• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Galaxy Tab S10 FE Wi-Fi (10.9") + buds 3 240e vaihtolaitteella

Loppuivat nähtävästi nuo pienemmät? 380€ jäisi hintaa isommalle, mutta se on ehkä vähän liikaa tähän käyttöön.

Mulla ei toimi koodi ja vaiholaitehyvitys yhtäaikaa. Koodi tippuu aina pois, lisäksi vain fe+ malleja ja fe mallista 256 gb versio 5g:llä jäljellä
Minulla oli tämä sama ongelma. Se ratkesi niin, että kirjautuneena sisään lisäsin tuotteen sekä vaihtolaitteen ostoskoriin. Sitten suljin selaimen ja avasin uudelleen ja palasin tuonne Samsungin kauppaan. Se palautti ostoskorin minulle ja sen jälkeen kokeilin lisätä koodin niin se onnistui. Loppuhinnaksi jäi FE+ WiFi-mallille jotain 380€ miinus vaihtolaite.

Loppuivat nähtävästi nuo pienemmät? 380€ jäisi hintaa isommalle, mutta se on ehkä vähän liikaa tähän käyttöön.
Voihan niitä tulla lisää vielä eikös ne pariin otteeseen loppunut aiemminkin toki onko tarjous enään voimassa ken tietää. Ja varmaan muutama täältä laittaa kiertoon osan tilaamistaan

Olin jo luovuttanut, mutta päätin tänään töiden jälkeen vielä kerran kokeilla ja nyt jotenkin ihmeellisesti koodi + vaihtolaite toimi. Fe+ wifi 128 hinnaksi tuli vaihtolaitteen kera hiukan alle 300€.

10 FE 5G (256GB) ja 10FE+ wifi (128GB) laitteilla kokeilin hintaa. Noille sain 380€ - (vaihtolaite) . FF7ECO koodi käytössä.
Mutta nyt buds 3 ei enää tarjonnut mukaan. Päivällä vielä ne olisi tullu 0€. Näyttää sivulla, että nuo tummat buds 3 loppu varastosta, ehkä liittyy siihen.

Statistiikka

Viestiketjuista
284 472
Jäsenet
78 837
Uusin jäsen
Kesäheinä

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom