Kuopiossa piti olla alunperin 20 minuutin mittainen katkos yöllä 10.-11.4.2025 välisenä aikana...nyt koko kökkönetti taas nurin. Asiasta laitettu seuraavanlainen viesti Globalille:
Hei,
Sain aiemmin teiltä ilmoituksen, että osoitteessa
XXXXXX XX, Kuopio esiintyy
20 minuutin käyttökatko 10.–11.4.2025 välisenä aikana. Tämä oli selkeästi rajattu, lyhyt ennakkoilmoitus.
Tänä aamuna (11.4.) sain uuden ilmoituksen, että alueella on huoltokatko ja internet ei toimi, mutta ilmoituksessa
ei mainittu katkoksen arvioitua kestoa. Yhteys ei ole palautunut, ja katkos on selvästi pitkittynyt alkuperäisestä ilmoituksesta.
Koska:
- Palvelun keskeytys ylittää merkittävästi ilmoitetun 20 minuutin ajan,
- Uudessa ilmoituksessa ei ole määritelty arvioitua aikarajaa,
- Ja katkos on aiheuttanut olennaista haittaa palvelun käytössä,
Pyydän maksamaan
viestintäpalvelulain 118 §:n mukaisen vakiokorvauksen, 20 euroa alkavalta viivästys- tai keskeytyspäivältä.
Pyydän teitä käsittelemään asian ja vastaamaan kirjallisesti. Mikäli korvausta ei myönnetä tai viestiini ei vastata 11.4.2025, varaan oikeuden viedä asian
Traficomille tai kuluttajariitalautakuntaan.