Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ok.Ei vaan semmoiset neliskanttiset puukaaret tien päällä. Suurin osa on ollut vuorien huipuilla.
On suomisubit, aika hätäsen oloiset kylläkin. kirjoitusvirheitä on siellä täällä.Onko tietoa, että onko tässä suomi-subit? Sen verran fennomaani olen, että arvostan suuresti hyviä käännöksiä.
On tämäkin peli näyttänyt huomattavasti paremmalle reveal gameplayn aikaan 2018.
Miks vitussa on pitäny lisätä tuohon joku typerä filtteri, että kaikki on sinertävää...
Ainakin digital foundryn videon perusteella fps laskee vai. 27-29 tasolle huonoimmillaankin.Varsinkin noissa kaksintaisteluissa tuntuu että framerate laskee pron "peremman kuvan" asetuksella reilusti alle tuon 30 hetkittäin, kun on nuita erikois efectejä varsinkin mythic tehtävien loppu taisteluissa. Ja omassa ohjaimessa akku tuntuu olevan kovilla, kun tuntuu melkein kokoajan ohjain tärisevän. Act 1 vieläkin puurran, kaikki vastaan tulleet taistelut mennyt suht helpoksi, kun on nyt nuo kaikki stancet käytössä, travelers outfit kokoajan päällä. Taitaa olla eka alueeseen pistetty reilusti eniten tekemistä...
Uskallan ilman mitään mittalaitteita tai erityisen hyvin kalibroitua silmää väittää että kyllä ne satunnaisesti alemmas tippuu. Siellä ei ole vain sattunut tarkastelujaksoon osumaan kyseistä tapahtumaa. Pari kertaa ~10-15 tuntiin on siis minulla hidastunut niin merkittävästi että mielestäni diashowsta puhuminen ei olisi liioiteltua.Ainakin digital foundryn videon perusteella fps laskee vai. 27-29 tasolle huonoimmillaankin.
Taisin aavistuksen aliarvioida peliaikani koska olen aika lailla juuri samassa pisteessä peliä. Onkohan minulla sitten vaan konsolissa joku bitti vinossa? Vai voisiko siellä olla jonkin asetuksen, joka meillä sitten olisi eri asennossa, toteutuksessa jotain häikkää joka sen aiheuttaa? Pahin oli yhdessä standoffissa kun peli vaihtoi standoff kameraan niin kuva kirjaimellisesti pysähtyi hetkeksi heti fade inin jälkeen.Kaippa siellä moisia voi olla. Itsellä nyt reilut 40h takana ka vasta nyt sain kartan alaosan pääpiirteittäin vapaaksi (21/24), joten voisi alkaa siirtyä sinne keskelle. Mutta itse en ole huomannut mitään nytkähtelyä missään välissä resoluutio moodilla.
Ainut mikä tulee mieleen on kiintolevy. Mulla on hybridi levy sisässä joka parantaa kaikkea latausta jne, joten voinee auttaa tuohonkin.Taisin aavistuksen aliarvioida peliaikani koska olen aika lailla juuri samassa pisteessä peliä. Onkohan minulla sitten vaan konsolissa joku bitti vinossa? Vai voisiko siellä olla jonkin asetuksen, joka meillä sitten olisi eri asennossa, toteutuksessa jotain häikkää joka sen aiheuttaa? Pahin oli yhdessä standoffissa kun peli vaihtoi standoff kameraan niin kuva kirjaimellisesti pysähtyi hetkeksi heti fade inin jälkeen.
Tätä mullakin tekee jos on saanut uuden tavaran auki.En ole minäkään mitään jökkimistä havainnu, muuta kuin gear-valikoissa joskus kestää vähän aikaa ladata se kuva miekasta, asusta tms.
Tämän enginen pohjalta ois hyvä tehdä melko eeppinen Lone Wolf & Cub peli....
Boomstick Gamingistä kannattaa aina tsekata vinkkejä taisteluun, jos tuntuu, että homma vähän tökkii:En tiedä olenko vaan paska pelaaja, vai johtuuko etten ole tottunut pelin taistelumekaniikkoihin, mutta jopa keskimmäisellä vaikeustasolla taistelut olleet aika haastavia, monta kertaa jo kuollut.
Viholliseen lukkiutumisen puuttuminen vähän myös häiritsee mikä ehkä on mahdollistanut monet kuolemani.
Peli on graafisesti ihan nätti, yksi kohta missä pelin päähahmo putoaa ihan alussa sillalta ja seuraavassa kohdassa istuu rannalla katsoen merta näytti minusta vähän huonolta. Oliko valaistus siinä kohdassassa jotenkin vaisu.
Pelaatteko muuten japaninkielellä vai englannilla? Ite tykitän samuraielokuvaksi.
En tiedä olenko vaan paska pelaaja, vai johtuuko etten ole tottunut pelin taistelumekaniikkoihin, mutta jopa keskimmäisellä vaikeustasolla taistelut olleet aika haastavia, monta kertaa jo kuollut.
Viholliseen lukkiutumisen puuttuminen vähän myös häiritsee mikä ehkä on mahdollistanut monet kuolemani.
Peli on graafisesti ihan nätti, yksi kohta missä pelin päähahmo putoaa ihan alussa sillalta ja seuraavassa kohdassa istuu rannalla katsoen merta näytti minusta vähän huonolta. Oliko valaistus siinä kohdassa jotenkin vaisu.
Pelaatteko muuten japaninkielellä vai englannilla? Ite tykitän samuraielokuvaksi.
Japaniksi mennään ja itse kyllä suosittelen jopa kurosawa moodia, on meinaan niin eri tunnelma pelissä. Parhaimmillaan kauhuleffa fiilistä.
Pelin taistelusysteemi vaatii vähän totuttelua. Itse sain myös alussa aika helposti turpaan, mutta nyt taistelu sujuu huomattavasti paremmin kun on tottunut kontrolleihin ja saanut uusia skillejä ja stanceja. Tuo että viholliseen ei voi lukittua aiheutti itsellekkin hutilyöntejä, mutta senkin kanssa on oppinut paremmin elämään.En tiedä olenko vaan paska pelaaja, vai johtuuko etten ole tottunut pelin taistelumekaniikkoihin, mutta jopa keskimmäisellä vaikeustasolla taistelut olleet aika haastavia, monta kertaa jo kuollut.
Viholliseen lukkiutumisen puuttuminen vähän myös häiritsee mikä ehkä on mahdollistanut monet kuolemani.
Peli on graafisesti ihan nätti, yksi kohta missä pelin päähahmo putoaa ihan alussa sillalta ja seuraavassa kohdassa istuu rannalla katsoen merta näytti minusta vähän huonolta. Oliko valaistus siinä kohdassa jotenkin vaisu.
Pelaatteko muuten japaninkielellä vai englannilla? Ite tykitän samuraielokuvaksi.
En tiedä onko minulla silmissä vikaa, mutta kyllähän tuo japaninkielinen puhe menee myös ihan huulisynkassa. itsekkin aloitin enkuksi juuri tuosta syystä, mutta kokeilin vähän ajan päästä japaninkieltä ja sillä mennään loppuun asti. Tuohan se ihan erinlailla tunnelmaa, kun hahmot puhuu alkuperäisellä kielellä.Hahmojen huulisynkkaukset on kuitenkin englanninkielelle tehty, joka sekin kuulostaa varsin mainiolta, ja mietinkin jos pelaisi sittenkin englanniksi, kun japaninkielellä pelatessa on pakko keskittyä lukemaan tekstitykset ja voi välillä jäädä väliin mitä ruudulla tapahtuu. Japanilaiset dubit kun ei oikein synkkaa animaatioiden kanssa.
Sony has released the numbers, and Ghost of Tsushima has sold 2.4 million units in its first 3 days, a record for a new IP in the PS4 era. That bests the likes of a game like Horizon Zero Dawn, which sold 2.6 million after two weeks.
I did wonder if Sony was considering Insomniac’s Spider-Man a “new IP” here, because it was that studio’s first run at the superhero, but apparently that does not count, because Spider-Man sold 3.3 million copies in 3 days, which at the time, was a record, beating out God of War’s 3.1 million in 3 days. But the 3 day record holder? That would be the recent release of The Last of Us Part 2 with 4 million.
Hyvä homma. Ghost of Tsushima on hyvät myyntilukunsa ansainnut.‘Ghost Of Tsushima’ Shatters PS4 New IP Sales Records With 2.4 Million Units In 3 Days
‘Ghost Of Tsushima’ Shatters PS4 New IP Sales Records With 2.4 Million Units In 3 Days
Tämäkin yksinoikeus on myynyt kovaa heti alusta lähtien
1200-luvulla mongolivaltakunta on ehtinyt tuhota kokonaisia kansakuntia idän valloitusretkellään. Tsushiman saari on viimeinen linnake Japanin pääsaaren ja mongolien massiivisen laivaston välissä. Laivastoa johtaa armoton ja viekas kenraali Khotun Khan.
Kun saari liekehtii mongolien ensimmäisen hyökkäyksen jälkimainingeissa, samuraisoturi Jin Sakain klaanin pääluku alkaa käydä vähiin. Hän on päättänyt suojella kansaansa ja vallata kotinsa takaisin hinnalla millä hyvänsä. Hänen on hylättävä perinteet, jotka ovat tehneet hänestä soturin, kuljettava aaveen polkua ja vapautettava Tsushima epätavallisen sodan keinoin.
Lopuksi vielä hetki sitten julkistettu 18 minuuttia gameplaytä:
Aika jumalpeliltähän tämä vaikuttaa, sopivasti juuri generaation lopuksi.
Itsellä on tullut vastaan ehkä kolme kertaa sellainen bugi, että vihollisjoukkiosta yksi tai kaksi hermannia on eksynyt joukosta ja seisoo tumput suorana jossain kauempana. Ellei koko vihollisjengiä saa hengiltä, niin pelitilanne ei välttämättä etene tai panttivankia ei saa vapautettua. Pari kertaa joutunut etsimään hetken näitä karkulaisia.
Luojan kiitos, että eivät menneet tuolle tasolle ja pelaamista hidastavia animaatioita ei pahemmin ole. Todella puuduttavaa RDR2:ssa kun suurin osa ajasta menee hitaiden ja turhien animaatioiden tuijottamiseen. RDR2 jäi puhtaasti kesken sen takia kun pelaamisesta on tehty todella kankeaa ja hidasta. Enemmän sitä immersiota syö kun joutuu tuijottelemaan turhia animaaioita koko ajan ja jotka ovat todella pitkiä ja ei ole mahdollisuutta skipata niitä.Toinen asia johtuu täysin RDR2:sta, siinä pelissä ehtinyt jo tottua todella hyviin animaatioihin, niin tuntuu vähän köyhältä että tässä pelissä ei tavaroiden ja kasvien noukkimiseen ole minkäänlaista animaatiota. Eikä ole niin paljon yksityiskohtia. Tietty epäreilua verrata Rockstariin, satojen miljoonien arvoiseen pelifirmaan, mutta kyllähän tuo immersiota vähän syö.
Juu ekalla kerralla vielä ok, mutta sama eläin/kasvi uusiksi niin juuri Tsushiman tyyliin kiitos. Pelkästään tuolla tämän pelin läpipeluuaikaan saisi lykätä 160h extraa.Luojan kiitos, että eivät menneet tuolle tasolle ja pelaamista hidastavia animaatioita ei pahemmin ole. Todella puuduttavaa RDR2:ssa kun suurin osa ajasta menee hitaiden ja turhien animaatioiden tuijottamiseen. RDR2 jäi puhtaasti kesken sen takia kun pelaamisesta on tehty todella kankeaa ja hidasta. Enemmän sitä immersiota syö kun joutuu tuijottelemaan turhia animaaioita koko ajan ja jotka ovat todella pitkiä ja ei ole mahdollisuutta skipata niitä.
RDR1:n kanssa jo tuskastutti hyvin nopeasti ne eläimen nylkemis animaatiot kun yritti varusteita päivitellä. Onneksi tuo oli lähinnä ainoa rasite RDR1:n osalta, mutta kakkonen vetää kaiken niin överiksi että pelaamisesta on tehty jo tuskastuttavan hidasta. Alun intron jälkeen into lopahti hyvin nopeasti kankeahkon pelaamisen vuoksi, kun yritetty vetää kaikki tietyiltä osin niin realistiseksi kuin vain voi. Todella hauskaa kun yhteen tehtävään kuluu lähemmäs viitisen minuuttia katsellessa laatikoiden ja kaappien avaamis ja sulkemis animaatioita.Juu ekalla kerralla vielä ok, mutta sama eläin/kasvi uusiksi niin juuri Tsushiman tyyliin kiitos. Pelkästään tuolla tämän pelin läpipeluuaikaan saisi lykätä 160h extraa.
Täytyy kompata. Tekee pelaamisesta huomattavasti miellyttävempää, kun kamat saa napattua silmänräpäyksessä vaikka 1m päästä ja vaikka ratsailta, versus että pitää mennä ihan tavaran kohdalle ja katsoa se animaatio.Luojan kiitos, että eivät menneet tuolle tasolle ja pelaamista hidastavia animaatioita ei pahemmin ole. Todella puuduttavaa RDR2:ssa kun suurin osa ajasta menee hitaiden ja turhien animaatioiden tuijottamiseen. RDR2 jäi puhtaasti kesken sen takia kun pelaamisesta on tehty todella kankeaa ja hidasta. Enemmän sitä immersiota syö kun joutuu tuijottelemaan turhia animaaioita koko ajan ja jotka ovat todella pitkiä ja ei ole mahdollisuutta skipata niitä.
Onko tässä mahdollista saada suunnilleen kaikki kykypuut täyteen pisteitä, vai loppuuko tarina/tekeminen sitä ennen? Ilmeisesti mahdollisuutta niiden pojojen resetointiin ei ole
On se vaan kaunis peliMuutama kuvakaappaus eiliseltä pelipäivältä. Kyllä noissa maisemissa on tullut viihdyttyä, jo lähes 50 tuntia.
Todennäköisesti saa kaikki täyteen. Itse sitten määrittelee missä järjestyksessä.
Saa kaikki ja vielä yhden ylimääräisenkin jos tekee aivan kaiken.Onko tässä mahdollista saada suunnilleen kaikki kykypuut täyteen pisteitä, vai loppuuko tarina/tekeminen sitä ennen? Ilmeisesti mahdollisuutta niiden pojojen resetointiin ei ole
Saa ja hyvissä ajoin ennen pelin loppua. Itsellä on viimeinen alue vielä puoliksi tutkimatta ja nyt jo on kaikki skillit auki ja mainekkin on jo tapissa.nko tässä mahdollista saada suunnilleen kaikki kykypuut täyteen pisteitä, vai loppuuko tarina/tekeminen sitä ennen? Ilmeisesti mahdollisuutta niiden pojojen resetointiin ei ole