Forza motorsport (10.10.2023) Xbox Series X/S ja PC

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 129
Tämä oli itsellekkin pettymys. Varsinkin kun täysin arpakone noi rankut hoitaa. Mä sain penaltia kun ajoin suoralla suoraan eteenpäin ja joku törmää perseeseen, vähän kyllä hermot siinä kohtaa kärys ja sai jäädä multiplayer toistaiseksi ainaki odottamaan parannuksia.
Just tää. Joku työntää sut pihalle ja joudut kärsimään jonkun 30 sekuntia kun putoat perälle. Törmääjä itse saa ehkä 0.50 sekunnin rankun jos sitäkään.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
435
Just tää. Joku työntää sut pihalle ja joudut kärsimään jonkun 30 sekuntia kun putoat perälle. Törmääjä itse saa ehkä 0.50 sekunnin rankun jos sitäkään.
Jep.

No toivottavasti tuota korjataan. Koska omaan makuun ajettavuus pädillä on kyllä todella hyvä tässä, siksikin toivoisi että näitä muita asioita tästä vielä parannetaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 129
Jep.

No toivottavasti tuota korjataan. Koska omaan makuun ajettavuus pädillä on kyllä todella hyvä tässä, siksikin toivoisi että näitä muita asioita tästä vielä parannetaan.
Toivotaan näin. Kyllä mullakin on ollut ihan hyviä kisoja. PC:llä pelailen useammin (koska ratti), mutta kokeilin myös Series X konsolilla sitä yksinpelimoodia, ja ihan mukavasti se sillä toimi ilman kummempia, vaikka monista bugeista raportoitu siitäkin.
Toivon tosiaan, että korjaisivat tätä, koska on tätä odotettu ja haluaisin niin tätästä pitää.
 

Aaltoliike

Alkuperäinen jäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 260
Toivotaan näin. Kyllä mullakin on ollut ihan hyviä kisoja. PC:llä pelailen useammin (koska ratti), mutta kokeilin myös Series X konsolilla sitä yksinpelimoodia, ja ihan mukavasti se sillä toimi ilman kummempia, vaikka monista bugeista raportoitu siitäkin.
Toivon tosiaan, että korjaisivat tätä, koska on tätä odotettu ja haluaisin niin tätästä pitää.
En oikein näe mitään syytä miksei tätä tuettaisi vielä vuosien ajan. Jokaisella pelillä on vähän hankala alku, mutta kyllä se siitä suttaantuu kunhan malttaa antaa aikaa muutamille isoille pätseille. Itselläni ei ainakaan ole mihinkään kiire ja ihan kiva silloin tällöin käydä ajamassa, single playeria toki, vaikka olen itsekin törmännyt muutamiin bugeihin.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 566
Suurinpana ärsytyksenä tuo moninpelin ranking systeemi. Siellä vaan surutta tullaan kylkeen riippumatta siitä mikä sun ranking on. Vaikka olisit S ja oletat, että kaikki siellä S tason Safety rating porukasssa ajelisi siististi ja muita kuskeja kunnioittavasti, bull shit. Samaa törmäilyä siellä kun jossain perus konsolipelin moninpelissä. Ei kivaa. Olen kuitenkin tottunut siisteihin kilpailuihin iracingissä, automobilistassa ym.. Tämä nyt vaan on "konsolirälläystä" kuten aiemminkin. Ajellaan väärään suuntaan vasten muita pelaajia, jee miten hauskaa! No nämä nyt onneksi menee haamuiksi.

Tämä saa nyt jäädä tältä erää, ehkä tähän vielä joku päivitys tulee joka tekee kisaamisesta mielekkäämpää. En tosin pidätä hengitystä sen takia.
Minulla taas on kokemuksina että näin siististi ajavia ei (konsoli) moninpeleissä ole ennen tullutkaan vastaan ja on yli 300 kierrosta moninpeliä tullut ajeltua (saavutuksesta tiedän). A-ranking itsellä tuossa safety:ssä ja harvoin tulee mitään räikeitä tahallaan varomattomasti ajavia vastaan ja kyllä tuo rangaistushommakin on pääasiassa toiminut reilusti. Itsekkin välillä hieman kolauttanut ja joskus harvoin vähän kovempaakin.
Osa kuskeista antaa tilaakin jos itse ajaa selkeästi kovempaa. Esim. eilen tuli seuraava saavutus kun unohdin ajaa aika-ajot (ajoin vain harjoittelua kunnes aika loppui) ja jouduin aloittamaan viimeiseltä paikalta 21 ajajan kisassa jossa nousin lopulta sijalle 6 niin vähintään puolet antoi tilaa sopivassa kohdassa.


1697157279111.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.01.2021
Viestejä
691
Early accessin aikaan kisat oli tosi siistejä, mutta varmaan kun nyt tuli uusia pelaajia niin tuota törmäilyä näkee hetken aikaa. Itsekin eilen menetin hermot kun pääsin paalulta liikkeelle ja ensimmäisessä mutkassa tuli parikin autoa kaasu pohjassa perseeseen. Eihän se mukavaa ollut tippua hännille tuon takia. Tuli ihan Horizon mieleen.

Edelleenkään en ymmärrä miten pelin saisi natiivi resolle. Näyttää ihan kuin peli olisi 1080p resolla vaikka olen sen 1440p resolle laittanut. Peli pyörii kyllä ihan sulavasti vaikka pikku stuttereita jossain mutkissa esiintyy. Vähemmän tuntuu näyttistä käyttävän kun FH5. Tiedä sit johtuisko siitä että resoluutio on jotain sub natiivia. Näyttis jaksais kyllä pyörittää 100fps paikkeilla, mutta prossu junnaa vastaan välillä. Sen huomasin myös, että vaikka näyttis pauhais 100% niin tehoa ei kuitenkaan peli vie kun ehkä 230-250 wattia maksimissaan vaikka 310 wattia on powerlimit.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
797
On kyllä uskomaton tuo AI, kun jotain lime rockia alotat viimeisestä ruudusta. Kaikkia muita AIta se väistää jarrut pohjassa suoralla, mutta ite kun meet suoralla ohi niin tulee seuraavassa mutkassa perään.

Ja 10 kertaa jo joutunut ajamaan uusintoja kun peli tallentuu ihan randomilla ja jumittuu jatkuvasti menussa konsolilla.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 566
Ja 10 kertaa jo joutunut ajamaan uusintoja kun peli tallentuu ihan randomilla ja jumittuu jatkuvasti menussa konsolilla.
Kannattaa ehkä ennen päivitystä keskittyä Rivals ja Multiplayer pelimuotoihin ennemmin niin saavat varmaan tuon career moodin jumituksen korjattua. Tosin jos jumittaa vain autoa päivittämällä niin voit toki voit vain olla autoa päivittämättä. Minulla ei ainakaan muuten jumittanut kuin juurikin välillä autoa päivittäessä ja silloin oli käynnistettävä peli uudelleen ja näytti ettei oltu kisoja ajettu siihen asti kuin oli viimeksi käynistänyt pelin tai käynyt pää menussa pois uratilasta.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
797
Kannattaa ehkä ennen päivitystä keskittyä Rivals ja Multiplayer pelimuotoihin ennemmin niin saavat varmaan tuon career moodin jumituksen korjattua. Tosin jos jumittaa vain autoa päivittämällä niin voit toki voit vain olla autoa päivittämättä. Minulla ei ainakaan muuten jumittanut kuin juurikin välillä autoa päivittäessä ja silloin oli käynnistettävä peli uudelleen ja näytti ettei oltu kisoja ajettu siihen asti kuin oli viimeksi käynistänyt pelin tai käynyt pää menussa pois uratilasta.
Vähän ajoin rivalsia, mutta siitäkö ei ole rewind disable listaa ollenkaan. Ite kun en rewindia käytä niin on aika vaikea vastata, jos toiset hieroo mutkat millilleen rewindilla.

Ja toinen mistä vois valittaa on rivalsin paikaltaan lähtö. Miksei voi olla lentävä lähtö niin kuin practiceen, ettei aina tarvitsisi turhaan lämmitellä ekaa kierrosta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 449
Itse tosiaan ajellut careeria pahemmin autoa päivittelemättä, varsinkin kun ei siinä pahemmin ole järkeä jos vastustajien taso myös samalla nousee. Jotain pientä olen joihinkin autoihin asennellut.

Iso miinus kyllä tuo että rivalseissa laitettu muiden "hyvät" viritykset aina kysessä olevan auton tason ja pisteiden taakse, ettei niitä voi suoraan ostaa/ottaa käyttöön.

Ei oikein voi kärkisijoja koettaa kun ei saa pitkään aikaan parasta autoa/rata käyttöön. Plus pitäisi joka autoa sitten muute grindata ensin että saa sen tason/pisteet sille tasolle että voi hankkia niitä virityksiä.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 566
Vähän ajoin rivalsia, mutta siitäkö ei ole rewind disable listaa ollenkaan. Ite kun en rewindia käytä niin on aika vaikea vastata, jos toiset hieroo mutkat millilleen rewindilla.

Ja toinen mistä vois valittaa on rivalsin paikaltaan lähtö. Miksei voi olla lentävä lähtö niin kuin practiceen, ettei aina tarvitsisi turhaan lämmitellä ekaa kierrosta.
Ei olllut koskaan rewind tullut käytettyä niin piti mennä itse toteamaan että joo sitä kyllä voi käyttää mutta heti yhdestä käyttökerrasta kierrosaika menee pilalle eli tulee se sama merkki kuin vaikka oikomisesta. El ivaikka ajaisi kuinka nopan kierroksen niin tuolla ajalla häviäisi puhtaalle vaikka kuinka hitaalle kierrokselle :)

Ja tuo lentävä lähtö toivottavasti tulee vlaittavaksi oletuksena päviityksen myötöä MUTTA se on jo nyt vlaittavissa heti kun kierrosaika on käynnistynyt voit painaa vlaikkonappia ja vlaita sieltä "SKIP LAP" ja silloi npääset suoraan Flying Lap aloittamaan.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 566
Iso miinus kyllä tuo että rivalseissa laitettu muiden "hyvät" viritykset aina kysessä olevan auton tason ja pisteiden taakse, ettei niitä voi suoraan ostaa/ottaa käyttöön.

Ei oikein voi kärkisijoja koettaa kun ei saa pitkään aikaan parasta autoa/rata käyttöön. Plus pitäisi joka autoa sitten muute grindata ensin että saa sen tason/pisteet sille tasolle että voi hankkia niitä virityksiä.
Eihä nautoilla tarvitse ajella kuin muutamat kiekat niin on jo sen verta noussut taso että voi viritellä auton sen sallimissa rajoissa autoluokkaan. Toki jos aivan tappiin jotain haluaa viritellä niin eri juttu mutta rivalsseissa etenkin siinä harvemmin järkeä kun pitää pysyä autoluokassa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 449
Rivalseissa vaan se että se joku muuten obskuuri auto on juuri se jolla jollain radalla on mahdollista nopein aika ajaa ja eikä sille autolle ole muuten käyttöä, niin hölmöä sitten sitä autoa pakon takia korottaa tason ja autopisteiden takia.

Ennen vaan katsoi leaderboardin ja että mikä auto vaaditaan ja hankki sen ja siihen listan huipun/huipuimman mikä jaossa, virityksen.

edit. Toki siis silti saattoi jollain "oma valinta"-autolla myös sitä ajella.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
797
Eihä nautoilla tarvitse ajella kuin muutamat kiekat niin on jo sen verta noussut taso että voi viritellä auton sen sallimissa rajoissa autoluokkaan. Toki jos aivan tappiin jotain haluaa viritellä niin eri juttu mutta rivalsseissa etenkin siinä harvemmin järkeä kun pitää pysyä autoluokassa.
No vaihteisto on suunnilleen tärkein upgrade, että pääsee välityksiä säätämään ja se on jossain aika kaukana.

Enpä tosiaan tuota ollut tajunnut, että rewind likaa ajan, kun se sitä tarjoaa, vaikka on omissa asetuksissa pois päältä. No hyvä niin. Ärsyttävää vaan, että se virheistä tyrkyttää sitä rewindia.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
797
Nytkö se day one patch tuli. Ainakin itse sanoivat 1.0. Harmi, ettei patch notes sisältänyt noita tärkeimpiä eli jumittuminen ostaessa ja tuunatessa sekä edistymisen häviäminen silloin. Vain jotain kaatumisia yms. Kertaakaan ei ole tainnut kaatua paitsi aina quick resumesss.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
435
Aika pienen oloinen päivitys, no eiköhän se siitä.

Tänään itseasiassa ajoin yhen multiplayer kisan ja kunhan hitaimmat jäi jälkeen niin kisa oli jo oikein hauskaa ajaa kun ei ollut mitää syöksypommittajia/tms enää perässä.
 
Liittynyt
26.01.2021
Viestejä
691
Mulla nyt itseasiassa kaatuu peli vaan helpommin ton päivityksen jälkeen. 3 kertaa koitin mennä multiplayer kisaan ja joka kerta työpöydälle kun se nainen alko höpisee radasta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 129
Pätsi on siis yhtä laadukas kuin itse peli julkaisussa :confused2:
Rankkuihin eikä Drivatarien aivottomuuteen tullut mitään fixiä, joten odotellaan seuraavaa.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
797
No 5 kisaa ajoin ja jokaisen jälkeen tuninkia, eikä jumiutunut eli lupaavaa. Quick resumekin tekee nyt jotain järkevää jämähtäminen tai kaatumisen sijaan.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 566
Nytkö se day one patch tuli. Ainakin itse sanoivat 1.0. Harmi, ettei patch notes sisältänyt noita tärkeimpiä eli jumittuminen ostaessa ja tuunatessa sekä edistymisen häviäminen silloin. Vain jotain kaatumisia yms. Kertaakaan ei ole tainnut kaatua paitsi aina quick resumesss.
Ainakin itsellä vaikuttaisi Xbox versiossa loppuneen tuo auton päivityksessä jumittuminen. Se onki nainoa ollut missä jumittunut lataamaan aikaisemmin.

Päivitys: Jaaha mutta nyt sitten kaatui ensimmäistä kertaa koskaan kun ostin uuden auton ja sitten sitä myötä taas 4 kisaa uratilasta mitätöityi jotka olin juuri sitä ennen ajanut joten annanpa uratilan vielä toistaiseksi taas olla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
837
On muuten AMD:n näyttiksillä rasittavaa tuo, että joka kerta kun avaa pelin joutuu useamman minsan odottamaan kun peli optimoi shadereitä. Ilmeisesti tuo ei enää ole Nvidialla ongelmana vaikka aluksi oli ?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
863
On muuten AMD:n näyttiksillä rasittavaa tuo, että joka kerta kun avaa pelin joutuu useamman minsan odottamaan kun peli optimoi shadereitä. Ilmeisesti tuo ei enää ole Nvidialla ongelmana vaikka aluksi oli ?
RTX 4070:lla teki tuon tasan kerran, kun ekaa kertaa käynnistin pelin, sen jälkeen ei ole tehnyt.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 566
On muuten AMD:n näyttiksillä rasittavaa tuo, että joka kerta kun avaa pelin joutuu useamman minsan odottamaan kun peli optimoi shadereitä. Ilmeisesti tuo ei enää ole Nvidialla ongelmana vaikka aluksi oli ?
Ainakaan pojalla ja parilla työkaverilla ei nVidian vehkeillä tee tuota.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
837
RTX 4070:lla teki tuon tasan kerran, kun ekaa kertaa käynnistin pelin, sen jälkeen ei ole tehnyt.
Ok näin ymmärsinkin, kun tuossa netistä lueskelin. Noh toivottavasti tulee ajuripäivitystä amd:lle.

Ëdit: Näemmä juuri tullut ajuri missä pitäisi olla Forzalle tuki joten katsoo korjaantuuko.

Edit2: Ei korjaantunut :cautious:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.01.2018
Viestejä
172
On muuten AMD:n näyttiksillä rasittavaa tuo, että joka kerta kun avaa pelin joutuu useamman minsan odottamaan kun peli optimoi shadereitä. Ilmeisesti tuo ei enää ole Nvidialla ongelmana vaikka aluksi oli ?
Ei toi mun mielestä ole shadereita optimoinut aina kun käynnistää pelin. Vaan just silloin kun käynnistää ekan kerran ja sitten jos päivittää ajurit. Ja Amd:n kortti on koneessa. Tosin en tässä nyt ole hetkeen jaksanut pelatakaan peliä, niin muisti on voinut tehdä tepposet. Mutta ei ole ainakaan silleen joutunut odottelemaan että olisi jäänyt mieleen.

Tosin mulla on ne experimental ajurit itellä kyllä tällä hetkellä, jossa on se AFMF dx11 ja 12 peleille.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 566
Huomasin vasta nyt ja varmaan ei joku täältä muistakaan ole huomannut että Rivals:ssa Leaderboard katsomalla joidenkin kuskien tuloksien perässä näkyy lenkkiavaimen kuva ja kyseisen kuskin kun valitsee niin vlaikosta löytyy GET TUNE eli wsaat hänen asetuksensa autoon niin halutessasi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
837
Ei toi mun mielestä ole shadereita optimoinut aina kun käynnistää pelin. Vaan just silloin kun käynnistää ekan kerran ja sitten jos päivittää ajurit. Ja Amd:n kortti on koneessa. Tosin en tässä nyt ole hetkeen jaksanut pelatakaan peliä, niin muisti on voinut tehdä tepposet. Mutta ei ole ainakaan silleen joutunut odottelemaan että olisi jäänyt mieleen.

Tosin mulla on ne experimental ajurit itellä kyllä tällä hetkellä, jossa on se AFMF dx11 ja 12 peleille.
Ei ainakaan korjaantunut noilla uusimmilla 23.10.2 ajureilla. Edelleen saa odotella ja kerran pari on kaatunutkin tuossa optimizing shaders kohdassa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 466
Ilmeisesti autojen leveitä on nyt korjattu pelaajien palautteen kautta niin että maksimi level on 25 ja muutenkin autojen päivitykset vapautuu eri järjestyksessä kuin alunperin.

Hyvä muutos mielestäni koska vaikka asia ei paljoa häirinnyt niin olisihan tuossa pitänyt ihan pirusti grindaa jotta saisi kaikki haluamansa autot vapautettua.
Enään häiritsee että se on auto kohtainen. Eli vaikka ostat samanlaisen auton toisena talliin niin joudut aloittamaan grindauksen alusta.
Ton 25 leveliä kerää kyllä nopeasti, mutta tarkoittaa se silti että noin tunti pitää huristella autolla ennen kuin se on täysin vapaa?
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 566
Ilmeisesti autojen leveitä on nyt korjattu pelaajien palautteen kautta niin että maksimi level on 25
Kyllä minulla ainakin juuri yksi auto nousi level 50 asti mutta toki voi olla ettei uusia päviityksiä enää tullut myöhemmillä leveleillä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 466
Juu, maksimi on edelleen 50 ja se ilmeisesti vaaditaan että saa ne "discountit" automerkille käyttöön. Mitä nämä on niin en tiedä.
Mutta päivitykset avautuu 25 tasoon asti.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 566
Juu, maksimi on edelleen 50 ja se ilmeisesti vaaditaan että saa ne "discountit" automerkille käyttöön. Mitä nämä on niin en tiedä.
Mutta päivitykset avautuu 25 tasoon asti.
Joo eli kun on yksi auto 50 levelillä niin saa sen samanmerkin autoista sitten alennusta tietyn prosentin ja kun on 5 saman merkin autoa level 50 niin saa täydet alennukset.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 449
Huomasin vasta nyt ja varmaan ei joku täältä muistakaan ole huomannut että Rivals:ssa Leaderboard katsomalla joidenkin kuskien tuloksien perässä näkyy lenkkiavaimen kuva ja kyseisen kuskin kun valitsee niin vlaikosta löytyy GET TUNE eli wsaat hänen asetuksensa autoon niin halutessasi.
Juu, kuten ennenkin. Mutta tuossa tulee sitten juuri se ärsytys että useimpien/monen virityksen asennusta varten pitää sen oman auton olla tietyn tasoinen/sille oltava tarpeeksi ostopisteitä.

Ennen saatoit vaikka suoraan olla sen auton ostanut ja sitten vain normikrediiteilläosti/asensi sen top-virityksen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 449
Joo ei kaikilla ole, taitaa aina vaatia että sen itse laittaa erikseen shareen siinä.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
56
Paska peli, käynnistyy vain epilepsia varoitukseen ja sitten palaa windowsin työpöydälle. Ei mitään virheilmoituksia. Jos nyt kerta on niin MS peli niin luulis että osaisivat sen verran tehdä että edes käyntiin saisi.
Radionin ajureista oli kiinni mulla, päivitys tullu jossain vaiheessa ja sen asentamalla käynnistyi peli. Pääsi jo ajamaan, enempää en vielä testannut
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 566
Noniin nyt on 1.1 päivitys tullut ja korjattu tuo pahin bugi eli "quick upgrade" ongelma uramoodin "Builders Cup:ssa".
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 466
Koskakohan pelin tekijät (tai pukumiehet) oppii että rikkinäisenä julkaistu peli on helposti floppi. Nytkin paljon uutisoitu miten huonosti FM on myynyt ja jengi palauttelee kun nämä pari bugia kiusaa niin paljon.
Itse en ole palauttamaan lähtenyt, mutta täysin kateissa on motivaatio pelata peliä.

FH5 ja nyt FM molemmat aloituksessa olleet kyllä turhan keskeneräisiä. Jo FH5 kohdalla mietin että seuraavaa en tilaa ennakkoon vaan ootan ekaan aleen. Noh, silti FM:n tilasin ja nyt mietin taas että ensimmäisen kuukauden/kuukaudet kannattaa odottaa.
 
Liittynyt
26.01.2021
Viestejä
691
Noniin nyt on 1.1 päivitys tullut ja korjattu tuo pahin bugi eli "quick upgrade" ongelma uramoodin "Builders Cup:ssa".
Eipä tuo korjannut omalla kohdalla mitään. Edelleen jämähtää latausruutuun. Tais itseasiassa lukea patch noteissakin, että sitä pitäs nyt tapahtua vaan vähemmän.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 566
Eipä tuo korjannut omalla kohdalla mitään. Edelleen jämähtää latausruutuun. Tais itseasiassa lukea patch noteissakin, että sitä pitäs nyt tapahtua vaan vähemmän.
Joo nyt jämähti lopulta minullakin tuohon kohtaan joten uramoodi taas tauolle ja Rivals/multiplayer pelailemaan.
 
Liittynyt
26.01.2021
Viestejä
691
Kyllä se nyt vaan on luovutettava tämän pelin kanssa toistaiseksi. Nyt on niin monta kertaa tullu käytettyä puoli tuntia tuohon moninpelin harjoitteluun ja aika-ajoon ilman, että itse kisa sitten lähtee käyntiin ollenkaan tai sit on kamera taivaalla. Ei jaksa enää kuluttaa aikaa turhaan. Täytyy palailla pelin pariin sitten kun kaikki isot ongelmat on korjattu.

Peli on älyttömän hyvä silloin kun toimii, mutta valitettavasti näitä ongelmia on aivan liikaa.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 566
Kyllä se nyt vaan on luovutettava tämän pelin kanssa toistaiseksi. Nyt on niin monta kertaa tullu käytettyä puoli tuntia tuohon moninpelin harjoitteluun ja aika-ajoon ilman, että itse kisa sitten lähtee käyntiin ollenkaan tai sit on kamera taivaalla. Ei jaksa enää kuluttaa aikaa turhaan. Täytyy palailla pelin pariin sitten kun kaikki isot ongelmat on korjattu.

Peli on älyttömän hyvä silloin kun toimii, mutta valitettavasti näitä ongelmia on aivan liikaa.
Jaa se on noinkin pahasti osalla pc-kokoonpanoista hajalla. Sääli mutta eivätköhän tosiaan ennemmi ntai myöhemmin sentään saa korjattua. Tässä Xboxi versiossa kaikki muu toiminut loistavasti n. 150 tunnin pelaamisen aikana paitsi tuo Career joka onneksi on muutenkin se vähiten itseäni kiinnostava osa. Peli tosiaan on aivan loistava.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 588
Itse ajanut PC:llä varmaan noin 10h. Pelkkää uramoodia quick uogradea käyttäen. Kertaakaan ei ole jämähtänyt mihinkää, eikä mitään muitakaan ongelmia ole näkynyt.

Peli on kyllä ihan älyttömän raskas, ulkoasuun nähden. RT heijastusten tarkkuus aika huono ja muutenkin odotin enemmän, varsinkin PC:llä
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 566
Itse ajanut PC:llä varmaan noin 10h. Pelkkää uramoodia quick uogradea käyttäen. Kertaakaan ei ole jämähtänyt mihinkää, eikä mitään muitakaan ongelmia ole näkynyt.
Joo taitaa hirveästi vaihdella kokoonpanon mukaan miten menee. Esim. pojan HP Omen peliläppärillä jossa mm. RTX 4070 ja i7-13700HX ja ei ole ainakaan Rivals ja Multiplayer pelimuodoissa ollut mitään ongelmaa hänellä (ei kuulemma ole uratilaa edes kokeillut).
 
Liittynyt
26.01.2021
Viestejä
691
Eipä suorituskyvyssä valittamista ole ollut. Hyvin pyörii siinä 80-100 fps. Uramoodi ei nappaa vaan multiplayerin parissa on aika mennyt. Nuo jämähtämiset sun muut bugit vaan vaivaa erittäin pahasti.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
127
Tais tulla kolmas jumiutuminen latausruutuun ennen kisaa jossain noin 30:nnen online-session paikkeilla. Sitten AltF4 ja uninstall. Kivaa oli siihen saakka, pl. aikaisemmin mainitsemani pienet ärsytykset. Katsellaan seuraavassa osassa uudestaan.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 566
Tais tulla kolmas jumiutuminen latausruutuun ennen kisaa jossain noin 30:nnen online-session paikkeilla. Sitten AltF4 ja uninstall. Kivaa oli siihen saakka, pl. aikaisemmin mainitsemani pienet ärsytykset. Katsellaan seuraavassa osassa uudestaan.
Tuskin ja toivottavasti peliin ei ole tulossa uutta osaa vuosikausiin vielä mutta kyllähän tämä toimivaksi tullaan päivittämään ja paljon muuta että ihan hyvin voi sitten myöhemmin ladata uudelleen paremmalla menestyksellä :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 184
Viestejä
4 214 900
Jäsenet
71 014
Uusin jäsen
Phaik

Hinta.fi

Ylös Bottom