Aika selvästi näkee tässä ketjussa, kenen mielestä LTT on hieno kanava ja ketkä on GN:n puolella.
Itse lopetin LTT:n katselun noin 8 vuotta sitten, kun melkein kävin hakemassa arvostelun perusteella tämän näytön:
Siinä tosiaan on nyt CORRECTION, mutta ei tullut lokakuussa 2015 se. Linus on ensijaisesti impulsiivinen viihdyttäjä ja hän ei edelleenkään tiedä tietotekniikasta niin paljoa, kuin jotkut täällä olettavat. Hänellä on kyllä erinomainen taustatiimi. Emily on paras, ja hänen tuottamansa sisältö on kanavan parasta antia. Myös entisellä sukupuolella/nimellä, mutta en tiedä, onko kohteliasta puhua deadnamella..
Satunnaisesti olen kyllä eksynyt takaisin ja kanavan sisältö on viihdyttävää ja kompaktia - esim. 4060 Ti:n arvostelu oli kattava ja siinä ei mussuteltu 10-15min muistimäärän vähyydellä, vaikka sekin huomioitiin. Varmaan tulevaisuudessa katson heidän videoitaan myös, jos tulevat haussa vastaan tai youtuben suosituksissa näkyy joku kiinnostava..
GN:n katselun lopetin, kun tekivät sen roastausvideon Asuksesta. Nyt linja jatkuu. Kyllä tuo vähän on LTT:lle naureskelua. Mielestäni vähän lapsellista ja en halua tukea tämmöistä toimintaa. Sitä vasten, että GN on oikeasti panostanut testaukseen ja jopa ulkoistanut sitä (se Asuksen ongelmavideo 2/3 on kanavan parhaita videoita), niin on kyllä tukeva pohja, että kelpaa huudella. Lisäksi Steve tuntuu ymmärtävän tietotekniikkaa paremmin ja heidän testauksessaan ei ole näkynyt virheitä. GN:n testit taas on kanavan parasta antia ja taidan katsella tulevaisuudessa vaan niitä - ja tuotteista, joita olen kiinnostunut ostamaan.
--
Toivon, että tälläinen muiden mollaamistrendi menee nopeasti ohitse, mutta jos GN saa tällä kymmeniä tuhansia uusia tilaajia, niin voi olla, että linja jatkuu. Se on kovin ikävää.