Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei oo kyllä gran turismoa yhtään. testdrivea en oo pelannut. Ite tykkään ajella ihan huvinvuoksi ja driftailla pitkin katuja. sillointällöin ajan kisoja ja etsin latoja.
En ole motorsport sarjaa pelannut. Puhuin horizonista.Forza Motorsport sarja on Gran Turismoa vastaava, kun taas Forza Horizon on enempi Test Drive Unlimitediä vastaava.
En ole motorsport sarjaa pelannut. Puhuin horizonista.
Mites tän uusimman "päivityksen" kanssa pitää nyt toimia? lataanko suoraan, vai poistanko koko pelin ja lataan sitten uudestaan? vai mitä tässä pitää tehdä.
Aha. Mites mulla ei sellasta anna, vaan tuon 52Gb.Ei pitäis noin iso lataus olla, mulla oli 1,5 Gb kun eilen päivitin.
Onkos tuo volvo pelissä normaalisti vai onko joku lisäri auto? Komea on kyllä, pakko myöntää. Sitten kun osais vielä ottaa noin komeita kuvia, en vaan jotenkin osaa käyttää sitä photomodea.
Alt+Enter toimii tässäkin.pc:llähän näitä pitää pelata, näyttää paremmalta. Mikäs sitten avuksi kun peli aukeaa muttei full screeninä? joutuu joka kerta asetuksista laittamaan.
Minä muistaakseni yritin ostaa juurikin amazon.com:sta, mutta ostaminen tyssäsi johonkin pahuksen maarajoitukseen. Kauppa siis tajusi minun olevan Suomesta, kun peli oli tuolla myynnissä vain ämöriikkäläisille.Eipä ainakaan näytä amazonista löytyvän kuin vain 55€ hintaan (59.99$).
https://www.amazon.com/Forza-Horizon-3-Xbox-One/dp/B01GW3PAYE/ref=sr_1_1?s=videogames&ie=UTF8&qid=1484830486&sr=1-1&keywords=forza+horizon+3&th=1
Minä muistaakseni yritin ostaa juurikin amazon.com:sta, mutta ostaminen tyssäsi johonkin pahuksen maarajoitukseen. Kauppa siis tajusi minun olevan Suomesta, kun peli oli tuolla myynnissä vain ämöriikkäläisille.
Tuo on normi mutta lisärinäkin on muutama Volvo tullut, 2015 S60 polestar joka on farkku versio pelissä jo olleesta autosta ja vanha kunnon Pyhimys Volvo barn findina. Ja vähän aikaa sitten kun vuosivat pelin dev version niin sieltä löytyi Volvo 242 Turbo.
Ei mulla vaan, juuri siellä kävin tuon yhden auton nimen varmistamassa.
Eikai vaan rupea taas kaatuilemaan kuten pelin alkutaipaleella. Ja onneksi täällä ei tarvii rautalangasta vääntää että tajutaan minkälainen peli kyseessä, kuten tuolla yhdellä toisella foorumilla.....
Ei sitä nykymaailmassa mitään jouda googlailee ku kaikki heti nyt ja miks kukaa ei kertonutJoo ja sitten Googlekin on vissiin aivan tuntematon..
Pakko kyllä mainita että itselläkin välillä näin käy, mutta vähän postauksen jälkeen käyn kuukkeliä rääkkäämään. Näin kävi myös tässä ketjussa kun kysyin mihin photomodessa otetut kuvat päätyvät. Postauksen jälkee google auki ja vastaus löyty nopeasti, mutta kiitos vielä vastanneille. Etenkin kun sieltä tuli parikin vaihtoehtoa asiaan liittyenEi sitä nykymaailmassa mitään jouda googlailee ku kaikki heti nyt ja miks kukaa ei kertonut
Tuota toista foorumia tulee välillä lueskeltua niin suosittelen sullekin Googlea tai sanakirjaa. Etsippäs mitä sana "lapsus" tarkoittaa ja sitten luet Marshalin viestin uudelleen.
Alueena Blizzard on pienehkö, mutta mielestäni kevyesti kiinnostavin ja monipuolisin, verrattuna originaalin pelin eri alueisiin.Onkos teillä käytössä tuo uusin lisäri? Mikä mountain se nyt olikaan. Onko se 20e arvoinen? Itseäni kiinnostaisi lähinnä se alue, jotta saisi lisää tilaa rellestää menemään. Kaikki muu tulisi bonarina, mutta 20e on aika paljon pienestä alueesta pelissä. Ja vielä kun pelikin maksaa sen 70e joka on minusta aivan liikaa, tämä pätee kaikkiin peleihin. Kertokaa mielipiteenne.