Ei ole kyselty perään. Itsellä 0€ arvoiset vaihtarit eli en ole lähettämässå itse taaskaanMikä on kokemus jos ei lähetä vaihtolaitetta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole kyselty perään. Itsellä 0€ arvoiset vaihtarit eli en ole lähettämässå itse taaskaanMikä on kokemus jos ei lähetä vaihtolaitetta?
Laitoin jonkun 6€ kellon näytön suojan ostoskoriin ja 242€ tuli vaihtolaitteen ja eco koodin kanssa loppuhinnaksi.
Se vaihtolaitteen arvo ei näy kassalla maksettaessa. Se raha maksetaan palautuksen jälkeen.Sain itsekin viimein läpi. Kaksi kertaa homma kusahti siihen, että laitoin koodin liian aikaisin, ja se sitten resetoituu käytännössä joka kohdassa mitä ostoskorissa tekee, eikä sitten kelvannut enää maksuvaiheessa ollenkaan. Eli voittava strategia (minulle) oli se, että kun ostoskoria lähtee tekemään, koodi laitetaan vasta ihan viimeisessä vaiheessa kun on jo auki luottokortin syöttöikkuna tmv.
Joku bugihan tuo on, koska ainakaan halvalla laitteella se vaihtolaitteen arvo ei vaikuttanut loppuhintaan mitenkään, eli aina tuli hinnaksi 240 euroa, oli vaihtolaitteen arvo sitten 10 euroa tai nolla euroa.
Ja jos joku tarvitsee näitä erilaisia Book Covereita, niin tuolla koodilla FF7ECO saa -50% alennuksen.
Vielä eilen en tiennyt tarvitsevani Android-tablettia, ja nyt selaan sellaiselle jo suojakoteloa näppiksellä?Ja jos joku tarvitsee näitä erilaisia Book Covereita, niin tuolla koodilla FF7ECO saa -50% alennuksen.
Ei mulla koskaan samsung ole perunut vaikka kuinka halvalla ovat myyneet, ei se tietty tae ole mutta foldit ja flipitkin sai puoli ilmaiseksi aikoinaan... tilauvahvistus tuli kylläOnko kukaan saanut näistä vielä tilausvahvistusta? Samsung omaan tyyliinsä peruu näitä mielivaltaisesti, jos ei sillä hetkellä satu olemaan varastossa, vaikka olisikin parin päivän päästä. Ja tietty "mukaan" tulevat tuotteet yhtälailla liikkuva palanen.
"Kiitos tilauksestasi. Tämä on vahvistus siitä, että olemme saaneet tilauksesi, ilmoitamme sinulle sähköpostitse, kun tilaus on matkalla."Onko kukaan saanut näistä vielä tilausvahvistusta? Samsung omaan tyyliinsä peruu näitä mielivaltaisesti, jos ei sillä hetkellä satu olemaan varastossa, vaikka olisikin parin päivän päästä. Ja tietty "mukaan" tulevat tuotteet yhtälailla liikkuva palanen.
Smarttagit tosin kannattaa ostaa mieluummin Powerista tai Gigantista. Yksittäin 14,95€ (vrt. Samsungin kaupan 19,50€) ja 4-pack 59,90€ (vrt. Samsungin kaupan 65€)Vinkkinä tähän vielä, että tällä saa latureita, S25 Ultran (ja tietysti muidenkin) suojakalvoja, smart tageja (4-pack edullisin) ja ties mitä puoleen hintaan. Kannattaa testailla jos on tarvetta lisävarusteille.
mä oon käyttäny bookcover näppistä kohta 10 vuotta vanhassa galaxy tabissa ja täytyy sanoa että tää on korvannut kyllä tietkoneen ja puhelimen näpräilyn täysin kotosalla. tämä on vielä vanhaa mallia jossa kupariset pinnit laitteen ja näppiksen välill en tiiä onko noi uudemmat langattomia ja viivellisiä mutta tämä langallinen on ollut loistokampeVielä eilen en tiennyt tarvitsevani Android-tablettia, ja nyt selaan sellaiselle jo suojakoteloa näppiksellä?jos laite on kelvollinen, niin kai se suvaitsevaiselle omppuihmiselle kelpaa lennoille netflix-koneeksi, kun läppäreihin ei saa matskua offline-katselua varten ladattua.
Mutta. Tuolla aiemmin linkkailtiin amazonin kuoria, posteineen reilu parikymppiä. Liekkö tuosta näppiksellisestä Samsungin kotelosta kannattaa extraa siksi maksella? Toisaalta jos lähtee kiertoon koko laite nopeasti, niin varmaan omansa saa pois
Putosiko vaihtolaite kyydistä? Sillähän tuon 200€ ylimääräisen alen sai.Piti vielä napata 13.1" versio mutta hinta pompsahti maksaessa 380€sta 580€eli oisko koodi korjattu
Niinhän siinä näköjään käviPutosiko vaihtolaite kyydistä? Sillähän tuon 200€ ylimääräisen alen sai.
Itsellä sen älykellon osalta peruivat tilauksen muutaman päivän jälkeen. Sain itsekin tuon "tilauksesi on vastaanotettu ja sitä käsitellään" kyllä silloin, joka ei heidän termistössään ole vielä tilausvahvistus.Ei mulla koskaan samsung ole perunut vaikka kuinka halvalla ovat myyneet, ei se tietty tae ole mutta foldit ja flipitkin sai puoli ilmaiseksi aikoinaan... tilauvahvistus tuli kyllä
13€ bonukset kun laskee ja kuulokkeet niin on jo reilusti plussallaHeitellään välihuumoriksi tänne, että jos nyt laittaisi muuhun tuotteeseen vaihtolaitteeksi tuon S10 FE:n halvimman variantin, niin samsung tarjoaa vaihtoarvoa 228e. Ei sentään voitolla saa myytyä heti takaisin...
edit. Pistän myös itselle ylös sitä varten, että näen mitä siitä tarjottiin vaihtohyvitystä elokuussa 2025 kun seuraavan kerran laitan tablettia toivottavasti tilaukseen vastaavasta tarjouksesta.
Eikö tuo vaihtolaite ollut edellytys ylimääräselle hyvitykselle? Ilman sitä oli hinta sen parisataa korkeampi. Toki tuo ylimääräinen alennus tuli välittömästi ja varsinainen vaihtolaitehyvitys sitten perästä.
Sen vaihtolaitteen arvon saa vasta palauttaessa.Niin, näissä samankaltaisissa samppa-ketjuissa kuitenkin porukka maininnut etteivät ole laitetta lähettäneet eikä ole kyselty perään. Ja tätä nyt toki puoltaa tuokin, kun se lisäale tuli jo ostoskorissa.
Juu, ei siinä mitään, 14€ arvoinen tabletti onkin kyseessä joten ei tarvetta "palauttaa". Mutta tuohon lisälaitteeseen liittyvän lisäalen sai kuitenkin jo oston aikana kun laittoi sen laitteen tiedot.Sen vaihtolaitteen arvon saa vasta palauttaessa.
No sitten ei ehkä maksa vaivaa.Juu, ei siinä mitään, 14€ arvoinen tabletti onkin kyseessä joten ei tarvetta "palauttaa". Mutta tuohon lisälaitteeseen liittyvän lisäalen sai kuitenkin jo oston aikana kun laittoi sen laitteen tiedot.
Näin olen lukenut. Lähinnä tuosta käyttämättömästä A8:sta voisi joku maksaaa käteen enemmänkin kuin tuon Sampan 48€. Toki se olisi edelleen ihan pätevä IoT-ohjauspaneeli, kun jaksaisi löytää motivaation rakentaa dashboard sitä varten ja kiinnittää johkin seinään..Niin, näissä samankaltaisissa samppa-ketjuissa kuitenkin porukka maininnut etteivät ole laitetta lähettäneet eikä ole kyselty perään. Ja tätä nyt toki puoltaa tuokin, kun se lisäale tuli jo ostoskorissa.
Juu, ei siinä mitään, 14€ arvoinen tabletti onkin kyseessä joten ei tarvetta "palauttaa". Mutta tuohon lisälaitteeseen liittyvän lisäalen sai kuitenkin jo oston aikana kun laittoi sen laitteen tiedot.
Hmm.. 237,30€ jäis maksettavaa Tab 10 Fe 5G 256Gb, kun antaa vaihdossa perus tab s7 128gb wifi version..
Viimeksi meni OP 6 läpi customillaOnko tietoa vaikuttaako mitään jos vaihtolaitteessa on custom rom?
Ei tosiaan heikkohermoisille. Taidan tyytyä kuulokkeettomaan itse. Kun se on jo postille menossa, joten palauttaa pitäisi jos eivät erikseen lähetä.Tuskaa. Voi Samsung! Ei pettänyt taaskaan ostokokemuksena.
Koodilla saat vain -40€, vaihtolaitteella -200€ sekä laitekohtaisen hyvityksenKoodi FF7ECO ei enää toiminut, testasin Firefoxilla ja EdgelläEn viitsi 479€ maksaa FE+ mallista kuitenkaan, kun ei niin iso tarve ole juuri nyt. Jos nyt loppu vuonna joku parempi tarjous vielä tulee.
Koodi FF7ECO ei enää toiminut, testasin Firefoxilla ja EdgelläEn viitsi 479€ maksaa FE+ mallista kuitenkaan, kun ei niin iso tarve ole juuri nyt. Jos nyt loppu vuonna joku parempi tarjous vielä tulee.
Koodilla saat vain -40€, vaihtolaitteella -200€ sekä laitekohtaisen hyvityksen
Minulle taas Marvel Samsungin chatista aikoi lähettää budsit erikseen ettei tarvitse tehdä uutta tilausta.
Ystävällisin terveisin Mohamed Samsungin Tuki Olemme täällä sinua ja Samsung-tuotteitasi varten. |
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.