- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 681
Vaikea sanoa. Soita sinne ja kysy.BW tarjous, että soittelevat vaan osalle vanhoista asiakkaista?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikea sanoa. Soita sinne ja kysy.BW tarjous, että soittelevat vaan osalle vanhoista asiakkaista?
Mikset olisi kuluttajaneuvontaan yhteydessä? Ehkä auttaa, ehkä ei. Kysymättä ei voi tietää.Alkaa omat keinot loppumaan. Ei tänäänkään korjaustoimia, tietoa, aikataulua tai yhtään mitään yhteydenottoa globalconnectilta. Kuoppa on maassa ja kuidut loistaa koskemattomana, siihen tilaan kun ne 4.12. ovat jääneet. Laskin että olen nyt tiedustellut itse ainakin kuusi kertaa aspasta että koska yhteys mahdollisesesti korjataan, saamatta mitään konkreettista tietoa. Nyt on kulunut kahdeksan päivää kun yhteys on ollut poikki, ja globalconnect ei ole ollut minuun päin kertaakaan yhteydessä.
Mitä tehdä seuraavaksi? Kuluttaja-neuvonnasta tuskin saan mitään apua? Haluan vain yhteyden toimimaan, ja tietenkin itsestäänselvyys että laskuun hyvitykset. Mitä te tekisitte vastaavassa tilanteessa? Onko olemassa mitään tahoa mihin olla yhteydessä, että saisivat potkittua vauhtia globalconnectiin? Eihän se nyt voi enää olla mistään muusta kiinni kuin saamattomuudesta/välinpitämättömyydestä ja vastuuttomuudesta. Vai onko maksukyvyssä ongelmaa ja eivät saa ketään aliurakoitsijaa paikalle kuitua korjaamaan.. Tai olen asiasta pikkuhiljaa melko varma. En nyt muutakaan keksi miksi venyy näin pitkälle.
Mikset olisi kuluttajaneuvontaan yhteydessä? Ehkä auttaa, ehkä ei. Kysymättä ei voi tietää.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.