Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

Palautuskuluista, ei lähetyskuluista. Ostaja voi palauttaa tuotteen valitsemallaan tavalla. Myyjän pitää palauttaa tuotteen hinta ja toimituskulut. Toki myyjän ei tarvitse korvata kuluja jotka ovat aiheutuneet siitä kun ostaja palauttaa tuotteen.
Ja postikulut pitää korvata ainoastaan sen edullisimman tavan mukaan. Eli jos tarjolla on toimitus postiin hintaan 14,90e, ja ostaja on valinnut kotiinkuljetuksen hinnalla 29,90e, pitää liikkeen hyvittää ainoastaan tuo 14,90e.
 
Mikäköhän on kun Gigantti antaa kuukauden toimitusajan vaikka tuotetta näytti olevan varastossa ja mainosti toimitusta 1-3 pv? No pitää soitella huomenna
 
Porukka on sanonut täällä, että Gigantin tuo tilauksen eteneminen ei etenisi lainkaan eli sitä ei päivitetä. Kyllä se minun kohdalla toimi kuten pitääkin.
 
Mikäköhän on kun Gigantti antaa kuukauden toimitusajan vaikka tuotetta näytti olevan varastossa ja mainosti toimitusta 1-3 pv? No pitää soitella huomenna
Olisiko kyse samasta asiasta kuin tässä uutisessa

Eli tuotetta on Suomen keskusvarastolla, mutta asuinpaikkasi ei kuulu varaston toimitusalueeseen. Asuinpaikkasi tuote toimitetaankin Ruotsin keskusvarastolta, mutta siellä tuotetta ei ole heti toimittaa ja toimitus venyy.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
290 398
Viestejä
4 968 702
Jäsenet
79 782
Uusin jäsen
rintom

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom