Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moninpeli aika tuskaa, kun "kaverit" kiilailee. Ja virhepisteitä satelee mullekin, kun yritän pitää auton näppysissä.
Joku bugihan tuo oltava. Eiköhän korjaannu myöhemmin.hmm... miten voi yhtäkkiä driver level näyttää yli 900? kyllä mä omasta mielestä vasta 22 olin
Dolby Vision päällä
HDR päällä
Siitä päästäänkin asiaan, osaako joku sanoa miksi Dolby Vision päällä XsX pudottaa croman 4:2:2 ja 8 bittiseksi? HDR päällä näkyy ihan täysi 4:4:4 croma 10bit?
Telsuna LG CX OLED 55"
PC:llä tämä tuntuu kyllä olevan melkoisen rikki. Lähinnä täälläkin mainitut grafiikka-asetukset ja suorituskyky. Asetuksista itsessään ei oikein tiedä, että vaikuttavatko nuo oikein mihinkään ja asetusten voimaan tulo vaatii pelin uudelleenkäynnistyksiä. Suorituskyky on myös melkoista arpapeliä ja tuntuu vaihtelevan kuun asennon mukaan, ensin saattaa pyöriä ihan kivasti 70-80fps ja seuraavalle radalle siirryttäessä sitten mennään jossain 25-35fps. Ja vaikka saisi ruudunpäivityksen osalta tuollaisen paremman kokemuksen, niin tuntuu että tuossa on aika isoja dippejä ja yleistä nykimistä.
Äkkiseltään pelilliset uudistukset ainakin tuossa uramoodissa tuntuvat ihan kivalta vaihtelulta, mutta eipä tätä nyt vielä hirveän paljoa ole tullut pelattua noista teknisistä ongelmista johtuen.
Eiköhän sieltä ole Day One päivitystä tulossa ensi tiistaina, kun pelin virallinen julkaisu koittaa. Nvidialta ja Amd:lta, myös vielä viralliset pelin tuki ajurit tulematta.
Kyllähän tuohon varmasti heti päivitystä tulee ja toivottavasti ensi viikolla tilanne on parempi. Tuntuisi kuitenkin, että kun tätäkin nyt kohtuullisen pitkään tuherrettu että saataisiin maksulliseen betaan edes kohtuullisesti toimiva buildi.
Vaan tätähän tämä nykyään on, tyhmiltä rahat pois .
Löytyykö nürburgring nordschleife listalta?MIlloinkahan alkaa ratalista pitenemään, totta että vähän köyhällä lähdettiin liikkeelle.
MIlloinkahan alkaa ratalista pitenemään, totta että vähän köyhällä lähdettiin liikkeelle.
Tulee myöhemmin, tottakai. Ei vaan tietoa milloin.Löytyykö nürburgring nordschleife listalta?
Ööö... yksi varmaan mielenkiinnottomimmista radoista maailmassa.Yas Marina rata, olisi tulossa marraskuussa.
Ööö... yksi varmaan mielenkiinnottomimmista radoista maailmassa.
Ne on vapaaehtoisia eli valikosta vain skip practice tai joku vastaava (saattoi olla myös exit osion alla). Itse olen tykännyt kyllä ajaa nuo 3 harjoittelukierrosta aina.Kait nuo pakolliset harjoituskierrokset poistuvat, kunhan on kahlannut kaikki radat läpi
Siltä näyttäs. Kovasti toivoin että jonkinlainen päivitys ois tullu kun alkaa hermo jo mennä kaatuiluun. Just käytin taas puol tuntia harjoitteluun ja juuri kun kisa oli alkamassa niin työpöydällä ollaan.Eilen tai tänään ei ole tullut mitään mahtipäivitystä, oliko se muutama päivä meille premium-versiollisille tullut sitten jo "day one" patch?
Siltä näyttäs. Kovasti toivoin että jonkinlainen päivitys ois tullu kun alkaa hermo jo mennä kaatuiluun. Just käytin taas puol tuntia harjoitteluun ja juuri kun kisa oli alkamassa niin työpöydällä ollaan.
Pettynyt olo on tämän pelin julkaisukunnon suhteen, muttei toivoton onneksi.
Grafiikan puutteet huomasi heti kun pelin käynnisti, niinkuin muutkin todennut, eli kuin olisi kaikki kirkkaat värit pesty pois ja laitettu pölyä tilalle tarkkuutta heikentämään. Varsinkin ratojen maisemat Horizon 5:n jälkeen oli sen näköiset, että sai etsimään onko tämä vain jostain asetuksesta kiinni vai mitä ihmettä.
Ratti asetuksia (G923) joutunut hiomaan ihan ajan kanssa, eikä ole vieläkään niinkuin näillä kilometreillä ja kokemuksella oikean elämän radoilta voisi olettaa. Eihän tämä aito simulaattori toki ole, mutta ei tämmöstä ruljanssia edellisten kanssa ole ollut. Piti ihan tarkistaa mikä se eka näistä edes oli, forza 2:sta lähtien on kaikkia pelattu reilusti.
Maple valley joka oli edellisissä peleissä suosikkirata, on muuttunut inhokiksi tässä pelissä; Ei tahdo löytyä ajorytmiä, pienikin virhe ohjaamisessa tuntuu heittävän perää irti tavalla joka johtaa ks. radalla aika usein hallinnan menetykseen, autot kun tuntuu käyttäytyvän mallista riippumatta kuin niissä olisi täysin pielessä olevat rengaskulmat. Pito irtoaa terävästi ja vastaheitot laittaa koko koslat huojumaan luonnottomasti, pientä apua löytyy heti kun saa vakaajien asetuksia säädettyä. Autojen käytöksestä tulee mieleen ekat A-mersut TM:n väistötestissä, eli kuperkeikkamersu. Expert asetukset pelissä, simulation rattivasteena.
Itse pelin kaatumisia on itselle sattunut yksi: W11, i9-11900K, 32GB 3200Mhz, TUF 6900XT OC 16GB, 980 Pro SSD. Pyörii sulavasti 60fps paikkeilla, kaikki asetukset tapissa säteen seuraamisia lukuunottamatta.
Ainakin rattiasetuksiin on joku logitechin vermeille suositellut näitä ja kommenteista päätellen toimivat asetukset.
Reddit - Dive into anything
www.reddit.com
Ainakin rattiasetuksiin on joku logitechin vermeille suositellut näitä ja kommenteista päätellen toimivat asetukset.
www.reddit.com
Nää tuntu pikasesti paremmilta kun mun linkkaaman youtube videon asetukset .. vähemmän rämisee pöytä mutta kosketus parempi kiitos tästä
www.reddit.com
Kiitos! Nuo onkin suhteellisen erilaiset kuin mitä nyt kokeilussa, testiin hetken päästä.
no mulla se pomppas 23 lvl:stä 932 lvl tällä hetkellä ei kannata miettiä, joku bugi
En minäkään ennen, koska ne ovat olleet juuri sitä perus konsolirälläystä. Mutta nyt kun on mainostettu hienoa safety rating sekä skill rating systeemiä, nin odotin, että vihdoinkin tässä pääsee pelaamaan onlinessa siististi. Näin ei kuitenkaan käynyt.Itse ei tuollainen niin häiritse kun en ole koskaan näitä Forzia, tai GT:eitä, multissa halunnutkaan pelata, vaan yksinpelillä aina menen.
En minäkään ennen, koska ne ovat olleet juuri sitä perus konsolirälläystä. Mutta nyt kun on mainostettu hienoa safety rating sekä skill rating systeemiä, nin odotin, että vihdoinkin tässä pääsee pelaamaan onlinessa siististi. Näin ei kuitenkaan käynyt.