Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kattelin tuon IGN:än arvostelun(videon) ja itse kyllä tykkään noista muutoksista mitä peliin tehty.
Viritysosia ei voi suoraan vaan ostaa rahalla vaan autokohtaisesti osia tulee saataville kun ajat sillä autolla Eli(toivon mukaan) keskitytään yhteen autoon kerralla paljon eikä vaan hypitä autosta autoon, aja pari eventtiä ja taas uutta autoa tilalle.
Toki noin voinee edelleen pelata mutta itse tykkään ottaa sen jonkun perus golfin ja hieroa sen kanssa monta sataa kilometriä eventtejä, ja nyt siihen on hyvä syy.
Toi uusi virityskuvio on kyllä tähän mennessä ainut miinus koko pelissä itselle, kaikki muu on vaikuttanut hyvältä. Itse tykkäsin siitä aikanaan, että pystyit ostamaan auton, virittämään täppiin ja sitten vaan driftailemaan radoille... vähän turhaa grindaamisen pakotusta omasta mielestä nyt
Itekin aikalailla vakio autoilla tykkään ajella niin toivottavasti menee samanlailla kuin Horizon vitosessa, eli ne vastustajien autot pysyy siinä lähellä oman auton PI numeroo. Eli jos virität niin ne muutkin virittää ja jos et niin eivät myös muutkaan.Tässä näkee hyvin miten yhteen muottiin tehty peli ei välttämättä miellytä ketään sillä mä taas olen aina tykännyt ajaa ihan vakio autoilla ja nyt kun ura keskittyy virittämiseen niin en tiedä onko tuo edes mahdollista.
En nyt sanoisi tuntikausia kun ajoin tuossa äsken Toyota Supralla yhden kauden alaosion niin jo pelkästään sillä auton level oli jotain 30 päälle ja tuossahan oli vain 6 kisaa.Tämä oli itsellä odotuslistalla kunnes tuo hemmetin idioottimainen upgrade mekaniikka selvisi. Tuollaisenaan se sopii niille ketkä jaksavat tahkota yhdellä ja samalla autolla tuntikausia. Mutta entäs jos haluatkin kokeilla jotain erikoisempaa? Vaikka rakennella siitä satunnaisesta Class C kaarasta GT-kaaran? No eipä onnistu kun ensin pitää ajaa sillä kaaralla tuntikausia että saat kaikki osat auki JOTTA voisit rakentaa siitä sen GT:n.
Imo tällaisessa pelissä ei pitäisi olla mitään rajoituksia sen suhteen mitä osia voit milloinkin käyttää.
Joo ainahan teknisissä hommissa englanti kannattaa pitää kielenä.Ai niin, kielen varmaan vaihdan englanniksi. En oikein kestä noita suomennettuja termejä plus jos ratin asetuksia tms netistä katselee niin parempi että valikotkin on vaan englanniksi.
Jos on tykännyt aiemmin enempi Forza Motorsport sarjan peleistä pitää 90% varmasti tästä enempi kuin GT7 mutta jos taas on pitäny aiemmin enempi GT sarjan peleistä niin 90% varmasti pitää GT7 enempi On tässä ainakin paremmat äänet, tekoäly ja ajotuntuma (kun ei aja vakioasetuksilla) sekä grafiikka paremman näköinen jne. mutta moni noista voi olla myös mielipide. Ei varmasti kaikkien silmää nole parempaa jne.Osaako joku jo vertailla Gran Turismo 7:n?
Tuon toisen kerran jälkeen ei ole enää jäänyt lataamaan kun olen autoa päivittäessä pitänyt pienen tauon ennen kuin painannut päivityksen varmistusnappia. Aikaisemmin painoin todella nopeasti eteenpän.Eikös jossain noista arvioistakin jollakulla ollut XsX-versio kaatunut kerran-pari, toki oletettavastikin tulee joku pätsi jos/kun tietävät mistä johtuu.
Ei tässä niin realistinen ole kuin esim. Assetto Corsa:ssa tai iRacing:ssä mutta nautinnollinen ja realistiseen suuntaan kuitenkin kunhan pistää asetukset simulation. Jos olet epävarma niin halvin keinohan on peliä kokeilla Game Pass kautta ja samalla pääset kokeilamaan monia muitakin pelejä.Miten realistinen ajotuntuma tässä on? Kannattaako ostaa vai jatkanko AC Competizionella
Forza Horizon 5:ssä oli vastaavaa launchissa. Taisi olla bugi että ei ollut timeouttia jossain palvelinkyselyssä mikä ei mennyt läpi kun oli alussa paljon ruuhkaa ja palvelimet ei riittävällä tasolla. Huvittavaa tietty jos sama bugi myös tässä, mutta olisi ihan looginen syy.Tuon toisen kerran jälkeen ei ole enää jäänyt lataamaan kun olen autoa päivittäessä pitänyt pienen tauon ennen kuin painannut päivityksen varmistusnappia. Aikaisemmin painoin todella nopeasti eteenpän.
Niin jos PS5/XsX-akselilla liikutaan niin tottakai ACC vie selvästi kun etsitään simuinta ajopeliä(/simua). Nykyään kun vielä toimii/pyörii ok ja nimenomaan ratilla loistava, kuten pc::lläkin. Voi olla että ei ihan heti tule ACC:tä simumpaa konsoleille, ellei sitten kun kun AC 2 tulee, kun kuulemma tulee myös konsoleille.Miten realistinen ajotuntuma tässä on? Kannattaako ostaa vai jatkanko AC Competizionella
Minulle ei tuo osunut kertaakaa kohdalle FH5:ssa viakka heti ennakkoon aloin sitäkin pelaamaan. Tosiaan tuolla ihan pienellä odottelulla olen nyt tässä tuon pitkään lataamiseen juuttumisen auton päivityksessä välttänyt eli jos esiintyy tuota samaa bugia niin kokeilkaa seuraavalla kerralla tuota pientä taukoa ennen päivityksen hyväksymisen painamista.Forza Horizon 5:ssä oli vastaavaa launchissa. Taisi olla bugi että ei ollut timeouttia jossain palvelinkyselyssä mikä ei mennyt läpi kun oli alussa paljon ruuhkaa ja palvelimet ei riittävällä tasolla. Huvittavaa tietty jos sama bugi myös tässä, mutta olisi ihan looginen syy.
En ole vielä pelaamaan asti päässyt kun ei tunnista rattia (Moza R5) ollenkaan, tainnut mennä jo steamin refundikin jo ohi kun menuissa pyörinyt, reboottailut ja introa tuijottanut yli parin tunnin arvoisesti.
En voisi olla enempää eri mieltä mutta toki makuasiaOstin, petyin ja palautin. Graafisesti hyvin vaatimaton, kuusi vuotta vanha Project CARS 2 näyttää paremmalta - ja kuulostaa paljon paremmalta.
"EXIT" kohdan alaisuudesta löytyy "Restart".EDIT: Niin joo, viimeiseksi tulemisesta: Pelissä ei taida olla keinoa ottaa kisalle restart? Ainakaan valikosta en sellaista löytänyt. Mä en mitään kelausta halua kisassa käyttää, mutta siinä vaiheessa kun toisen kerran saman kierroksen aikana olet väärinpäin kaidetta vasten ja tippunut 10s muita jälkeen tekisi mieli ottaa restart kunnes oppii pelaamaan.
Olen pelannut vain Performance mode:ssa eli 4K 60fps ja sillä ainakin toiminut loistavasti ja Xbox Series X:llähän peli itsekkin suosittelee käyttämään tätä moodia.Xbox X:llä pelailen ja siinä ainakin mulla paras laatu grafiikka nykii välillä tosi pahasti. Vaikuttaa varmaan ajosuoritukseen. Eli se ottaa sellasia 200ms pikahyppyjä kerran-kaksi kierroksessa. Kiva siinä kun yhtäkkiä tuntuu että vauhti nousi 100kmh mutkassa. Varmaan oma boksi jotenkin jojossa koska ei tuollaista ole internet valittanut. Täytyy kokeilla 60fps asetusta kun ensi kerran pelaan. Grafiikka asetusta ei voi näköjään kesken turnauksen vaihtaa (sanoo että vain päävalikon asetuksista voi vaihtaa grafiikkaa).
Äh, enpä uskaltanut mennä "Exit" kesken kisan. Onpa hölmösti piilotettu. Aikaisemmin oli pikanäppäin (tyyliin X -näppäin xboxilla). Tuota ei vahingossa löydä vaan pitää olla jo niin epätoivoinen että keskeyttää koko ajamisen"EXIT" kohdan alaisuudesta löytyy "Restart".