• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Galaxy Tab S10 FE Wi-Fi (10.9") + buds 3 240e vaihtolaitteella

Niinhän siinä kävi, että jäi tarjous saamatta. Ainoa tilaus, jolle tuo vaihtolaite rekisteröityi ja näytti olevan tilausputkessa jumahti ja aspan mukaan se tilaus pitää perua, koska olen käyttänyt tuon vaihtolaitteen toiseen tilaukseen. Tuon toisen (halvemman) tilauksen peruin itse, koska se näytti, että vaihtolaite käytetty jo aiemmin. Edelleen on tuo vaihtolaite sitten odottamassa seuraavia kampanjoita, huoh.

Täyttä sekoilua kyllä tuo samsungin touhu. Sinänsä positiivista, että aspa nyt sentään toimi whats upin kautta.

Tänään saapui perille Budseineen ja täytyy sanoa, että tällä hetkellä harmittaa ainoastaan se, ettei näitä tullut tilattua kahta kappaletta. Äkkiseltään en huomaa juurikaan eroa esim S9:n näyttöön eli turhaan tuli pelättyä näytön laatua. Noin 200€:n lopullisella hinnalla mielestäni loistava hintalaatusuhde. Hiukan isompi koko ei haittaisi, mutta hinta olisi pompsahtanut FE+ mallissa ihan liikaa ku muuten sisukset ovat samaa luokkaa. S9- perusmalli lähtee sopivasti Samsungille 219€:n vaihtohyvityksellä niin kyllä tämä sen korvaa aika lailla yksi yhteen ja sama kotelokin passaa tähän. Lisäksi käyttöikää tulee huomattavasti lisää. Toki vaihtoonhan tämäkin lähtee jos vastaavia tempauksia tulee vielä Tab S11- malliston aikana.

Kappas, itselläkin oli tämä mennyt jo lähetyksen valmisteluun. Taidan sittenkin saada ennen reissua, kuten oli aikomuskin.
Sitten toivon, että tuohon saa tosiaan paritettua sekä nuo mukana tulevat budsit että omat airpodit, niin saadaan kumpainenkin lennolle ANC-napit korviin ja voidaan samaa ruutua katsoa :)

Ei paras mahdollinen hinta, mutta jos 5G tabletille tarvetta niin ei hullumpi
1756316199442.png

Yksi 128gb 5g versio tilattu. Ei jää ku reilu 160€ päivityksellä ku lähettää s7 tabun jossa tuki päättynyt. Saapa taas päivitykset ja takuun.. 5g en olis tarvinnut mut eihän siitä haittaakaan ole.

Normi FE ja kuulokkeet sai Postilta ennakkoilmoituksen, minä tilaillin melko myöhässä. Saa nähdä miten tuon Liten kanssa käy, ja varsinkin saako näppiksen anottua jälkikäteen. Mutta tätä varten toi posti jo tuon täälläkin alkupäässä postatun Amazonin Infilandin kotelon, ja on kyllä reilun kympin koteloksi erittäin laadukkaan tuntuinen.

Yksi 128gb 5g versio tilattu. Ei jää ku reilu 160€ päivityksellä ku lähettää s7 tabun jossa tuki päättynyt. Saapa taas päivitykset ja takuun.. 5g en olis tarvinnut mut eihän siitä haittaakaan ole.
Oho.. samsungin mukaan jo lähetetty. Nopeaa toimintaa. Aika outoa..

On kyllä jännä, itse tilasin 17.8. ja 26.8. ilmoitettiin että tilaus peruttu ja 27.8. ilmoitettiin että peruttu koska varasto loppu. Nyt teidän 18.8. Tilatut on lähetetty 28.8. paketti tulemaan, eli ei ne ollutkaan varastosta loppu...

Viimeksi muokattu:
Jep, 18.8. Aamuseittämän korvilla tilattu hinnat alkaen tabu ja kuulottimet tulossa maanantaina. Silloin oli, että 1.9. saatavilla. Naurattaahan se, ettei näissä ole sitten mitään tolkkua. Minulla toki taustaksi oli oikea sarjanumero oikeasta vaihtohyvityslaitteesta.

Statistiikka

Viestiketjuista
285 582
Jäsenet
79 005
Uusin jäsen
Tomilas

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom