Ghost of Tsushima Director’s Cut is coming to PC on May 16
Nixxes and Sucker Punch reveal PC features and pre-purchase details.

Peeseelle 16. toukokuuta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuleekohan tästä PC-versiota?
Näin se maailma muuttuu.Tuskin. Yksikään Sucker Punchin peleistä ei ole mennyt muille alustoille.
Tämän pelin julkaisu tuli suorastaan nopsaa. Last of Us saatiin odottaa kymmenen vuotta että saivat PC version ulos!Näin se maailma muuttuu.![]()
Itselläkkin uupumus iski 20 tunnin kohdalla ja peli jäi kokonaan kesken. Perus open world tauhkaahan tää pitkälti on, just tuon 20 tunnin kohdalla tajuaa että aikalailla on nähnyt jo kaikki mitä peli tarjoaa.Jos joku vielä aloittelee tätä peliä ensi kertaa, niin suosittelen lämpimästi keskittymään suurimmalta osin päätarinaan. Itsellä peli jäi toistaiseksi ainakin jopa täysin kesken, kun alku innostuksissani tein kaiken mahdollisen, ja jo reilusti ennen puoltaväliä olin aivan OP sekä kyllästynyt geneeriseen openworld-touhuun. Mutta tarinaan keskittymällä varmasti mielenkiintoinen peli! Varmasti tulen pelaamaan vielä läpi. Ja mielenkiintoa ei suinkaan vähennä viittaukset todelliseen historiaan!
Eli: toisin kuin lähes kaikissa muissa openworldeissa, niin älä keskity sivutouhuihin, vaan tee niitä aina silloin tällöin, jos nyt tarinaa sivuten tulee vastaan!
Voi olla, itsellä jäi tosiaan FF16 myös kesken 75% kohdalla kun avautui roppakaupalla sivutehtäviä joitten laatu erittäin vaihtelevaa. Pitää jossain vaiheessa palata tuohon ja pelata pääjuoni vain läpi.Ehkä se toimii, jos ne sivutehtävät tekee heti alta pois. Pahin virhe varmaan on jemmata niitä ja tahkota sitten tuntikausia putkeen, ja siinä sivussa sitten juoni unohtuu.
Voi olla, itsellä jäi tosiaan FF16 myös kesken 75% kohdalla kun avautui roppakaupalla sivutehtäviä joitten laatu erittäin vaihtelevaa. Pitää jossain vaiheessa palata tuohon ja pelata pääjuoni vain läpi.
Näyttäisi pyörivän mallikkaasti vanhemallakin näyttiksellä.
Ite olen tykänyt mitä tässä ps5 olen pelanut mutta jos sinulla on open world ähky niin siinä kohtaan kannattaa jättää myöhäisemäksi.Pitäisiköhän tämä nyt viimein hankkia kun on jäänyt aiemmin pelaamatta. Vähän heikosti löytyi ainakin vielä eilen reviikoita PC-versiosta, mutta vissiin pyörii sitten ihan hyvin kuitenkin. Aihepiirinsä puolesta kiinnostaa kyllä ja on saanut vissiin pleikkarilla kuitenkin ihan kehuja.
Mulla kaikki ajurikaatuilut ja muut kusiset ongelmat helpotti lähes täysin sillä että poistin kaikki mahdolliset ylimääräiset overlayt käytöstä. Jotkut pelialustat niitä tuntuu tunkevan aika lailla väkisin läpi, mutta esim. Logitechin Options+:n overlay ja Steelseriesin softa ihan ilman overlayta oli siis niin jäätävää kaaoskerrointa ettei järkeä. Noita kannattaa tsekkailla jos et vielä oo tutkaillu.Nyt eilen illalla alotettu ja pakko oli taas pelailla yön pikkutunneille asti. Todella hyvä peli kaikin puolin, mutta muutaman tunnin pelailun jälkeen alkoi jatkuva kaatuilu ja ilmeisesti taas amd:n ajuri ongelmia.
Sama homma Helldivers 2 julkaisun kanssa. Kortti Rx 7800 XT ja kaiketi liittyy fsr3 ja frame geniin, mutta ei mulla oo auttanu mikään asetusten kikkailu enää. Pyörii hienosti mut ajurit kaatuu nyt heti 5 min pelin jälkeen. Käytössä siis juuri julkaistut optimoidut amd ajurit ko. Pelille ja vituiks neki on taas vedetty.
Täytyy varmaan rollata ajurit, tai oottaa että korjaavat.
edit. Täytyy varmaan vaihtaa vihreään leiriin, jos tää joka kerta on tämmöstä..
Kiitos vinkistä. Otin kaikki overlayt pois, eikä sekään auttanut. Vedin vielä ddu:lla ajurit pois ja uudet sisään. Pystyin pelaan 30min ja taas alkoi kaatuilu. Ei auta kun laittaa hyllylle odottelemaan.Mulla kaikki ajurikaatuilut ja muut kusiset ongelmat helpotti lähes täysin sillä että poistin kaikki mahdolliset ylimääräiset overlayt käytöstä. Jotkut pelialustat niitä tuntuu tunkevan aika lailla väkisin läpi, mutta esim. Logitechin Options+:n overlay ja Steelseriesin softa ihan ilman overlayta oli siis niin jäätävää kaaoskerrointa ettei järkeä. Noita kannattaa tsekkailla jos et vielä oo tutkaillu.
Mulla kaikki ajurikaatuilut ja muut kusiset ongelmat helpotti lähes täysin sillä että poistin kaikki mahdolliset ylimääräiset overlayt käytöstä. Jotkut pelialustat niitä tuntuu tunkevan aika lailla väkisin läpi, mutta esim. Logitechin Options+:n overlay ja Steelseriesin softa ihan ilman overlayta oli siis niin jäätävää kaaoskerrointa ettei järkeä. Noita kannattaa tsekkailla jos et vielä oo tutkaillu.
Helvetin hieno homma. Mulla siis kaatuilut loistaneet poissaolollaan siitä asti kun nuo otin pois. Ihan nämä kaikki ajuriversiot missä ihmiset kiroaa Adrenalinin kulloistakin versiota epävakaaksi, ni ei mulla oo kyllä vastaavaa ollut. Vähän veikkailen että noissa taustaprosesseissa ja laitevalmistajien softissa on aika paljon paskaa mukana hyvin suuressa osassa noista kenellä on ongelmia. Ainoa RGB mikä mulla on päällä on Razerin lataustelakassa joka ilmoittaa värillä että paljonko on varausta hiiren akussa. Diablo 4 ja oliskohan Cyberpunk jotka tuota telakan valoa haluavat kans ohjailla, mutta eipä oo noissa kaatumisia ollut aikoihin ni ihan sama.Ei perhana kyllä se sit kuitenkin oli tuo Logitech G Hub -sovellus. Oikeassa olit. Huomasin aina kun peli kaatui, niin hiiren turhat rgb:t meni päälle. Ja otin sen nyt kokonaan pois käytöstä, niin nolla kaatumista sen jälkeen.