Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsellä vaati FF -> Edge -> Chrome testauksen niin lopulta lähti toimimaan. Kannattaa myös incognito testata.Mulla herjaa koodille ei toimi ainakin
Itse tilasin lopulta tän S10 FEn kaveriksi. Takuuseen en mene sopivuudesta, mutta näin annoin itseni ymmärtää.Käykös tämä kyseinen Infilandin suoja s10 feen kanssa?
Vaihtoon olisi menossa Galaxy Tab S3, mutta taidankin pitää sen kun vain 14€ hyvitystä saa. Onpahan toiselle lapselle varalta tabletti...
Nopeesti taas meniVarasto loppu.
Kattelkaa hetki; jos tuo verkkokauppa varaa ostoskorin sisällön saldosta suoraan, nii minulta voi vapautua kohta useampiaNopeesti taas meni
Se koodi pitää laittaa (uudestaan) siellä ihan loppuvaiheessa ennen maksamista. Jostain syystä poistaa sen kun siirtyy sinne viimeisiin näkymiin.
FF7ECO koodi toimii vain Google Chromen kautta (mun kokemus)
Mulle ainakin näkyy vielä olevan. Trade-In laitetta ei vaan anna lisätä kun valikko bugittaa jotakin.Varasto loppu.
Kokeile lisätä joku muutaman euron lisävaruste, esim. joku galaxy watchin suojakuoriEi itselläkään koodi toimi chromella eikä FF:lla.
Kokeilin lisätä toiset kuulokkeet ja silloin koodi hyväksyttiin - toki se alennus lähti samalla kun poistin ei-kaupanpäälliset, ylimääräiset kuulokkeet![]()
No tälläpä toimi, ja kotiautomaation puhtaalla koneella kokeiltuna. Eli toinen tilaus perään ja ensimmäisen peruminenDuckduck Golla toimi mulla
Käykös tämä kyseinen Infilandin suoja s10 feen kanssa?
Itse peruin eilisen tilauxen ja tein uudestaan niin sai nuo luurimetkin samaan hintaan. Koodista taas herjasi, mutta 233 euroa jäi hintaa kuten eilenkin, tuskin noita tuon halvemmalla saa vaikka koodi toimisikin.
Nopea googlaus sanoo, että S9 ja S10 -sarjojen lisävarusteet sopivia keskenään.Enpä menekään sanomaan 100% varmuudella. Aloitin selaamaan punaisesta mallista niin siinä lukee jo otsikossa Tab S10 FE, mutta jostain syystä tuossa harmaassa sitä ei luekaan. Tämä on vain epäilys, mutta voihan se olla, että harmaa on tullut valikoimiin silloin, kun 10- sarjaa ei ole ollut olemassakaan ja tuo olisi jäänyt vain muokkaamatta otsikkoon. Hullultahan se tuntuisi jos toinen väri käy ja toinen ei.![]()
Peruin eilisen tilauksen ja tilasin uudelleen ja sain kuulokkeet kaupanpäälle, A8 tabu menee vaihdossa.Budsit tulee näköjään taas ostoskoriin, saankohan liitetttyä eiliseen tilaukseeni josta nuo jäi puuttumaan vai pitääkö perua tuo pitää ja tilata uusiksi...
Minulle taas Marvel Samsungin chatista aikoi lähettää budsit erikseen ettei tarvitse tehdä uutta tilausta.Peruin eilisen tilauksen ja tilasin uudelleen ja sain kuulokkeet kaupanpäälle, A8 tabu menee vaihdossa.
Aspalta kysyin niin eivät voineet lisätä vanhaan tilaukseen kuulokkeita kai...
Peruin eilisen tilauksen ja tilasin uudelleen ja sain kuulokkeet kaupanpäälle, A8 tabu menee vaihdossa.
Aspalta kysyin niin eivät voineet lisätä vanhaan tilaukseen kuulokkeita kai...
joskus luin tässä ettei mitään ongelmä. Itse laitoin s8 puhelimen netistä haettun imei:n kun rekonnut luuri on jossain kotona ja itse olen töissä ja korvaukseksi tuli 2 euroa. Muuten hyvityksen ne maksa vasta sen jälkeen kun lähetän. Hinta jäi siis sama maitsi se "bugi" allenus. En ajo lähetää mitäänMikä on kokemus jos ei lähetä vaihtolaitetta?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.