Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulla oli tämä sama ongelma. Se ratkesi niin, että kirjautuneena sisään lisäsin tuotteen sekä vaihtolaitteen ostoskoriin. Sitten suljin selaimen ja avasin uudelleen ja palasin tuonne Samsungin kauppaan. Se palautti ostoskorin minulle ja sen jälkeen kokeilin lisätä koodin niin se onnistui. Loppuhinnaksi jäi FE+ WiFi-mallille jotain 380€ miinus vaihtolaite.Mulla ei toimi koodi ja vaiholaitehyvitys yhtäaikaa. Koodi tippuu aina pois, lisäksi vain fe+ malleja ja fe mallista 256 gb versio 5g:llä jäljellä
Voihan niitä tulla lisää vielä eikös ne pariin otteeseen loppunut aiemminkin toki onko tarjous enään voimassa ken tietää. Ja varmaan muutama täältä laittaa kiertoon osan tilaamistaanLoppuivat nähtävästi nuo pienemmät? 380€ jäisi hintaa isommalle, mutta se on ehkä vähän liikaa tähän käyttöön.
Tolla lähtee 40 € perus mallista ja 100 € fe+ mallistaOnko jollaki heittää erillistä alekoodia YV?
FF7ECO koodi
Sampalla toi ei vissiin vielä merkitse paljoaTilaus edennyt "toimitus pyydetty" -vaiheeseen. Pidetään peukkuja että lähtisikin aiemmin liikkeelle kuin vasta 1.9.
Älä oo ilonpilaajaSampalla toi ei vissiin vielä merkitse paljoa
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.