• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Galaxy Tab S10 FE Wi-Fi (10.9") + buds 3 240e vaihtolaitteella

Loppuivat nähtävästi nuo pienemmät? 380€ jäisi hintaa isommalle, mutta se on ehkä vähän liikaa tähän käyttöön.
 
Mulla ei toimi koodi ja vaiholaitehyvitys yhtäaikaa. Koodi tippuu aina pois, lisäksi vain fe+ malleja ja fe mallista 256 gb versio 5g:llä jäljellä
Minulla oli tämä sama ongelma. Se ratkesi niin, että kirjautuneena sisään lisäsin tuotteen sekä vaihtolaitteen ostoskoriin. Sitten suljin selaimen ja avasin uudelleen ja palasin tuonne Samsungin kauppaan. Se palautti ostoskorin minulle ja sen jälkeen kokeilin lisätä koodin niin se onnistui. Loppuhinnaksi jäi FE+ WiFi-mallille jotain 380€ miinus vaihtolaite.
 
Loppuivat nähtävästi nuo pienemmät? 380€ jäisi hintaa isommalle, mutta se on ehkä vähän liikaa tähän käyttöön.
Voihan niitä tulla lisää vielä eikös ne pariin otteeseen loppunut aiemminkin toki onko tarjous enään voimassa ken tietää. Ja varmaan muutama täältä laittaa kiertoon osan tilaamistaan
 
Olin jo luovuttanut, mutta päätin tänään töiden jälkeen vielä kerran kokeilla ja nyt jotenkin ihmeellisesti koodi + vaihtolaite toimi. Fe+ wifi 128 hinnaksi tuli vaihtolaitteen kera hiukan alle 300€.
 
10 FE 5G (256GB) ja 10FE+ wifi (128GB) laitteilla kokeilin hintaa. Noille sain 380€ - (vaihtolaite) . FF7ECO koodi käytössä.
Mutta nyt buds 3 ei enää tarjonnut mukaan. Päivällä vielä ne olisi tullu 0€. Näyttää sivulla, että nuo tummat buds 3 loppu varastosta, ehkä liittyy siihen.
 
Tilaus edennyt "toimitus pyydetty" -vaiheeseen. Pidetään peukkuja että lähtisikin aiemmin liikkeelle kuin vasta 1.9.
 
FE kuulokkeineen lähti tulemaan. Alun perin oli arviona lähetyspäiväksi 26.8.
FE 5G ja kuulokkeet. Arvioitu saapumispäivä 22.8.
Saitteko näistä reward pointsit postitushetkellä? Katselin, että noista saisi yli 10e arvosta pisteitä, joten jos tuon näppiskotelon tilaisi, niin saisi vielä pisteiden edestä hinnasta pois jos toimitus olisi ajoissa ja koodi vielä toimisi.. :)
 
Olisiko kenelläkään vinkata s10 FE malliin jotain hyvää näppäimistöä, jossa olisi taustavalo? Samsungin omissa ei taida tätä valoa olla..
 
Noup. Luki että laittaa tuon uuden laitteen kotelossa vaihtolaitteen sampalle. Mutta en kyllä ollut siinä lähettämässä:mad:
 
Ilmeisesti samsungin omat sivut olleet koko viikonlopun nurin kun käytännössä pyörittää vain sinista palleroa kun yrittää omia tilauksiaan katsoa? Ei auttanut selaimen vaihto tai evästeiden poistokaan tuohon. Viimeisin tieto tuolla oli, että pad tulisi nyt ilman sitä koodi-alennusta ja luurien kanssa. Tosin tuosta tilauksesta olin ehtinyt chattiin tehdä perumispyynnön, mutta onnexi se nyt näytti menneen siihen lähetyxen valmistelu tilaan sentään eli jotain tavaraa on toiveissa vielä saadakin.
 
Ilmeisesti samsungin omat sivut olleet koko viikonlopun nurin kun käytännössä pyörittää vain sinista palleroa kun yrittää omia tilauksiaan katsoa? Ei auttanut selaimen vaihto tai evästeiden poistokaan tuohon. Viimeisin tieto tuolla oli, että pad tulisi nyt ilman sitä koodi-alennusta ja luurien kanssa. Tosin tuosta tilauksesta olin ehtinyt chattiin tehdä perumispyynnön, mutta onnexi se nyt näytti menneen siihen lähetyxen valmistelu tilaan sentään eli jotain tavaraa on toiveissa vielä saadakin.
Kyllä nuo sivut ihan hyvin ovat toimineet. Eiköhän sieltä tule ne laitteet, jotka olet tilannut, sillä hinnalla, jonka olet maksanut?
 
Viimeksi muokattu:
Outoa, itsellä jumittaa kyllä totaalisesti nuo. Mitään en ole maksanut, kun Klarna -laskulle noita tilauxia räpelsin eikä noista laskua tule ennen kuin tavara liikkuu.
 
Outoa, itsellä jumittaa kyllä totaalisesti nuo. Mitään en ole maksanut, kun Klarna -laskulle noita tilauxia räpelsin eikä noista laskua tule ennen kuin tavara liikkuu.
Itsellä oli aiemmin sama homma. Tyhjennä ostoskori niin korjautuu.
 
itsellä toimii sivut hyvin, 18. päivä tilattu on edelleen käsitellään tilassa, toki taisi 1.9. toimituspäivää lupailla tilaushetkellä,
toimi sekä koodi + vaihtolaite sekä mukaan pitäisi tulla kuulokkeet eikä ole noiden osalta tilaus mihinkään muuttunut.

näppis tuli parissa päivässä niin oishan toi kiva että lähtisi liikkeelle niin ehtii näppiksen palauttaa mikäli jostain syystä peruisivatkin tabletin tai sitä muuttaisivat
 
Ne jotka miettii että tarviiko vaihtolaitetta palauttaa niin kannattaa ottaa yhteyttä chattiin. Laitoin sinne viestiä että muutin mieleni ja haluaisin peruuttaa vaihdon, mutta pitää tilauksen muuten entisellään.
Tuossa ei ollut mitään ongelmaa, aspan henkilö totesin vaan että selvä juttu laitetaan asiaa eteenpäin. Seuraavana päivänä tuli sähköpostiin vahvistus että vaihto peruttu.
 
Ne jotka miettii että tarviiko vaihtolaitetta palauttaa niin kannattaa ottaa yhteyttä chattiin. Laitoin sinne viestiä että muutin mieleni ja haluaisin peruuttaa vaihdon, mutta pitää tilauksen muuten entisellään.
Tuossa ei ollut mitään ongelmaa, aspan henkilö totesin vaan että selvä juttu laitetaan asiaa eteenpäin. Seuraavana päivänä tuli sähköpostiin vahvistus että vaihto peruttu.
Sitten odotellaan milloin ne peruu lisähyvityksen 😀 voipi olla ettei peru sitä

Mullahan kerran samsung veti ihan suoraan tililtä massit ku olin maksanu kortilla, lähti hyvityssumma pois.

Melko homma oli selvittää ja saaha se takasin
 
Sitten odotellaan milloin ne peruu lisähyvityksen 😀 voipi olla ettei peru sitä

Mullahan kerran samsung veti ihan suoraan tililtä massit ku olin maksanu kortilla, lähti hyvityssumma pois.

Melko homma oli selvittää ja saaha se takasin
Varmistin silloin vielä että eihän hinta muutu tai vaihtohyvitystä peritä takaisin. Vastasivat että ei peritä takaisin. Asioin whatsapin kautta niin ompahan viestit siellä tallessa jos yllättäen jotakin perisivätkin.
 
Viisi minuuttia tuo on "lataillut" tuota ostoskoria, eipä tuota pääse tyhjentelemään.
Tyhjennä selaimen cache, cookiet ja ota mahdollinen mainosblokkeri pois käytöstä. Itselläni meni samoin tavoin jumiin tilauksen tekemisen jälkeen, ostoskori ja tilaukset-sivu eivät toimineet.
 

Tämän ketjun kautta "ilmaiseksi" näppis s10 FE malliin.
Heh.. liekkö tähän löytyisi vielä laatikon perältä joku vaihtolaite. Toki pitäisi sitten nähdä vaiva, ja myydä Lite pois :)
 
Ja sama tänne.. miten sitten eteenpäin, kkv:lle viestiä? Saikos joku nämä?
 
Edgellä, ilmeisesti kirjautuneena tälläset setit sain roplattua.
SM-T515 (Eli ilmeisesti galaxy tab a9 32gb) vaihdossa.
xkuvax
Ei ole tarkoitus kääntää veistä haavassa, mutta lauantaina aamupäivällä oli noudettavissa.
Kyydissä ite tabletti, kuulokkeet ja Postin palautustarra.

Kuulottimet kaupattu eteenpäin ja tabletti kovassa käytössä.
Hyvää "ohutta" ja hyvillä säädöillä varustettua koteloa saa ehdottaa. Parin viestin takaisesta kylkijäiskotelosta myöhästyin.
 
Sherryn kanssa rupateltiin ja he ”selvittävät” asiaa
 
Viimeksi muokattu:
Itselläni näkyy vielä "Tilaus pyydetty" -tilassa ja arvoitu toimituspäivämäärä 1.9, mutta tämähän ei toki tarkoita Samsungin kanssa yhtään mitään. Viimeksi Galaxy Watchin kanssa he peruuttivat tilauksen vedoten tuotteen "saldon loppumiseen", eikä aspa saanut tehtyä mitään asialle. Laitoin viestiä "toimitusjohtajalle" ja joku Nordic osasto sieltä laitteli, että välittävät kyseiselle osastolle selvitykseen, mutta tästäkin viestistä on pian kulunut 2kk.

Toki, jos näistä jotain yhteistä KKV-keissiä virittelee, niin mielellään mukana..
 
Ja sama tänne.. miten sitten eteenpäin, kkv:lle viestiä? Saikos joku nämä?

KKV:n sivuilta vaan lomake esiin ja tiedot sinne. Vastaus tuli viimeksi seuraavana päivänä ja kyllähän sieltä annetaan hyvin selkeä kanta, että Samsunginkin pitää noudattaa omia mainoksiaan ja muita pelisääntöjä. Tässä on tietysti ihan selkeä tapaus ku näistä on varmastikin tullu vahvistukset. Se sitoo myös Samsungia, vaikka eri mieltä ovatkin.

Samoin mainosbannerissa olevat kuulokkeet kuuluvat mukaan. Mitään rajattua erää ei ole mainittu kappalemäärältään, eikä edes tiettyä väriä. Ei se niin kuulu tietenkään mennä, että osalle lähetetään ja osalle ei. KKV tuumasi, että nettikaupassa mainoksia pystyy päivittämään nopeasti ja yhtiön vastuulla on muokata niitä jos tarvetta on. Jos ei ole mustia niin sitten niitä odotetaan varastoon, toimitetaan valkoiset tai korvaava tuote. Tuokin kampanja on edelleen voimassa ja Budseja löytyy ihan varastostakin kahta eri väriä.

Herkemmin vaan eteenpäin näitä. Kelpaisi varsin hyvin jos kaikki saisivat aina samaan hintaan ja esim henk koht alekoodit loppuisivat kokonaan. Siihen asti ku sekoilevat kampanjoidensa kanssa ja tekevät mitä haluavat mistään piittaamatta niin ei muutako pelataan sitten samalla tavalla.

Raportoin ainaki omalta osaltani tuonne alla olevaan ketjuun sitte ku oma tapaus on maalissa ja tuohan se onkin oikea ketju näille kiistoille. Näitä tulee riittämään jatkossakin, koska mitään viitteitä paremmasta ei ole havaittavissa.

 
KKV:n sivuilta vaan lomake esiin ja tiedot sinne. /[/URL]
Yleensä olen sitä mieltä, että arpa sisään ja toivotaan parasta, mutta riitelemään ei hintavirheistä aleta. Sen sijaan tässä tapauksessa, kun Samsung itse oikein bannereissaan mainostaa "Voi yhdistää muihin tarjouksiin", ei ole kyse hintavirheestä, ja en näe mitään syytä, miksi kuluttajalla ei olisi oikeus saada tilaamiaan laittaita. Vääntöä siis vain, sen aion tehdä itsekin :) Omaa tilausta ei ole peruttu, mutta kuulostellaan nyt sitten.
 
Oma laite + Budsit juuri saapuneet Postiin, mutta en ole vielä noutanut.

Tilauspäivämäärä: 18 elokuuta 2025, 07:50
 
Onko perutuissa tilauksissa käytetty oikeita vaihtolaitteita ensimmäistä kertaa, vai onko kaivettu netistä / lyöty sama laite useampaan otteeseen? Jokaisesta "kelvollisesta" laitteestahan tulee palautusohjeet lähes heti tilauksen jälkeen mailiin.
 
Itsellä olisi tilaus noudettavissa, mutta Samsung ei sitten ollut lisännyt puhelinnumeroon eteen +358, joten nyt Postin lähetysseuranta vaan herjaa "Lähetyksen vastaanottajan puhelinnumero ei ole käytössä", koska heidän systeemissään puhelinnumerona näkyy pelkkä 50 xxx xxxx. Eli nyt en sitten pääse noutamaan pakettia, koska en saa koodia.

Pistin Sampalle viestiä ja voisin vielä kokeilla jos Postissa joku olisi valmis käyttämään maalaisjärkeä ja lisäämään sen yhden nollan sinne eteen, mutta ne nyt varsinaisesti pidätä hengitystäni että kummastakaan olisi mitään iloa ennen kuin paketti ehtii lähteä parin päivän päästä bumerangina takaisin.

VMP.
 
Itsellä olisi tilaus noudettavissa, mutta Samsung ei sitten ollut lisännyt puhelinnumeroon eteen +358, joten nyt Postin lähetysseuranta vaan herjaa "Lähetyksen vastaanottajan puhelinnumero ei ole käytössä", koska heidän systeemissään puhelinnumerona näkyy pelkkä 50 xxx xxxx. Eli nyt en sitten pääse noutamaan pakettia, koska en saa koodia.

Pistin Sampalle viestiä ja voisin vielä kokeilla jos Postissa joku olisi valmis käyttämään maalaisjärkeä ja lisäämään sen yhden nollan sinne eteen, mutta ne nyt varsinaisesti pidätä hengitystäni että kummastakaan olisi mitään iloa ennen kuin paketti ehtii lähteä parin päivän päästä bumerangina takaisin.

VMP.
Eikö sen koodin näe sieltä Postin sovelluksesta joka tapauksessa? Ainakin ennen näkyi, vai jääkö sitten numeron puuttumisen takia johonkin jumitilaan 🤔

E: tuli ennen siihen ”etusivulle”, ennenkuin avaat tarkemmat seurantatiedot

E2: toki jos puhelinnumero on ainoa tunniste lähetyksen kohdentamisessa, niin sitten ei varmaan näy sovelluksessa koko lähetystä
 
Itsellä olisi tilaus noudettavissa, mutta Samsung ei sitten ollut lisännyt puhelinnumeroon eteen +358, joten nyt Postin lähetysseuranta vaan herjaa "Lähetyksen vastaanottajan puhelinnumero ei ole käytössä", koska heidän systeemissään puhelinnumerona näkyy pelkkä 50 xxx xxxx. Eli nyt en sitten pääse noutamaan pakettia, koska en saa koodia.

Pistin Sampalle viestiä ja voisin vielä kokeilla jos Postissa joku olisi valmis käyttämään maalaisjärkeä ja lisäämään sen yhden nollan sinne eteen, mutta ne nyt varsinaisesti pidätä hengitystäni että kummastakaan olisi mitään iloa ennen kuin paketti ehtii lähteä parin päivän päästä bumerangina takaisin.

VMP.
Itselle tuli kerran omapostiin ilmoitus että oli paketti tulossa, mitä en ollut tilannut, eri kaupunkiin kun missä asun. FBn kautta laitoin postille viestiä ja sitä kautta postin Aspa poisti siitä lähetyksestä oman puhelinnumeroni. Veikkaan että jos sun nimi on oikein siin lähetyksessä ja postin tiedoissa niin ihan FBn kautta laittaisin itse viestiä niin onnistuu varmaan helposti sitä kautta sen nollan lisääminen.
 
Eikö sen koodin näe sieltä Postin sovelluksesta joka tapauksessa? Ainakin ennen näkyi, vai jääkö sitten numeron puuttumisen takia johonkin jumitilaan 🤔

E: tuli ennen siihen ”etusivulle”, ennenkuin avaat tarkemmat seurantatiedot

E2: toki jos puhelinnumero on ainoa tunniste lähetyksen kohdentamisessa, niin sitten ei varmaan näy sovelluksessa koko lähetystä

Ilmeisesti puhelinnumero on ainoa jota nuo katsoo, samalla sähköpostiosoitteella on tilaus ja OmaPosti, mutta eipä auta. Kun lisäsin käsin tuon lähetyksen OmaPostiin, se herjaa että lokerokoodi piilotettu koska puhelinnumero ei vastaa lähetyksen yhteystietoja.

Itselle tuli kerran omapostiin ilmoitus että oli paketti tulossa, mitä en ollut tilannut, eri kaupunkiin kun missä asun. FBn kautta laitoin postille viestiä ja sitä kautta postin Aspa poisti siitä lähetyksestä oman puhelinnumeroni. Veikkaan että jos sun nimi on oikein siin lähetyksessä ja postin tiedoissa niin ihan FBn kautta laittaisin itse viestiä niin onnistuu varmaan helposti sitä kautta sen nollan lisääminen.
Ainakin Postin omilla sivuilla lukee, että ainoastaan lähettäjä voi muuttaa paketin yhteystietoja, mutta voihan sitä tosiaan kokeilla.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
286 554
Viestejä
4 922 875
Jäsenet
79 205
Uusin jäsen
Stormie

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom