttaa taistelua pimentämisellä kunnes huomasin mistä se tulee ja siitä eteen päin aina sen pimentämisen väistin.

Olettaen että puhuit...
siitä dark elf bossista joka piti hakata siellä alfheimissä.

Kaikilla dark elfeillä on pimentämis-skilli, mutta pelissä on myös muita kohtia missä sokeutetaan pelaajaa tai vaikeutetaan näkyvyyttä vaikeuden lisäämiseksi. Nämä olisi saanut jättää tekemättä.
 
Viikonlopun pelit takana. Graffahoron silmäkulmat tässä kyllä kostuu ja kuvakaappauksia tulee napsittua Share-napin painalluksella pitkin matkaa.

Pelaan PS4 Prolla ja valitsin alun vaihtoehdoista suorituskyvyn ennen grafiikkoja. Nätisti rullaa 1080p:llä, eipä tuo 47" televisiokaan paremmasta tiedä. Hudin olen riisunut kokonaan pois "Immersive Mode"-valinnalla. Ei ole kompanssia, ei ole vihun kondiksesta mitään tietoa saatika waypointteja kertomaan mihin mennään. Omien havaintojen pohjalta päätelmät.

Sen verran olen kuitenkin fuskannut, että jouduin tiputtamaan vaikeustason toiseksi korkeimalta pykälän alemmaksi eli siihen jota peli suosittelee alussa kaikille. Joukkotappelut vain ovat niin pirun haastavia, ja kun pitää olla koko ajan pää mukana matkassa - saa Valhalla täydennystä tasaiseen tahtiin. Nostan jossain vaiheessa taas takaisin ylös ja lähden kampeamaan vihuja Souls -tyyliin hammasta purren. Antaa kuitenkin paremman vastineen hankintahinnalle kun joutuu tekemään oikeasti töitä edetäkseen.

Muutama kuva tältä päivältä:

DbaFscsW4AA0zLJ.jpg


DbaFscUXcAA_hzx.jpg
 
- Vaikka Norjan mytologia hyvää vaihtelua onkin, niin pelissä olevat "jumalat" oli ainakin itselle yhtä lukuunottamatta tuntemattomia. Sarjan edellisten pelien viehätys oli, että pääsi lahtaamaan Kreikan mytologian tunnettuja jumalia. Tässä välipomot vähän toistivat itseään.

Tuossa varmaan sekin idea, ettei tarvitse heti olla taas vaihtamassa mytologiaa, kun kaikki jumalat käyty lahtaamassa. Toki God of War 5 feat. Väinämöinen & pojat olis ihan pähee.
 
Ollut hyvä peli ja tähän mennessä rahan arvoinen, mutta harmittaa vietävästi kun pomotaistelut (ihan ensimmäistä lukuunottamatta) on olleet todella mielikuvituksettomia ja niitä on ollut ehkä 3 yhteenä. Lisäksi olisin toivonut PALJON enemmän jumalia. Nyt tavattu käytännössä vain yksi pelin alkumetreillä. Todella harmittavaa. Tavataanko tässä useampia pelin edetessä. En tiedä yhtään miten paljon peliä vieä jäljellä. Juuri pääsin läpi sen

"Keijumestan", jossa tapettiin pimeäkeiju. Ilmeisesti valokeijut olivat enemmän pahoja, ainakin viimeisten sanojen mukaan :).
 
Ollut hyvä peli ja tähän mennessä rahan arvoinen, mutta harmittaa vietävästi kun pomotaistelut (ihan ensimmäistä lukuunottamatta) on olleet todella mielikuvituksettomia ja niitä on ollut ehkä 3 yhteenä. Lisäksi olisin toivonut PALJON enemmän jumalia. Nyt tavattu käytännössä vain yksi pelin alkumetreillä. Todella harmittavaa. Tavataanko tässä useampia pelin edetessä. En tiedä yhtään miten paljon peliä vieä jäljellä. Juuri pääsin läpi sen

"Keijumestan", jossa tapettiin pimeäkeiju. Ilmeisesti valokeijut olivat enemmän pahoja, ainakin viimeisten sanojen mukaan :).
Olen ehkä jossain puolessavälin peliä ja sanon vain, että hyvää on luvassa. ;) Pidä mielessä, että kyse on norjalaisista mytologioista.
 
Tuli hommattua pitkästä aikaa Ps4 uudelleen tämän pelin innoittamana, tällä kertaa pro-malli. Täytyy sanoa, että onneksi tekijät ovat lisänneet performance-moden. Aivan jäätävä blurri ja tökkiminen perusmoodissa, ja ne kontrollit, ihan pieni viive vaan. Performance-mode korjaa todella paljon vaikka kyykkääkin monissa paikoissa. Silti yleisilme on aivan tajuttoman paljon sulavampi ja ohjainkin reagoi järkevästi.

Muuten peli on ollut ihan ok, taitaa olla jotain 10-15 tuntia takana. Pelaan "story" vaikeusasteella kokeilujen jälkeen, koska taistelu ei erityisemmin palkitse vaikka onkin ihan suht hyvin toteutettu, mieluummin nautin silti tarinasta ja maisemista. Grafiikat onkin paikoitellen komeat. Eteneminen aika tiukkaa putkea. Arkkuja 50 metrin välein, ei meinaa jaksaa availla enää. Puzzlet toistaa itseään ja niitä on jonkin verran. Kyllähän tästä silti huokuu viimeistelty isolla budjetilla tehty peli. 8/10.
 
Itselläni ei ainakaan vielä ole resolution modessa pahemmin tökkinyt peli. 4k HDR telkku kun on niin ei pysty fullHD:lla pelaan :)
 
Ehkä tökkiminen oli väärä sana, kuva on koko ajan ikään kuin diashow. Motion blur koittaa korjata, mutta kuva sumeutuu niin ettei saa oikein mitää selvää. Tällaisessa taistelupelissä on aika tärkeä, että tapahtumista saa selvää ja niihin kerkiää reagoimaan.
 
Ehkä tökkiminen oli väärä sana, kuva on koko ajan ikään kuin diashow. Motion blur koittaa korjata, mutta kuva sumeutuu niin ettei saa oikein mitää selvää. Tällaisessa taistelupelissä on aika tärkeä, että tapahtumista saa selvää ja niihin kerkiää reagoimaan.

Täysin samaa mieltä, eli mieluummin tasainen fps ja selkeä kuva, kuin kyykkäileva frametime ja blurraus/pimentely.
 
Makunsa kullakin. Itse pelaan toiseksi helpoimmalla tasolla ja nakkisormilla niin ei ole mitään etua nopeammasta FPS:stä :D

PC:llä pelaan toki min. 60 FPS kun hiirellä viiveet ja FPS:n laskun huomaa heti. Konsolilla 3 metrin päästä pädi kourassa ei häiritse ollenkaan niin paljoa.
 
Itsekin pelailen resolution modella. Tasaisemmat frame timet. Pelataan sitten joskus uusiksi PS5:lla kun pystyy rauta puskemaan tasaista 60 FPS:ää ilman droppeja.
 
Tuli nyt sitten itsekin ostettua tämä. Hyvältä vaikuttaa parin tunnin jälkeen! Ainut iso miinus tuo 30fps. Prolla pelaan ja se lukitsematon fps vasta kamala onkin :S

Helkkarin hienon näköinen peli! Ei edes PC:llä tule mieleen mitään parempaa :D

90% pelaan PC:llä ja täytyy kyllä ihmetellä että miten voi noin vanha konsoli saada näyttämään pelin noin hyvältä. Kuitenkin 1080ti huomattavasti tehokkaampi kuin pleikkarin näytönohjain. Eikö sitten vain PC devaajilla ole halua/aikaa/rahaa tehdä tämän tason grafiikkaa peleihin :sori:
 
Tuli nyt sitten itsekin ostettua tämä. Hyvältä vaikuttaa parin tunnin jälkeen! Ainut iso miinus tuo 30fps. Prolla pelaan ja se lukitsematon fps vasta kamala onkin :S

Helkkarin hienon näköinen peli! Ei edes PC:llä tule mieleen mitään parempaa :D

90% pelaan PC:llä ja täytyy kyllä ihmetellä että miten voi noin vanha konsoli saada näyttämään pelin noin hyvältä. Kuitenkin 1080ti huomattavasti tehokkaampi kuin pleikkarin näytönohjain. Eikö sitten vain PC devaajilla ole halua/aikaa/rahaa tehdä tämän tason grafiikkaa peleihin :sori:
Veikkaus ettei vain firmoja kiinnosta investoida grafiikkaan kun ei se massoja niin kiinnosta kun tietty piste ylitetään.

täytyy sanoa näin alkua pelanneena että HDR efekti alkaa vasta kun sen noidan tapaa ja pääsee puutarhaan. Ennen sitä aika väritön ja mauton tuon HDR osalta, alkuun mietin onko se edes asetuksista päällä, mutta sieltä se lähti sitten värittymään :)
 
Minä olen varmaan jotenkin outo, mutta molempia modeja testannut ja menee kummin päin vain. Ei ole PS5 ja tehokkaampi rauta ollut mielessä, kun niin on huikea ollut. :)
 
Nyt on kyllä niin järkyttävän vaikea vaihtoehtonen bossi, että jää ilman gearausta tekemättä. Ei mene näillä vehkeillä edes helpoimmalla läpi. :btooth:

Valkyrie nimeltä Gondul
 
Nyt on kyllä niin järkyttävän vaikea vaihtoehtonen bossi, että jää ilman gearausta tekemättä. Ei mene näillä vehkeillä edes helpoimmalla läpi. :btooth:

Valkyrie nimeltä Gondul

Onkohan upeakin kokemus vaikeimmalla tasolla... :D

Minä olen vuoren sisällä nyt.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minä olen varmaan jotenkin outo, mutta molempia modeja testannut ja menee kummin päin vain. Ei ole PS5 ja tehokkaampi rauta ollut mielessä, kun niin on huikea ollut. :)

Ei siinä mitään outoa ole. Performance-moodissa fäpsät sahaa ylös ja alas jatkuvasti, mikä aiheuttaa nykimistä. Jollekin tuo nykiminen voi olla suurempi paha kuin tasaisen 30 FPS hitaus.

Itse olen huomannut, että sohvalta n. 2,5 metrin päästä pelatessa 30 FPS ei haittaa oikeastaan ollenkaan. Sitten taas välillä kun raijannut konsolin tietokonepöydälle ja pelannut monitorin kanssa lähempää asia on täysin päinvastainen.
 
Huhhuh, ei päästä peli helpolla toiseksi vaikeemmallakaan (tai sitten taidot ei riitä):D
Kohta alussa jossa putoavat alas sillalta ja joudut 10 draughin joukkoon. Viisi kuolemaa korjasin ja seuraavaksi seinästä hyökkäsi 4 kpl vahvempia örkkejä. Kymmenisen kuolemaa koin ja tuli tutuksi lause "something is breaking the wall" ja hetken eteenpäin näistä niin jäin johonkin noitaan jumiin, johon ei kirveskään osu jumalauta:D. Töihin nyt ja illalla koitetaan jatkaa
 
Huhhuh, ei päästä peli helpolla toiseksi vaikeemmallakaan (tai sitten taidot ei riitä):D
Kohta alussa jossa putoavat alas sillalta ja joudut 10 draughin joukkoon. Viisi kuolemaa korjasin ja seuraavaksi seinästä hyökkäsi 4 kpl vahvempia örkkejä. Kymmenisen kuolemaa koin ja tuli tutuksi lause "something is breaking the wall" ja hetken eteenpäin näistä niin jäin johonkin noitaan jumiin, johon ei kirveskään osu jumalauta:D. Töihin nyt ja illalla koitetaan jatkaa

Kyllä tuossa muutama kirosana hardilla lensi, ja vaihtoehtoiset bossit vielä vaikeampia. Kun kamppeet on kunnossa, skillit kehitetty ja enchantmentit kiinni, niin pääsee jo aika pitkälle. Myös Atreuksen shock arrowin ampuminem joka väliin helpottaa tilannetta. :)
 
Onko muilla sellaista bugia, ettei Atreus tule välillä nostamaan (ei tule neliötä ruutuun), vaikka resorrection stone on varmasti mukana? Itselle tulee vähän väliä.
 
Hienolta kuulostaa! Pidän että on semi-open world eikä täysin open. Antaa mahdollisuuden tiukempaan kenttäsuunnitteluun.

__
Uus juttu itelle vielä PS4. Kuinkas nopeeta PS4 hittipelit tulee aleen? Vai odottelisinko käytettyä.
Ois kyl vaikka mitä pelattavaa niin ehkä malttaisin jonkin aikaa odottaa vaikka tämä kiinnostaa kyllä paljon.
 
Viimeksi muokattu:
Uus juttu itelle vielä PS4. Kuinkas nopeeta PS4 hittipelit tulee aleen? Vai odottelisinko käytettyä.
Ois kyl vaikka mitä pelattavaa niin ehkä malttaisin jonkin aikaa odottaa vaikka tämä kiinnostaa kyllä paljon.

Puolisen vuotta, jos et saa jostain käytettynä halvemmalla. Verkkokauppojen tarjoukset myös tuurissaan.
 
Viimeksi muokattu:
On se vaan kova, joku about 6h nyt pelattuna ja toistaseks ei pahemmin valitettavaa oo. Taistelu toimii, sivutekeminen on jopa oikeasti kivaa ja peli näyttää että tuntuu hyvältä. Toki bosseihin toivoisin vaihtelua, sen ihka ensimmäisen bossin reskinit ei pahemmin muuta kun haukottelua aiheuttanut hardillakaan kun movesettikin vielä kaikenlisäksi suurinpiirtein sama hyvin minimaalisilla muutoksilla. Pro:lla pelailen Performance Modella, joskus harvoin 30fps tuntumaan dropatessa haittaa hieman, mutta toistaseksi taisteluissa ei ole pahemmin joutunut frameratea syyttämään jos kuolo korjaa.

Huomasin muuten tuossa Twitchiä katellessani että noi DLC:nä saadut kamat on suhteellisen rikkinäisiä, ainakin Hardilla tai vaikeimmalla pelatessa. Antaa tajuttomasti lisää statseja heti alkuun ja HP sekä rage tais myös olla korkeampi. Suosittelen heivaamaan vittuun tollaset avustukset, ainakin jos Hardilla tai vaikeammalla pelaa. Pysty ottamaan melkein tuplamäärät hittiä ennenkuin kuoli jos noi kamat oli niskassa, ainakin Hardilla ja veikkaan että Normalilla on aikamoinen läpijuoksu noilla vehkeillä. Suurimmat ongelmat ja haasteet mulla oli Hardilla nimittäin justiinsa alussa, ei kestäny kovin montaa osumaa ottaa ja viholliset sit taas kesti enemmänkin. Toki mulla on jo tässä vaiheessa vähän sellanen fiilis et mitä pidemmälle pelaa niin sitä helpompi tää on johtuen näistä RPG-elementeistä, tai sitten osittain varmaan myös siitä et oppi pelaamaan, mutta en lähtis kokemusta pilaamaan noin jyrkillä helpotuksilla.

Tuli se Collector's Editionkin postissa, tuli tosin hätähousuna haettua kaupasta ihan perusversiokin ku posti viivästy paketin kanssa. Noh pidetään toi CE sit avaamattomana ja ihmetellään vuoden päästä eBayn hintoja :D
 
Pakkohan tuo oli laittaa. Suositteletteko tuota toisiksi vaikeinta vaikeustasoa jos haluaa haastettaa. Soulsit jahkattu läpi ok ja näin. Vai riittäisikö kolmannelsi vaikein ilman että menee tylsän helpoksi? Vaatiiko vaikein taso että tekee kaikkibsidequestit ym löytää kaikkinparhaat kamat?
 
Vähän turhan helppo tuo toiseksi vaikein vaikeustaso. N 12h tuntia pelattuna ja ehkä 5 kuolemaa yhteensä.

edit. Tosin jos aloitat vaikeimmalla niin sitä ei pysty muuttaa enää pelin edetessä. Muilla vaikeustasoilla sitä pystyy muuttaa.
 
Toiseksi vaikein on muuten ok, mutta alussa vihut kestää rankaisua vähän turhan paljon. Itse harkitsen nyt nostamista takaisin siihen, kun alkaa olemaan vähän gearia ja mosat putoaa muutamalla osumalla.
 
Pakkohan tuo oli laittaa. Suositteletteko tuota toisiksi vaikeinta vaikeustasoa jos haluaa haastettaa. Soulsit jahkattu läpi ok ja näin. Vai riittäisikö kolmannelsi vaikein ilman että menee tylsän helpoksi? Vaatiiko vaikein taso että tekee kaikkibsidequestit ym löytää kaikkinparhaat kamat?
Toisiksi vaikein on paras, ihan tarpeeksi haastetta sanoisin. Itse aloin pelata normaalivaikeudella ja nostin siitä toisiksi vaikeimmalle myöhemmin. Loppua kohden voi kyllä olla Kratos jo sen verran upgradettu, että normivihut lahtaa helposti, mutta se on vähän ajatuskin, että alkaa tuntea itsensä voimakkaammaksi. Tuo vaikein taso saattaa yllättää ja lopettaa innon ja kun sitä ei voi vaihtaa missään vaiheessa helpompaan.

Lisään vielä sen, että pelissä on vaihtoehtoisia vastuksia, joissa tulet kokemaan erittäin suurta haastetta tuolla toisiksi vaikeimmalla tasolla.
 
Ja tosiaan jos DLC:tä on niin älkää equipatko niitä kamoja, turha valittaa että toisiks vaikein liian helppo jos sulla on heti ekan tunnin aikana jo sellaset rytkyt niskassa mitkä saa noin viiden tunnin päästä. Tähän vissiin aika ahkerasti pusketaan patchia, nimittäin nyt kahtena päivänä peräkkäin pleikkarin käynnistäessä on ladannut uuden.
 
Ja tosiaan jos DLC:tä on niin älkää equipatko niitä kamoja, turha valittaa että toisiks vaikein liian helppo jos sulla on heti ekan tunnin aikana jo sellaset rytkyt niskassa mitkä saa noin viiden tunnin päästä. Tähän vissiin aika ahkerasti pusketaan patchia, nimittäin nyt kahtena päivänä peräkkäin pleikkarin käynnistäessä on ladannut uuden.
Itsestä tuntui että 1.11, 1.12 ja 1.13 tuli kyllä peräkanaa. Aina kun peliä starttaa niin jotain lataa :D
 
Mitäpä sitä kirjailemaan, jos pelaajan pelikokemus ei radikaalisti muutu, eli tehdään vain pieniä korjauksia. Itse en ole huomannut kuin pari bugia, ja toinen on tuo Arteuksen resurrection -bugi.
 
Onko muilla sellaista bugia, ettei Atreus tule välillä nostamaan (ei tule neliötä ruutuun), vaikka resorrection stone on varmasti mukana? Itselle tulee vähän väliä.
Jep.
Joka päivä katoaa tuo ressurect stone kun yöllä lopetellut pelaamisen ja jättänyt pelin päälle ja pleikka rest modeen.
Kun taas seuraavana päivänä jatkan peluuta, resurrection stone katoaa ja se pitää ostaa uudelleen.
Vai enkö vaan ymmärrä miten tuo toimii?
 
Kertakäyttöisiähän nuo kivet ovat, itselläni on kyllä säilynyt, vaikka sammutellut konsolia. Ranen mainitsema bugi on tullut itselleni kanssa muutaman kerran, eli vaikka kivi on varmasti mukana, heräämisvaihtoehtoa ei ole. Tosin en ole varma, onko poika mahdollisesti ollut ottamassa lukua samanaikaisesti, joka estäisi herätyksen.

Alkupelin pelasin toiseksi helpoimmalla vaihtoehdolla, mutta tuli vaihdettua toiseksi vaikeimmalle reilun 10h jälkeen. Peli on vain niin hyvä, että mieluummin kuluttaa siinä pikkuisen enemmän aikaa, ja samalla saa lähes Dark Souls maisia onnistumisen tunteita, kun jokin vaikea vastustaja lopulta kaatuu. Automaattitallennus on kyllä hyvin tehtynä, lähes aina saa uudelleen yrittää ilman erityistä juoksemista.
 
Näkyykö tässä missään montako tuntia on pelattuna? Minä olen nauttinut nyt menosta suurin piirtein tarinatrophy per päivä. :)
 
Itseä suoranaisesti vituttaa että on nyt niin vähän aikaa pelata peliä. Mutta ei voi mitään. Toivottavasti viikonloppuna olisi riittävästi aikaa päästä kunnolla mättämään peliä. :btooth:
 
Itseä suoranaisesti vituttaa että on nyt niin vähän aikaa pelata peliä. Mutta ei voi mitään. Toivottavasti viikonloppuna olisi riittävästi aikaa päästä kunnolla mättämään peliä. :btooth:
Itseäkin harmittaa kun työt tunkee pelaamisen tielle :D Harvemmin on niitä pelejä, että odottaa jatkamaan pääsyä.
 
Työthän pilaa aina kaiken hauskan. Iltaisin pitänyt hillitä ettei myöhälle mene pelaamaan. Hyvä tahti ollut kuitenkin. Ensi viikolla alkaa kesäloma niin kerkeän hyvin tämän hinkkailla platinaan ennen Dark Souls remasteria. :)
 
Onneksi töitä on vain 8h päivässä, niin loppuajan kerkeää pelata! :comp::kahvi:
 
Minulla on Bloodbornen julkaisun jälkeen ollut jokin From Softwaren peleistä tauotta peluussa. Nyt en ole kohta viikkoon pelannut muuta kuin God of Waria. Melkein helpottunut olo, että kyllä muutkin pelit voivat maistua näin hyvälle. :D
 
Itsellä muutakin sen työn ohella, kuten salilla käynti ja vähän opiskelujuttuja, musajutut jne. jotka vie aikaa. Pelaaminen kumminkin loppupeleissä ajanhukkaa että jos jotain tärkeämpää ja rakentavampaa tekemistä niin käytän aikaa mieluummin siihen, vaikka vituttaakin välillä. :D
 
Helvetti, mitä lopareita ja tunnelmaa.

Rane voi ainakin lukea:

Ensimmäinen valkyrie hoidettu ja olihan siinäkin tekemistä jo. Parryt, kun alkoi menemään kohdilleen niin helpotti.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
257 883
Viestejä
4 481 287
Jäsenet
74 024
Uusin jäsen
tillikorva

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom