• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:00 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Forza Horizon 3 (PC, Xbox One)

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 578
Jumaleisön! Pelihän on nököjäön saatu viimein pätsättyä suorituskyvyn osalta kuntoon. Nyt ei tule enää fps droppeja edes surfers paradisessa. :D

Kaikki asetukset tapissa mm. 8xmsaa, 3440*1440 reso ja tasanen 60 FPS. Ei näy muuten sahalaitaa. :D

GPU usage ei nouse edes 75 yli oikeastaan missään kohdassa.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
Jumaleisön! Pelihän on nököjäön saatu viimein pätsättyä suorituskyvyn osalta kuntoon. Nyt ei tule enää fps droppeja edes surfers paradisessa. :D

Kaikki asetukset tapissa mm. 8xmsaa, 3440*1440 reso ja tasanen 60 FPS. Ei näy muuten sahalaitaa. :D

GPU usage ei nouse edes 75 yli oikeastaan missään kohdassa.
Melkein pääsin maantielle festivaalialueelta ennen kuin kaatui :rolleyes:

Että joo.. vois koittaa toisen kerran jos olis parempi tuuri :rofl:
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
534
Jumaleisön! Pelihän on nököjäön saatu viimein pätsättyä suorituskyvyn osalta kuntoon. Nyt ei tule enää fps droppeja edes surfers paradisessa. :D

Kaikki asetukset tapissa mm. 8xmsaa, 3440*1440 reso ja tasanen 60 FPS. Ei näy muuten sahalaitaa. :D

GPU usage ei nouse edes 75 yli oikeastaan missään kohdassa.
Itse pelaan 3840x2160 resolla kaikki tapissa ja myös 8x msaa ja tuntuis hyvin pyörivän. Gpu usage noin 80, ainoot dropit on tullut nyt hot wheels mapissa vesisateella metsään/dinosaurusten luo ajaessa.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 578
Itse pelaan 3840x2160 resolla kaikki tapissa ja myös 8x msaa ja tuntuis hyvin pyörivän. Gpu usage noin 80, ainoot dropit on tullut nyt hot wheels mapissa vesisateella metsään/dinosaurusten luo ajaessa.
Joo tää on kyllä aina ollu ihan pirun hyvin GPU:n osalta optimoitu peli. Nyt kun saivat vielä fiksattua noi CPU-puolen ongelmat, niin aika smoothia on meno koko ajan. :)
 

Yeenoghu

Neighbour of the beast
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
1 273
Joo tää on kyllä aina ollu ihan pirun hyvin GPU:n osalta optimoitu peli. Nyt kun saivat vielä fiksattua noi CPU-puolen ongelmat, niin aika smoothia on meno koko ajan. :)
Muuten kyllä, mutta oispa SLI:tä. Ei vaan, hämmästyttävän kauniisti pyörii jo yhdelläkin 980Ti:llä.

On kyllä makoisa peli noiden kahden lisärinkin jälkeen. Erityisesti Hot Wheels on niin älytön että se on hyvä.

Olkapäälläni istuva nillittäjäpiru tosin itkee verta Hot Wheelsin fysiikoista. Jos pysähdyt silmukan yläkohtaan, niin auto ei putoa alas. Ja silmukoiden alamäkeen tuottama liikevoima on moninkertainen ylämäkeen menetettyyn liikevoimaan nähden. Eli jos ajan tasakaasua tasaisella, niin vauhti säilyy tietenkin tasaisena. Mutta jos ajan tasakaasulla silmukan läpi, niin silmukan jälkeen vauhti on suurempi kuin tasamaalla.:rolleyes:
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
534
Mulla on nyt yli viikon jo ollut niin että hakee servua muttei mitään muuta tapahdu. Ei tule edes mitään virheilmoitusta tai mitään. Tuo teredo on tarkastettu ja xbox applikaatiosta näkyy yhteys olevan yhdistetty. Vaikkei tuolla onlinessa tätä hirveesti tuu pelattua niin ois se ihan mukava saada toimii :)
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 998
Itselläni pitää joka kerta erikseen käynnistää Teredo uudelleen, jos haluaa pelata onlinessa. Melko ärsyttävää ja siksi ajelenkin nykyään enimmäkseen yksin :tdown:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
863
Itselläni pitää joka kerta erikseen käynnistää Teredo uudelleen, jos haluaa pelata onlinessa. Melko ärsyttävää ja siksi ajelenkin nykyään enimmäkseen yksin :tdown:
Oletko asentanut W10 Creators Updaten? Minulla alkoi jos jonkinlaiset ongelmat moninpeleissä - muissakin kuin FH3 - Creators Updaten myötä. Palasin takaisin wanhaan versioon ja kaikki toimii jälleen...
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 998
Oletko asentanut W10 Creators Updaten? Minulla alkoi jos jonkinlaiset ongelmat moninpeleissä - muissakin kuin FH3 - Creators Updaten myötä. Palasin takaisin wanhaan versioon ja kaikki toimii jälleen...
Ennen tuota Creators Updatea en saanut koko Windows Storea toimimaan, eli ilman sitä en ole kokeillut, kun minkään lataaminen ei onnistunut. Lisäksi tuo Creators Update ilmeisesti toi tuen omalle ratille peliin.
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
534
Eipä tonne onlineen pääse vaikka mitä tekis, nyt kun kokeilin peliä niin kaatu kaks kertaa noin puolentunnin aikana...
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 003
Tämä on jossain gold-tarjouksessa tai vastaavassa Microsoft storessa. Pc-versiosta ihan ok hinnat. Onen levyversiota onkin saanut jo kahteenkymppiin muualta.

Standard 35€
Deluxe 52€
Ultimate 70€

Itse otin tuon standardin näin alkuun. Ostellaan sitten myöhemmin lisäautoja, jos tarve vaatii. Oliko tässä joku juttu, että vaatii tuon 60 gigan lisäksi toiset 60 gigaa tyhjää tilaa päivittämistä varten?
 
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
42
Tämä on jossain gold-tarjouksessa tai vastaavassa Microsoft storessa. Pc-versiosta ihan ok hinnat. Onen levyversiota onkin saanut jo kahteenkymppiin muualta.

Standard 35€
Deluxe 52€
Ultimate 70€

Itse otin tuon standardin näin alkuun. Ostellaan sitten myöhemmin lisäautoja, jos tarve vaatii. Oliko tässä joku juttu, että vaatii tuon 60 gigan lisäksi toiset 60 gigaa tyhjää tilaa päivittämistä varten?
Tuo Windows-storen tapa päivittää on melko annelista ja tilaa vievää, mutta ainakaan itsellä ei ole tullut vastaan tuollaista, vaikka alta 60gigan on levy käynytkin. Asennusvaiheesta en tiedä, koska ilmeisesti store lataa koko roskan pakattuna -> purkaa -> asentaa, joten yhtä aikaa koneella voi olla pahimmillaan melkoisesti tauhkaa.
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 003
Tää on kyl ollut heti alusta asti ihan täydellinen peli mulle. Aika kuluu kuin siivillä, kun aina tulee se klassinen "vielä yksi kisa" fiilis. Maisemat on törkeän nättejä ja yllätyksekseni peli vielä pyörii omalla koneella 4xMSAA ja highlla noin 70-80 fps @ 1440p. Millään ei malttaisi kyllä lopettaa. Hauska juttu vielä, että peli on täynnä vaikka mitä enemmän ja vähemmän eksoottisia super/hyperautoja, mutta itse tulee suurimman osan aikaa kruisailtua vanhalla Kadetilla :D
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 998
Tää on kyl ollut heti alusta asti ihan täydellinen peli mulle. Aika kuluu kuin siivillä, kun aina tulee se klassinen "vielä yksi kisa" fiilis. Maisemat on törkeän nättejä ja yllätyksekseni peli vielä pyörii omalla koneella 4xMSAA ja highlla noin 70-80 fps @ 1440p. Millään ei malttaisi kyllä lopettaa. Hauska juttu vielä, että peli on täynnä vaikka mitä enemmän ja vähemmän eksoottisia super/hyperautoja, mutta itse tulee suurimman osan aikaa kruisailtua vanhalla Kadetilla :D
Täällä myös sama juttu. Superautot ja muut ovat toki nopeita kisoissa, mutta kruisailuun ehdottomasti jotain vanhempaa ja tavallisempaa. Toki välillä on myös hauska ottaa joku tehoton ja halpa auto ja lyödä siihen oikein kunnon moottori ja neliveto.

Tänään esimerkiksi tuli vain ajeltua pitkään vuoden 1988 BMW M5:llä eurodance soiden ja hauskaa oli :)

 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 544
Pakkohankinta täkäin on heti kun Xbox One X hommaan. 1 ja 2 tullut pelattua todella paljon ja kakkosta edelleen. Forza Motorsport sarjan jälkeen paras ajopelisarja omaan makuun selkeästi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
69
Tuli nyt itsekin tämä hankittua pitkän suunnittelun jälkeen, kysymys kuuluu kuinka monta tuntia tää haluaa asentua kun on hieronu 2 tuntia asennetaan tekstillä eikä ole edistyny? Windows storesta hommattu.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 544
Tuli nyt itsekin tämä hankittua pitkän suunnittelun jälkeen, kysymys kuuluu kuinka monta tuntia tää haluaa asentua kun on hieronu 2 tuntia asennetaan tekstillä eikä ole edistyny? Windows storesta hommattu.
Onko jo latautunut? :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
69
Jep, nyt on ladannut kaksi kertaa ja yrittänyt asentaa kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla päättyy viestiin sovellus havaitsi ongelman, korjaa asentamalla uudelleen. Ei vaan asennu.
PRKL.

Edit: nyt toimii, toi muualle kun default kansioon asennus oli syypää, tuotti vähä murheita. Kiitos neuvoista.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 355
Jep, nyt on ladannut kaksi kertaa ja yrittänyt asentaa kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla päättyy viestiin sovellus havaitsi ongelman, korjaa asentamalla uudelleen. Ei vaan asennu.
PRKL.
Yritätkö muualla kuin default kansioon? Tuottaa kuulemma ongelmia
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
Pitihän sitä käydä testaa vähän Hoonigan autoja :cool:.


 

Cuubis

Tukijäsen
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
480
Vittu mikrosoftin servut on täyttä kukkua, pilaa hyvän pelin.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 998
Itselläni online ei ole toiminut juurikaan sen jälkeen, kun ostin pelin. Aina pukkaa virhekoodia ja komentorivillä kikkailemalla saa yhden kerran moninpelin toimimaan. Seuraavalla kerralla ei enää toimi ilman kikkailua.
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
534
En oo minäkään paljoo onlinee päässy pelaamaan. Noin 1/10 kerrasta onlineen pääsee, tosin nekin kerrat tyhjiin huoneisiin.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 544
Jännä kun pojalla ainakin toiminut todella hyvin ja hän pelaa päivittäin tätä.
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 338
Onko niitä kahta viimeistä Barn Findia mahdollista saada enää? Peli tosiaan ollut alle kuukauden, ilmeisesti ne ovat jossain Forzathonissa ollut?
Blizzardi ja Hot Wheels on ja niistä kummastakin barn find löydetty.

E: Viimeisen barnin jälkeen pelattu jo jokin 6h, että olisi jo seuraava pitänyt tulla. Aluksi noita taisi ilmestyä ihan tunnin, korkeintaan kahden välein.

E2: Mitään muita packeja tosiaan ei ole, kuin Blizzars ja Hot Wheels, ei siis niitä Hooniganeja, tai muitakaan Car Packeja. Liittyykö jotenkin siihen?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 498
Onko niitä kahta viimeistä Barn Findia mahdollista saada enää? Peli tosiaan ollut alle kuukauden, ilmeisesti ne ovat jossain Forzathonissa ollut?
Blizzardi ja Hot Wheels on ja niistä kummastakin barn find löydetty.
Yhteen barn findiin vaadittiin vetää 1 kisa fortzathonin aikaan amc:llä josta sai palkinnoksi amc pacer x. Enään tuota ei siis voi saada muuta kuin auction housesta järkyttävällä yli hinnalla ellei sitten satu tulemaan halvalla joku vastaan.
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 338
Yhteen barn findiin vaadittiin vetää 1 kisa fortzathonin aikaan amc:llä josta sai palkinnoksi amc pacer x. Enään tuota ei siis voi saada muuta kuin auction housesta järkyttävällä yli hinnalla ellei sitten satu tulemaan halvalla joku vastaan.
Niin mutta se ei taida avata sitä findia sieltä valikosta, vaikka sen ostaa?
Tavallaan hiukan typerää että on tuollaisia, mutta onneksi achievementti aukesi jo aikaisemmin, olikohan se kun löysi 15 niitä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 498
Niin mutta se ei taida avata sitä findia sieltä valikosta, vaikka sen ostaa?
Tavallaan hiukan typerää että on tuollaisia, mutta onneksi achievementti aukesi jo aikaisemmin, olikohan se kun löysi 15 niitä.
Juu eipähän se sitä aukase.
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 843
Onnistuuko joltain (Ford Crown Victorian omistajalta) Street racen järjestäminen niin, että pystyisin ajamaan siinä sillä autolla? En millään viittis ostaa tota DLC:tä, mutta palkinto Porsche kiinnostais :p
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
534
Tuli eilen ajettua pelin viimeinen finaalikisa ja kisan voitettua tuli lopputekstit. Huomasin tän jälkeen että pelin kaikki autot on alennuksessa, onkohan tää alennus joku yleinen kaikille tällä hetkellä vai tuliko se vaan mulle kun peli on läpi pelattu?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
34
Tuli eilen ajettua pelin viimeinen finaalikisa ja kisan voitettua tuli lopputekstit. Huomasin tän jälkeen että pelin kaikki autot on alennuksessa, onkohan tää alennus joku yleinen kaikille tällä hetkellä vai tuliko se vaan mulle kun peli on läpi pelattu?
Ainakin #Forzathonissa on tämän viikkoa ollut -30% ale päällä kaikille autoille.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 558
Mikkisoftan kaupassa car pass oli myös aika hyvässä alennuksessa mutta ei sisältänyt oikeen mitään itseäni kiinnostavaa autoa. Ei siis sisällä esim porsche tai hoonigan paketteja.
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 843
Mikkisoftan kaupassa car pass oli myös aika hyvässä alennuksessa mutta ei sisältänyt oikeen mitään itseäni kiinnostavaa autoa. Ei siis sisällä esim porsche tai hoonigan paketteja.
Kiitos vinkistä! Löytyi tuolta ainakin NSX, vanha RX7, Talbot, Volvo 242, Morgan 3-wheeler, Vulcan ja Huayra mitkä itseä kiinnostaa :hungry:
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 544
Kiitos vinkistä! Löytyi tuolta ainakin NSX, vanha RX7, Talbot, Volvo 242, Morgan 3-wheeler, Vulcan ja Huayra mitkä itseä kiinnostaa :hungry:
Pitänee ostaa tästäkin pelistä Ultimate versio tuon Forza Motorsport 7 lisäksi. Tuo Talbot himottaa paljon sillä ensimmäinen peltoautoni oli Talbot. Tosin oma Talbottini oli Talbot Horizon mutta tuo Talbot Sunbeam Lotus-GT -79 muistuttaa ulkonöltään todella paljon Horzonia. Olisi muuten luullut että peliin olisi valittu myös Talbot Horizon jo nimen perusteella :)

FM7:ssa yksinpeli tahkottu täysin läpi ja moninpeliä pelailen niin tästä hyvä ottaa vaihtelun vuoksi toisenlaista autoilua.

Pidin kyllä FH1 ja FH2 Xbox 360:llä todella paljon joten varmasti tästäkin.
 

Juhamies

NOSTO
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
621
Tuli nyt vihdoinkin ostettua tämä+hot wheels DLC vastoin kaikkia omia periaatteita, Ja kyllähän tuo xbox/windows store sai veren kiehumaan. Ois pitänyt pysyä kaukana.

Mutta sain kuin sainkin pelin vihdoin asentumaan. Tuo valitti jotain jostain tuolla asetuksissa että online unavailable, Joku asetus viturallaan tjms mistä se nyt valittikaan? (teredo)
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 544
Tuli nyt vihdoinkin ostettua tämä+hot wheels DLC vastoin kaikkia omia periaatteita, Ja kyllähän tuo xbox/windows store sai veren kiehumaan. Ois pitänyt pysyä kaukana.

Mutta sain kuin sainkin pelin vihdoin asentumaan. Tuo valitti jotain jostain tuolla asetuksissa että online unavailable, Joku asetus viturallaan tjms mistä se nyt valittikaan? (teredo)
Mikä siinä oli ongelma? Pojalla yli 10 peliä tuolta ja kaikki toimineet hyvin. Itse peailen Xbox One X:llä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 355
Tuli nyt vihdoinkin ostettua tämä+hot wheels DLC vastoin kaikkia omia periaatteita, Ja kyllähän tuo xbox/windows store sai veren kiehumaan. Ois pitänyt pysyä kaukana.

Mutta sain kuin sainkin pelin vihdoin asentumaan. Tuo valitti jotain jostain tuolla asetuksissa että online unavailable, Joku asetus viturallaan tjms mistä se nyt valittikaan? (teredo)
Tuntuu tuo windows store lahoavan käsiin heti kun muuttaa jotain asetusta. Kaiken oltava defaulttia ettei tule errorreja ruutu täyteen
 

Juhamies

NOSTO
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
621
Ei siinä muuten mitään mutta ei pahemmin kiinnosta lisäillä pelejä johonkin windows storeen kun tämä on luultavasti ainoa peli minkä tulen tuonne lisäämään ikinä :p Ihan liikaa näitä steam uplay origin härdellejä jo muutenkin mutta kun niin kauan tehnyt mieli pelata tätä peliä niin pakko oli antaa periksi asian kanssa.

Peliä testattu vähän aikaa ja voi pojat, On kyllä nätti kuin sika pienenä ja aivan mielettömän hauskaa meininkiä, Toimii todella sulavasti ultra-asetuksilla.

Eipähän tarvi miettiä mitä pelaa huomenna koko illan BOOM! :)
 

Juhamies

NOSTO
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
621
On kyllä huikea peli ei jumalauta että mä diggaan!!!

Pakko antaa vähän risuja ensin, Minkä helvetin takia kun meet mäppiin, pitää musa katkaista, tai pause menuun? Omasta mielestä tässä on aika hyvät musat autopeliin ja ikävä että se hyvä biisi ja fiilis katkeaa kun käyt karttaa säätämässä tjms... Pikkujuttujahan nämä mutta miksi :O

Plussaa grafiikoista ja pelin yleisestä toimivuudesta (en tiedä mitä alussa oli). Pirteä ulkonäkö tässä on joka puuttuu monesta pelistä.

Sitten yksi mitä en oikein ymmärrä on tuo mappi, Käyn ajamassa kisan tai championshipin, Voitan niin se näyttää sen vieläkin "NEW" tilassa? Menee vähän hermo tuohon.

Vielä lisää plussaa on tuo hot wheels :D Ai saatana että se iski kuin 10 000 voltin stun gun, ihan helmi! GTAV:ssahan oli joku vastaavantyyppinen tai vice versa enivei, Tässä tuo on vain toteutettu paljon hienommin ja paremmin, Molemmissa hyvä, Mutta tässä paaaaaaaljon parempi! :)

Oli jotain muitakin huomioita mutta en nyt muistanut niitä, Varmasti puhuttu näistä kaikesta tässä ketjussa mutta en nyt oikees...

*mikä tuon dronen tarkoitus on? Sillä ei pysty lentämään kuin tyyliin 4metrin korkeudessa?

*Ehkä en vain osaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 355
On kyllä huikea peli ei jumalauta että mä diggaan!!!

Pakko antaa vähän risuja ensin, Minkä helvetin takia kun meet mäppiin, pitää musa katkaista, tai pause menuun? Omasta mielestä tässä on aika hyvät musat autopeliin ja ikävä että se hyvä biisi ja fiilis katkeaa kun käyt karttaa säätämässä tjms... Pikkujuttujahan nämä mutta miksi :O

Plussaa grafiikoista ja pelin yleisestä toimivuudesta (en tiedä mitä alussa oli). Pirteä ulkonäkö tässä on joka puuttuu monesta pelistä.

Sitten yksi mitä en oikein ymmärrä on tuo mappi, Käyn ajamassa kisan tai championshipin, Voitan niin se näyttää sen vieläkin "NEW" tilassa? Menee vähän hermo tuohon.

Vielä lisää plussaa on tuo hot wheels :D Ai saatana että se iski kuin 10 000 voltin stun gun, ihan helmi! GTAV:ssahan oli joku vastaavantyyppinen tai vice versa enivei, Tässä tuo on vain toteutettu paljon hienommin ja paremmin, Molemmissa hyvä, Mutta tässä paaaaaaaljon parempi! :)

Oli jotain muitakin huomioita mutta en nyt muistanut niitä, Varmasti puhuttu näistä kaikesta tässä ketjussa mutta en nyt oikees...

*mikä tuon dronen tarkoitus on? Sillä ei pysty lentämään kuin tyyliin 4metrin korkeudessa?

*Ehkä en vain osaa.
Dronella voi kaiketi etsiä esim niitä kadonneita autoja tai muuta vastaavaa, olikohan ottaa kuvia. Itse en ole ikinä käyttänyt kun yhtä hyvin voi vaan ajella autolla.
 

Juhamies

NOSTO
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
621
Dronella voi kaiketi etsiä esim niitä kadonneita autoja tai muuta vastaavaa, olikohan ottaa kuvia. Itse en ole ikinä käyttänyt kun yhtä hyvin voi vaan ajella autolla.
Joo siis mä luulin siinä alussa kun sen "dronen" sai käyttöön että voin mennä sinne jonnekin sillä ja "lockaa" sen toisen paikan joka mulla oli se aavikko.

(BTW mulla on ihan eri käsitys dronesta kuin pelintekijöillä...)

Lensin sillä vitun "dronella" sinne asti ja totesin, niinkuin epäilinkin että mun on varmaan pakko ajaa se saatanan lada tänne vielä kuitenkin, Ja niin olikin. Siinä vaiheessa oli kyrpä otsassa.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
Joo siis mä luulin siinä alussa kun sen "dronen" sai käyttöön että voin mennä sinne jonnekin sillä ja "lockaa" sen toisen paikan joka mulla oli se aavikko.

(BTW mulla on ihan eri käsitys dronesta kuin pelintekijöillä...)

Lensin sillä vitun "dronella" sinne asti ja totesin, niinkuin epäilinkin että mun on varmaan pakko ajaa se saatanan lada tänne vielä kuitenkin, Ja niin olikin. Siinä vaiheessa oli kyrpä otsassa.
Voin lohdutuksena todeta että tein saman virheen ja tatti löytyi otsastani.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 544
Plussaa grafiikoista ja pelin yleisestä toimivuudesta (en tiedä mitä alussa oli). Pirteä ulkonäkö tässä on joka puuttuu monesta pelistä
Joo nyt peliä pelaillut pari päivää itsekkin kun Forza Motorsport seitsemältä kerennyt ja ja tuo Forza Horizonin aikaisemmistakin osista tuttu hyvä fiilis ja nimenomaan pirteä sellainen on tässä osassa vieläkin vahvemmin mukana. Ei yksinkertaisesti ole toista autopeliä mitä olisi niin mukava pelata kun tämän sarjan pelejä. Aika sama millä tyylillä milloinkin tässä pelissä ajaa niin se on kivempaa kuin muissa autopeleissä. Pelkästään tuo nostaa pelin ykköseksi.
 
Viimeksi muokattu:

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
Joo hyvin toimi pari pv tämäkin. Nyt taas alkoi Store temppuilee niin ei käynnistä edes koko peliä. Bootannut koneen täs pari kertaa ja yrittänyt muutamat korjauksetkin tehdä mitkä on toiminut joillakin mutta ei. Ei vaan lähde käyntiin.

Tämä mikkisoftan kauppa ei sitten voi antaa käynnistää peliä jos hänellä on ongelmia. Saatana.
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 843
yrittänyt muutamat korjauksetkin tehdä mitkä on toiminut joillakin mutta ei. Ei vaan lähde käyntiin.

Tämä mikkisoftan kauppa ei sitten voi antaa käynnistää peliä jos hänellä on ongelmia. Saatana.
Voi toki olla yleinen neuvo kun koittaa ongelmaa googlata, mutta ootko "wsreset" komentoa koittanut? Mulla auttoi kun jo asentaessa oli Storen kanssa ongelmia ja uudestaan kun hetken tauon jälkeen ei peli taas käynnistynyt...
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
Voi toki olla yleinen neuvo kun koittaa ongelmaa googlata, mutta ootko "wsreset" komentoa koittanut? Mulla auttoi kun jo asentaessa oli Storen kanssa ongelmia ja uudestaan kun hetken tauon jälkeen ei peli taas käynnistynyt...
Ei auttanut myöskään "WSRESET". Ongelmaan auttoi ratkaisu: Asenna jokin ilmainen softa/peli -> Kun storessa näkyy että se lataa sitä -> Käynnistä peli ->Peli toimii.

Vittu mä sanon että jostain eläintarhasta nuo koodarit, eihän tämänkään ratkaisun löytämisessä mennyt kuin joku 6h :rage:
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 558
Mukava huomata että TH8A ei toimi tämän pelin kanssa eikä voi myökskään erikseen mäpätä :rage:

Vai ootteko keksinyt jonkun tavan? Logitechin rimpula shifteri toimi defaulttina.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
Mukava huomata että TH8A ei toimi tämän pelin kanssa eikä voi myökskään erikseen mäpätä :rage:

Vai ootteko keksinyt jonkun tavan? Logitechin rimpula shifteri toimi defaulttina.
Eipä tuo thrustmaster t300rs ratil ajo houkuttele.. On kyl tullu yritettyä liittää vaihekeppi usbil mutta ei niin ei. Tää peli on vaativa:beye:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 158
Ei auttanut myöskään "WSRESET". Ongelmaan auttoi ratkaisu: Asenna jokin ilmainen softa/peli -> Kun storessa näkyy että se lataa sitä -> Käynnistä peli ->Peli toimii.

Vittu mä sanon että jostain eläintarhasta nuo koodarit, eihän tämänkään ratkaisun löytämisessä mennyt kuin joku 6h :rage:
Tääl samat. Eilen ostin pelin, että olis uudella näyttiksellä jotain kivaa pelattavaa. Latasin ongelmitta ja käynnistin aamulla. Kiva oli pelata ekat kymmenisen minuuttia, kunnes peli meni ominensa kiinni, eikä suostu käynnistymään enää. Splash screenin näyttää ja häviää.

Pitää testata tuota "ratkaisua".
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 594
Viestejä
4 185 357
Jäsenet
70 772
Uusin jäsen
PaulusKaita

Hinta.fi

Ylös Bottom