Forza Horizon 3 (PC, Xbox One)

PC:llä kaatuu jatkuvasti jolloin into peliin loppuu saman tien.. Jos vain toimisi niin menisi monestikin enemmän pelin parissa kuin sen 10min jonka jälkeen.. Crash.

Katselisin ehkä koneen lämpöjä ja mahdollisia kellotuksia. Itsellä nimittäin on vakaa kuin kaikki muutkin pelit. Tai ehkä jopa vakaampi, parina iltana pyörinyt ikkunassa taustalla klo. 12 -23 kun ei ole jaksanut koko aikaa painaa vaan kisa silloin tällöin ja kertaakaan en sammuttanut peliä.

edit. Win 10, Gtx1080 ja 6700K. Ilman kelloja kaikki.
 
Katselisin ehkä koneen lämpöjä ja mahdollisia kellotuksia. Itsellä nimittäin on vakaa kuin kaikki muutkin pelit. Tai ehkä jopa vakaampi, parina iltana pyörinyt ikkunassa taustalla klo. 12 -23 kun ei ole jaksanut koko aikaa painaa vaan kisa silloin tällöin ja kertaakaan en sammuttanut peliä.

edit. Win 10, Gtx1080 ja 6700K. Ilman kelloja kaikki.

Prossu sekä näyttis pysyvät ihan hyvissä lämmöissä. (Prossu ~50-60c, näyttis max ~75) Ja siis meinasin tosiaan että tämä ei joka kerta kaadu 10min jälkeen, tämä riippuu ihan käynnistyskerrasta. Välillä menee 2-3h ilman mitään ongelmia ja välillä toimii sen 15min. Jos yhtään auttaa niin spoileriin laitan error log:in event viewerista.

Faulting application name: forza_x64_release_final.exe, version: 0.0.0.0, time stamp: 0x589248a2
Faulting module name: forza_x64_release_final.exe, version: 0.0.0.0, time stamp: 0x589248a2
Exception code: 0xc0000005
Fault offset: 0x0000000001e1db1c
Faulting process id: 0x1280 (0x33dc)
Faulting application start time: 0x01d28e9a80df5de6
Faulting application path: C:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.OpusPG_1.0.49.2_x64__8wekyb3d8bbwe\forza_x64_release_final.exe
Faulting module path: C:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.OpusPG_1.0.49.2_x64__8wekyb3d8bbwe\forza_x64_release_final.exe
Report Id: 1006ba43-ac5c-4365-96d2-9ce93583a187
Faulting package full name: Microsoft.OpusPG_1.0.49.2_x64__8wekyb3d8bbwe
Faulting package-relative application ID: OpusReleaseFinal



Alleviivattu numerosarja vaihtuu id:seen missä on myös kirjaimia (joten ei ole aina pelkkiä numeroita) suluissa on samanlaisesta crashista toinen "koodi" jos on jotain apua.
 
Tässä pelissä kyllä riittää työtä kehittäjälle pitkäksi aikaa. On sen verran asioita tehty "laadukkaasti" että alkaa muistuttaa peli taloa jonka virolaiset halpatyöntekijät rakensivat :facepalm:.

Noh, kunhan tämän kaatuilun saavat korjattua niin olen suht tyytyväinen. FPS ongelmat ovat aika hyvin poissa tällä i5, 1080 setillä joten sen puoleen ei valittamista :rofl:
 
HP Omen läppärillä (i7-6700HQ & GTX1070) ja Onella pelattu tätä kymmeniä tunteja eikä vielä ole kaatunut.

Forza Motorsport 6 kaatui kerran Onella, mutta sitä onkin väännetty satoja tunteja :)
 
^^^ Samankaltanen bugi tuli kans, photo modesta;

095c6ef2b4e01efccf1eb85d93750666.jpg
 
Vielä kun tulis Windowsille sopivaan aleen koko Forza. Toi 70€ jostain standardiversiosta on aika suolainen hinta, kun Giganttikin myi fyysistä kopiota Xonelle parilla kympillä
 
Vielä kun tulis Windowsille sopivaan aleen koko Forza. Toi 70€ jostain standardiversiosta on aika suolainen hinta, kun Giganttikin myi fyysistä kopiota Xonelle parilla kympillä

Onhan tuo.. Itse maksoin täyden hinnan ja tyytyväinen olen ollut (pl.Jos ei PC:llä random kaatumisia lasketa :rolleyes:)
 
Onella tullut paljonkin pelattua kun heti alussa ultimaten ostin. PC.lle ei ole jaksanut asentaa kun pitäisi kikkailla myös se tilin kanssa ettei vahingossa pc mene siihen.
 
PÄIVITYS JULKAISTU!! Koko 2,62Gt.

Voi jummi jammi kun voi olla aikuisella miehellä kivaa :rofl::rofl:
 
Onneksi ei ole tuon kokoinen boxilla kun menisi puoli vuotta noitten nopeuksilla :D
 
Kieltämättä ensimmäistä kertaa olisi kiinnostava autopaketti julkaistu, mutta ei tuo 7e nyt oikein vastaa sitä käsitystä mitä olisin itse valmis maksamaan :D Näköjään tuolta Windowsin kaupasta sai sen Duracell Spanon ladattua ilmaiseksi.
 
Voi herranjumala. Ostin tuon paketin (7e) ja jokaisen sentin väärti :cigar2:
Tiedätte kyllä mitä teen huomenna jos ei peli ala kaatuilee :btooth:
Ja sitten niitä kuvia vähän Volvosta! Pitää mennä nukkumaan kun töitä huomenna :(.

GetPhoto.ashx
GetPhoto.ashx

Laitan huomenna lisää ;);)
 
Onneksi ei ole tuon kokoinen boxilla kun menisi puoli vuotta noitten nopeuksilla :D

Vähän offtopiccia, mutta ainakin itselläni nykyään boksi lataa melkein aina täyttä tai melkein täyttä kaistaa 200 megan yhteydellä (ts. ~24 Mt/s tai jonkin verran alle). Eli muutaman gigan lautaus ei paljon tunnu.
 
Itsellä kanssa tullut täyttä häkää sen nopeuden kasvatus kamppiksen jälkeen mitä ms piti.
 
Volvoa piti virittää aika paljon että liikenneympyröissä voi driftata rundeja. Vakiona niin paljon pitoa tehoon nähden ja piiitkät
välitykset ettei jaksa jauhaa.
 
Välien lyhennys ja cambereiden säätö on muissa autoissa toiminut, jos on teho loppunu pidon menettämiseen. Mutta pakkohan noita on virittää että saa kontrollia siihen luisuun.
 
Vinkki; sommittele kuvia niin ettei forzalogo tulisi auton päälle.

Enpä kerennyt paljoa kuvia miettimään kunhan räpsäisin jonkin näköiset kuvat alkuhypessä. Olen kyllä laittanut tänne aikaisemmin kuvia jotka on kyllä huomioitu tuonkin osalta :rolleyes:;).
 
Tai sitten käyttää "Windows nappi + ALT + Print scrn" ja ottaa Xbox sovelluksen kautta ilman vesileimaa.
Ja tuonhan saa käytyä sen Xbox-sovelluksen asetuksista vaihtamassa haluamakseen tietyin rajoituksin, taisi olla että on pakko olla joku ctrl, alt tai shift ja toinen nappi... Itselläni on oikee ctrl ja numpadin 0, niihin osuu helposti.
 
No nyt niitä kuvia! Eikä ole ensimmäistäkään vesileimaa missään :cool:.

Vik4UIa.jpg
qhqvtRW.jpg
95ny1yB.jpg
6x9VJO9.jpg
3ZIY1u2.jpg
IlUYVPo.jpg

Jaksaa tuo Volvo ainakin itsellä jauhaa 5 vaihteeseen saakka. Kutosella ei sit enää onnistu :geek:. Voin laittaa myöhemmin sen tekijän tänne jos on kiinnostusta.
 
Voi veljet, juuri oikealla värilläkin vielä - kalsarinsininen :D

Volvon väriä ei viiti muuttaa paljoa kun sitten on aika ruma :lol:. Tuo sininen on justiin aika legenda nii ei kehdannut vaihtaa, oli mulla täysin mustana jo koko auto mutta ei herättänyt mitään tunteita kyseinen väri :btooth:.
 
Onneks tuo volvo on tuolla jenkki keulalla, komeemman näkönen. Toinen legendaarinen väri on se tummemman punainen(punamulta melkein), mut kyl tuo sininen on nätti.
 
Jasso, Anna on saanu aivovamman ja väkisin laittaa gps:ää noihin eventteihin. Saako tuota mistään pois päältä? Hudin optionseista en ainakaan löytäny mitään.
 
Mikähän vois olla kun mittarissa on nyt vajaa 20h ja kaikenlaista on tullut pelissä puuhasteltua, mutta yhtään achia ei ole auennut? Aika moneen achievementin kriteerit on kyllä täytetty, mutta jostain syystä nuo eivät avaudu. Alustana PC.
 
Mikähän vois olla kun mittarissa on nyt vajaa 20h ja kaikenlaista on tullut pelissä puuhasteltua, mutta yhtään achia ei ole auennut? Aika moneen achievementin kriteerit on kyllä täytetty, mutta jostain syystä nuo eivät avaudu. Alustana PC.
Ootko kirjautunut erikseen Xbox-sovellukseen? Jos et, niin saattaisi selittyä sillä?
 
@PaappaRipa

Käytätkö mitään suojaussoftaa mikä estää w10 tietojenjaon jne, esim spybot anti-beacon? Kyseinen softa kun estää forzathonin ja achievementit. Myöskin asetuksista voi olla estettynä telemetry tms. Tarkemmin en osaa sanoa, mutta itsellä tuossa oli juurikin spybot syynä.
 
Oliko mitään tietoja seuraavasta lisäristä. Tästähän oli se vuoto jo aikaa sitten että Porsche-päkki olisi taas tulossa mutta ei ole vielä näkynyt... siis Onen puolella nyt lähinnä puhutaan.
 
Tunnin runkkasin tuota forzathonin barrel roll hommaa ja sai riittää. kait minä jotakin 4kpl niitä rolleja sain mutta oli kyllä yhtä arpapeliä tuon kanssa.
 
Tunnin yrittänyt, yhtään tuollaista ei ole onnistunut. Eli luovutan.
 
Heh



Näköjään muillakin ongelmia tuon kanssa.

Itse sain tuon tehtyä kun rupesin jyystämään niitä lentokentän alikulku siltoja.
Se noissa ärsyttää että mistään ei näe sitä edistymistä noissa niin joskus ei tiedä onko saanu yhtäkään aikaiseksi.
 
Niin ja pitääkö tehdä yhdessä sessiossa vai muistaako vaikka edellisenä päivänä tehdyt ja sitten laskee uudet mukaan vai miten.
Tuo virheellisten autojen lista hyvä tietää, ongelma vaan että onko minulla Nissaneita noiden ulkopuolella...
 
Viimeksi muokattu:
Niin ja pitääkö tehdä yhdessä sessiossa vai muistaako vaikka edellisenä päivänä tehdyt ja sitten laskee uudet mukaan vai miten.
Tuo virheellisten autojen lista hyvä tietää, ongelma vaan että onko minulla Nissaneita noiden ulkopuolella...
Muistaa edellisenä päivänä tehdyt. Tein nyt aamulla 4 kpl ja avasin saavutuksen.
 
Näyttäis tämäkin olevan nyt tarjouksessa tuolla win storessa, kannattaako hommata pc:lle? eli onko saatu toimimaan paremmin pc:llä?
 
Näyttäis tämäkin olevan nyt tarjouksessa tuolla win storessa, kannattaako hommata pc:lle? eli onko saatu toimimaan paremmin pc:llä?

Jos löytyy potkua koneesta niin ihan hyvä ostos. Joitakin satunnaisia kaatumisia on tullut viimesimmänkin patchin jälkeen mutta pääosin kyllä toimii.
 
Näyttäis tämäkin olevan nyt tarjouksessa tuolla win storessa, kannattaako hommata pc:lle? eli onko saatu toimimaan paremmin pc:llä?

Hyvin toimii pc:llä. Kuten Waldo tuossa sanoikin, niin muutamia kaatuiluja on tullut itsellekin mutta ei mitenkään häiritsevästi. Optimointi myös jonkin verran parantunut julkaisusta, eli tasaisempia fps lukemia on tarjolla.
 
Itse mielellään ostaisin tuon, mutta näköjään yhä sama ongelma kuin aikaisemmin, eli peli ei vain lataudu... :(

Kokeilin äskettäin ladata demoa ja latasi 400kt, kunnes jökkäsi siihen. Seuraava yritys puski virhekoodia. Aikanaan ostin tuon tarjouksesta, mutta piti pyytää refundia, kun en koskaan saanut peliä ladattua samoista syistä. Microsoftin kommentti ongelmasta oli: "Microsoftin kauppa ei ole ihan yhtä käyttäjäystävällinen kuin esimerkiksi Steam"... :D
 
Itse mielellään ostaisin tuon, mutta näköjään yhä sama ongelma kuin aikaisemmin, eli peli ei vain lataudu... :(

Itsellä oli kanssa latausongelmia. Latasi ihan hyvin, tosin julmetun hitaasti, kunnes keskeytin yöksi. Noin 20 Gt oli ladattuna. Seuraavana päivänä ei puhettakaan että olisi jatkanut siitä mihin jäi, vaan nollasta lähdettiin, lataa 30 Mt ja jää siihen. Uudelleen ja uudelleen. Lopulta laitoin asentumaan toiselle asemalle ja annoin ladata keskeytyksettä. Ihan en pienestä syystä Windows Storea toiste käytä.

Mutta nyt Forza toimii ja pyörii kivasti silloin kun ei kaadu :comp:
 
Pitkästä aikaa peliin palattuani huomasin että latolöytöstatukseni on 18/20, eli kaksi autoa on tullut tyrkylle jossain välissä, mutta kahta puuttuvaa ei vaan ilmesty kartalle. Pitääkö olla joku DLC ostettuna, jotta puuttuvat löytyvät?
 
Itse mielellään ostaisin tuon, mutta näköjään yhä sama ongelma kuin aikaisemmin, eli peli ei vain lataudu... :(

Kokeilin äskettäin ladata demoa ja latasi 400kt, kunnes jökkäsi siihen. Seuraava yritys puski virhekoodia. Aikanaan ostin tuon tarjouksesta, mutta piti pyytää refundia, kun en koskaan saanut peliä ladattua samoista syistä. Microsoftin kommentti ongelmasta oli: "Microsoftin kauppa ei ole ihan yhtä käyttäjäystävällinen kuin esimerkiksi Steam"... :D
Sama vika kun yritin asentaa E: asemalle, eli sinne minne kaikki muut pelit on asennettu; lataus tyssäsi heti alkuunsa. Kun vaihdoin asennusasemaksi C:n niin lataus onnistui heti ilman mitään ongelmia.
 
Pitkästä aikaa peliin palattuani huomasin että latolöytöstatukseni on 18/20, eli kaksi autoa on tullut tyrkylle jossain välissä, mutta kahta puuttuvaa ei vaan ilmesty kartalle. Pitääkö olla joku DLC ostettuna, jotta puuttuvat löytyvät?
Yksi latolöytö oli viikko pari takaperin ollessa forzathonissa. Itse sen suoritin ja huomasin myös mulla olevan 19/20. Hieman selvitin niin ennen tuota parin viikon takaista se yksi jo oli tovin siellä kummitellut, joten olisikohan kohta tulossa avoimeksi tuo puuttuva.
 

Statistiikka

Viestiketjut
253 985
Viestejä
4 417 879
Jäsenet
73 257
Uusin jäsen
Vepe21

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom