GlobalConnect (oli Onefiber) Valokuitu, tekniikka, kokemukset ja sopimusedoista

Mulla on tässä valoo netissä normi hintanen liittymä käytössä, siitä ei oo ikinä tulossa mitään alennuksia eikä kampanjat koske sitä muutenkaan. Hintaa 99e/kk.. Se maksaa aina saman, ei tarvii murehtia kun maksaa vaan. Olen tässä haaveilemassa siitä 20Gbit liittymästä, niin voi tuo kk-maksu sit vähän pompahtaa vielä lisää ylöspäin. :lol:

ja GC liittymä on sen 39,90e lisäks, ottaisin tähänkin Bahnhoffilta sen 5000/5000 tai 8000/8000 jos vaan sais, mut GC aspa väitti ettei niitä ole kenellekkään asenneltu vielä... Pitäisköhän mun olla eka sit ;)

Alkaa omat keinot loppumaan. Ei tänäänkään korjaustoimia, tietoa, aikataulua tai yhtään mitään yhteydenottoa globalconnectilta. Kuoppa on maassa ja kuidut loistaa koskemattomana, siihen tilaan kun ne 4.12. ovat jääneet. Laskin että olen nyt tiedustellut itse ainakin kuusi kertaa aspasta että koska yhteys mahdollisesesti korjataan, saamatta mitään konkreettista tietoa. Nyt on kulunut kahdeksan päivää kun yhteys on ollut poikki, ja globalconnect ei ole ollut minuun päin kertaakaan yhteydessä.

Mitä tehdä seuraavaksi? Kuluttaja-neuvonnasta tuskin saan mitään apua? Haluan vain yhteyden toimimaan, ja tietenkin itsestäänselvyys että laskuun hyvitykset. Mitä te tekisitte vastaavassa tilanteessa? Onko olemassa mitään tahoa mihin olla yhteydessä, että saisivat potkittua vauhtia globalconnectiin? Eihän se nyt voi enää olla mistään muusta kiinni kuin saamattomuudesta/välinpitämättömyydestä ja vastuuttomuudesta. Vai onko maksukyvyssä ongelmaa ja eivät saa ketään aliurakoitsijaa paikalle kuitua korjaamaan.. Tai olen asiasta pikkuhiljaa melko varma. En nyt muutakaan keksi miksi venyy näin pitkälle.

Viimeksi muokattu:
Alkaa omat keinot loppumaan. Ei tänäänkään korjaustoimia, tietoa, aikataulua tai yhtään mitään yhteydenottoa globalconnectilta. Kuoppa on maassa ja kuidut loistaa koskemattomana, siihen tilaan kun ne 4.12. ovat jääneet. Laskin että olen nyt tiedustellut itse ainakin kuusi kertaa aspasta että koska yhteys mahdollisesesti korjataan, saamatta mitään konkreettista tietoa. Nyt on kulunut kahdeksan päivää kun yhteys on ollut poikki, ja globalconnect ei ole ollut minuun päin kertaakaan yhteydessä.

Mitä tehdä seuraavaksi? Kuluttaja-neuvonnasta tuskin saan mitään apua? Haluan vain yhteyden toimimaan, ja tietenkin itsestäänselvyys että laskuun hyvitykset. Mitä te tekisitte vastaavassa tilanteessa? Onko olemassa mitään tahoa mihin olla yhteydessä, että saisivat potkittua vauhtia globalconnectiin? Eihän se nyt voi enää olla mistään muusta kiinni kuin saamattomuudesta/välinpitämättömyydestä ja vastuuttomuudesta. Vai onko maksukyvyssä ongelmaa ja eivät saa ketään aliurakoitsijaa paikalle kuitua korjaamaan.. Tai olen asiasta pikkuhiljaa melko varma. En nyt muutakaan keksi miksi venyy näin pitkälle.
Mikset olisi kuluttajaneuvontaan yhteydessä? Ehkä auttaa, ehkä ei. Kysymättä ei voi tietää.

Mikset olisi kuluttajaneuvontaan yhteydessä? Ehkä auttaa, ehkä ei. Kysymättä ei voi tietää.

Oma vaivansa oletettuun hyötyyn nähden. Ja nyt kun asiaa olen tarkemmin tässä miettinyt niin alan kääntymään sille kannalle mitä tuossa viestissäni jo puin, että eivät saa ketään paikalle korjaamaan mainituista syistä. On se operaattorinkin etu että viat korjataan mahdollisimman nopeasti, ja varsinkin kun kuidut taivasalla kaikkien näkyvillä. Mutta epäilyni selittäisi asiaa. Ihan omaa mutuilua, kun mitään muita selityksiä en asialle nyt keksi.

Asiakaspalvelun aukioloa on muuten supistettu myös, sulkeutuu kello 12 nykyään.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
294 832
Jäsenet
80 770
Uusin jäsen
Tessa74

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom