Ghost of Tsushima (PS4/PS5&PC)

Näkikö jostain paljonko pelitunteja takana? Pohjoisen saarelle pääsin storyssa ja eteläisen osan Mongooli outpostit putsasis.
Paljon kyllä tuntuu tekemistä olevan ja paikkoja koluttavana. Joku ehkä viitisen bugia tullut vastaa mitkä estävät etenemisen. Onneksi checkpoint systeemi tässä on tosi hyvin tehty.

Nii ja pystyykö tässä mitenkään skippaa tunteja? Välillä tekis mieli skipata yöt tästä että näkee vähän paremmin.
 
Muutaman buildivideon katsoneena tuo tietty haarniska, amuletit ja mustaruutipommit -yhdistelmä vaikuttaa naurettavan ylivoimaiselta, kun leirillisen mongooleja saa nurin menemättä itse paikanpäälle ollenkaan huitomaan :lol: Taidan itse kuitenkin mennä puhtaasti katanabuildin kanssa, kun on vaan mielekkäintä ja tilanteita riittää.
 
Nii ja pystyykö tässä mitenkään skippaa tunteja? Välillä tekis mieli skipata yöt tästä että näkee vähän paremmin.
Eikös huilua soittamalla saa summonoitua poutapäivän vaikka keskellä yötä? En ole kokeillut tuota kuin kerran.
 
Eikös huilua soittamalla saa summonoitua poutapäivän vaikka keskellä yötä? En ole kokeillut tuota kuin kerran.
Pitää ihmetellä seuraavalla pelikerralla. Mennyt ihan ohi jos tuollainen ominaisuus löytyy.
 
Pelissä oli itselleni tarpeeksi haastetta vaikealla vaikeustasolla, mutta Sucker Punch on lisännyt uuden vaikeustason enemmän haastetta kaipaaville. Myös hieman helpompi vaikeustaso saatavilla ja tekstityksiin tullut jotain asetusvaihtoehtoja.


New difficulty level: Lethal
  • – Enemy weapons are more deadly, but Jin’s katana is also more deadly
  • – Enemies are more aggressive in combat
  • – Enemies detect you faster
  • – Tighter Parry and Dodge windows
 
Läpi meni ja omalla kohdallani paras peli vuosikymmeneen ja top2 peli orkkis RDR jälkeen.

Pelin läpi asti pelanneet: (älä katso jos et halua totaalisesti spoilaantua)

Jättikö joku enon henkiin? Mitä tapahtui sen jälkeen? Itse kun kunniallisesti vedin miekan mahaan
82927A17-CA7A-4ABB-840E-DC62689674BA.jpeg
 
Nyt on täälläkin platina, aika helppo sellainen. Keräilyesineitä ei olisi tarvinnut pääsääntöisesti kuin noin puolet eikä edes piilotetut trophyt olleet kovin vaikeita. Kahden vaatimukset piti tarkistaa netistä ja toisen kanssa olin käynyt liikuttavan liki omatoimisestikkin.

Bugeja tuli vastaan jonkun verran:
  • Jonkun jo mainitsema kädet kiinni lantiossa. Näytti muuten juoksu hauskalta, vähän naruto tyyliseltä.
  • Kerran jäi nappi prompti jumiin ruudulle.
  • Ehkä edelliseen liittyen, joskus vaikka ruudussa luki että assassinate niin neliön painaminen vaan löi miekalla tappamisen sijaan.
  • Kerran meinasin tippua kiven läpi mutta törmäyksen havaitsin havahtui puolessa välissä kiveä.
  • Tapoin leirin päällikön lyömäällä häneltä pään irti mutta hän jäi päättömänä henkiin maahan ryömimään.
  • Yhdellä kettun pesällä ei ollut kettua ollenkaan. Tähän auttoi yhden tehtävän teko välissä.
  • Viimeinen record jäi keräämättä. Tiedän tasan missä sen pitäisi olla ja tuulikin vie sinne mutta en saanut sitä sinne ilmestymään.
Näiden lisäksi oli pari kyseenalaista desing päätöstä jotka melkein bugeista kävisivät. Vihollisleirit joihin ei ole vielä tarinan puolesta asiaa ovat tarkka-ampujien ympäröimiä. Eli jos menet liian lähelle niin kuolet nuolisateeseen. Ongelma on että on mahdollista nähdä että ne nuolet ilmaantuvat tyhjästä. Tämänkin olisi voinut ratkaista yksinkertaisesti pistämällä leirien portit kiinni. Samankaltainen ongelma on viimeinen majakka. Sitä ei saa sytyttää ennen kuin tarina käy siellä mutta peli ei kerro sitä pelaajalle. Se ilmestyy kartalle samalla tavalla kuin muut ja ylös voi kiivetä ihan normaalisti mutta jostain syystä tulta ei voi sytyttää.

Tarina oli aika perus huttua, varsinkin viimeinen hyökkäys tuntui vähän antiklimaattiselta. Esivalmistelut tapahtui ilman pelaajan läsnäoloa ja itse hyökkäyksessä oli mongooleja merkittävästi vähemmän kuin monessa muussa tehtävässä ja isoissa leireissä. Oikeastaan koko kolmas saaren osa tuntui vähän köyhältä. Olisikohan aika loppunut kesken? Viimeinen tehtävä sen sijaan oli loistava lopetus tarinalle.

Pidättäydyn aikaisemmassa arviossani. Eli jos pitää avoimen maailman collectathoneista ja/tai feodaalista japanista peliympäristönä niin vahva 9, muuten 7-8.
 
Joo, itsekin hieman petyin tuohon viimeiseen actiin ja sen alueeseen. Ympäristö ei enää kiinnostanut samalla tavalla ja kannustanut tutkimaan alueita samalla tavalla kuin aiemmin. Tekivät ehkä liian ison pelin omaksi hyväkseen ja varmaan aika alkoi hieman loppua, niin ei ollut aikaa hienosäätää tuota viimeistä aluetta.

Kaikkien hahmojen tarinat ja myyttiset tarinat tuli suoritettua päätarinan ohella. Niistä tykkäsin paljon ja sitä sisältöä oli tarjolla mukavasti. Sekundääriset tarinat eivät olleet ihan niin kiinnostavia, vaikka niitä alussa mielellään pelasi. Act 3:ssa ne ei oikein enää jaksaneet kiinnostaa.

Peli sai arvoisen loppunsa ja odottelen jatko-osaa kovasti. Pelissä on tehty monia suunnittelupäätöksiä, jotka saavat minulta pisteitä. Tämän lisäksi taistelu oli ehkä parasta mitä olen open world -peleissä tässä sukupolvessa kokenut :thumbsup:
 
Nyt on alaosa saaresta koluttu kaikesta mahdollisesta ja voi hyvin mielin siirtyä jatkamaan tarinaa etiäpäin. Viimeksi uusin Spiderman koukutti näin hyvin, että jaksaa tehdä kaikki mahdolliset sivujuonet ja keräilytehtävät. Taistelu on tosiaan nautinnollista vaikka usein alussa tuleekin hiipimällä tapettua suurin osa jengistä ja lopussa sitten antaa katanan hoitaa loput.
 
Pelin lopusta kysymys:
Missasinko jotain, kun odottelin että tulis se Kamikaze ja pyyhkäisis mongolilaivaston pois kartalta grande finaalissa? Siis olihan siinä kaanin tappokohdassa hieman myrskyä yms. mutta en tiä?

Sitten toinen juttu, pitäiskö tässä lopputekstien jälkeen tapahtua vielä joku missioni, kun Yuna mainitsee, että hyökitään kahdelta suunnalta tms. Olen kaikki tukikohdat kaikilta saarilta poistanut kyllä. Jotain saavutuksia on toki tekemättä ja mahdollisesti jossain voi olla joku sivutehtävä mihin en ole törmänny? Vai jätetäänkö DLC:tä varten vielä tarinaa auki?

itsehän jätin Shimuran henkiin, jos en kerta ole enää samurai, niin mitä sitä niiden koodia vaivautuu noudattamaan? Muhikoon siinä tunnoissaan... punainen armouri pätkähti siitä valinnasta.

Itse vähän ihmettelin, ettei kunniallinen seppuku ollu missään vaiheessa korteissa. Oishan Shogun tai Shimura voinut koittaa pakottaa Jinin siihen, kun se vielä oli samurai? Eikä muutenkaan tuosta samuraikulttuurin piirteestä paljo hiiskuttu, tosin olihan siellä muutamia raatoja, jotka vähän viittas siihen suuntaan. Mene ja tiedä, kaippa tuohonkin aikaan jo sitä harrasteltiin kunnian palauttamiseksi / anteeksipyynnöksi jne?
 
Olin tehtävässä, missä käytiin olkihatun kanssa hakemassa ruokia laivoilta, lupussa ukot hyppää laivasta järveen.
Tässä kohti reaalielämässä piti lähteä huutamaan pennuille kun teloivat trampalla toisiaan. Kun tulin takaisin, Jin seisoo rannalla ja toista kaveria ei näy missää. mitähän tässä tapahtui?
Vanhan saven lataaminen oli sen verran epäselvää, etten uskaltanut käydä sitä lataamaan, ettei mene liikaa taaksepäin. Enkä päiväkirjastakaan löydä, kuoliko toinen vai?
 
Olin tehtävässä, missä käytiin olkihatun kanssa hakemassa ruokia laivoilta, lupussa ukot hyppää laivasta järveen.
Tässä kohti reaalielämässä piti lähteä huutamaan pennuille kun teloivat trampalla toisiaan. Kun tulin takaisin, Jin seisoo rannalla ja toista kaveria ei näy missää. mitähän tässä tapahtui?
Vanhan saven lataaminen oli sen verran epäselvää, etten uskaltanut käydä sitä lataamaan, ettei mene liikaa taaksepäin. Enkä päiväkirjastakaan löydä, kuoliko toinen vai?

 
Tulipas tänään melkoinen yllätys Sucker Punchilta. Ghost of Tsushima: Legends on moninpelitila 2-4 pelaajalle. Tätä on pakko kokeilla kaverin kanssa, kun kahdestaankin pystyy pelaamaan. Tulossa tänä syksynä.



We designed Legends to be an exclusively cooperative gameplay experience. You’ll be able to partner up with friends or via online matchmaking and play Legends in groups of 2-4 players. Each player can choose from one of four different character classes: the Samurai, Hunter, Ronin, or Assassin. Each class has unique advantages and abilities that we’ll reveal in the future.

With two players in Ghost of Tsushima: Legends, you’ll be able to play a series of co-op Story missions that escalate in difficulty, building on the foundation of combat from the single-player campaign but with new magical twists that often require careful synchronization with your partner.

It’s been so rewarding to see the amazing reactions from all of you as you play through Ghost of Tsushima. We’ve been watching so many of you stream your playthroughs, and can’t wait to open up this new way for all of us to play together! We’re happy to offer this mode completely free to Ghost of Tsushima owners as a thank you to our players, and we look forward to hearing what you think!

We’ll have much more to share on Legends as we get closer to launch, including details on character classes, customization, and more! Thank you to everyone for your support of Ghost of Tsushima so far!
 
Ghost of Tsushima: Legends, a Free Online Co-Op Mode, Arriving in Fall 2020

Update: Ghost of Tsushima will be free to players, and the developers have confirmed to IGN it will not feature microtransactions of any kind.

When reached for comment, developer Sucker Punch confirmed via a PlayStation representative that "There are no microtransactions in Ghost of Tsushima: Legends, and we have absolutely no plans to add them. All of the content is unlocked through play."
Ei mikromaksuja tai mitään muitakaan yllätyksiä tiedossa. Ilmaista upeutta :love:
 
Ghost of Tsushima: Legends, a Free Online Co-Op Mode, Arriving in Fall 2020


Ei mikromaksuja tai mitään muitakaan yllätyksiä tiedossa. Ilmaista upeutta :love:
No ei nyt teknisesti 100% ilmainen, PS Plus -tilaus kuitenkin pitää olla. Sucker Punch kun taitaa olla Sonyn omistama, tai ainakin erittäin vahva eksklusiviteettidiili niitten kanssa, niin PS Plussan myymisestä tämä taitaa yrittää tuottonsa tehdä. Ei siinä mitään, suurelle osalle pleikkarin käyttäjistä tämä on täysin ilmainen bonus, ja itseäkin kyllä kiinnostaa tarpeeksi että suunnittelen tän takia PS Plussan hankkimista. Erittäin positiivinen yllätys kaikkinensa.
 
Legends-DLC on ladattavissa, lyhyen tutoriaalin jälkeen pääsee itse asiaan :)
 
Tuli tänään vähän testattua tuota legendsiä ja ihan hyvältä vaikutti. Tuo mukavasti lisää pelattavaa Ghost of Tsushimaan.
 
Viihdoin on pääpeli läpi+platina. Vähän verkkaiseen tahtiin on tullut pelattua. Nyt on ollut enemmän aikaa paneutua tuohon verkkopeliin.

Tuntuu, että tuo Legends -moninpelilisäri on jäänyt aika pienelle huomiolle yleisesti. Tosin kyllä tällä tuntuu pelaajia olevan, sillä peliseuraa on joka kerta löytynyt samantien ilman odottelua. Pelaajat ovat myöskin olleet kiitettävän yhteistykykyisiä ja mitään kunnon perseilijöitä ei ole tullut vielä vastaan. Tuo myös yllätti laajudellaan, sillä odotin ennakkoon jotain pienempää co-op -tukea, mutta tämä olikin ihan täysverinen verkkopeli. Löytyy 2 pelaajan yhteistyötehtäviä ja 4 pelaajan selviytymishaasteita ja roppakaupalla avattavia taitoja, tavaroita ja varusteita.
 
Hemmetti odotan tämän(kin) pelaamista. Jospa olisi vaikkapa Black Friday -alennusta storessa niin ei ihan täydellä tarvitse ostaa, kun tässä reilusti muutakin on. :D

On niin monta peliä, joita haluaa heti Ps5:lla pelata, että alkaa olemaan vaikeuksia pitää itsensä aisoissa, mutta jospa se siitä.
 
Tämähän pyörii sitten 60fps PS5:llä. Tuon ja uuden Oledin myötä nousee kyllä itselle vuoden parhaimpien pelien joukkoon. Ainakin 30 tuntia olleet ihan täyttä timanttia vähän laahaavan alun jälkeen ja nyt onkin tullut vain tehtyä sivutehtäviä.
 
Vihdoin läpi. 33h meni josta ekat 20h PS4 prolla ja loput PS5:lla. Kyllä sai grafiikoista enemmän irti 60fps:llä.
Hyvä peli oli, sellanen 8 kouluarvosana mielestäni. Juoni nyt ei kummoinen ole, Khani vähän tönkkö pääpahis. Aina kun hän oli ruudulla nii tuli vaan mieleen GTA IV:n Roman.

Peli olisi voinut olla vähän syvällisempi siinä mitenkä pelaat, ninjaillen vai samuraina. Videoitten perusteella ennen julkaisua sain sellaisen kuvan että sun pitää valita puvut/välineet ja mitenkä pelaat tehtävät. Mutta käytännössä samat välineet aina, puvut toivat vain boostia statseihin. Ja esim jos hälytys tulee niin voit kesken kaiken vaihtaa lennosta samurai puvun tilalle.

Mutta silti oikein mukava peli oli. Pitää vielä varmaan loputkin sivutehtävät tehdä ja mongooli leirit vallata.
 
Peli olisi voinut olla vähän syvällisempi siinä mitenkä pelaat, ninjaillen vai samuraina. Videoitten perusteella ennen julkaisua sain sellaisen kuvan että sun pitää valita puvut/välineet ja mitenkä pelaat tehtävät. Mutta käytännössä samat välineet aina, puvut toivat vain boostia statseihin. Ja esim jos hälytys tulee niin voit kesken kaiken vaihtaa lennosta samurai puvun tilalle.
Tuli käytettyä lähes kokoajan Traveler's Attirea, koska sen kyky ilmoittaa lähellä olevista artifakteista oli kätevä kuten myös ominaisuus paljastaa karttaa laajemmalta alueelta. En jaksanut vaihdella asusteita jatkuvasti, vaikka mieli tekikikin välillä pelata vähän coolimmalla armorilla.
 
Tuli päiviteltyä peli PS5 versioksi ja aloiteltua tuo Ikishima DLC, kyllähän tämä edelleen säväyttää heti kun päälle pisti.
Mongoolien metsästys siis jatkukoon vielä tovin, toivottavasti Ghost-sarja ei kuitenkaan jää tähän vaan Sonyllä jotain suunnitelmia tulevaisuudelle.
 

Ghost of Tsushima directors cut parantaa alkuperäisen pelin metaa viidellä pisteellä. Jos joku ei ole pelannut niin ei muuta kuin napata talteen. Klassista Sonyn loppuun asti hiottua open worldiä jossa on tunnetta.
 
Sillain hassusti kone yrittää asentaa ps4-versiota aina, kun käynnistän ps5:n, jossa on jo se päivitetty ps5-versio. Onjo tähän joku fiksi, muistelin että olis ollu juttua vastaavasta joskus? Ei ehkä tän pelin suhteen?

Eihän tuo maailmaa kaada, mutta ikävästi siellä muistuttaa levykoon rajallisuudesta:btooth:
 
Ei kun juu, hokasin pelin valikosta (options-napista) että siellähän voi valita, kumpaa versiota pelaa. Siksi se koittaa varmaan asentaa/päivittää nelosversiotakin.
 
Siis maksaako toi tosiaan 30e jos haluan päivittää ton julkkari version ps4:lta ps5 peliksi? Ihan hullu hinta.
 
Siis maksaako toi tosiaan 30e jos haluan päivittää ton julkkari version ps4:lta ps5 peliksi? Ihan hullu hinta.
Siinä on mukana DLC, joka on käytännössä 20€ arvoinen (sen verran se maksaa päivittää PS4:lla Directors Cutiksi). Loput 10€ on sitten Dual Sense ominaisuuksia, Japan lip sync jne.

Mikään pakko sitä ei ole päivittää, kun pelin PS4-versio on jo 1800p 60fps PS5:lla.
 
Siinä on mukana DLC, joka on käytännössä 20€ arvoinen (sen verran se maksaa päivittää PS4:lla Directors Cutiksi). Loput 10€ on sitten Dual Sense ominaisuuksia, Japan lip sync jne.

Mikään pakko sitä ei ole päivittää, kun pelin PS4-versio on jo 1800p 60fps PS5:lla.
Dual Sense ois se juttu ollu. En mä niitä dlc:tä kuitenkaan jaksa pelaa. Mut liian iso raha kyllä tuosta ilosta.
 
Dual Sense ois se juttu ollu. En mä niitä dlc:tä kuitenkaan jaksa pelaa. Mut liian iso raha kyllä tuosta ilosta.
Moni sanonut, että ei ne Tsushiman Dual Sense jutut ole kovinkaan merkittäviä, joten sinäänsä ei iso menetys. Toki on joku päinvastaistakin kommentoinut, joten tiedä sitten.
 
Sillain hassusti kone yrittää asentaa ps4-versiota aina, kun käynnistän ps5:n, jossa on jo se päivitetty ps5-versio. Onjo tähän joku fiksi, muistelin että olis ollu juttua vastaavasta joskus? Ei ehkä tän pelin suhteen?

Eihän tuo maailmaa kaada, mutta ikävästi siellä muistuttaa levykoon rajallisuudesta:btooth:

Fifassa joo kävi tätä itellä. Jos oli levy sisässä ni yritti aina aloittaa lataamaan PS4 versioo vitosversion rinnalle. Nyt tää bugi on jonkun järjestelmäpäivityksen myötä onneks poistunu, oli ärsyttävää. Vielä kun en alussa ees tajunnut koko asiaa ja pelasin hetken PS4-versioo ennen kuin tajusin et hetkinen, missäs dualsenset. :D Sit joutu aina stoppaa latauksen joka kerta ku käynnisti masiinan Fifan levyy koneessa ku en halunnu kuitenkaan pitää kahta eri versioo koneella tilan puutteen johdosta just. No, se hommaon ainakin kunnossa.

Sori off topicista.
 
Dual Sense ois se juttu ollu. En mä niitä dlc:tä kuitenkaan jaksa pelaa. Mut liian iso raha kyllä tuosta ilosta.
Erikoinen näkemys jos aiemmin kehuit että sinusta vuosikymmenen paras peli.
Itselle ainakin tuo uusi saari on pakkohankinta. Lisää samaa laadukasta tunnelmointia.
 
Erikoinen näkemys jos aiemmin kehuit että sinusta vuosikymmenen paras peli.
Itselle ainakin tuo uusi saari on pakkohankinta. Lisää samaa laadukasta tunnelmointia.
Mä oon tän tyyppisissä peleissä sellainen, että uppoudun niihin täysin ja vedän yhtäjaksoisesti pelin läpi kuin elokuvaa katsoisi, siis en pelaa muita välissä ja vedän käytännössä kaiken vapaa-ajan yhtä peliä kunnes tarina on läpi.
En mä sen jälkeen enää ole kiinnostunut esimerkiksi keräiltävistä esineistä, parista matkan varrella jääneestä sivutehtävästä jne. ”Se leffa loppui jo”-tyyppinen meininki. Tämän vuoksi vaikka näihin pelihistorian helmiin tulisi dlc:tä, niin en jaksa niitä enää pelata, koska olen jo ulkona sen pelin fiiliksestä mihin se alunperin imaisi mukaansa.

Tämä koskee siis kaikkia vastaavia tarinallisia pelejä. Kingdom Comeen menin ostamaan lisäosat vain todetakseni ettei mua se enää kiinnosta. Tää peli on jo nähty.
 
Kuinka dualsense toteutettu? Onko häiritsevä tai paska, vai oikeasti hyvä lisä jota pitää päällä?
 
Tämän vuoksi vaikka näihin pelihistorian helmiin tulisi dlc:tä, niin en jaksa niitä enää pelata, koska olen jo ulkona sen pelin fiiliksestä mihin se alunperin imaisi mukaansa.
Tämäpä tämä. Jos pelaan peliä 2kk putkeen julkkarista, niin vaikea on palata takaisin sitten 6kk tai 12kk päästä kun joku pistää DLC:n tai GotY:n ulos. Ei tarvitse edes pelata peliä läpi vaan ihan ns. kyllästymispisteeseen, kuten kävi esim. Witcherin kanssa kun kaikkia sivutehtäviä kolusin...

Nimim. "Witcher 3:n ja Kingdom Comen DLC:t pelaamatta vaikka ostin".
 
Mä oon tän tyyppisissä peleissä sellainen, että uppoudun niihin täysin ja vedän yhtäjaksoisesti pelin läpi kuin elokuvaa katsoisi, siis en pelaa muita välissä ja vedän käytännössä kaiken vapaa-ajan yhtä peliä kunnes tarina on läpi.
En mä sen jälkeen enää ole kiinnostunut esimerkiksi keräiltävistä esineistä, parista matkan varrella jääneestä sivutehtävästä jne. ”Se leffa loppui jo”-tyyppinen meininki. Tämän vuoksi vaikka näihin pelihistorian helmiin tulisi dlc:tä, niin en jaksa niitä enää pelata, koska olen jo ulkona sen pelin fiiliksestä mihin se alunperin imaisi mukaansa.

Tämä koskee siis kaikkia vastaavia tarinallisia pelejä. Kingdom Comeen menin ostamaan lisäosat vain todetakseni ettei mua se enää kiinnosta. Tää peli on jo nähty.
Mjooh, nyt ymmärrän näkemyksen. Itsellä vielä peli kesken. Juuri olen tuossa keskellä vanhaa saarta menossa niin tämä delsu tuli aika tilauksesta.
 
Tuli hommattua tämä viimeinkin PS5:selle, ja loistavalta vaikuttaa. Tuossa kun on tuskaillut Elden Ringin kanssa, niin kyllähän tämä tällaisen ei-niin-hardcore-pelaajan pelattavaksi sopii huomattavasti paremmin kuin E.R. Eilen asentelin, ja siinäpä vierähti sitten samoin tein n. 3,5h, ja tänään jatkuu.
 
Mulla oli tämä peli kaverilta lainassa aikoinaan ja pelasin sen läpi. Pystyykö Iki Island dlc:n pelaamaan ilman alkuperäisen pelin levyä asemassa? Alkuperäinen pelin asennus löytyy vielä konsolista.
 
Mulla oli tämä peli kaverilta lainassa aikoinaan ja pelasin sen läpi. Pystyykö Iki Island dlc:n pelaamaan ilman alkuperäisen pelin levyä asemassa? Alkuperäinen pelin asennus löytyy vielä konsolista.
Et voi käynnistää levypeliä ilman levyä. Se levy toimii lisenssinä, eli jos ei levyä niin ei peliä. Vaikka kuinka olisit ostanut DLC paketteja niin alkuperäinen peli tarvitaan.
 
Mulla oli tämä peli kaverilta lainassa aikoinaan ja pelasin sen läpi. Pystyykö Iki Island dlc:n pelaamaan ilman alkuperäisen pelin levyä asemassa? Alkuperäinen pelin asennus löytyy vielä konsolista.

Tämä löytyy PS Plussasta. Saatat sen kautta saada sen käyntiin. Voi vaatia uudelleen asentamisen.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 749
Viestejä
4 494 832
Jäsenet
74 288
Uusin jäsen
Oliverr

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom